Обява
Свий
Няма добавени обяви.
Краштест: ретро vs модерно...
Свий
Темата е затворена.
X
X
-
До: Краштест: ретро vs модерно...
Това не е вярно , убеден съм , че един Москвич срещу примерно едно Рено 2009г. от реното ще остане половината , даже имаше случка и във Офф Роуда ни помните ли когато Вушев удари самурайката какви бяха пораженията срещу нея и срещо Сузукито..
Никой не може да ме убеди , че на старата кола железната броня е по слаба от една пластмасова.[B]Mercedes Benz w123 [/B]
[B]Ford Escort xr3 [/B]
[B]Aro 10 [/B]
Плачи! Там близо край град София
стърчи, аз видях, черно бесило,
и твой един син, Българийо,
виси на него със страшна сила.
0896042536
-
До: Краштест: ретро vs модерно...
Куклата на москвича ще е прегърнала двигателя седейки в багажника и ще и е пораснал волан на гърба."...колко ли скучен ми би бил живота без мотоциклета и без прекрасното, истинско усещане за Пътя..." - Бат Димо - R.I.P.
Коментар
-
До: Краштест: ретро vs модерно...
Тук не сравняват здравина на броните, а на цялата конструкция. Като се набляга и на това, какво ще се случи с пътуващите в двата автомобила. Забеляза ли как се сложи предната стойка/рамка на стъклото на стария модел?Ни шакл, ни, тем более веревоньки, рваться не должны!!! Все должно быть настолько прочно чтобы отрывало мосты!
Ει ςεγα ςι εδα μαματα ςαβςεμ
Коментар
-
До: Краштест: ретро vs модерно...
Лада седмица при челен удар в лявата страна с около 50-60 км в спрял камион изчезна до предния прозорец,като таблото затисна пътуващите и трябваше да се разпъва с крик.Шофьора по някакъв луд късмет беше избегнал близката среща с волана,като същия почти беше опрял в тавана.Не ми се ще да си представям ако удара е класически 60 срещу 60 км.
Коментар
-
До: Краштест: ретро vs модерно...
Предвидливо полазаха само ракурса от страна на старата машина. Пораженията на новата също не бяха малко, но правилно разпределени. Няма как без поражения, все пак има физични закони. Важното е да има части, които да поемат удара и такива, които да останат здрави за да предпазят пътниците. Това са новите технологии и възможностите софтуерно да се програмират конструкциите да спасяват. Иначе какво означава здрава ламарина като има 2 тона срещу 2 тона.OFFROAD CLUB STARA ZAGORA
Коментар
-
До: Краштест: ретро vs модерно...
Първоначално публикуван от Джамбазов Преглед на мнениеКуклата на москвича ще е прегърнала двигателя седейки в багажника и ще и е пораснал волан на гърба.
Не всички стари коли са достатъчно изгнили та да стават поръчковите тестовете.Фаровете за мъгла правят колата 2м по-дълга, 10г. по-млада и 200 коня повече.
Вальо. О888 557Ч7Ч
Silverado 1.3 i
Коментар
-
До: Краштест: ретро vs модерно...
Първоначално публикуван от slavin Преглед на мнениеПредвидливо полазаха само ракурса от страна на старата машина.Ни шакл, ни, тем более веревоньки, рваться не должны!!! Все должно быть настолько прочно чтобы отрывало мосты!
Ει ςεγα ςι εδα μαματα ςαβςεμ
Коментар
-
До: Краштест: ретро vs модерно...
смях...
пипал съм бел-еар - ламарината му е по дебела и солидна от тази на волгата, рамата е по здрава от на уазката и тежи много
от целия нагласен краш тест се вижда от какво тенеке е направено тва подобие на ретро автомобил...
при реални условия същия този тест щеше да е плачевен за "супер сигурния" автомобил
Коментар
-
До: Краштест: ретро vs модерно...
Ето го резултатът от челен на Москвич в Ауди...
http://dnes.dir.bg/2009/12/12/news5538088.html
Мир на праха на човека от московеца. Минах от там 20-30 минути след като се бяха ударили. Купето на москвича беше станало по-късо от Миникупър. Таблото и волана бяха на мястото на шофьорската седалка. Предната седалка се беше качила почти върху задната.Аз не вярвам в чудеса!
