Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Краштест: ретро vs модерно...

Свий
Темата е затворена.
X
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    До: Краштест: ретро vs модерно...

    Първоначално публикуван от 4x2 Преглед на мнение
    Аз мога да дам показания за Dacia logan-2007г vs Mercedes E124 250D-1995г. Мерцедеса удари с предната си лява част Дачията във задна дясна гума,със 183км/ч.
    Резултат:
    Дачията-сцепена на две и запратена на
    1-задна част на автомобила на-18м от мястото на удара.
    2-предна част на автомобила на-7м от мястото на удара.
    Мерцедеса-смачкана предна лява половина,оста на предна лява гума се намира под предната колонка на шофьорската врата.Двигател-крепи се само на единия тампон,откъснат карданен вал.Спирачен път на Мерцедеса 81м-права линия(почти без никакво отклонение преди и след удара)
    Оцелели:всички участници в ПТП-то,включително и колегата който се возеше в задната част на Дачията-благодарение на КОЛАНИТЕ.Водача на Мерцедеса се е спасил благодарение на КОЛАНИТЕ и ВЪЗДУШНИТЕ ВЪЗГЛАВНИЦИ
    Пострадали:само моя милост-3 месеца с гипсирана дясна ръка.
    Тези чудесии са написани в констативния протокол от Авто експерта-посетил мястото на ПТП-то и разгледал всички снимки.
    Не мога да кача снимки,понеже снимките направени от следователите са в ПРОКУРАТУРАТА.Лични снимки нямам(нямаше кой да се сети да снима в цялата суматоха).Вече почти 13 месеца чакам да го осъдят младежа.
    Всеки да си направи сам преценка кое колко е здраво.Макар,че според мен и танк да хакнеш с такава скорост странично,ще се разцепи.А и по моему,скоростта беше много над-183км/ч.
    Сегашната служебка пак е Дачия-нямам избор.

    Наистина има голямо развитие и напредък в насока безопасност на пътниците в автомобила.Обаче колкото и да са добри новите технологии,нищо не може да ни предпази от БЕЗРАЗСЪДЪКА.
    Е това е реален отговор а не клип който е правен нарочно и има много измама в него , но мога да си отговоря и то много добре.
    Нека разгледаме носачите на Дачията и носачите на Мерцедеса на първото са като детска играча втулките са като от лъки бой , а на второто носачите са доста дебели с втулки , с външен диаметър поне ф30 , на дачията има само един носач и един макферсон отпред а Мерцедеса има 2 носача плюс стабилизираща щанга гредите са много по-дебели от на Дачията , просто никой не може да ме убеди , че новата кола е по здрава от старата разбира се ако старат не е някой гнилоч .
    [B]Mercedes Benz w123 [/B]
    [B]Ford Escort xr3 [/B]
    [B]Aro 10 [/B]
    Плачи! Там близо край град София
    стърчи, аз видях, черно бесило,
    и твой един син, Българийо,
    виси на него със страшна сила.
    0896042536

    Коментар


    • #17
      До: Краштест: ретро vs модерно...

      Какво значи здрава?
      Като удари непреодулимо препятствие да го счупи ли?

      Целта на новите коли е да се смачкат, ламарините да оберт удара, а ти да слезеш по живо по здраво. След което да си викнеш паяк от някоя морга и да изхвърлиш смазаните ламарини. А не 4 часа Гражданска защита и пожарникарите да разфасоват купето за да изкарат това, което е останало от шофьора и спътниците му.
      Аз не вярвам в чудеса!
      Разчитам на тях!

      Коментар


      • #18
        До: Краштест: ретро vs модерно...

        Има голямо значение кой нанася удара и кой го поема. Неслучайно когато се иска реален резултат колите се засилват една срещу друга със еднаква скорост. Виждал съм Тико да изкриви сериозно тама на ТЛК 80. Просто я нацели странично в най-лошото място От това да си правя извода че Тикото е по здраво ли? Я да ги засилят със 100км/ч една срещу друга....

        Първоначално публикуван от Ivan_Botevgrad Преглед на мнение
        .....просто никой не може да ме убеди , че новата кола е по здрава от старата разбира се ако старат не е някой гнилоч .
        Не ми отговори на въпроса:
        Как според Вас би протекъл краш тест между:
        Голф1 - Голф6
        Диско1-Диско3
        Рейндж Класик - Рейндж Спорт
        Фолксваген Tранспортер1 - Последния Tранспорте
        Мерцедес 209 - Мерцедес Спринтер.
        ТЛК50 - ТЛК200

        Под по-здраво разбираме да не се деформира или да има нещото вътре по-малко поражения?
        "...колко ли скучен ми би бил живота без мотоциклета и без прекрасното, истинско усещане за Пътя..." - Бат Димо - R.I.P.

