Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Стари автомобили на служба

Свий
Това е залепена тема.
X
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • От: Стари автомобили на служба

    Първоначално публикуван от ivo-police Преглед на мнение
    Да бе,ние номера и камиони не сме виждали.
    А твоя номер май е от жълтите а?
    Освен да си гледал някой СОАТаджия http://www.lostbulgaria.com/?p=2712 ма те беха бели

    Първоначално публикуван от vasko__2 Преглед на мнение
    "Частен" си е отвсякъде. Мойто рено беше същия черен номер- СК8106.
    Коя година къде да не е Булгаррено

    Първоначално публикуван от sek.1 Преглед на мнение
    Имаше единични частни камиони . Как успяваха да ги купят и регистрират нямам никаква идея . Някъде през 1985 година съм виждал ГАЗ 51 . Беше стария камион на ТСА Владо Тричков в Трън . След като го бракували шофьора някак си беше успял да го купи и седеше без номера в двора къщата му в едно трънско село . Ползваше го да си вози лятото сеното и дървата .
    Обърни вниманиебез номера

    Първоначално публикуван от jordanov sv Преглед на мнение
    Купуването на бракуван - ясно - интересно е регистрацията как е ставала. Щото и аз например преди 85-та съм виждал трактор Беларус /брезентовата кабина/ с черен номер.
    Стария се закача с нас - жълтите номера ги почнаха някъде 86-та, 87-ма и там за пръв и последен път имаше едно Ч отзад - за товарни и автобуси
    Товарните имаха отзад Ч демек товарен не се закачам моя е от лятото на 89та купен за 12 560 тошови лева колкото беше един двустаен у Надежда

    Първоначално публикуван от Shider Преглед на мнение
    На тая Газ-ка шопландския номер си е фотошопиран. При вглеждане на бронята си личи, че си има друг номер, най-вероятно съветски...
    Колегата позна

    Черния номер оригинално не е по широк от бронята на газката а на снимката е по голям


    А и дечицата не приличат на българчета.....някъде из Съюза е снимано....и това е най стария модел маска за Газ 53

    Първоначално публикуван от badboy86 Преглед на мнение
    Колега млад съм да казвам от опит през ония години съм ходил на ясла... но може и да е била частна. На един приятел бащата по няккъв начин се е бил уредил със Авия през тея години и бачкал на частно из София. Факт е че е спестил за 3 апартамента с нея Все още си я кара из селото им. Явно е имало някакви вратички за наши хора.
    Не е Авия а Преславче от завода в Шумен пуснаха ги по 22000лева за нула време ги избиваш и

    Нямаше вратички просто първо разрешиха да имаш камион до 2тона и половина та за това е взел Преславчето

    Първоначално публикуван от Pancho77 Преглед на мнение
    Рядкост бяха, но имаше!
    Имало е много хора които са карали камиони на държавно и след бракуването им ( не технически, а счетоводно ) ги откупват. Имало е и търгове....
    Може но не и по Тошово време и не с черни номера
    К мирной жизни не пригоден.
    Най обичам, обстановката да е максимално близка до бойната.
    ГАЗ 69 ГАЗ 53 ЗИЛ 157

    Коментар


    • От: Стари автомобили на служба

      Първоначално публикуван от Scrapheap Преглед на мнение
      Черните номера имаха бял кант. затова ти се струва така.
      Имат бял кант но не са толкова широки...ше ме караш да хода и да мера имам черен номер имам и Газка......


      Те ти с черен номер
      Последно редактирано от Стария; 05-02-17, 11:37.
      К мирной жизни не пригоден.
      Най обичам, обстановката да е максимално близка до бойната.
      ГАЗ 69 ГАЗ 53 ЗИЛ 157

      Коментар


      • От: Стари автомобили на служба

        Първоначално публикуван от Ясен Преглед на мнение
        Той е бракуван счетоводно, но не и технически.
        Никакво значение няма това, в случая. За евентуалните участници в сделката, там е ясно.

        Един комшия - Бай Дамян - цял живот си беше рейсаджия в ДАПа, целият град го знаеше. Началото на 90-те си купи от общинската чистота бракувана Шкода Мадара 4х4, бивш опесъчител тоталамортизиран. Ами възстанови си го като самосвал със стари части и десетина години си докарваше нещо към пенсията. Или по-скоро си обичаше шоферлъка и си го караше до последно, лека му пръст.
        Ний на работа също бракуваме коли, като дойдат нови и старите що да са мъчим с тях. Ами има си тръжни процедури и ако няма купувачи, отиват за скрап.

        Коментар


        • От: Стари автомобили на служба

          И тогава са претоварвали маршрутките
          К мирной жизни не пригоден.
          Най обичам, обстановката да е максимално близка до бойната.
          ГАЗ 69 ГАЗ 53 ЗИЛ 157

          Коментар


          • От: Стари автомобили на служба

            Първоначално публикуван от Shider Преглед на мнение
            На тая Газ-ка шопландския номер си е фотошопиран. При вглеждане на бронята си личи, че си има друг номер, най-вероятно съветски...
            мдам, в СССР и малките ученици ходеха с униформи, а тук само в гимназията....
            ________________________________________________
            Subaru OUTBACK 2,5
            Hyundai TUCSON 2.0

            Коментар


            • От: Стари автомобили на служба

              Първоначално публикуван от IvanIvanovi Преглед на мнение
              мдам, в СССР и малките ученици ходеха с униформи, а тук само в гимназията....
              На село 1973 та,първокласник с черна престилка с бяла якичка.Втори клас в градо черен панталон и бяла риза.После ги махнаха,та чак първи курс СПТУ пак,само че сини.

