Обява
Свий
Няма добавени обяви.
Ретро машини - снимки
Свий
Това е залепена тема.
X
X
-
От: Ретро машини - снимки
Една привечер се бяхме запътили на кръчма (както се знае, бирата е най-вкусна по залез слънце), обаче се оказа че в набелязаното място се провежда някаква вечеринка на местния ретро клуб. Вътре няколко маси белоглави ентусиасти и мощна глъчка като от селскостопански двор (ято пуйки не вдигат такава врява), която ни накара да направим моментален кръгом и вместо това да направим бърз оглед на возилата.
Бентли Континентал S2 от 1962г, с 6 литров V8 (с два карбуратора), който е вече досатъчно мощен за да подкарва еър-кондишънинг (така че лордът да може да си пафка пурите без да отваря прозорец и да диша селския въздух, наситен с аромат на оборски тор), а шофьорът му е улеснен със серво на волана (и вече може да го върти с една ръка докато с другата пали пурата на лорда).
Емблемата Бентли я има дори отзад под номера, явно за да респектира шофиращите зад него...
V8 обаче се оказва проблематичен. Освен че е по-шумен и грубоват стария 6-цириндров двигател, осмакът дори не пасва добре под предния капак - за да се сменят свещите например, е необходимо да се сваля колело.
Зад Бентлито се мъдри Остин, който е малко скучен и не се хващам на бас, но мисля че е Остин 7, 1936г.
Остин Седем е нещо като американския Форд Т, непретенциозен и масов автомобил, който изритва дребните автомобилни производители от пазара. Популярни са не само на Острова - първият автомобил, с който БМВ и Нисан влизат в пазара всъщност е Остин Седем, както и първите състезателни коли Макларън и Лотус, ха! Привидно непретенциозен, Остин 7 е досатъчно самодоволен и на джантите си има инициал:
За наше удоволствие от другата страна на улицата са паркирани още няколко "старци", сред които друг доста смешен, но също така самодоволен Остин A35, някъде от края на 1950-те.Гордост на този модел е нововъведението "мигач" - в предишния модел има само пластмасово флагче, което щръква встрани
Емблемата му нещо имитира тази на Бентлито, само инициалът е друг:
Пантите на вратата са епични
И още един, Остин Кембридж от 1960-те. Дизайнът е на Пининфарина. Това са и първите британски автомобили с автоматик от Борг-Уорнер, като скоростния лост е монтиран на кормилото. Въпреки това автомобилът продължава да е бюджетен и за отопление продължава да се изисква допълнително плащане. Но пък предната седалка е цяла и по средата може да седне трети човек - явно за да се топлят зимата, като няма парно Моделът е особено популярен като такси, както в Англия, така и в Хонг Конг.
Елегантен Форд Зефир модел "6" от 1966г, специфичен британски модел и най-големия британски пътнически автомобил 1950-60-те години. Цифрата 6 е изобразена върху емблемата отпред, вместо името Форд.
Предницата и задницата са мислени от различни дизайнери, вероятно затова отпред е грозен, а отзад е елегантен, със звездички:
Мъничък Триумф, TR4А IRS от 1966г (не бих познал годината, ако не беше услужливо изписана на табелата отзад). Дървеното табло му придава едно особено усещане за лукс. Луксът е подсилен и от независимото задно окачване, което се рекламира със съкращението IRS добавено към името на модела. С двулитров двигател, 104 коня и тегло някакви си 900кг, машината бръмчи като комар и ако трябва вдига над 120км/ч, за да може шофьорът да пристигне на поляната за пикник преди да е изстинал чая в термоса. Фаровете предвидливо са защитени с решетка, ако случайно челно се срещне с опасни зверове като заек или катерица...
Извивките на Морис Майнър 1000, 1958г
Отзад прилича на фолцваген-костенурка!
Един от последните модели Форд Префект, от 1960г, който перфектно може да бъде сбъркан с Москвич 407 отвън.
За да не се чуди човек кое точно кара, на предното табло са изписали модела:
Коментар
-
От: Ретро машини - снимки
Първоначално публикуван от Asteri Преглед на мнениеЕдин от последните модели Форд Префект, от 1960г, който перфектно може да бъде сбъркан с Москвич 407 отвън.
