До: Варшава 223
Днес, въпреки лошото време, почти не съм спирал Варшавата.
Направих уникалното откритие, че на студено без термостат не може да се кара. Поставих закупения с помощта на Стоян М20 полски термостат TS-3. Той е оригиналния модел за Варшава 223. С него колата работи идеално.
Следобяд с приятели си устроихме една изключително приятна разходка със три стари коли. Варшавата, Москвич 407 и Москвич 403.

http://jiguli.snimka.bg/automobiles/razhodka.433462.all
Днес, въпреки лошото време, почти не съм спирал Варшавата.
Направих уникалното откритие, че на студено без термостат не може да се кара. Поставих закупения с помощта на Стоян М20 полски термостат TS-3. Той е оригиналния модел за Варшава 223. С него колата работи идеално.
Следобяд с приятели си устроихме една изключително приятна разходка със три стари коли. Варшавата, Москвич 407 и Москвич 403.

http://jiguli.snimka.bg/automobiles/razhodka.433462.all
.
, в която точно влиза разглобения корпус на К-22 и 2 бутилки кореселин. След поне 24 часа киснене търкам отделните части (според материала от който са изработени) с четки, предназначени за бояджисйки пистолети - със синтетични, с месингови и със стоманени влакна. Жигльорите - със сгъстен въздух (по-добре е да ги купиш нови - все още се намират).
Коментар