Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Краштест: ретро vs модерно...

Свий
Темата е затворена.
X
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #31
    До: Краштест: ретро vs модерно...

    Този хубавец е карал със над 100км в час. Малко преди удара изпреварва колегата ми, снимките са от него. Удар е челен в край пътен стълб. Ако можеш да излезеш от УЗА ще призная че си прав. Ама няма как да стане това, даже няма и да си играят да те вадят веднага щото на теб вече ще ти е все тая . А въпросния фитипалди от снимките е излязъл от BMW и е разпитвал какво е станало.







    ПС Аз казах на Миатака, че няма смисъл, пък гледай какви постове ви пиша. Я си карайте здравите кошове пък ние ще се трепем в новите коли.

    Коментар


    • #32
      До: Краштест: ретро vs модерно...

      с Уаза си трябва майсторлък да се треснеш в стълб с над 100км/ч
      шегата настрана
      за х6-цата нека не се лъжем удара не е съвсем челен , а много късметлийски
      за сега няма кола която да издържи челен удар в стълб с над 100км/ч

      Коментар


      • #33
        До: Краштест: ретро vs модерно...

        Първоначално публикуван от ANARCHY Преглед на мнение
        с Уаза си трябва майсторлък да се треснеш в стълб с над 100км/ч
        шегата настрана
        за х6-цата нека не се лъжем удара не е съвсем челен , а много късметлийски
        за сега няма кола която да издържи челен удар в стълб с над 100км/ч
        Двама от свидетелите на катастрофата както писах са ми доста близки.

        Не подлежи на обсъждане дали е челен удара. С очите си са го видели ЧЕЛЕН е удара в стълб .

        Коментар


        • #34
          До: Краштест: ретро vs модерно...

          Първоначално публикуван от Явор-Vromos.com;
          1002577. Или искат да ни убедят че по старите коли са толкова здрави, че при удар не се деформират, но какво става с вътрешните органи на шофьора при такова рязко спиране ами искат да отидат в пепелника на таблото който е от 5мм ламарина.
          Примерче: Карам АТВ екипиран. Получавам удар в гърдите. Не е силен. Благодарение на протектора нищо не усещам, нямам синина никъде.
          На другата сутрин усетих болка в гърдите при вдишване. Държа ме няколко дена. Ами ако нямах протектор?

          Мой познат претърпя с малка скорост челен удар возейки си в голф 3.
          Резултат: 3 счупени ребра и счупена ключица, луксация на раменна става. Вече е инвалидизиран. Всичко това е от колана, който е мноого здрав.
          Човешко е да се греши... Но това че грешиш, още не означава, че си станал ЧОВЕК!

          "Когато някой не може да направи нещо, поради недостатък на сили, той вини за това случая."

          Коментар


          • #35
            До: Краштест: ретро vs модерно...

            Още един глас за новите ... законите на физиката са си все същите, но технологиите се развиват и аз съм за ...

            въпреки товва, че дори днес по обяд на Цариградско шосе видях кола приличаща на X6 -цата и се надявам да няма жертви

            Коментар


            • #36
              До: Краштест: ретро vs модерно...

              Първоначално публикуван от Софианитка Преглед на мнение
              Още един глас за новите ... законите на физиката са си все същите, но технологиите се развиват и аз съм за ...

              въпреки товва, че дори днес по обяд на Цариградско шосе видях кола приличаща на X6 -цата и се надявам да няма жертви
              Хах технологията се развива , ламарината утънява вместо ламаринени калници и капаци слагаме пластмасови , всичко от пластмаса то ако пластмасата е по здрава от стоманата , защо тогава чукът не е направен от пластмаса , ще кажете правят се от пластмаса за да не нанасят поражения , това не е вярно .
              [B]Mercedes Benz w123 [/B]
              [B]Ford Escort xr3 [/B]
              [B]Aro 10 [/B]
              Плачи! Там близо край град София
              стърчи, аз видях, черно бесило,
              и твой един син, Българийо,
              виси на него със страшна сила.
              0896042536

              Коментар


              • #37
                До: Краштест: ретро vs модерно...

                Никой не го интересува да е здрава. Хората искат те да са здрави след...., а не парчето желязо.
                "...колко ли скучен ми би бил живота без мотоциклета и без прекрасното, истинско усещане за Пътя..." - Бат Димо - R.I.P.

                Коментар


                • #38
                  До: Краштест: ретро vs модерно...

                  Ема то няма как те да са здрави а колата да я няма то затова Измряха толкова хора , че са здрави.....
                  [B]Mercedes Benz w123 [/B]
                  [B]Ford Escort xr3 [/B]
                  [B]Aro 10 [/B]
                  Плачи! Там близо край град София
                  стърчи, аз видях, черно бесило,
                  и твой един син, Българийо,
                  виси на него със страшна сила.
                  0896042536

                  Коментар


                  • #39
                    До: Краштест: ретро vs модерно...

                    Първоначално публикуван от Джамбазов Преглед на мнение
                    Никой не го интересува да е здрава. Хората искат те да са здрави след...., а не парчето желязо.
                    Първоначално публикуван от Ivan_Botevgrad Преглед на мнение
                    Ема то няма как те да са здрави а колата да я няма то затова Измряха толкова хора , че са здрави.....
                    МИ

                    Казах ли ти

                    Коментар


                    • #40
                      До: Краштест: ретро vs модерно...

