Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Варшава 223 на М'глата

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #76
    До: Варшава 223 на М'глата

    Естествено от 1-вия тип. В Полша са скъпи и дефицитни, но тук един приятел по случайност ми го намери.

    Лека по лека всичко се събира. Колкото повече бързаш, толкова по-скъп излиза масрафа.
    С "Фармахим" - непобедим
    Дизел - само дънки!

    Коментар


    • #77
      До: Варшава 223 на М'глата

      Е да прав си бавно и славно тъкмо докато сме готови с проектите си ще сме по актуални мен лично много ми се подиграват за моята Варшава
      Но не ми пука мен си кефе още от ранно детство

      Коментар


      • #78
        До: Варшава 223 на М'глата

        Хе, ми да се подиграват бе. Ще видиш как ще секнат всякакви глупашки коментари когато подкараш колата и събереш погледите в околността.

        Още повече, Варшавите в такова състояние са двуцифрено число. Пък те да си ръчкат голфчетата и да си мислят, че карат нещо - само пред блока има -найсе такива.

        То и с мен се опитваха да се гъбаркат разни хора, ама аз освен че съм нагъл, съм и устат. Отдавна спряха ...
        С "Фармахим" - непобедим
        Дизел - само дънки!

        Коментар


        • #79
          До: Варшава 223 на М'глата

          Маниак даи да измислим един механизъм за стъклото къде да търся

          Коментар


          • #80
            До: Варшава 223 на М'глата

            Абе, изчакай до събота/неделя и се надявай да не вали много сняг. Може и да има радост за тебе.

            Имаш ли скайп?
            С "Фармахим" - непобедим
            Дизел - само дънки!

            Коментар


            • #81
              До: Варшава 223 на М'глата

              Pavlin Zahariev ми е скаипа и ще се моля да не вали много

              Коментар


              • #82
                До: Варшава 223 на М'глата

                Здравей,не бях виждал черна Варшава но тазй определено ми харесва,поздравления.Някаде прочетох че си я боядисал с българска боя,но не разбрах на кой производител.Първата кола в която са ме качили като малък е била Варшава-М20,след това баща ми я е сменил с модел -223 и през 1975 година е взел Волгата от снимката по горе. Преди години я боядисах със русенска боя обаче някак не е толкова наситено черно и смятам тазй зима да я пръсна отново,но все още се чудя каква боя да използвам.А за машинката за стъклото ако не си намериш оригинлна,мисля че от шкода-ЕВРОПА с малко преработки ще стане.Можеш да пробваш и със такава от ГАЗ 53,аз лично преработих една такава за дясното стъкло на "европата" и работеше без проблем цели 10години.Ключа за парното е като на Волгата,но съм го срещал и на някой камиони ГАЗ-53,така че провери в някой магазин кадето продават резервни части за тези машини.В Русе преди винпрома в ляво (мисля че там беше и гараж на тролеите,а и товарният клон на ДАП) има магазин на SFK TRUK,те продават части за товарните шкоди, за ГАЗ и УАЗ,и е доста зареден провери дано имаш късмет.
                Последно редактирано от stanimir.k1973; 28-10-09, 21:30.

                Коментар


                • #83
                  До: Варшава 223 на М'глата

                  Мерси Станчо сещам се за магазина даже съм ходил но не съм питал за механизъм за стъклото

                  Коментар


                  • #84
                    До: Варшава 223 на М'глата

                    Търся резервоар !!!! някои да има случаино

                    Коментар


                    • #85
                      До: Варшава 223 на М'глата

                      Какво му имаше на твоя? Изобщо ли го няма или е пробит?
                      С "Фармахим" - непобедим
                      Дизел - само дънки!

                      Коментар


                      • #86
                        До: Варшава 223 на М'глата

                        пробит е лепен е с епоксидна смола а целия е раждясал отвътре абе зле си е незма дали ако се калаидиса отдоло и да се напръска раждопреобразовател отвътре дали ще се излекува

                        Коментар


                        • #87
                          До: Варшава 223 на М'глата

                          Ето как се справих аз с проблема преди година-две:
                          http://forum.offroad-bulgaria.com/sh...F0%E2%EE%E0%F0
                          След което да запоиш дупките.

                          Друг, доста разумен вариант, осигуряващ защита в дългосрочен план е да разделиш резевроара на две (по фланеца за закрепването му), като пресечеш заварките с тънък и остър секач, изработен от лист от машинна ножовка. След това изчистваш механично долната половина (при по-голям ентусиазъм може и горната) и я калайдисваш нацяло. Играчка си е малко, ама става един път, дет' се вика.

                          Интересното при моята Варшава е, че той е изцяло поцинкован горещо. При вашите коли явно вече заводът FSO, с цел оптимизиране и поевтиняване на производствения процес, е спестил тази операция. Та за това гният.
                          В ръководството за обслужване пише, че на 10 000 км е хубаво да се повдигне леко автомобила отляво, да се отвие пробката от дясната страна на резервоара и да се източи насъбралата се вода.
                          Последно редактирано от м20_маниак; 13-11-09, 22:55.
                          С "Фармахим" - непобедим
                          Дизел - само дънки!

                          Коментар


                          • #88
                            До: Варшава 223 на М'глата

                            pavkone виждам, че си от Русе и даже се досещам къде е гаража ти. Просто исках да ти кажа, че магазин за части има и под авто гарата след Земеделския колеж по пътя към "Симовата мелница" зад градинката. В случай, че неможеш да се ориентираш ще те заведа. Бих се радвал ако мога да ти помогна и с други неща при нужда. Притежавам малка работилница, където се занимавам за кеф и удоволствие, но там имам електрожен, СО, бормашина, малък струг, малка фреза, машина за рязане на желязо и такава за алуминий, както и доста други инстументи.
                            [I][FONT=Comic Sans MS]NISSAN Terrano II R20 2.7TD '93[/FONT][/I]

                            Коментар


                            • #89
                              До: Варшава 223 на М'глата

                              Поне за голямата зъбчатка, като гледам проблема е никакъв да се резне на лазер от какъвто материал ти душа иска. Една неръждавейка ще заспи, че и понеже си е хлъзгава, дори и несмазана ще работи. Отделно че няма да я е страх от ръжди.

                              Не знам само малката зъбчатка що за чудо е.
                              Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                              Коментар


                              • #90
                                До: Варшава 223 на М'глата

                                При поляка Вакулински няма ли части?
                                Малко бавничко става, но успява да намери доста части за полските колици

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X