Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Варшавата на Кирил.

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #31
    До: Варшавата на Кирил.

    Ако все още не си решил проблема с радиатора,погледни тук http://forum.offroad-bulgaria.com/sh...ad.php?t=76841

    Коментар


    • #32
      До: Варшавата на Кирил.

      Супер! Много полезно инфо! Ще проуча въпроса и ако не успея да намеря майстор в София, ще се възползвам от услугите на този Слави. Като гледам отзивите за работата му са доста добри. Благодаря ти
      https://www.facebook.com/FsoWarszawa203

      Коментар


      • #33
        До: Варшавата на Кирил.

        А относно антикорозионната обработка на кухините по колата, разледай хубаво тези теми:
        http://forum.offroad-bulgaria.com/sh...ad.php?t=74946

        http://forum.offroad-bulgaria.com/sh...F3%F5%E8%ED%E8
        С "Фармахим" - непобедим
        Дизел - само дънки!

        Коментар


        • #34
          До: Варшавата на Кирил.

          Колега,имам нов радиатор ако те интересува. Днес ще опиам да кача снимки. Успех с начинанието и да стигнеш до край, а не като мен до под кривата...

          Коментар


          • #35
            До: Варшавата на Кирил.

            Първоначално публикуван от gorgofo Преглед на мнение
            Колега,имам нов радиатор ако те интересува. Днес ще опиам да кача снимки. Успех с начинанието и да стигнеш до край, а не като мен до под кривата...
            Здравей колега, горещо ме интересува радиатора така че качвай снимки А ти да не би да си се отказал да правиш Варшавите?


            Първоначално публикуван от м20_маниак Преглед на мнение
            А относно антикорозионната обработка на кухините по колата, разледай хубаво тези теми:
            http://forum.offroad-bulgaria.com/sh...ad.php?t=74946

            http://forum.offroad-bulgaria.com/sh...F3%F5%E8%ED%E8
            Стояне, прочетох и препрочетох темите и доста неща станаха ясни. Избих си от главата всякакви глупави идеи
            Последно редактирано от Warszawa_203; 26-11-09, 16:58.
            https://www.facebook.com/FsoWarszawa203

            Коментар


            • #36
              До: Варшавата на Кирил.

              Грешка-радиатора не е нов, а малко ползван-не е известно колко е това малко...но пък е здрав.Всъщност имам два броя,с малка разлика,а именно горния щуцер-единия е прав,а другия е с ъгъл надолу.Вижда се на снимките. Дано поне единия ти пасне.
              Прикачени файлове

              Коментар


              • #37
                До: Варшавата на Кирил.

                Не знам какво точно се случва,но качих снимки към 4, а сега е 7 ч. а поста ми още го няма...Затова ето ми номера,ако искаш да се свържеш с мен-0887252443- Жоро

                Коментар


                • #38
                  До: Варшавата на Кирил.

                  Радиаторите са за двата двигателя на Варшава - М20 (М20, 201, 204/224) и S-21(202, 203/223). Този с кривата гърловина, в средата на горното казанче, е за М20, другия с правата, изнесена вляво - респ. за S-21
                  С "Фармахим" - непобедим
                  Дизел - само дънки!

                  Коментар


                  • #39
                    До: Варшавата на Кирил.

                    Кириле, за Варшавата оригинален вид ли ще гониш или ще има и импровизации?

                    Коментар


                    • #40
                      До: Варшавата на Кирил.

                      Първоначално публикуван от gorgofo Преглед на мнение
                      Грешка-радиатора не е нов, а малко ползван-не е известно колко е това малко...но пък е здрав.Всъщност имам два броя,с малка разлика,а именно горния щуцер-единия е прав,а другия е с ъгъл надолу.Вижда се на снимките. Дано поне единия ти пасне.
                      Радиатора изглежда добре. Ще ти звънна тези дни на номера който си оставил. Поздрави!

                      Първоначално публикуван от StoyanVL Преглед на мнение
                      Кириле, за Варшавата оригинален вид ли ще гониш или ще има и импровизации?
                      Ще се стремя да съм максимално близко до оригинала...


