Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Варшава 223

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • До: Варшава 223

    Първоначално публикуван от m_g Преглед на мнение
    Ясене, човекът, който го запои (Сашо) е много вещ в областта. Там, където го запои (вдлъбнатината под сондата), не тече. Протече на други места, което не бяхме забелязали. Нямахме време да го чистим целия отдолу. Съответно миенето с вода под налягане и препарат е доотнесло слоя ръжда от дъното.
    Естествено, ще го свалим пак, ще почистим този път цялото дъно и ще ръчкаме с едни остри зъболекарски инструменти на всяко подозрително място. После пак запояване.
    По един или друг начин, трябва да решим въпроса.
    Най-добре ще е някой да има ненужен резервоар и да го продава.
    Най-добре нов, обаче ако не намерите, почистете му цялото дъно до метал и после обилно го калайдисайте, цялото. С пистолет за горещ въздух става. Така хем няма пламък, дето да запали бензиновите пари, хем вдига нужната температура.

    За флюс много добре работи фосфорна киселина. Ако нямате ще ви дам, но сравнително лесно се намира по фирмите за лабораторни химикали.

    Ако имате бутилка за телоподаващо наблизо, или CO2 пожарогасител, можете да му изкарате въздуха отвътре като го напълните с CO2, че да е съвсем сигурно че няма да гръмне. Тогава може дори да го заварявате.
    Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

    Коментар


    • До: Варшава 223

      Дам, вчера беше весело...
      Всичко мина много гладко - не успяхме да си отрежем пръстите с макетния нож, ресорите не ни удариха, колата не ни смаза.

      Майтапа на страна. Варшавата се представи добре - от ресорите извадихме оригиналните заводски тампони, на повече от 40 години! При това не бяха чак толкова зверски прокъсани, че обиците да тропат в ушите. Гайките се развиваха лесно - нямаше нагряване, блъскане, късане и т.н.
      След това акуратно си подбрахме тампони. Избрахме най-хубавите от 3-те компекта и започна скъсяването. После Сашо пасна индивидуално всяка двойка към определената точка. Докато той се занимаваше с тази дейност, аз гледах омасляванията около задните амортисьори.
      Стана ясно - хубаво ще е да са нови. Момчил, естествено, имаше такива.
      Заехме се с монтажа и се оказа, че на оригиналните има един малък фрезован участък, дето на новите го няма. Отиваме до нас за ъглошлайфа. Неслучайно на тази снимка съм толкова доволен - ще модифицирам с флекса!!!.
      Всичко мина по план, амовете паснаха както си му е реда. Междувременно от многократното търкаляне в подВаршавието, бяхме заприличали на прасета, особено аз - Мърлячът.

      Сложихме тампоните навсякъде и леко завихме гайките. Сега трябваше да се затегнат болтовете на натоварен автомобил. Двамата с Момчил стъпихме в багажника (около 190 килограма общо), а Сашо отдолу притегна всички съединения.

      С тампоните - стига толкова. Забелязахме, че резервоара покапва. Източихме бензина (на една от снимките се вижда как подпирам тръбата на ауспуха с глава - пречеше ми) и демонтирахме набързо резервра. Почистихме го и го запоихме. Монтираме, наливаме бензин - тече - @!*@%!&%$@@#$%


      Първоначално публикуван от sparkybg Преглед на мнение
      ...
      Ако имате бутилка за телоподаващо наблизо, или CO2 пожарогасител, можете да му изкарате въздуха отвътре като го напълните с CO2, че да е съвсем сигурно че няма да гръмне. Тогава може дори да го заварявате.
      Той и така няма да гръмне. Преди 2-3 години, когато се занимавах с моя резервоар, го запоих с газова горелка. Хубав препарат и водоструйка са му достатъчни.

      С другото съм съгласен - такъв е плана.
      С "Фармахим" - непобедим
      Дизел - само дънки!

      Коментар


      • До: Варшава 223

        Moмчиле, аз веднага се сетих за Варшавата от моргата на бул. Сливница обаче там може да те съблекат гол за този резервоар а и не е сигорно колко е читав той
        Последно редактирано от м20_маниак; 05-04-10, 19:54.

        Коментар


        • До: Варшава 223

          Нов резервоар внос от Полша 140-150 лева ми предлагат на мен защото и аз търся но 150 лева не ми се дават лошото е ,че какъвто и да е стар няма гаранция ,че като се изчисти отвътре пак няма да протече

          Коментар


          • До: Варшава 223

            Коментирахме проблема със Стоян, вариантите са два.Полиестерна смола и стъкломат, така се облича целия резервоар отвън, другия вариант е смолата да се излее вътре и да се започне едно клатене във всички посоки, докато се облее целия.С такова "запечатване" става вечен
            DJ Иван Тодоров, Вашият парти диджей: http://djivantodorov.com/
            Skype: pach_bs

            Коментар


            • До: Варшава 223

              мдаммм.подкрепям на pach мнението.....скоро и на мевне ми се наложи...
              дори не си играх да го проверявам-тече ли не тече ли....сякви майстори ми казаха едни пари за ремонт....малей..почистване хубаво отвътре.....отвънка шлайфане до метал с четката...епоксиден грунд 2 ръце,,,,,3-4 пласта полиестерна смола(или епоксидна)с стъкломат,,,,,и аз като изсъхна му ударих и 2 ръце черен полиуретанов уплътнител,,,размазах го добре с четката....не е мега ултра супер красиво--ама забрави да му стане повече нещо на резервоараабсурд да протече или да изгние....

