Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Варшавата на Кирил.

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    До: Варшавата на Кирил.

    Първоначално публикуван от StoyanVL Преглед на мнение
    ...................
    Много ти благодаря за положения труд! Смятам, че написаното ще ми бъде изключително полезно Ако не ти е проблем може ли да качиш няколко снимки на Варшавата? А колкото до гаража - колата е в друг доста по-голям гараж в момента. Не знам дали ще добиеш представа от снимките по-долу но имам много място за работа
    Първоначално публикуван от m_g Преглед на мнение
    Кириле, колата е по-добра от повечето Варшави, които съм виждал. За момента обаче не ти препоръчвам да я разглобяваш из основи. Пръснеш ли я, няма връщане обратно...
    Момчиле, Варшавата за жалост само изглежда добре. Отдолу положението е зле. Даже бих казал доста зле. Трябва си сериозно кърпене и най-добре ще стане като я разглобя. Вече започнах демонтажа но още съм в начален стадий. Много WD-40 замина покрай корозиралите болтове в предната част на автомобила но аз съм се заредил с няколко флакона така че няма проблем. Тези дни продължавам.
    Поздрави!
    Прикачени файлове
    https://www.facebook.com/FsoWarszawa203

    Коментар


    • #17
      До: Варшавата на Кирил.

      Е покраи маската маи всички раждясват здраво и под мигачите аз съм доволен от моята поне отдоло е с оригиналния под и няма изгнило
      Прикачени файлове

      Коментар


      • #18
        До: Варшавата на Кирил.

        To именно за това е хубаво да поразглобиш малко, за да инспектираш. А не да олепиш всичко с хартиено тиксо, да дадеш няколко бинки за боя и на втората година да цъфне отвсякъде (освен ако колата ти е много добре запазена).
        И после, разбира се, братята поляци да са виновни, щото са били пияни и са я сглобили в понеделник - ха-ха-ха

        Ръждясват навсякъде, където се събира 40+ годишна кал, която непрекъснато се мокри - уплътнения на предна маска, на мигачи, на фарове; уплътненията между калниците и подкалниците - там, където се съединияват; под декоративните алуминиеви лайстни на праговете; и пр.
        Последно редактирано от м20_маниак; 21-11-09, 17:44.
        С "Фармахим" - непобедим
        Дизел - само дънки!

        Коментар


        • #19
          До: Варшавата на Кирил.

          Имах предвид, че няма смисъл да се разглобява, преди да си намерил кой да я изкърпи и боядиса, и да си осигурил нужните за целта средства, което е най-сложното в цялата операция.
          Може би и аз забравям - там, където е, ли ще я правиш? Ако да - значи си на прав път. Щом си я почнал - не се отказвай. Надписвай всичко, след като го свалиш, и прибирай в кашони. Прави повече снимки, за да знаеш кое къде е било. И хващай майстора за ушите да я прави и да не отседява в такова разкостено състояние. Запаси се със здрави нерви - тенекеджийския ремонт е бавен. Желая ти успех в това начинание!

          Коментар


          • #20
            До: Варшавата на Кирил.

            Първоначално публикуван от dragomir_68 Преглед на мнение
            Аз имам радиатор от ЖУК-Ниса но е от тънките последния модел.
            Това ли е последния модел?
            Прикачени файлове
            https://www.facebook.com/FsoWarszawa203

            Коментар


            • #21
              До: Варшавата на Кирил.

              Да, това е. Този е двуредов, за разлика от нашите, които са триредови.

              А конкретния има някаква модификация на горното казанче - вероятно е изработено наново или е полирано старателно.
              С "Фармахим" - непобедим
              Дизел - само дънки!

              Коментар


              • #22
                До: Варшавата на Кирил.

                Има ли разлика в ефективността на двата вида? Ще загубя ли нещо (освен автентичност) ако сложа на моята от новия модел?
                Последно редактирано от Warszawa_203; 22-11-09, 15:32.
                https://www.facebook.com/FsoWarszawa203

                Коментар


                • #23
                  До: Варшавата на Кирил.

                  Ако са здрави горното и долното казанче,има фирми които ще ти направят нова пита и ще използват оригиналните казанчета.Така ще имаш чисто нов радиатор, и ще си запазиш автентичноста,което е най важното в цялото това упражнение.
                  Успех!

                  Коментар


                  • #24
                    До: Варшавата на Кирил.

                    най готината ретро коло има добра возияи и е просто уникат
                    [SIGPIC][/SIGPIC]Марин Илчев

                    Коментар


                    • #25
                      До: Варшавата на Кирил.

                      Първоначално публикуван от Warszawa_203 Преглед на мнение
                      Ако не ти е проблем може ли да качиш няколко снимки на Варшавата?
                      Снимки:
                      Прикачени файлове
                      Последно редактирано от м20_маниак; 23-11-09, 00:58. Причина: корекция на цитат

                      Коментар


                      • #26
                        До: Варшавата на Кирил.

