От: Варшава М-20
Ако може един съвет: не слагай ръждопреобразувател на здрава ламарина (дори никъде), един колега от форума беше написал, че на здравия метал предизвиква корозия - има логика и аз му вярвам. Тоя на Вюрт с лакът е, толкова бърз, че едва ли ще преобразува нещо сериозно и пораженията по здравото ще са по-малки, но не го ползвай за реставрация. А иначе ръждопреобразувателите съм ги отказал, защото ефекта им е само повърхностен и краткосрочен - доказали са го стари проекти, чиито ръждички са обработвани... Лепилото за ламарина или полиуретановия уплътнител, предпочитам да го слагам върху грундирана повърхност, нищо, че го дават и за гол метал, по-трайна ще е защитата с един антикорозионен грунд и върху него полиуретана. Понеже полиуретана се свива и за да получиш, колкото ти се иска дебело покритие трябва да мажеш много-грубо, а така има опасност някъде да остане незапечатано, затова аз ползвам 2 чвята - мажа с единият и по късно мажа с другият, докато скрия предишният, така става 100% запечатано... И последно - мисля, че не е добре, когато се подменят панели по купе да се използва по-дебела ламарина, защото, когато е на пътя купето се усуква постоянно и, ако някъде не поддаде достатъчно, то, другаде ще трябва да поддаде двойно...
Първоначално публикуван от м20_маниак
Преглед на мнение
Коментар