Обява

Свий
Няма добавени обяви.

На багеро багеро.

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    Ами честито!Наистина заигравка за възрастни.
    Нека силата да бъде с нас!
    Suzuki Grand Vitara
    +34 642 91 4154

    Коментар


    • #17
      Това е, като гледам ако не първият, то най-много третият модел хидравличен багер, приозведен в Европа. кофата му е неподвижно прикрепена към стрелата- наследство от въжените багери. От чисто професионален интерес: може ли да се види...ъъъъ... наяве? Все едно да срещнеш на улицата триколката на дядо Бенц
      Последно редактирано от icos; 06-10-20, 08:21.
      And if all others accepted the lie, then the lie passed into history and became truth.

      Коментар


      • sek.1
        sek.1 коментира
        Редактиране на коментар
        Като го гледам кофата много лесно може да се преправи от неподвижна в подвижна с един хидроцилиндър . Това ако багера ще работи иначе ако ще е музеен експонат най добре си е в оригинал . По принцип на новите багери това е от основните работни движения .

    • #18
      Втория хидравличен багер.
      Може да се гледа ... срещу входна такса с аромат на хмел ... течна в кенчета ...
      Кольо "Дупетата вървят и с мастика... "

      Ясен Супер Модератор: "Абе при мене как не увисва?" "хм, представих си Багера по бельо."

      Коментар


      • sek.1
        sek.1 коментира
        Редактиране на коментар
        Казвай къде ? Това ще ми е много интересно да го видя на живо .

      • s_s1
        s_s1 коментира
        Редактиране на коментар
        С бира очаквам ти да почерпиш.

      • Вива ViRuS4eto
        Вива ViRuS4eto коментира
        Редактиране на коментар
        Брех, тая бира все е малко.....

    • #19
      Кофата и аз си мислех че е неподвижна, но се оказа, че просто е демонтирана линията, която захранва цилиндъра (вътре в звеното- той си е там все още).
      Посъбрах малко документация от архивите и с четене и гледане ще му разкрием всички малки тайни.
      The Flat Earth Society has members all around the globe.

      Коментар


      • #20
        Това е бил първия хидравличен багер в Европа:

        Натиснете снимката за да я уголемите

Име:qTox_Image_2020-10-06 12-31-53.441.png
Прегледи:713
Размер:889.9 КБ
ID:6653296
        Кольо "Дупетата вървят и с мастика... "

        Ясен Супер Модератор: "Абе при мене как не увисва?" "хм, представих си Багера по бельо."

        Коментар


        • #21
          Хм...цилиндър вътре в малката стрела? Тогава кофата би трябвало да се върти на шарнир около него права/обратна? С въздушни спирачки ли е туй чудо или криво гледам?
          And if all others accepted the lie, then the lie passed into history and became truth.

          Коментар


          • #22
            Да, върти се кофата около цилиндъра за права/обратна кофа. Въздушни са спирачките. Право гледаш
            The Flat Earth Society has members all around the globe.

            Коментар


            • #23
              На тази снимка https://offroad-bulgaria.com/filedat...1&d=1601895583
              изпълнителния цилиндър е отгоре.
              Човешко е да се греши... Но това че грешиш, още не означава, че си станал ЧОВЕК!

              "Когато някой не може да направи нещо, поради недостатък на сили, той вини за това случая."

              Коментар


              • Вива ViRuS4eto
                Вива ViRuS4eto коментира
                Редактиране на коментар
                Тоз цилиндър е за звеното на кофата. За самата кофа в момента няма хидравлична линия за да се движи, а цилиндъра е вътре в звеното.

              • icos
                icos коментира
                Редактиране на коментар
                Любопитно решение, никъде не съм го виждал. Предполагам са се отказали от него заради късия ход отваряне/затваряне на кофата, тристепенната регулация от другата страна, която се вижда е винаги компромис едното за сметка на другото.

            • #24
              Направо не е за вярване какви неща държат на склад швабите. Малко съм в шок.
              Съботата ми вървеше добре докато не осъзнах, че е понеделник.

              Коментар


              • #25
                Това много отдавна е било на склад при швабите (то подробно си е и описано де). Ма кой да ти чете цели две страници...
                Прави каквото трябва, пък да става каквото ще!

                Коментар


                • #26
                  Абе шъ го бъде
                  "Eсли говно присыпать пудрой, мы получим говно, присыпанное пудрой."

                  Коментар


                  • #27
                    Първоначално публикуван от santaclash Преглед на мнение
                    Направо не е за вярване какви неща държат на склад швабите. Малко съм в шок.
                    Впрочем, швабите държат и партенки на склад.

                    Разни хора казват, че били много качествени.