                        Първоначално публикуван от м20_маниак Преглед на мнение
                        Браво за труда. Гореописаното е точния алгоритъм за работа при коли в сравнително добро състояние.
                        Само имам 2 забележки, относно:

                        Т.14 "... Ако дръжките на триъгълните стъкла са заяли- да се накиснат със спирачна течност(или нещо друго) и да се раздвижат преди монтажа на стъклата. Спирачната течност разваля боята, особено прясната боя!"

                        Т.19. "През горните отвори на праговете, наливаш отработено масло (за по-евтино) до 3/4 от обема им."

                        Тези стари дедовски способи могат да се заменят както следва:

                        Т.14 На всички ни е ясно, че на пазара има леснопроникваща смазка, на всякакви фирми, с различни в-ва в състава и прочее. В автомобила Варшава, спирачната течност трябва да се използва единствено в спирачната система. Концепцията да се къпе новата боя с гореспоменатия флуид не ми допада.

                        Т.19 В специализираните магазини се продава антикорозионна смазка във флакони под налагяне. Има си и дълга тръбичка с разпръсквател накрая. Благина. Ръгваш въпросната тръбичка в прага (примерно), натискаш капачката на "спрея" и изтегляш. Също е разумно да се опръскат с това вратите отвътре, особено дъното им.
                        Ако има намеса от страна на тенекиджии, е добре да се запомни (та в последствие да им се напомни), че вратите в долната си част имат процепи, през които водата, попаднала през уплътненията на стъклата, се оттича. Понякога разни хора от недоглеждане или от простотия ги запушват, след което (особено при остарели и уронени уплътнения на стъклата) на дъното се образува такова хубаво блато, способстващо бързото корозиране на вратата.
                        Каних се по-нататък да кажа за тези процепи на вратите и за антикорозионната защита там, но ти ме изпревари.
                        Относно т.14; под "нещо друго" имам педвид това, което ти препоръчваш. Но понеже има време до монтжа на стъклата, ще има и достатъчно време сп. течност да подейства (ако се ползва сп. течност). Иначе под "накисване" имам предвид едно малко парцалче напоено със стара сп. течност (т.е. безплатна, което е важно при огранечени средста) увито около дръжката, близо до щифтчето и осичката, без да цапа боята.
                        Относно т.19; продуктите от корозия в затворените профили обикновено са във вид на наслоени люспи, върху все още здравата повърхност. Освен това, кръпките най-вероятно ще бъдат направени с припокриване. Така имаме налице зони от здравата повърхност на профилите (отвътре), които не могат да бъдат покрити с антикорозионна смазка чрез разпръскване, понеже ще бъдат в "сянка". Наистина, чрез капилярните сили смазката ще проникне донякъде, но не знам дали ще е достатъчно дълбоко в процепите между люспите и здравата повърхност.
                        Ако профилите не са силно корозирали отвътре, то съгласен съм, че с флакона под налягане е по-културно.

                        Коментар


                        • #27
                          До: Варшавата на Кирил.

                          Понеже не съм наясно - има ли вариант праговете да се напълнят с някакъв вид пяна или друг уплътнител?
                          https://www.facebook.com/FsoWarszawa203

                          Коментар


                          • #28
                            До: Варшавата на Кирил.

                            Първоначално публикуван от m_g Преглед на мнение
                            Имах предвид, че няма смисъл да се разглобява, преди да си намерил кой да я изкърпи и боядиса, и да си осигурил нужните за целта средства, което е най-сложното в цялата операция.
                            Може би и аз забравям - там, където е, ли ще я правиш? Ако да - значи си на прав път. Щом си я почнал - не се отказвай. Надписвай всичко, след като го свалиш, и прибирай в кашони. Прави повече снимки, за да знаеш кое къде е било. И хващай майстора за ушите да я прави и да не отседява в такова разкостено състояние. Запаси се със здрави нерви - тенекеджийския ремонт е бавен. Желая ти успех в това начинание!
                            Твърдо поддържам това за надписването на частите. Само добавям, че ако трябва да надписваш висящи кабели, става много лесно ако ползваш книжно тиксо. И внимавай после, като пръскаш боята, да не заличиш надписите.

                            Коментар


                            • #29
                              До: Варшавата на Кирил.

                              Първоначално публикуван от Warszawa_203 Преглед на мнение
                              Понеже не съм наясно - има ли вариант праговете да се напълнят с някакъв вид пяна или друг уплътнител?
                              Пяна се ползва за шумо или топлоизолация. В някои тънкостенни конструкции, тя служи за укрепване на стените срещу загуба на устойчивост при натоварване. Ти сигурно питаш, дали пяната ще предпазва от корозия? Става точно обратното- с времето контактът между ламарината и нея се губи (ако въобще го е имало) и там прониква (или кондензира) влага, която се задържа почти постоянно. В авиационните конструкции се вземат мерки срещу такова отлепване (най-вече от якостни съображения) но въпреки това отлепването е често срещан дефект.

                              Коментар


                              • #30
                                До: Варшавата на Кирил.

                                Да, идеята ми беше да предпазва от корозия. Наистина би било глупаво да причиня такова нещо на колата. Не се замислих. Пяната не е решение. Мерси.
                                https://www.facebook.com/FsoWarszawa203

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 9,310 в 20:45 на Вчера.

                                Зареждам...
                                X