Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Варшава 223 на М'глата

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • От: До: Варшава 223 на М'глата

    Поздравления за колата! Черното много й отива! Успех с регистрацията!
    За бутона на клаксона. Погледни картиниката горе вляво и ще ти се изясни:




    Нареди тарелките (малка и голяма) и пружинката в подребата от първата картинка. После слагаш пластмасовия бутон с емблемата отгоре, натискаш го навътре и после го завърташ, така че крачетата му да се зацепят за волана. Накрая трябва да стане като се вижда на втората картинка вдясно долу.
    Естествено, преди всичко това пускаш кабела от волана надолу. Горе остава запресования нипел, с който контактува тарелката на бутона. Малко е трудна процедурата, защото се заклещва там, където започва вала на червяка на кормилната кутия, ама се получава след няколко опита.

    Отпред трябва да си с два клаксона. Можеш да проявиш свободна интерпретация по темата, или да се хванеш да търсиш клаксони от едно време. Все едно, за да ти е редовна колата, и един клаксон стига.

    Коментар


    • От: До: Варшава 223 на М'глата

      Благодаря колега m_g , утре ще опитам да реша този проблем .

      Коментар


      • От: До: Варшава 223 на М'глата

        Здравейте колеги , днес за първи път карах моята Варшава по-дълго из градът и ми направи впечетление че, наляганего на маслото първо показваше около 1 атмосвера на празен ход и около 2 в движение ,а по-късно вече датчика непомръдваше
        Колата не прегрява и върви нормално. На какво може да се дължи това на рядко масло , развален датчик , маслена помпа , или запушен филтър ?

        Коментар


        • От: До: Варшава 223 на М'глата

          С започването на зимния сезон се захванах с подготовка за боядисване на двигателния отсег . За целта разкачих почти всичко което ще ми пречи почистих изкурих и намазах с раздопреобразовател и се получи ето това .
          Натиснете снимката за да я уголемите

Име:SL376819.jpg
Прегледи:1
Размер:160.9 КБ
ID:5231085Натиснете снимката за да я уголемите

Име:SL376824.jpg
Прегледи:1
Размер:145.7 КБ
ID:5231086Натиснете снимката за да я уголемите

Име:SL376816.jpg
Прегледи:1
Размер:132.3 КБ
ID:5231087Натиснете снимката за да я уголемите

Име:SL376817.jpg
Прегледи:1
Размер:135.5 КБ
ID:5231088Натиснете снимката за да я уголемите

Име:SL376823.jpg
Прегледи:1
Размер:103.0 КБ
ID:5231089
          Последно редактирано от м20_маниак; 28-11-10, 22:59. Причина: качване на снимки

          Коментар


          • От: Варшава 223 на М'глата

            Относно налягането на маслото - намери си механичен манометър и го завий на мястото на пробката, от дясната страна на масления филтър за грубо пречистване на маслото. Така измерваш обективно налягането, защото по принцип след дълга експлоатация на магнитноимпулсния датчик му се разтяга мембраната и омеква пружината, в следствие на което той спира да отчита правилно.
            С "Фармахим" - непобедим
            Дизел - само дънки!

            Коментар

            Активност за темата

            Свий

            В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

            Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

            Зареждам...
            X