Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Волга 24-10 -проблем помагайте

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Волга 24-10 -проблем помагайте

    Колеги купих си желаната Волга 24-10 1988 година производство на 100 хиляди реални килметра ,но докато я карах установих че съединителя не отделя хубаво поради наличието на въздух ,оказа се че целият долен цилиндър е заминал и го смених ,но предполагам че не съм го обезвъдушил както трябва и сега не иска да включи никаква скорост ,дайте ми съвет какво да направя и как да го обезвъздуша както трябва защото колата не мърда от канала
    Благодаря предварително .

  • #2
    От: Волга 24-10 -проблем помагайте

    А педалът как е? Трябва да е твърд и да се връща сам. Абе, продължавай с обезвъздушаването. После виж дали работи долният цилиндър. Ако да, има сериозен проблем. Съединител!
    Lancia Delta HF Integrale Evolucione

    Коментар


    • #3
      От: Волга 24-10 -проблем помагайте

      Проблемът е че работеше перфектно със стърия цилиндър на моменти когато напомпаш ,и предполагам че е от това педала съ връща ,но бавно и затова си мисля че не е съединителят , а като съм сменял старият цилиндер има ли нещо специфично при поставянето на оста за изключване на съединителя ... и дайте съвет за обезвъздушавенето мисля да се пробвам по изпитаният метод с борканчето и маркуча.
      Благодаря предварително.
      Последно редактирано от zilala; 24-11-10, 22:09.

      Коментар


      • #4
        От: Волга 24-10 -проблем помагайте

        Първо каква ретро или уникална машина е Волгата 1988 година, че то и моя Пасат е тръгнал към този форум/извинявам се за слама/.
        Виж дали при натискане на педала се движи вилката на съединителя/дали цилиндърчето излиза до край/. Долния цилиндър ако е заминал както пишеш няма да има въздух а теч от него. Може да има проблем в помпата - гумичката която създава налягането да се е износила. Това се установява при натиснат педал до долу вилката се връща все едно отпускаш педала без да намаля течноста в казанчето.

        Коментар


        • #5
          От: Волга 24-10 -проблем помагайте

          Първоначално публикуван от zilala Преглед на мнение
          Проблемът е че работеше перфектно със стърия цилиндър на моменти когато напомпаш ,и предполагам че е от това педала съ връща ,но бавно и затова си мисля че не е съединителят , а като съм сменял старият цилиндер има ли нещо специфично при поставянето на оста за изключване на съединителя ... и дайте съвет за обезвъздушавенето мисля да се пробвам по изпитаният метод с борканчето и маркуча.
          Благодаря предварително.
          Да не си забравил пружината на вилката.

          Коментар


          • #6
            От: Волга 24-10 -проблем помагайте

            Първоначално публикуван от TONI 1977 Преглед на мнение
            Първо каква ретро или уникална машина е Волгата 1988 година, че то и моя Пасат е тръгнал към този форум/извинявам се за слама/.

            Да бе - ретро ли ми е Сиерата от 1984 г.?!!
            И аз сори за спама!!
            А по темата - обезвъздушаване до победен край!!
            יעבור
            «И това ще мине»

            Коментар


            • #7
              От: Волга 24-10 -проблем помагайте

              Голяма сприцовка с маркуч и отдолу нагоре през цицката.Става от раз
              Калин Владов,09РСПБЗН

              Коментар


              • #8
                От: Волга 24-10 -проблем помагайте

                Първо обезвъдуши помпата и после долния цилиндър.
                ГАЗ 69 УАЗ 452-2 броя УАЗ 31512 Kia Sportage 2.0 16v
                Калта за УАЗа е като водата за водолаза 0886445318

                Коментар


                • #9
                  От: Волга 24-10 -проблем помагайте

                  Щом преди е работило с напомпване, значи освен работния цилиндър, трябва и помпата да се смени

                  Коментар


                  • #10
                    Благодаря за Уточненията ,относно даЛи колата е ретро или не, но бях принуден да пиша, пък четох форума и видях че има и по нови коли в раздела и писах.
                    Ще пиша какво съм направил, благодаря много на всички за помоща.

                    А да попитам как се обЕзвъздушава помпата, защото на нея няма клапан за обезвъздушаване.

                    Значи днес обезвъздуших и долния цилиндЪр, движи добре и не се връща сам докато не пусна педала за съединителя работи без напомпване, обаче проблема с невключването остава, другото което ме съмнява тази вилка която се задвижва от тозе цилиндЪр подлежи ли на реглаж и как се прави той.
                    Преди със стария цилиндЪр включваха перфектно (когато сработеше) и на висока скорост не боксуваха и в наклони изобщо работеха, и затова се съмнявам да е съединител.
                    Ще ви помоля за всички възможни мнения преди да свалям кожуха на скоростите,че това не съм го правил и ми е малко тъмна индия въпреки прочетената литература.
                    Последно редактирано от PETER PETRAKIEV; 25-11-10, 14:57.

                    Коментар


                    • #11
                      От: Волга 24-10 -проблем помагайте

                      Шпилката която е м/у вилката и цилиндърчето се регулира така, че лагера да не се върти при отпуснат педал. Незнам точно колко трябва да е луфта виж в някои каталог. Според мен щом не отделя трябва да я удължиш.

                      Коментар


                      • #12
                        От: Волга 24-10 -проблем помагайте

                        И аз знам как се оправя този проблем , просто отввиваш предния и задния регистрационен номер и между тях завиваш една другаа волга

                        Коментар


                        • #13
                          От: Волга 24-10 -проблем помагайте

                          Помпата се обезвъздушава от тръбичката. За да натегнеш съединителя трябва да удължиш шпилката която е между вилката и цилиндъра. Съединителя на Волгата се сменя без да се сваля кожуха. Оригинално на Волга 24 шпилката между вилката и цилиндъра не се регулира.
                          ГАЗ 69 УАЗ 452-2 броя УАЗ 31512 Kia Sportage 2.0 16v
                          Калта за УАЗа е като водата за водолаза 0886445318

                          Коментар


                          • #14
                            От: Волга 24-10 -проблем помагайте

                            Значи може ли пояснения за смяната ще бъда много блогодарен,а шпилката как да я удалжа с просто заварка или ... а относно , това за регистрационите табели , не мисля че кола на 100 хиляди е за там но все пак благодаря за мнението .... Благодаряви предварително за помоща.

                            Коментар


                            • #15
                              От: Волга 24-10 -проблем помагайте

                              Преди няколко месеца слагахме (присаждахме), такова цилиндърче на една друга машина - същият проблем, оказа се дефектно, много груби ментета и за руските машини има вече...
                              VW Beetle 1200-1954/57/59/60/65 VW Beetle 1300-1970/72 / VW Transporter 1500-65 / VW Transporter 1600-74 / VW&Wartburg 4x4 Buggy / Trabant 600 - 62
                              SXS-Restorations 0886513079
                              Ние, можещите водени от незнаещите, вършим невъзможното за кефа на неблагодарните. И сме направили толкова много, с толкова малко, за толкова дълго време, че сме се квалифицирали да правим всичко от нищо. - К.Иречек

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X