До: Варшава м-20
Ами, какво да ви кажа - купето е на същото ниво, обаче по двигателя напредваме.
В момента блока е в Асеновград за механична обработка - изправяне на "тунел", набиване на номинални ризи, водачи на клапани и прочее. Пък докато той е в сигурни ръце там, аз ревизирам и подбирам наличните части за сглобяването му тук.
Трябва да си взема някакво точно електронно кантарче, за да изравня до колкото е възможно теглото на буталната и коляно-мотовилковата групи...
Благодаря на Георги Сарандалиев, който безрезервно се зае с обработката на блока!!!
Ами, какво да ви кажа - купето е на същото ниво, обаче по двигателя напредваме.
В момента блока е в Асеновград за механична обработка - изправяне на "тунел", набиване на номинални ризи, водачи на клапани и прочее. Пък докато той е в сигурни ръце там, аз ревизирам и подбирам наличните части за сглобяването му тук.
Трябва да си взема някакво точно електронно кантарче, за да изравня до колкото е възможно теглото на буталната и коляно-мотовилковата групи...
Благодаря на Георги Сарандалиев, който безрезервно се зае с обработката на блока!!!
Ако не друго, то хвани най-простите разградски бутала. На челото са отбелязани две неща - диаметъра и теглото. Моите са изравнени - и четирите са 454 грама.Не съм преравял целия склад да ги подбирам - просто така си бяха запечатани в кашончето. На мотовилките не е отбелязано теглото, но и то вероятно е изравнено.
Коментар