От: Стари автомобили на служба
Най-интересното, според мен е, че линейката изобщо е в движение и то във вид, който би покрил соц стандарта от онези години. За покриване на съвременния или дори доближаване до него, едва ли можем да говорим, понеже самият модел е безнадеждно и безвъзвратно остарял както физически, така и морално.
Лично мен ме впечатли най-много състоянието на механизма на вратите и особено спец сигналната система. Тези сигнални лампи-виждам два ГДР-ейски FER на Ruhla от старите, без халогенна крушка и три PAL от чехословашката система AZD 500 Tesla, вече халогенни, отдавна не се срещат. Да не говорим, че изобщо не подлежат на хомологация. Но най-интересното е, че две от големите лампи, които са с червен цвят и се срещат изключително рядко, като производство, са дело на самия водач! Аз, едва в близките кадри различих, че не са фабрично производство... Представете си само за какво иде реч! Трябва да му се отдаде заслуженото на човека...
Най-интересното, според мен е, че линейката изобщо е в движение и то във вид, който би покрил соц стандарта от онези години. За покриване на съвременния или дори доближаване до него, едва ли можем да говорим, понеже самият модел е безнадеждно и безвъзвратно остарял както физически, така и морално.
Лично мен ме впечатли най-много състоянието на механизма на вратите и особено спец сигналната система. Тези сигнални лампи-виждам два ГДР-ейски FER на Ruhla от старите, без халогенна крушка и три PAL от чехословашката система AZD 500 Tesla, вече халогенни, отдавна не се срещат. Да не говорим, че изобщо не подлежат на хомологация. Но най-интересното е, че две от големите лампи, които са с червен цвят и се срещат изключително рядко, като производство, са дело на самия водач! Аз, едва в близките кадри различих, че не са фабрично производство... Представете си само за какво иде реч! Трябва да му се отдаде заслуженото на човека...
Коментар