Na Волво ми прилича?
Обява
Свий
Няма добавени обяви.
Стари автомобили на служба
Свий
Това е залепена тема.
X
X
-
-
Тъй като гледам, че Ладите на служба са рядкост, една снимка от миналата събота:
Бях се подпрял докато чакаме таксито и са ме снимали даже с цигарата. Ладата е на двама приятели и съм я карал малко, колкото да оценя съвременните коли. И двамата карат немски V8, а ладата е за кеф и резервна. Доста стегната за годините си, с перфектен двигател който върви учудващо добре и не пуши и синьо като малкото си останало живи набори, масло доколкото знам не им пипа. За 82к.с. върви много и със сравнително късите си скорости до към 80 ще накаже много съвременни коли.Citroen C-Crosser 2.4 бензин ръчка 2009г.
Телефон - в профила!
Коментар
-
Първоначално публикуван от davc Преглед на мнение
Сливенския го купиха някакви организирани ентусиасти и го реставрираха. Не знам какво правят с него.
Много интересен екземпляр 11м3 имаше в Стара Загора януари месец, надявам се още да е на служба. ВА, естествено и вероятно произведен втората половина на 70-те години - с покривен багажник оригинал. В поделението /или както там му викат сега/ до Загорка го прибираха вечер но не можах да го хвана за снимка... По кръстовищата се изстрелваше като при тревога, хаха.
Някой някъде напред беше казал че на нашите "Сетри" им викали Ман /това е вярно/ само че ония МАН-ове били на светлинни години от нашите. Това вече не знам дали е вярно.
Ей го един такъв в наши дни - габровски, от много години кара по междуградските линии. Не го помня конкретният, мисля че някъде в началото на 90-те е производство. Снимал съм го преди коронакризата.
Коментар
-
Не беше проблем капацитета на унгарците а че от 1990 година минаха на разплащане само в долари и дойче марки . Курс на техния форинт към нашия лев практически нямаше защото стокооборота ни беше никакъв . Това не е чак такъв проблем ако и ти продаваш в долари или марки ама в тия години нашите Чавдар 11 М 4 трудно вървяха вече и срещу левове на нашия пазар .
-
-
-
''MOL MSB-18'' модел 1991-ва на служба в родната си Gendarmerie (Belgique) и в дирекция Жандармерия (България). Снимките нямат нищо общо с актуалните към момента събития, правил съм ги през 2013-та на Празника на полицията, а тази на машината в естествената и среда е илюстративна от нет-а.
- 1 like
Коментар
-
''Phänomen-Granit'' или както ги произвежда по-късно със сменена ''физиономия'' DDR ''Robur Garant''. Това би трябвало да е ''Garant 30 K-KTW''... Машината се вижда изключително добре и най-важното е наша-такива снимки са изключителна рядкост! Помня, като дете имаше такава в Бургас-бивш санитарен автомобил с който носеха хляб от Хлебозавода за стола на болницата. Беше не традиционна с овалните си форми и двуцветно оцветяване на общия фон, останал ми е ярък спомен, но беше сива с черни калници. Помня, че имаше и обозначителен светлинен знак с червен кръст, като тази. Макар, че съм качвал изображението и по-назад в темата, ще го кача отново тук за съпоставка, макар, че за разлика от горната, тази не се вижда много добре.
Коментар
-
Не, става ''Robur Garant'', както производствените мощности на ''BMW'' стават ''EMW'' от името на град Eisenach в Съветската окупационна зона и произвежданите модели, носят тази марка. Та, те по-късно се израждат във ''Wartburg'', a ''Phänomen''-a става ''Robur''. Иначе DDR-ския дизайн на маската под новата марка, по ми харесва, де... Старият си е направо, морално остарял.
-
ГРЕША! Изглежда са произвеждали и гореописаното става, но от по-късна дата.
Цитат: ''...В резултат на успешен съдебен процес от Рудолф Хилер, който след експроприацията на своите фабрики „Феномен” е работил с някои от инженерите си във фабриката „ Ханомаг ” като технически директор, компанията в Цитау е преименувана на VEB Robur-Werke Zittau на 1 януари 1957 г. и Моделите на превозните средства са наречени Garant на 1 юли 1956 г....''Последно редактирано от centurio; 08-10-20, 13:21.
-
-
Коментар
-
Е, па Вие, та! Те, точно за това коментираме с Вас, де... Иначе, на повечето им звучи, като мръсни думи за шведски манджи...
Идеята на тези постове е да връщат спомени и да будят емоции-поне при мен е така...
А, по отношение на установката със самолетен двигател, принципно, предназначението и е размразяване на самолетни писти и обледенени полоси. Не знам във ВВ, дали са използвани тези базови машини или са били специално подобрени за целта. Сега е моментът, ако си спомняте нещо конкретно и ако имате желание, разбира се, да го споделите-има изключително малко материали по темата. Определено ще бъде интересно!
-
май единствено защитни мрежи имаше на стъклата сложени, друго не си спомням, Йорданов има по-добра памет, той да разказва,че аз втората година отидох кучкар и не участвах в тренировките по разпръскване на масови безредици повече.
ей тук сме писали малко https://offroad-bulgaria.com/forum/%...8%D1%8F/page10
-
-
Едно изображение от Грудово (сега Средец) от 1974-та. Полски ''Star 27'', съветски ''ГАЗ 51'' и преди източно-германската ''IFA S 4000 1'', нещо, което не разпознавам...
- 1 like
Коментар
-
Да не е Рено? В Българската Войска ги е имало доста. Тримата от запаса на такова се возят.
-
Не е, май... И на мен, първо това ми дойде на ума. Виждал съм на живо в казармата 1988-ма, мисля в Звездец в един от парковете-дървена кабина, вътре имаше залепен плакат на ''Queen'' от списание. Явно, бяха оставени най-старите неща, да понесат евентуален първи удар и да бъде унищожена предимно морално остаряла и не боеспособна техника, наред със старите ''УАЗ'' с обратно отварящите се врати. Сега, като сравнявам, може пък да е и ''Renault''... Предният наклон на кабината е различен и фаровете са по нагоре, но пък фронталното стъкло е изключително характерно.Последно редактирано от centurio; 10-10-20, 20:55.
Активност за темата
Свий
Тук са 4 потребители онлайн. 1 потребители и 3 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.
Коментар