              Коментар


              • От: Стари автомобили на служба

                Първоначално публикуван от Стария Преглед на мнение
                ...мойта Газка една от първете в София....
                Първоначално публикуван от Стария Преглед на мнение
                ... не се закачам моя е от лятото на 89та ....
                Наборе , що ми се струва , че разрешиха по някой и друг товарен таралясник чак кога излезе 35-то постановление ? А тогава комунистите вече беха почнАли да дават на задна .

                Първоначално публикуван от kosta-s Преглед на мнение
                На село 1973 та,първокласник с черна престилка с бяла якичка.Втори клас в градо черен панталон и бяла риза.После ги махнаха,та чак първи курс СПТУ пак,само че сини.
                Май докъм 75-та , 6-та някъде .

                ПС. Между другото , ти реши ли нещо с рутера за плазмата ?
                Топлата вода е открита случайно само първия път . Всички последващи опити за нейното преоткриване са умишлени , упорити и целенасочени.

                Коментар


                • От: Стари автомобили на служба

                  Първоначално публикуван от Shider Преглед на мнение
                  На тая Газ-ка шопландския номер си е фотошопиран. При вглеждане на бронята си личи, че си има друг номер, най-вероятно съветски...
                  Подкрепям, и аз го видях - съветски номер 1744 ххх . Трите малки букви не мога да ги разчета.

                  п.п. Чувал съм на времето (не твърдя, че е истина), че серия "К" на тия черни, емаилирани, софийски номера е била слагана на автомобили купени от Кореком. Преди време имах VW Beetle '60-ти набор, който така и не успях да подкарам, за съжаление. Неговия номер беше СК, та покрай него май съм слушал за Кореком
                  Honda CR-V RD8 K20A4 i-vtec Auto, Honda Accord CN1 N22A1 i-ctdi Manual

                  Коментар


                  • От: Стари автомобили на служба

                    Първоначално публикуван от Стария Преглед на мнение
                    Имат бял кант но не са толкова широки...ше ме караш да хода и да мера имам черен номер имам и Газка......


                    Те ти с черен номер


                    Ами качи и една снимка, на тея каруци какво да им гледаме!!!

                    Много ми е чудно и любопитно защо са купувани "джипките" т.е. текезасарка, после ГАЗ 69 това все за предприятия които нямат нищо общо с офроуда. Хайде за армия ясно, милиция пак иди-дойди...разните му там горски стопанства и ТКЗС та - да, трябва им.
                    Съседа ми е бил в месокомбинат и са имали служебна "джипка" а не лек автомобил. Знам и за много други подобни случаи.

                    Иначе са пътували много на дълго с тея 4х4

                    Коментар


                    • От: Стари автомобили на служба

                      Може на шефа да му се е карал джип...
                      0-

                      Коментар


                      • От: Стари автомобили на служба

                        Първоначално публикуван от Pancho77 Преглед на мнение

                        Много ми е чудно и любопитно защо са купувани "джипките" т.е. текезасарка, после ГАЗ 69 това все за предприятия които нямат нищо общо с офроуда. Хайде за армия ясно, милиция пак иди-дойди...разните му там горски стопанства и ТКЗС та - да, трябва им.
                        Съседа ми е бил в месокомбинат и са имали служебна "джипка" а не лек автомобил. Знам и за много други подобни случаи.

                        Иначе са пътували много на дълго с тея 4х4
                        С нещо трябваше да се ходи на лов
                        Без цигари и алкохол ще съм най здравия труп в гробищата .

                        Коментар


                        • От: Стари автомобили на служба

                          Бяха без пари, и свободно се купуваха само в началото. Както беларуса и нивата комбайн.
                          А тези простотии се правят от името на всички ни.
                          Даника
                          Ми не гълтайте бре, и не лапайте. )) Дистанцирайте се демек ... ))deyan"h

                          Коментар


                          • От: Стари автомобили на служба

                            Старий, белият номер на ЗиЛа /пост 2361/ покрива бронята. Бели и черни номера бяха с еднакви размери. Айде ти кажи на Газката бронята по-широка ли е от на ЗиЛ, в случая - по-висока или по-ниска.
                            Панчо, нищо чудно няма в това. Тогава имаше здрави връзки между града и селото Предприятия като месокомбинати, консервни, Сердики почти задължително имаха по една такава /в по-добрия случай - командирска /, все пак имаха делови отношения с ТКЗС и АПК и се обикаляше тук-таме. Отделно пък че тия машини бяха на военен отчет и по тая линия по предприятията се съхраняваше голям запас от резервни части, специално за ГАЗ и ЗиЛ става въпрос, разбираемо.
                            Не съм сигурен, но през 60-те ТКЗС са имали право на една Победа, /после Волга/, но след това с някакво постановление са им ги прибрали. Газки текезесарки и после Уазки си имаха колкото им трябват, а и други МПСта. Влизал съм в склада на село - огромна номенклатура имаха в наличност.

                            Коментар


                            • От: Стари автомобили на служба

                              Жълтите номера вървяха някъде до 1992 година . Там някъде ги спряха и почнаха белите . Пазя си още моите и от двете ми ифи . Една година ги купувах и регистрирах а едната ми я регистрираха с жълт а другата няколко месеца по късно с бял .
                              Без цигари и алкохол ще съм най здравия труп в гробищата .

                              Коментар


                              • От: Стари автомобили на служба

                                На 13 април 93-та купих от Мототехника Лада Самара и след една седмица я регистрирах с жълти номера. Скоро след това май почнаха с бели, явно са изчиствали старите количества. И без това през новия век ни ги смениха

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                Тук са 10 потребители онлайн. 0 потребители и 10 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X