                      Блъскане, пилене, рязане, пробиване, малко нерви, няколко псувни и около 4 часа бяха нужни за да обезобразя Варшавата Предницата вече е "долу". Коша изглежда горе-долу добре, което е добра новина Маската съединяваща двата калника е доста поизгнила в долната си част и още не съм сигурен дали ще може да се възстанови или ще трябва да търся нова. По самите калници има за правене но не е много и там смятам, че няма да има проблеми. Праговете ще се правят наново. Утре ще се заема с "оголването" на двигателя и подготвянето му за изваждане от коша. Ще снимам повечко за всеки случай за да не си блъскам главата после при събирането на чарколяците
                      Имам един въпрос: задните калници как мога да ги сваля?
                      Май за сега е това
                      Поздрави!

                      ПС: Между дгугото се спазарих с един майстор и съвсем скоро ще започне кърпенето... Трябва да подготвя купето, да извадя ДВГ-то и му я карам . Дано всичко продължи да се развива така добре както до сега (лично аз съм изненадан... стискайте палци...)
                      Прикачени файлове
                      https://www.facebook.com/FsoWarszawa203

                      Коментар


                      • #41
                        До: Варшавата на Кирил.

                        Напредваш упорито - евала! Много се радвам!
                        Задните калници ги остави на тенекеджията. Заварени са за купето и няма смисъл да ги сваляш. След почистване на кита и боята ще се види какво е правено по тях. Подозирам, че на веждите са заварени ламарини отгоре върху старите. Не се сещам обаче от какво можеш да наставиш вежди на Варшавата, за да не са напълно плоски от ламарина. Издутият участък на веждата започва плавно от средата на арката назад. Тенекеджията като я види, вероятно ще ти предложи някакъв вариант.
                        А мотора - свали навесните агрегати и колекторите с карбуратора. Тежат много.
                        Удобен (и единствен) достъп до скоростната кутия имаш от капака на пода. Виж моята тема - там е снимано как се сваля кутията. Горната лява гайка е достъпна само с обикновен ключ отгоре от купето.
                        Първо за развиват болтчетата на капака - при мене бяха бая ръждясали, но ги развих до един с малко магии. После се откача привода на педала на газта - малко е неудобно, но става при открехнат капак колкото да си провреш ръката. Като махнеш капака - едно по едно щанги за скорости, привод на километраж, кардан (вади са назад) и накрая гайките откъм кожуха на съединителя. Отдолу е капака на съединителя - намазан с черна гадост и доволно неприятен за сваляне...

                        Коментар


                        • #42
                          До: Варшавата на Кирил.

                          Разоборудването на Варшавата продължава. След демонтажа на силовия агрегат ще започне тенекеджийското възстановяване на машината. Аз лично останах приятно впечатлен от бързия напредък по проекта. Кириле, успех и с каквото можем - ще помагаме!

                          http://jiguli.snimka.bg/automobiles/...48123.16179115

                          Коментар


                          • #43
                            До: Варшавата на Кирил.

                            Здравейте,
                            Днес свалих скоростната кутия както и кажи-речи всичко от таблото. Не е много но не разполагах с достатъчно време. Както и да е, утре продължавам.
                            Знае ли някой как да сваля лостчетата за отваряне на вратите и прозорците?
                            Прикачени файлове
                            https://www.facebook.com/FsoWarszawa203

                            Коментар


                            • #44
                              До: Варшавата на Кирил.

                              Значи, трябва да се въоръжиш с малка отвертка или най-добре шило. Натискаш декоравивната пластмасова шайба, заедно със желязната такава навътре (под тях има пружина) и чрез шилото изчопляш фиксиращият клин, който се намира в прореза на дръжката.
                              С "Фармахим" - непобедим
                              Дизел - само дънки!

                              Коментар


                              • #45
                                От: До: Варшавата на Кирил.

                                Кириле, върви ли?

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 9,310 в 20:45 на Вчера.

                                Зареждам...
                                X