До: Варшава 223
Искам да ви представя един проект, който смятам, че може да служи като нагледна демонстрация на това как трябва да се възстановява цялостно един стар автомобил.
Автомобилът е Варшава 201 - 1963 г. Собственост е на моя приятел Любо, който ме помоли да кача и снимките. Колата се работи от миналата година. Не са правени компромиси при реставрацията и тя е засегнала всички възли на автомобила. Каросерията е цялостно възстановена тенекеджийски и е боядисана. Двигателят е след основен ремонт. Салонът е цялостно претапициран (остава да се монтират подовите настилки и седалките). Хромирани са наново всички детайли, които имат нужда.
Резултатът е изключително добър.
http://jiguli.snimka.bg/automobiles/...iya.457387.all
Днес отидох при Любо да се видим.

Заехме се с някои финални моменти по двигателя (доизкусурихме карбуратора). След това запалихме двигателя, който е от стария тип със стоящи клапани (М-20). Запали веднага, работи изключително равномерно и безшумно, което само по себе си говори за качеството на възстановяването.

След това аз имах честта да седна зад белия волан и да бъда първия човек, който подкарва колата след престой от няколко десетки години. Варшавата леко и внимателно излезе от гаража. На пръв поглед всичко работи така, както се следва. После и Любо се качи на красавицата и усмихнат я поразходи стотина метра. няма думи да опиша приятните емоции!

Искам да ви представя един проект, който смятам, че може да служи като нагледна демонстрация на това как трябва да се възстановява цялостно един стар автомобил.
Автомобилът е Варшава 201 - 1963 г. Собственост е на моя приятел Любо, който ме помоли да кача и снимките. Колата се работи от миналата година. Не са правени компромиси при реставрацията и тя е засегнала всички възли на автомобила. Каросерията е цялостно възстановена тенекеджийски и е боядисана. Двигателят е след основен ремонт. Салонът е цялостно претапициран (остава да се монтират подовите настилки и седалките). Хромирани са наново всички детайли, които имат нужда.
Резултатът е изключително добър.
http://jiguli.snimka.bg/automobiles/...iya.457387.all
Днес отидох при Любо да се видим.

Заехме се с някои финални моменти по двигателя (доизкусурихме карбуратора). След това запалихме двигателя, който е от стария тип със стоящи клапани (М-20). Запали веднага, работи изключително равномерно и безшумно, което само по себе си говори за качеството на възстановяването.

След това аз имах честта да седна зад белия волан и да бъда първия човек, който подкарва колата след престой от няколко десетки години. Варшавата леко и внимателно излезе от гаража. На пръв поглед всичко работи така, както се следва. После и Любо се качи на красавицата и усмихнат я поразходи стотина метра. няма думи да опиша приятните емоции!

). Гордият собственик ни посрещна с голяма усмивка, докато си чоплеше нещо по двигателя. След ах-кане и ииих-кане от моя страна по цялостния облик на машината, седнах вътре. Любо ме подкани - "Хайде пали де". Въртя ключа - пали не "от четвърт", ми направо от една осма - фум-фум-фум-фум-фум (нЕма подходящи букви за да наподобя харакерния шум, който издава при работа долноклапанния агрегат М-20
Интересно ми е дали има снимка на колата преди реставрацията?

...




















Коментар