        Коментар


        • #19
          До: Краштест: ретро vs модерно...

          Личен опит:
          преди 12 години с Мерцедес W123D(вече не се правят такива!)ударих с 60 км./ч под ъгъл от 45градуса Москвич 412 с петима пияни цигани,а имаше и бебе!Циганорите изхвърчаха с мръзна газ от една пряка без предимство точно пред мен-скочих веднага на спирачките,но...
          От удара москвича се сгъна зверски по средата,и всички освен бебето имаха счупвания-ръка,крак,ребра-добре,че нямаше загинали!Само на бебето му нямаше нищо!
          От удара акумулатора ми счупи придържащите скоби,мина над подкалника(като огъна капака),мина през фара и излетя на 10 метра.
          Аз бях без колан(тогава не се държеше на това)и стиснах здраво волана без да си ударя тиквата в него(не се огъна леко дори!).Предната броня се смачка,радиатора замина,и...толкоз-дори геометрията не мръдна грам!
          А,безопасността на съветските автомобили е пословична(в отрицателен смисъл)-особенно на Лада-та.ХАмериканците от десетилетия са искали от руснаците данни от краш-тестове,и като и след повече от 20 години не са ги получили накрая купили по 2-3 броя Лада,Москвич,и Волга и те ги тествали.Резултатите разбира се са били плачевни,особенно за Лада(имах 10 години)-при челен удар със 60км/ч вероятността от летален изход е 90%!Описват точно всички рискове-забиване на волана в корема,смачкване на стъпалата,чупене на колената от таблото и т.н.,и т.н.-все неща през които някои от нас са минали ...!Убеден съм,че братушките никога не са правили краш-тестове при социализма!
          Това са данни от списанието"За рульем"
          много автомати-слаби резултати!

          Коментар


          • #20
            До: Краштест: ретро vs модерно...

            Пак ли се дъвка тая тема.За всички е ясно че колкото по-ново,толкова по-сигурно,при еднакви други обстоятелства.
            Калин Владов,09РСПБЗН

            Коментар


            • #21
              До: Краштест: ретро vs модерно...

              http://forum.offroad-bulgaria.com/sh...623#post934623
              Количеството разум на планетата е постоянна величина,а населението непрекъснато се увеличава.

              Коментар


              • #22
                До: Краштест: ретро vs модерно...

                Първоначално публикуван от 4x2 Преглед на мнение
                Макар,че според мен и танк да хакнеш с такава скорост странично,ще се разцепи.А и по моему,скоростта беше много над-183км/ч.


                Наистина има голямо развитие и напредък в насока безопасност на пътниците в автомобила.Обаче колкото и да са добри новите технологии,нищо не може да ни предпази от БЕЗРАЗСЪДЪКА.
                За танк не знам,ама тази събота едни подпийнали хорица си отидоха на място,след удар в мой колега с камион.Камиона се е намирал на строителен обект и се е движел назад,когато едно подобно,на това от клипа,Рено (по-новото) навлиза през оградата на обекта и се удря странично отпред в камиона.Според експерти скорост над 160км/ч!Аербеците не се отварят,всички в колата са без колани.Загиват на място,колегата е в психически шок..ианче нищо му няма.Днес прибирахме камиона-пораженията са доста,ама дебелите железа(от рамата) не са мръднали въобще.
                Присъединявам се към мнението,че новите коли са по-сигурни,от старите но никой не може да ни предпази от самите нас...
                Последно редактирано от cecoa1; 18-01-10, 21:50.
                Ясен: "Правилата просто не могат да обхванат живота, затова компромиси има навсякъде. Само различно дълбоки. И според местните и личните разбирания кое е по-важно."

                Коментар


                • #23
                  До: Краштест: ретро vs модерно...

                  Ама някой спомена ли , че Бел Еър-а е без двигател и бил поизгнил тук-таме...незнам ...също така нереално малък ми се види в сравнение с Малибуто..но ся рекламен трик или не новите коли са по сигурни..там се стремят хората да останат живи , демек пасажерския отсек да е възможно най здрав...а другото да се потроши поглъщайки енергията на удара...

                  Коментар


                  • #24
                    До: Краштест: ретро vs модерно...

                    Първоначално публикуван от Джамбазов Преглед на мнение
                    Не ми отговори на въпроса:
                    Как според Вас би протекъл краш тест между:
                    Голф1 - Голф6
                    Диско1-Диско3
                    Рейндж Класик - Рейндж Спорт
                    Фолксваген Tранспортер1 - Последния Tранспорте
                    Мерцедес 209 - Мерцедес Спринтер.
                    ТЛК50 - ТЛК200
                    Митак няма смисъл да спориш хората са доста начетени тук. Такова отричане на прогреса не знам дали има някъде другаде.