              Коментар


              • До: Варшава 223

                ами след като ги реставрирате тея автомобили не е ли по-добре да си купите нов резервоар за 150 лв от Полша щом има възможност за доставка ами се занимавате с побългарявания от рода на заваряне и залепяне, дето ще ходите да се напивате си купете един резервоар

                модератор:
                По-старателно с правописа! Не може да се разбере къде почва и къде свършва всяко изречение. Да не говорим, че държавите се изписват с главна буква...
                Последно редактирано от м20_маниак; 06-04-10, 00:53.

                Коментар


                • До: Варшава 223

                  От Жук или Ниса не е ли взаймозаменяем? Ако става имаше два Жук-а на моргата в Монтана и ако не са смачкани вече за около 10-15лв мисля че може да се вземе резервара.В единия мисля,че имаше и някъква подобна на бензин течност от време оно.
                  0887284106-Митко
                  http://www.youtube.com/watch?v=6Fdg05yHhKk&NR=1
                  http://www.youtube.com/watch?v=wnMy5yek-ks&feature=more_related

                  Коментар


                  • До: Варшава 223

                    Браво, браво - сговорна дружина Варшава повдига! Добра работа сте свършили!
                    Относно резервоара - ако е много надупчен, колата си заслужава нов, въпреки че 150 лева не е най - добрата оферта, особено ако има шанс да не пасне добре... На моята ежедневна 120-ка резервоарът беше прокапал и баща ми купи някакво двукомпонентно лепило - т. нар. "течен метал". Беше обаче като пластилин, който се лепва на пробитото място. Държи вече повече от четири (дали не са и пет) години... Личното ми мнение е, че не е добра идея, да се обмазва отвътре, защото покритието може и да устои на бензина, но колко дълго ще остане по повърхността на резервоара? Няма ли опасност, след известно време да започне да пада и да запуши бензинопровода?

                    Коментар


                    • До: Варшава 223

                      Намерих решение на проблема с резервоара. Просто и ефектно. Купих си чисто нов оригинален резервоар за "Варшава".


                      Виждат се металните капачки, които са на мястото на сондата и горивомера. Ето го и отдолу:



                      След сваляне на тапите вътре се откри блестяща метална повърхност... Имаше малко прахоляци и една хартийка, промихме го с малко бензин, а хартийката измъкнахме с пинсети.

                      После Стоян се завря под колата и постави новата придобивка на мястото й.
                      След това сложихме дървения под:


                      После фабричната тапицерия:



                      Ето една характерна особеност на Варшавите - горивомерна пръчка. Освен уреда на таблото е предвидена възможноста ръчно да се провери колко е бензина. На стария резервоар тази горивомерна пръчка липсваше. Явно е сменяван някога с такъв без пръчка. Е, новия си има всичко:



                      И накрая прибрахме инструментите, наляхме бензин, сложихме акумулатор и Варшавата доволно изръмжа. Добре си се разходихме аз, Стоян и Сашо из града. Варшавата върви така, както трябва. С новите втулки на ресорите и новите амортисьори возията е станала още по-добра. С една дума - кеф! Накрая я паркирах до белия 408 на Сашо:



                      Москвичът блести с оригиналната си боя и перфектния хром:



                      Още веднъж - специални благодарности на Стоянчо и Сашо!
                      Утре (демек днес) съм намислил да й регулирам клапаните и други такива забавления.

                      Коментар


                      • До: Варшава 223

                        Видях те! Даже мислех да те догоня да си приказваме, но условията не позволяваха.

                        Хубаво нещо са новите части.

                        Коментар


                        • До: Варшава 223

                          Ти не можеш да го догониш бре! Знаеш ли това чудо как върви
                          С "Фармахим" - непобедим
                          Дизел - само дънки!

                          Коментар


                          • До: Варшава 223

                            Като и врътнем днес няколко регулировки, още повече ще тръгне.

                            ----
                            Питат ме за резервоара - как и колко. 135 лева платих за него - смятам, че определено си заслужава. Човекът, от когото го взех, го има от едно време. Няма при него повече резервоари, и няма и да има. То си беше ясно - шансът да се намери оригинален нов резервоар за кола, спряна от производство преди 40 години, направо си е нищожен. Не вярвам, че и от Полша ще се купи лесно. За Жук, или Ниса - да. Но за Варшава...
                            Мене не ме мързи да търся, а който търси - намира! Е, трябва и мъничко късмет!

                            Коментар


                            • До: Варшава 223

                              Първоначално публикуван от м20_маниак Преглед на мнение
                              Ти не можеш да го догониш бре! Знаеш ли това чудо как върви
                              Бях с Нивата. В София няма къде да ми избягате с лека кола.

                              Първоначално публикуван от m_g Преглед на мнение
                              ...135 лева...
                              Целта оправдава средствата. Аз пък нямам Варшава.

                              Коментар


                              • До: Варшава 223

                                Уникални коли имате! Четох преди малко във форума на Лада, че ще ходиш на събора им в Сливен. На път за там може да се отбиеш през нашия Москвич събор в Крън. Колегата с 8-ка също е добре дошъл!

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X