Ами честито!Наистина заигравка за възрастни.
Обява
Свий
Няма добавени обяви.
На багеро багеро.
Свий
X
-
Това е, като гледам ако не първият, то най-много третият модел хидравличен багер, приозведен в Европа. кофата му е неподвижно прикрепена към стрелата- наследство от въжените багери. От чисто професионален интерес: може ли да се види...ъъъъ... наяве? Все едно да срещнеш на улицата триколката на дядо БенцПоследно редактирано от icos; 06-10-20, 08:21.And if all others accepted the lie, then the lie passed into history and became truth.
Коментар
-
Кофата и аз си мислех че е неподвижна, но се оказа, че просто е демонтирана линията, която захранва цилиндъра (вътре в звеното- той си е там все още).
Посъбрах малко документация от архивите и с четене и гледане ще му разкрием всички малки тайни.
The Flat Earth Society has members all around the globe.
Коментар
-
Хм...цилиндър вътре в малката стрела? Тогава кофата би трябвало да се върти на шарнир около него права/обратна? С въздушни спирачки ли е туй чудо или криво гледам?And if all others accepted the lie, then the lie passed into history and became truth.
Коментар
-
На тази снимка https://offroad-bulgaria.com/filedat...1&d=1601895583
изпълнителния цилиндър е отгоре.Човешко е да се греши... Но това че грешиш, още не означава, че си станал ЧОВЕК!
"Когато някой не може да направи нещо, поради недостатък на сили, той вини за това случая."
Коментар
-
Първоначално публикуван от santaclash Преглед на мнениеНаправо не е за вярване какви неща държат на склад швабите. Малко съм в шок.
Разни хора казват, че били много качествени.
Коментар
-
Първоначално публикуван от CarTest™ Преглед на мнениеКольо, машината е в работно състояние. Последните 2 км. мина на собствен ход.
Копае си .... само че, я напънахме при товаренето да помогнем с кофата и спукахме един 60 и няколко годишен ОРИГИНАЛЕН маркуч
.
За заеми и кредити поискани от лица с които нямам кръвна връзка не отговарям.
Работя бързо, евтино и качествено. Можеш да избереш две от трите опции.
Коментар
-
Виждаш ли. Направо нов се е скапал. Провери дали му е истекла гаранцията?За заеми и кредити поискани от лица с които нямам кръвна връзка не отговарям.
Работя бързо, евтино и качествено. Можеш да избереш две от трите опции.
Коментар
-
Така, проекта изобщо не е занемарен. Използвахме зимата за да се опознаем, да съберем информация за машинката и различните агрегати, да направим оценка на липсите и да подготвим план за последващи действия.
Накратко, някои неща са баш както си мислехме, други са баш наобратно.
Кофата например се е отваряла по следния начин:
Въпросното движение се е задействало с въздух, като цялата пневматична линия по стрелата, включително и задействащия пневматичен цилиндър липсват. Кофата е заварена от някой далновиден българин вероятно, а красивите и уши са отрязани... Останалите системи са му налични и повечето работещи. Електрическата инсталация му е изгризана изцяло, но тя нама общо с паленето и работата на машината, а е за осветление, мигачи и други такива.
Основните неизвестни са двата липсващи капака, на двигателния отсег и на хидравликата, които ще трябва да се произведат по картинка. Лошото е, че и картинки не се намират лесно за тази машина, но впрегнах всички сили и успях да набавя туй-онуй.
Предстои свалянето на всички хидравлични маркучи и тяхното рециклиране, за да се спрат течовете от хидравликата. Същото важи и за пневматиката, за да тръгнат спирачките.
Хубавото е, че навремето г-н Ханс Либхер е сглобил машина от елементи немско производство, основно Бош, които са влагани в различни камиони, трактори, Унимози и тн и се намират по сайтовете за олдтаймери. Агрегата Дойц също е доста популярен и монтиран на едноименни трактори. По тези части няма въпросителни, някои от тях дори набавихме или са в процес на доставка.
Изработката на горния капак определено е най-сложното според мен задание:
Чертежи се оказа невъзможно да се намерят, но снимки в едър план има, размерите на място ще свалим. Търся идеи за технология за изработка.
The Flat Earth Society has members all around the globe.
- 2 likes
Коментар
-
Не ми е ясно какво имате предвид под "композитен" .
..иначе - да , монолитен "са успели да го направят" на времето - и знам как Елементарно е . Изработката трае не повече от 5 мин. за 1 брой.
Само дето заводската технология не е била предназначена за 1 (един ) брой капак . ...
С други думи - и сега може . Ама требе да се изработи щанцата (комплект) . А цената е меко казано ... силно нелицеприятна . Иначе преси има .
...та тенекеджийския вариант е по- приемлив .
-
Под композитни материали имам предвид епоксидни и стъклопластови изделия. Като гледам в детайли цялостната изработка на багера, имам съмнения дали са изработвани на щанца, по цялата машина си личи ръчната работа и на места дори малко нескопосана, което няма да се получи при щанцоване. А и по това време бройките не са били в хиляди, дори стотици и не са съвсем еднакви - почти всяка година е имало промени в дизайна и изпълнението.
Активност за темата
Свий
В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.
Коментар