[ATTACH=CONFIG]817893[/ATTACH]
За да не се чуди човек кое точно кара, на предното табло са изписали модела:
[ATTACH=CONFIG]817894[/ATTACH]Всеки трети е шести
Коментар
-
От: Ретро машини - снимки
Волга ГАЗ 3102 . В началото излиза с двигател ЗМЗ 4022.10 с форкамер - факелно запалване и един особен трикамерен карбуратор К 156 . Всичко това за "огромните" 105 конски сили при положени че за що годе сносна динамика на това купе му трябват поне два пъти повече На времето с една такава на руското посолство минах на въже сигурно 50 километра и не пожела да запали . Киха пука и неще . Оказа се че от нагара от бензина запушвала нещо в главата и до там . Сваляш главата остъргваш нагара и колата тръгва Колко е ретро не знам при положение че руснаците май още ги произвеждат .Последно редактирано от sek.1; 11-08-15, 06:42.Без цигари и алкохол ще съм най здравия труп в гробищата .
Коментар
-
От: Ретро машини - снимки
Първоначално публикуван от sek.1 Преглед на мнениеВолга ГАЗ 3102 . В началото излиза с двигател ЗМЗ 4022.10 с форкамер - факелно запалване и един особен трикамерен карбуратор К 156 . Всичко това за "огромните" 105 конски сили при положени че за що годе сносна динамика на това купе му трябват поне два пъти повече На времето с една такава на руското посолство минах на въже сигурно 50 километра и не пожела да запали . Киха пука и неще . Оказа се че от нагара от бензина запушвала нещо в главата и до там . Сваляш главата остъргваш нагара и колата тръгва Колко е ретро не знам при положение че руснаците май още ги произвеждат .
Ако ще се плюе по руската техника, което по-принцип подкрепям, съсредоточете се към всичко друго без Волга и ВАЗ. Наблегнете особенно за ЗАЗ и АЗЛК. Да уточня, че говоря за периода до 1989г. След тази дата плюйте наред!Garage 31 Ltd - Classic Land Cruisers restoration
Коментар
-
От: Ретро машини - снимки
Можете да си плюете, но мускала е единствената машина в галактиката, която има двукръгови предни спирачки!
Коментар
-
От: Ретро машини - снимки
Първоначално публикуван от ittso Преглед на мнениеМожете да си плюете, но мускала е единствената машина в галактиката, която има двукръгови предни спирачки!
А колко още има по света да не изброявам.
Има и варянти с по два апарата на колело един от "предния" кръг и един от "задния".
: http://www.rrsilvershadow.com/ETechn/Hydr/Remcomps.htmHonda crf450x Nissan patrоl y260 RB25DET
Honda doninator 650 4RUNNER 5gen limited
Sofrace Offroad Team
Коментар
-
От: Ретро машини - снимки
Първоначално публикуван от rusev Преглед на мнениеТочно Волгата беше един от малкото корави руски(съветски) автомобила.
Ако ще се плюе по руската техника, което по-принцип подкрепям, съсредоточете се към всичко друго без Волга и ВАЗ. Наблегнете особенно за ЗАЗ и АЗЛК. Да уточня, че говоря за периода до 1989г. След тази дата плюйте наред!Последно редактирано от sek.1; 12-08-15, 06:10.Без цигари и алкохол ще съм най здравия труп в гробищата .
Коментар
-
От: Ретро машини - снимки
Първоначално публикуван от rusev Преглед на мнениеТочно Волгата беше един от малкото корави руски(съветски) автомобила.
Ако ще се плюе по руската техника, което по-принцип подкрепям, съсредоточете се към всичко друго без Волга и ВАЗ. Наблегнете особенно за ЗАЗ и АЗЛК. Да уточня, че говоря за периода до 1989г. След тази дата плюйте наред!
Волга -форд
Ваз - Фиат
Заз - Фолксваген/нсу
Масквич - БМВ плюс незнаен руски дизайнер.
Коментар
Активност за темата
Свий
Тук са 2 потребители онлайн. 0 потребители и 2 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.
Коментар