От: До: Варшава 223 на М'глата
Поздравления за колата! Черното много й отива! Успех с регистрацията!
За бутона на клаксона. Погледни картиниката горе вляво и ще ти се изясни:
Нареди тарелките (малка и голяма) и пружинката в подребата от първата картинка. После слагаш пластмасовия бутон с емблемата отгоре, натискаш го навътре и после го завърташ, така че крачетата му да се зацепят за волана. Накрая трябва да стане като се вижда на втората картинка вдясно долу.
Естествено, преди всичко това пускаш кабела от волана надолу. Горе остава запресования нипел, с който контактува тарелката на бутона. Малко е трудна процедурата, защото се заклещва там, където започва вала на червяка на кормилната кутия, ама се получава след няколко опита.
Отпред трябва да си с два клаксона. Можеш да проявиш свободна интерпретация по темата, или да се хванеш да търсиш клаксони от едно време. Все едно, за да ти е редовна колата, и един клаксон стига.
Поздравления за колата! Черното много й отива! Успех с регистрацията!
За бутона на клаксона. Погледни картиниката горе вляво и ще ти се изясни:
Нареди тарелките (малка и голяма) и пружинката в подребата от първата картинка. После слагаш пластмасовия бутон с емблемата отгоре, натискаш го навътре и после го завърташ, така че крачетата му да се зацепят за волана. Накрая трябва да стане като се вижда на втората картинка вдясно долу.
Естествено, преди всичко това пускаш кабела от волана надолу. Горе остава запресования нипел, с който контактува тарелката на бутона. Малко е трудна процедурата, защото се заклещва там, където започва вала на червяка на кормилната кутия, ама се получава след няколко опита.
Отпред трябва да си с два клаксона. Можеш да проявиш свободна интерпретация по темата, или да се хванеш да търсиш клаксони от едно време. Все едно, за да ти е редовна колата, и един клаксон стига.
Коментар