Разчитам на тях!
Коментар
-
До: Краштест: ретро vs модерно...
Напълно вярно си е.
Новите коли са направени само клетката да им е здрава , а всичко останало да се чупи. Чупейки се, отнема от енергията на удара. При старата цялата енергия от удара се предава от бронята в шасито и всичко останало и това е наистина резултата. Както каза някой по-горе не сравнявайте здравината на броните , рамите и ламарините.
Миналия месец при поледица през ношта ударих куче с около 55 км/ч. Нямаше начин въобще как да ударя спирачки, колата е без ABS.На Пежото само му се пукна бронята на няколко места и радиатора се беше откачил от щипките. От разстояние дори не се вижда , че колата е ударена.
Не ми се мисли , ако го бях изтряскал с Жигула или Москвич.Your conscience is all you can take to your grave.
Коментар
-
До: Краштест: ретро vs модерно...
Не мога да разбера непрекъснатото отричане на прогреса. Факт е, че новите автомобили са много по сигурни от старите и чисто статистически шанса да оцелееш в тях е много по голям отколкото в старите. Говоря за един и същ модел автомобили.
Как според Вас би протекъл краш тест между:
Голф1 - Голф6
Диско1-Диско3
Рейндж Класик - Рейндж Спорт
Фолксваген Tранспортер1 - Последния Tранспорте
Мерцедес 209 - Мерцедес Спринтер.
ТЛК50 - ТЛК200
Аз знам отговорите. А тук други са си поиграли.
Последно редактирано от Джамбазов; 18-01-10, 20:55."...колко ли скучен ми би бил живота без мотоциклета и без прекрасното, истинско усещане за Пътя..." - Бат Димо - R.I.P.
Коментар
-
До: Краштест: ретро vs модерно...
Първоначално публикуван от Джамбазов Преглед на мнениеНамери Рено 2009г, от мен имаш Москвича.[B]Mercedes Benz w123 [/B]
[B]Ford Escort xr3 [/B]
[B]Aro 10 [/B]
Плачи! Там близо край град София
стърчи, аз видях, черно бесило,
и твой един син, Българийо,
виси на него със страшна сила.
0896042536
Коментар
-
До: Краштест: ретро vs модерно...
Аз мога да дам показания за Dacia logan-2007г vs Mercedes E124 250D-1995г. Мерцедеса удари с предната си лява част Дачията във задна дясна гума,със 183км/ч.
Резултат:
Дачията-сцепена на две и запратена на
1-задна част на автомобила на-18м от мястото на удара.
2-предна част на автомобила на-7м от мястото на удара.
Мерцедеса-смачкана предна лява половина,оста на предна лява гума се намира под предната колонка на шофьорската врата.Двигател-крепи се само на единия тампон,откъснат карданен вал.Спирачен път на Мерцедеса 81м-права линия(почти без никакво отклонение преди и след удара)
Оцелели:всички участници в ПТП-то,включително и колегата който се возеше в задната част на Дачията-благодарение на КОЛАНИТЕ.Водача на Мерцедеса се е спасил благодарение на КОЛАНИТЕ и ВЪЗДУШНИТЕ ВЪЗГЛАВНИЦИ
Пострадали:само моя милост-3 месеца с гипсирана дясна ръка.
Тези чудесии са написани в констативния протокол от Авто експерта-посетил мястото на ПТП-то и разгледал всички снимки.
Не мога да кача снимки,понеже снимките направени от следователите са в ПРОКУРАТУРАТА.Лични снимки нямам(нямаше кой да се сети да снима в цялата суматоха).Вече почти 13 месеца чакам да го осъдят младежа.
Всеки да си направи сам преценка кое колко е здраво.Макар,че според мен и танк да хакнеш с такава скорост странично,ще се разцепи.А и по моему,скоростта беше много над-183км/ч.
Сегашната служебка пак е Дачия-нямам избор.
Наистина има голямо развитие и напредък в насока безопасност на пътниците в автомобила.Обаче колкото и да са добри новите технологии,нищо не може да ни предпази от БЕЗРАЗСЪДЪКА.Количеството разум на планетата е постоянна величина,а населението непрекъснато се увеличава.
Коментар
Активност за темата
Свий
В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.
Коментар