                    Само си представи отивам в автокъщата и си купувам кола без AIRBAG защото е по сигурна от тази със . Или искат да ни убедят че по старите коли са толкова здрави, че при удар не се деформират, но какво става с вътрешните органи на шофьора при такова рязко спиране ами искат да отидат в пепелника на таблото който е от 5мм ламарина.

                    Коментар


                    • #25
                      До: Краштест: ретро vs модерно...

                      Новите коли са по сигурни, така е - изчислено е как да се згъват, чупят и тн.... НО всичко това е до определена скорост и определени обстоятелства...
                      НЕСТАВА да мериш ламарина 0.1мм с ламарина 0.5мм, нестава да мериш гредички 0.2мм с гредища от по 2мм и нагоре
                      Същото е като да кажеш че въпростното малибу понеже е много сигурно ако се удари в един камаз(какъвто е бел-еъра) ще е цяло и клетката му понеже е много съвременна и надеждна, и много красива ще оцелее
                      НЕСТАВА

                      Присъствал съм на катастрофа м-у Волга и Мерцедес - мерцедеса удря волгата отзад - волгата има спукан стоп, мерцедеса няма предница, а шофьора му в плачевно състояние...

                      Присъствал съм на удар м-у волга комби и голф 3 - челен удар с висока скорост при който голфа от удара тръгва назад отново с висока скорост, а резултата гумата на волгата беше под шофьора, както и двигателя, волана беше леко изкривен, но купето абсолютъно цяло и пътниците вътре почти невредими.
                      Последиците за голфа - неможеш да различиш каква кола е, цялата му клетка беше згъната до неузнаваемост заедно с шофьора. Колата приличаше на ваденка...
                      Колкото и неприятно да е за някои хора законите на физиката фажат непрекъснато около нас дори и при новите коли
                      И моля не сравнявайте стари коли като трабанти(от картон), лади и тн.. с коли от тежкия клас , като въпростния бел-еър

                      Коментар


                      • #26
                        До: Краштест: ретро vs модерно...

                        Първоначално публикуван от ANARCHY Преглед на мнение
                        Новите коли са по сигурни, така е - изчислено е как да се згъват, чупят и тн....
                        Щом така мислиш, твое право, аз залагам на тънките ламарини активната безопасност и предвидените краш зони. Другото е късмет

                        Коментар


                        • #27
                          До: Краштест: ретро vs модерно...

                          Първоначално публикуван от ANARCHY Преглед на мнение
                          ...
                          Има едно нещо наречено "тънкостенна конструкция" - няма значение колко е дебела тенекията, важно е какъв е профила под който е оформена. Благодарение на тая конструкция например става възможно да стъпиш върху празна кутиика от кока кола и тя да те издържи без да се смачка. Е, ако разпределиш правилно теглото си, естествено. Обърнете внимание на арката и формата на горната част на предните врати при новите коли - направена е така, че да няма никъде видими ъгли или резки промени в посоката. Причината е много ясна - да препрати енергията назад вместо да се огъне и цялото купе (яйцето) да изгуби един от най-ценните си носещи елементи. Това го няма при по-старите коли и не може да бъде заменено от дебела ламарина! Е, освен ако не е плътно желязо в колонката...
                          What Orwell feared were those who would ban books. What Huxley feared was that there would be no reason to ban a book, for there would be no one who wanted to read one.

                          Коментар


                          • #28
                            До: Краштест: ретро vs модерно...

                            Мое е правото и за това карам уазка
                            При една от най-тежките ми катастрофи с нея (кола ме удари странично) ми заминаха една гредичка(от най-тънките в уазката) и 2-те леви врати, на мен и на приятелката ми ни нямаше нищо а новата колица беше смазана без възможност да си отвори вратичките, по хората вътре имаше кръв(незнам от какво и от къде)
                            Но както казваш има и голяма доза късмет в цялата работа
                            Колега swartalf и по старичките коли са ги конструирали инжинери и там има профили, просто си представи същите профили само че 10-тина пъти по дебели

                            Коментар


                            • #29
                              До: Краштест: ретро vs модерно...

                              Ето тука има разисквания на тази тема и даже снимков материал
                              http://forum.offroad-bulgaria.com/sh...t=17332&page=3

                              Коментар


                              • #30
                                До: Краштест: ретро vs модерно...

                                ето и нещо интересно , въпреки че е малко нечестно

                                http://www.youtube.com/watch?v=3N_dKFnuTaE&NR=1

                                Кой в коя кола ще предпочете да е и на кое място

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X