                    Коментар


                    • #28
                      Първоначално публикуван от CarTest™ Преглед на мнение
                      Кольо, машината е в работно състояние. Последните 2 км. мина на собствен ход.
                      Копае си .... само че, я напънахме при товаренето да помогнем с кофата и спукахме един 60 и няколко годишен ОРИГИНАЛЕН маркуч
                      .
                      Още едно доказателство, че Либхер е скапана марка. Как е възможно нов 60 годишен оригинален маркуч да се спука от няма нищо? Веднага ги сменете всичките с руски.
                      За заеми и кредити поискани от лица с които нямам кръвна връзка не отговарям.

                      Работя бързо, евтино и качествено. Можеш да избереш две от трите опции.

                      Коментар


                      • sek.1
                        sek.1 коментира
                        Редактиране на коментар
                        Скапани работи правят тия шваби . При мен оня ден гръмна последния оригинален запалителен високоволтов трансформатор . За малко не искара 52 години работа .

                    • #29
                      Виждаш ли. Направо нов се е скапал. Провери дали му е истекла гаранцията?
                      За заеми и кредити поискани от лица с които нямам кръвна връзка не отговарям.

                      Работя бързо, евтино и качествено. Можеш да избереш две от трите опции.

                      Коментар


                      • sek.1
                        sek.1 коментира
                        Редактиране на коментар
                        Пусто не знам къде им е гаранционния сервиз .

                    • #30
                      Така, проекта изобщо не е занемарен. Използвахме зимата за да се опознаем, да съберем информация за машинката и различните агрегати, да направим оценка на липсите и да подготвим план за последващи действия.

                      Накратко, някои неща са баш както си мислехме, други са баш наобратно.

                      Кофата например се е отваряла по следния начин:

                      Натиснете снимката за да я уголемите

Име:image1.jpeg
Прегледи:299
Размер:322.5 КБ
ID:6713356

                      Въпросното движение се е задействало с въздух, като цялата пневматична линия по стрелата, включително и задействащия пневматичен цилиндър липсват. Кофата е заварена от някой далновиден българин вероятно, а красивите и уши са отрязани... Останалите системи са му налични и повечето работещи. Електрическата инсталация му е изгризана изцяло, но тя нама общо с паленето и работата на машината, а е за осветление, мигачи и други такива.

                      Основните неизвестни са двата липсващи капака, на двигателния отсег и на хидравликата, които ще трябва да се произведат по картинка. Лошото е, че и картинки не се намират лесно за тази машина, но впрегнах всички сили и успях да набавя туй-онуй.

                      Предстои свалянето на всички хидравлични маркучи и тяхното рециклиране, за да се спрат течовете от хидравликата. Същото важи и за пневматиката, за да тръгнат спирачките.

                      Хубавото е, че навремето г-н Ханс Либхер е сглобил машина от елементи немско производство, основно Бош, които са влагани в различни камиони, трактори, Унимози и тн и се намират по сайтовете за олдтаймери. Агрегата Дойц също е доста популярен и монтиран на едноименни трактори. По тези части няма въпросителни, някои от тях дори набавихме или са в процес на доставка.

                      Изработката на горния капак определено е най-сложното според мен задание:

                      Натиснете снимката за да я уголемите

Име:Kapaci.jpg
Прегледи:295
Размер:152.6 КБ
ID:6713357

                      Чертежи се оказа невъзможно да се намерят, но снимки в едър план има, размерите на място ще свалим. Търся идеи за технология за изработка.







                      The Flat Earth Society has members all around the globe.

                      Коментар


                      • Vlado_Ts
                        Vlado_Ts коментира
                        Редактиране на коментар
                        Не ми е ясно какво имате предвид под "композитен" .

                        ..иначе - да , монолитен "са успели да го направят" на времето - и знам как Елементарно е . Изработката трае не повече от 5 мин. за 1 брой.
                        Само дето заводската технология не е била предназначена за 1 (един ) брой капак . ...
                        С други думи - и сега може . Ама требе да се изработи щанцата (комплект) . А цената е меко казано ... силно нелицеприятна . Иначе преси има .
                        ...та тенекеджийския вариант е по- приемлив .

                      • Кольо
                        Кольо коментира
                        Редактиране на коментар
                        Една щанца може да достигне и до 100 000 лева, според сложността.
                        Изобщо не може да се говори за тази технология.
                        Трябва майстор тенекеджия, който умее не само да китосва и боядисва калници, а който си играе с ламарината.

                      • Вива ViRuS4eto
                        Вива ViRuS4eto коментира
                        Редактиране на коментар
                        Под композитни материали имам предвид епоксидни и стъклопластови изделия. Като гледам в детайли цялостната изработка на багера, имам съмнения дали са изработвани на щанца, по цялата машина си личи ръчната работа и на места дори малко нескопосана, което няма да се получи при щанцоване. А и по това време бройките не са били в хиляди, дори стотици и не са съвсем еднакви - почти всяка година е имало промени в дизайна и изпълнението.

                    Активност за темата

                    Свий

                    В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                    Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                    Зареждам...
                    X