Обява
Свий
Няма добавени обяви.
Ретро машини - снимки
Свий
Това е залепена тема.
X
X
-
От: Ретро машини - снимки
Една привечер се бяхме запътили на кръчма (както се знае, бирата е най-вкусна по залез слънце), обаче се оказа че в набелязаното място се провежда някаква вечеринка на местния ретро клуб. Вътре няколко маси белоглави ентусиасти и мощна глъчка като от селскостопански двор (ято пуйки не вдигат такава врява), която ни накара да направим моментален кръгом и вместо това да направим бърз оглед на возилата.
Бентли Континентал S2 от 1962г, с 6 литров V8 (с два карбуратора), който е вече досатъчно мощен за да подкарва еър-кондишънинг (така че лордът да може да си пафка пурите без да отваря прозорец и да диша селския въздух, наситен с аромат на оборски тор), а шофьорът му е улеснен със серво на волана (и вече може да го върти с една ръка докато с другата пали пурата на лорда).
Емблемата Бентли я има дори отзад под номера, явно за да респектира шофиращите зад него...
V8 обаче се оказва проблематичен. Освен че е по-шумен и грубоват стария 6-цириндров двигател, осмакът дори не пасва добре под предния капак - за да се сменят свещите например, е необходимо да се сваля колело.
Зад Бентлито се мъдри Остин, който е малко скучен и не се хващам на бас, но мисля че е Остин 7, 1936г.
Остин Седем е нещо като американския Форд Т, непретенциозен и масов автомобил, който изритва дребните автомобилни производители от пазара. Популярни са не само на Острова - първият автомобил, с който БМВ и Нисан влизат в пазара всъщност е Остин Седем, както и първите състезателни коли Макларън и Лотус, ха! Привидно непретенциозен, Остин 7 е досатъчно самодоволен и на джантите си има инициал:
За наше удоволствие от другата страна на улицата са паркирани още няколко "старци", сред които друг доста смешен, но също така самодоволен Остин A35, някъде от края на 1950-те.Гордост на този модел е нововъведението "мигач" - в предишния модел има само пластмасово флагче, което щръква встрани
Емблемата му нещо имитира тази на Бентлито, само инициалът е друг:
Пантите на вратата са епични
И още един, Остин Кембридж от 1960-те. Дизайнът е на Пининфарина. Това са и първите британски автомобили с автоматик от Борг-Уорнер, като скоростния лост е монтиран на кормилото. Въпреки това автомобилът продължава да е бюджетен и за отопление продължава да се изисква допълнително плащане. Но пък предната седалка е цяла и по средата може да седне трети човек - явно за да се топлят зимата, като няма парно
Моделът е особено популярен като такси, както в Англия, така и в Хонг Конг.
Елегантен Форд Зефир модел "6" от 1966г, специфичен британски модел и най-големия британски пътнически автомобил 1950-60-те години. Цифрата 6 е изобразена върху емблемата отпред, вместо името Форд.
Предницата и задницата са мислени от различни дизайнери, вероятно затова отпред е грозен, а отзад е елегантен, със звездички:
Мъничък Триумф, TR4А IRS от 1966г (не бих познал годината, ако не беше услужливо изписана на табелата отзад). Дървеното табло му придава едно особено усещане за лукс. Луксът е подсилен и от независимото задно окачване, което се рекламира със съкращението IRS добавено към името на модела. С двулитров двигател, 104 коня и тегло някакви си 900кг, машината бръмчи като комар и ако трябва вдига над 120км/ч, за да може шофьорът да пристигне на поляната за пикник преди да е изстинал чая в термоса. Фаровете предвидливо са защитени с решетка, ако случайно челно се срещне с опасни зверове като заек или катерица...
Извивките на Морис Майнър 1000, 1958г
Отзад прилича на фолцваген-костенурка!
Един от последните модели Форд Префект, от 1960г, който перфектно може да бъде сбъркан с Москвич 407 отвън.
За да не се чуди човек кое точно кара, на предното табло са изписали модела:
Коментар
-
От: Ретро машини - снимки
Дълги години комшиите ни държаха на една рампа един такъв, тъмно зелен, с бежова тапицерия и не помня добре, но мисля, че беше с ляв волан. Чак сега разбрах какъв му е модела, а половината ми детство е преминало да се "возя" в него, тогава знаехме само, че е форд. Имаха също доста време и един жълт воксхол, но и той не беше в движение, едно бмв 700, което след като му отрязаха покрива, закратко живя като кабриолет, вместо като купе. Също и един опел блитц, който след време подкараха,след като му присадиха кабина от газ 53.Първоначално публикуван от Asteri Преглед на мнениеЕдин от последните модели Форд Префект, от 1960г, който перфектно може да бъде сбъркан с Москвич 407 отвън.
[ATTACH=CONFIG]817893[/ATTACH]
За да не се чуди човек кое точно кара, на предното табло са изписали модела:
[ATTACH=CONFIG]817894[/ATTACH]Всеки трети е шести
Коментар
-
От: Ретро машини - снимки
Волга ГАЗ 3102 . В началото излиза с двигател ЗМЗ 4022.10 с форкамер - факелно запалване и един особен трикамерен карбуратор К 156 . Всичко това за "огромните" 105 конски сили при положени че за що годе сносна динамика на това купе му трябват поне два пъти повече
На времето с една такава на руското посолство минах на въже сигурно 50 километра и не пожела да запали . Киха пука и неще . Оказа се че от нагара от бензина запушвала нещо в главата и до там . Сваляш главата остъргваш нагара и колата тръгва
Колко е ретро не знам при положение че руснаците май още ги произвеждат .
