Обява
Свий
Няма добавени обяви.
Рали легенди
Свий
X
-
От: Рали легенди
https://www.youtube.com/watch?v=mFS2...0MrdT&index=13
Рали легенди и то български, и други!
Коментар
-
От: Рали легенди
"Голямата победа" - помня го като сега - дори помня датата и часа, в който го даваха по телевизията..5.12.1974 ( имаше лично събитие, с което го свързвам)
Наивен, но много готин филм - бях му загубил дирите, но тук добри хора ми помогнаха да го намеря - гледам си го с удоволствие.
Да не се бърка с "Голямата награда" - това е друга ценност.
Коментар
-
От: Рали легенди
Доскучало ти е, щото го гледаш това като филмче (като филм е кръгла нула - сюжет, съдържание..)
Ама като го гледаш като нещо, което е филмирано минало, в което си участвал - тогава..
Тогава ти става смешно, и тъжно, и пак смешно..
Дрифт се прави и с карт 50 сс с двигател от Балканче, и то с гуми Бридстоун става, дори.. за Вида да не ти казвам какво е..
Коментар
-
От: Рали легенди
Ами подготвените за рали Алпинки бяха 1600 см3 с двигател oт R16 TS - около 180к.с. та не му беше толкова трудно. И едно ???% шперче и нещата се нареждатПървоначално публикуван от Pancho77 Преглед на мнениеАз гледах само началото, после нещо ми доскуча...
...нека запознатите се произнесат - Алпина с неговите 1100 или 1300 или там колкото и да са кубика, колкото и да е форсиран за ралита, как ги прави тея дрифтове?
!
Чужбина - това е митът за задгробния живот. Който попадне там, не се връща.
Из "Златния телец"
Коментар
-
От: Рали легенди
В една съседна тема имаше снимки на Чавдар-и ( автобуси, не модератори) с едни особени малки бели номера, със син текст на тях.
Всичи Алпини, които излизаха от настоящия завод за пишещи машини, бяха с такива номера - надпис "експериментален".
В Пловдив имаше много такива коли, аз тогава бях малък, и не знаех кой да питам, пък и кой ли щеше да ми каже, де.
Ама като ги гледах, тогава - 71-75 година, тогава ми течаха лигите, пък сега ...
Според бумагите - от фабриката излизат предимно 1300 сс, и неподготвени.
То тия коли са custom-taylor-made, ама то документацията на завода изчезна, пък за персоналната документация на даден автомобил... тури му пепел..
Чубриков какво е карал, с какви доработки - надали има кой да каже.
Коментар
-
От: Рали легенди
Не е нужна огромна мощност, просто като вкараш колата с пределна скорост в завоя, тя сама си тръгва, а опитния пилот рисува завоя. Ладите по ралитата без да са със 180кс доста добре се справяха с това, ако има кой да ги кара.
Коментар
-
От: Рали легенди
Да, бе!
Той картинга влиза в завоя ама отзад няма диференциал а една ос, а е къс и широк!
Ама ми направи впечатление, че Алпините от началото на филма всички го правят на доста висока скорост и то спокойно, без затруднения! Че и Москвича май се хлъзгаше. В тези години едва ли е са правили фотомонтажи, и да са правили точно на тези сцени не мисля, че са. А се сетих че са с малки двигатели (доколкото помня 1,1 и 1.3). Лада, нефорисрана на негладък асфалт и със стандартни гуми едва ли ще може така.
Иначе контролираното странично плъзгане, както си е поначало дрифта не е проблем мисля че за никоя машина. Ама на рали където дрифтираш карайки за да печелиш от времето е вече друго. Както и да е! Мощния двигател обяснява...
Коментар
-
От: Рали легенди
Абе явно не си карал, за да цепиш секундата..Първоначално публикуван от Pancho77 Преглед на мнение.. Ама на рали където дрифтираш карайки за да печелиш от времето е вече друго. Както и да е! Мощния двигател обяснява...
Всяко пързаляне води до невъзвратими загуби във време.
Публиката се кефи - баси карача, обаче карача като си погледне времето, и .. почва да си вади изводи.
Сега, не гледай, че на местата с камерите всеки кара с вратите напред - това е част от спектакъла - хвърли малко чакъл и пепел в публиката, пък после тя ще каже - еба си карача.
И после на таблото с времената - точно обратното.
Коментар
-
От: Рали легенди
Защото така остарях...Първоначално публикуван от Pancho77 Преглед на мнениеЩо ти става смешно, тъжно и пак смешно?
Коментар
-
От: Рали легенди
Koгато Чубриков спечели "Златни пясъци" беше фирмен пилот на Рено и караше заводски подготвен автомобил. Още през 70-та година е хомологирана версията 1600С за група 4 - aвтомобили клас GT с годишно производство от 500 броя. През същата година, фирменият пилот Жан Клод Андре става победител във френския и в европейския ралишампионати. Не твърдя, че всичко показано във филма е 1600 кубика, но и 1300-кубиковите бяха над 100 к.с.Чужбина - това е митът за задгробния живот. Който попадне там, не се връща.
Из "Златния телец"
Коментар
-
От: Рали легенди
Времето ти го дава навигатора . На волана нямаш време да мислиш за него . Старите двигатели бяха простички и лесно се тунинговаха . Даже и от дървения ладов мотор без проблеми излизат още толкова коне колкото има заводски без особени капиталовложения .Първоначално публикуван от Veni1 Преглед на мнениеАбе явно не си карал, за да цепиш секундата..
Всяко пързаляне води до невъзвратими загуби във време.
Публиката се кефи - баси карача, обаче карача като си погледне времето, и .. почва да си вади изводи.
Сега, не гледай, че на местата с камерите всеки кара с вратите напред - това е част от спектакъла - хвърли малко чакъл и пепел в публиката, пък после тя ще каже - еба си карача.
И после на таблото с времената - точно обратното.Без цигари и алкохол ще съм най здравия труп в гробищата .
Коментар
Активност за темата
Свий
В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.
Коментар