В конкретния случай, все още не е светлинен, а е само пътепоказател. Монтиран е на всяка от двете страни на кабината, зад главата на водача на задните колони на кабината и представлява спускащи се при завиване лостчета, които се виждат от останалите участници в движението. Да се чудиш, що са ги направили немците! Ми, то аз всеки път, все от тука си минавам за ТКЗС-то, пък и тя колата си знае пътя...
Обява
Свий
Няма добавени обяви.
Стари автомобили на служба
Свий
Това е залепена тема.
X
X
-
Първоначално публикуван от davc Преглед на мнениеТова Чавдарче дали се продава!?
-Чем занимаетесь по жизни?
-Ну в последнее время - в основном офигеваю от происходящего.
-Историята се пише с кръв, а се чете с пот!
- 1 like
Коментар
-
Не мога да кажа точно. Не познавам добре родословното дРЪво на мРецедесите. Модела май е от по-ранот. Конкретния екземпляр е от 2009 уж.
Понеже колегите питат за алтернатива на Чавдарчето, затова го постнах. Би трябвало да е доста по-добре от Чавдара...
-
Такова товарно от 80-те съм карал.Като надеждност, въобще не може да се прави съпоставка с кой да е чавдар.Приличаше на върнато от войната, на теория трябваше да товари 6 тона, в случая реших да не рискувам, но сигурно би се справило.Интересното е, че новият модел с почти 30 години разлика направо му е одрал кожата.Ако мотора е читав и гниенето е в поносими граници, това си е бус мечта.
-
Тия са от 1996 до 2013г произвеждани, и се водят Vario(означение T2W). Имат един петцилиндров OM 602 - 2,9 с турбо и интерколер, 122 коня, с роторна помпа, какъвто има в Спринтер. И другия им мотор е по-тракторен, четирицилиндров 4,2л помпа-дюза (OM904). Той е с различни нива на мощност от 102 до 177к.с.
През цялото време са правени в заводите до Берлин(в Бранденбург), където през социализма са се правили камионите(и не само) IFA.
Предишния модел, който прилича доста на Vario, се нарича просто T2(нов, че преди него има и T2 стар). Правен е от 1986 до 1996, като тия след 1991/1992г също са правени в заводите на Ифа. Преди това производството е било в Дюселдорф, заради което заедно с предишния T2(от 1967г), са наричани Дюселдорфски транспортери.
Също има един-два мотора от леки автомобили, и един четирицилиндров по-голям дизел. При още по-стария T2, преди 1986г, е имало дори и един шестцилиндров голям дизел.
Отделно, при всичките има и по някой бензинов мотор от лек автомобил. Има и голямо разнообразие от скоростни кутии, включително автоматични.
ПП: Но според мен не е на нивото на Чавдарчето като проходимост, дори и 4х4 варианта.Последно редактирано от cecoa1; 24-08-20, 20:44.
-
Коментар
-
Че то сума народ караше с тая нагласа, джилезото по едно време беше достигнало 45 стотинки за кило, а лада в период на полуразпад се търгуваше за 200-300 лева, тоест докато се изтъркалят предните четирите гуми през портала на скрападжията и вече си напред, а москвич за скрап си беше жива далавера.Тез пусти камери по пунктовете за ГТП развалиха идилията.
-
``
`'Чавдар М 80'' в подвижен състав с пътнически прицеп ''Република'' във Варна през 1974-та.
- 1 like
Коментар
-
- 1 like
Коментар
-
- 1 like
Коментар
-
Същото е! С чехословашките ''Karosa B 40'' си приличат много. Аз, лично ги различавам по прозорците. Тъжно е да го гледаш в такъв вид... Но, може би това го е спасило и съхранило до наши дни. Много бих искал да видя такова, но възстановено в целият му блясък! Имам смътен спомен, като дете съм се возил...Последно редактирано от centurio; 16-08-20, 17:28.
Активност за темата
Свий
Тук са 3 потребители онлайн. 0 потребители и 3 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.
Коментар