Последно редактирано от sek.1; 11-08-15, 07:42.Без цигари и алкохол ще съм най здравия труп в гробищата .
Коментар
-
От: Ретро машини - снимки
Точно Волгата беше един от малкото корави руски(съветски) автомобила.Първоначално публикуван от sek.1 Преглед на мнениеВолга ГАЗ 3102 . В началото излиза с двигател ЗМЗ 4022.10 с форкамер - факелно запалване и един особен трикамерен карбуратор К 156 . Всичко това за "огромните" 105 конски сили при положени че за що годе сносна динамика на това купе му трябват поне два пъти повече
На времето с една такава на руското посолство минах на въже сигурно 50 километра и не пожела да запали . Киха пука и неще . Оказа се че от нагара от бензина запушвала нещо в главата и до там . Сваляш главата остъргваш нагара и колата тръгва
Колко е ретро не знам при положение че руснаците май още ги произвеждат .
Ако ще се плюе по руската техника, което по-принцип подкрепям, съсредоточете се към всичко друго без Волга и ВАЗ. Наблегнете особенно за ЗАЗ и АЗЛК. Да уточня, че говоря за периода до 1989г. След тази дата плюйте наред!Garage 31 Ltd - Classic Land Cruisers restoration
Коментар
-
От: Ретро машини - снимки
Можете да си плюете, но мускала е единствената машина в галактиката, която има двукръгови предни спирачки!
Коментар
-
От: Ретро машини - снимки
Заблуждаваш се и нивата е с двукръгови.Първоначално публикуван от ittso Преглед на мнениеМожете да си плюете, но мускала е единствената машина в галактиката, която има двукръгови предни спирачки!
А колко още има по света да не изброявам.
Има и варянти с по два апарата на колело един от "предния" кръг и един от "задния".
: http://www.rrsilvershadow.com/ETechn/Hydr/Remcomps.htmHonda crf450x Nissan patrоl y260 RB25DET
Honda doninator 650 4RUNNER 5gen limited
Sofrace Offroad Team
Коментар
-
От: Ретро машини - снимки
12 години имах и карах Волга ГАЗ 24 . Моята беше от първите 10 внесени в България през 1970 година. Дядо ми я купува от Кореком като се връща от Египет където е бил главен инженер по монтажа на турбините в Асуан . Първата серия се оказва със заводски дефект понеже волана седи малко накриво и не е в съосие с кормилната кутия се получава натоварване в шлиците и те се изронват . Оставаш без управление . От първите 10 внесени тук 8 катастрофират а 2 за късмет на собствениците не са карани и им слагат гумено каре преди да стане белята . На моята това става на екскурзия в Полша . За късмет спират на някаква бензиностанция да заредят и починат и както дядо ми разказваше излиза от бензиностанцията на пътя ускорява и превключва на втора и в този момент волана му олекнал . Обръщат се няколко пъти през канавката но за късмет оцеляват включително и сестра ми която е била тогава на 6 години на задната седалка . Тука за сметка на руснаците сменят купето и предния мост и от там нататък проблеми с колата нямаше . Аз я взех от дядо ми гаражна на 140 000 километра за моя мандат и навъртях още поне 250 000 повечето от които такси в София и с чиста съвест мога да кажа че чистата Волга ГАЗ 24 е изключително корав автомобил и най удачната от всички разновидности произведени по късно . Двигателя с една ревизия на главата стигна при мен 400 000 километра и като бракувах колата отиде да живее втори живот на един УАЗ . Обикновено при руснаците първия модел е най удачен и като почнат да го товарят с разни "иновации" усират нещата . Така стана и с Жигули /Лада и с москвича .Първоначално публикуван от rusev Преглед на мнениеТочно Волгата беше един от малкото корави руски(съветски) автомобила.
Ако ще се плюе по руската техника, което по-принцип подкрепям, съсредоточете се към всичко друго без Волга и ВАЗ. Наблегнете особенно за ЗАЗ и АЗЛК. Да уточня, че говоря за периода до 1989г. След тази дата плюйте наред!Последно редактирано от sek.1; 12-08-15, 07:10.Без цигари и алкохол ще съм най здравия труп в гробищата .
Коментар
-
От: Ретро машини - снимки
То какво руско има в тях, освен желязо и гума?Първоначално публикуван от rusev Преглед на мнениеТочно Волгата беше един от малкото корави руски(съветски) автомобила.
Ако ще се плюе по руската техника, което по-принцип подкрепям, съсредоточете се към всичко друго без Волга и ВАЗ. Наблегнете особенно за ЗАЗ и АЗЛК. Да уточня, че говоря за периода до 1989г. След тази дата плюйте наред!
Волга -форд
Ваз - Фиат
Заз - Фолксваген/нсу
Масквич - БМВ плюс незнаен руски дизайнер.
Коментар
Активност за темата
Свий
Тук са 3 потребители онлайн. 0 потребители и 3 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.
Коментар