                      Ами каза ми, ама на..... Аз нямам какво да кажа повече по темата.
                      "...колко ли скучен ми би бил живота без мотоциклета и без прекрасното, истинско усещане за Пътя..." - Бат Димо - R.I.P.

                      Коментар


                      • #41
                        До: Краштест: ретро vs модерно...

                        Не казвам, че старите и големи коли са безопасни, даже напротив, но в случая се показва как едно малибу буквално разрушава един бел-еар
                        При реални условия щеше да се получи същото като в клипчето, което съм цитирал

                        Коментар


                        • #42
                          До: Краштест: ретро vs модерно...

                          Никой не ми отговори на два пъти поставения въпрос.

                          Не заблуждавайте хората. Виждам тотална щета почти всяка седмица, тежки удари на 2 дни, леки по 3 на ден.

                          Шанса да оцелееш в по нова кола при равни други условия е мноооого по голям. Факт!

                          Шанса да оцелее колата колкото е по стара при равни други условия е мноооого по голям. Факт!
                          "...колко ли скучен ми би бил живота без мотоциклета и без прекрасното, истинско усещане за Пътя..." - Бат Димо - R.I.P.

                          Коментар


                          • #43
                            До: Краштест: ретро vs модерно...

                            Първоначално публикуван от ANARCHY Преглед на мнение
                            с Уаза си трябва майсторлък да се треснеш в стълб с над 100км/ч
                            Да споделя малко личен опит..
                            Удрял съм се с джип УАЗ в ръба на бетонни панели(предвидливо скрити в крайпътна пряспа).Панелите бяха няколко,поставени легнали покрай пътя,височината им беше не повече от 60-70см.Така се случи,че уцелих точно ръба на панелите в средата на предната броня...Скоростта не беше повече от 30км/ч,а също бях натиснал и съединителя,чакайки джипа да се спре в пряспата...Удара беше толкова силен,че спътника ми се удари в стъклото въпреки,че се държеше,аз успях да се ударя съвсем леко във волана,а джипката отскочи от панелите и се завъртя на над 180 градуса...Бронята беше огъната точно в средата и беше свила роговете на рамата...
                            Опитвах да изправям бронята с големия чук и тогава разбрах,колко е жилава и дебела тя. Това обаче,ме наведе на мисълта,че твърдите брони и яката рама,са виновни за ударите,които ние със спътника ми понесохме,въпреки ниската скорост.Верно,ремонта беше сравнително лесен,но не ми се мисли как щяха да ремонтират нас,ако скоростта беше двойно по-голяма-сигурно щяхме да изкъртим рамката на стъклата барабар с якото метално табло и волана...Имало инжинери,мислили били-да,сигурно,ама не и за безопасност...
                            Няма да казвам "новите',че има и новопроизведени стари модели на някои производители,но ще кажа,че колите правени с мисълтта,да отговарят на съвременните изисквания за безопасност са си по-безопасни...
                            Ясен: "Правилата просто не могат да обхванат живота, затова компромиси има навсякъде. Само различно дълбоки. И според местните и личните разбирания кое е по-важно."

                            Коментар


                            • #44
                              До: Краштест: ретро vs модерно...

                              Неразбирането идва от понятието "здрави". Вярно, старите коли са по-здрави, в тях не е пестен метала, но когато преди 40-50 години колите бяха няколко десетки пъти по-малко и катастрофите сторици пъти по-малко, конструкторите смятаха, че ако колата оцелее, то и хората са защитени... После дойдоха краш-тестовете, след тях се появиха деформационните зони и еластичните брони, въздушните възглавници и т.н... Сега, при инцидент, колата отива за скраб, а хората често минават само с контролен лекарски преглед.
                              Land Rover Discovery I; Jeep Wrangler 4.0; Jeep Grand Cherokee 5.2.
                              Honda Transalp XL600V; Suzuki DR-Z400; BMW F800GS.

                              Коментар


                              • #45
                                До: Краштест: ретро vs модерно...

                                Първоначално публикуван от Явор-Vromos.com Преглед на мнение
                                Митак няма смисъл да спориш хората са доста начетени тук. Такова отричане на прогреса не знам дали има някъде другаде.

                                Само си представи отивам в автокъщата и си купувам кола без AIRBAG защото е по сигурна от тази със . Или искат да ни убедят че по старите коли са толкова здрави, че при удар не се деформират, но какво става с вътрешните органи на шофьора при такова рязко спиране ами искат да отидат в пепелника на таблото който е от 5мм ламарина.
                                Тук не ставаше въпрос за Системите за безопасност ( airbag , ABS , и т.н ) Ставаше въпрос за ламарината но както и да е аз приключвам с писането в тази тема защото знаем , че Новите автомобили са най - сигурни .
                                [B]Mercedes Benz w123 [/B]
                                [B]Ford Escort xr3 [/B]
                                [B]Aro 10 [/B]
                                Плачи! Там близо край град София
                                стърчи, аз видях, черно бесило,
                                и твой един син, Българийо,
                                виси на него със страшна сила.
                                0896042536

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X