Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Благодаря на Upi, Димо, Стефан, Румбата и Дядо Владо

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #31
    От: Благодаря на Upi, Димо, Стефан, Румбата и Дядо Владо

    За нормален (т.е. редукторен) УАЗ нямам нито пари, нито време, нито нерви. За японските виждания по темата УАЗ, нямам и акъл.

    Румба, заваряването на тези вещества е отдавна измислено - приборът се казва мартенова пещ.

    Коментар


    • #32
      От: Благодаря на Upi, Димо, Стефан, Румбата и Дядо Владо

      Първоначално публикуван от Ivan_J Преглед на мнение
      Останах с впечатление, че е станало с ниска скорост. Колан ползван ли е? Или нивата с колан и без колан си е еднакво опасна. Спомням си ладата 1600 на бащата с какъв опасен цял кормилен прът беше, а полския фиат, с който се хакнах в Татра му се счупи пръта от карето и нямах травми, макар и волана да беше надве. Само счупено с глава предно стъкло. Бях без колан. Оттогава го слагам. Ама забравям - не само славянските.
      50км/ч не е ниска скорост да се удариш в стълб. Колан е използван и изглежда да е имало смисъл. Кормилото на тази Нива има две карета - произведена е 1995, от това време няма коли с цял прът. Деформацията не е стигнала до волана.

      Коментар


      • #33
        От: Благодаря на Upi, Димо, Стефан, Румбата и Дядо Владо

        Първоначално публикуван от Ясен Преглед на мнение
        50км/ч не е ниска скорост да се удариш в стълб...
        Никак не е ниска, наистина. Относно другото - не може да не си видял темата на Вальо. То дано да не се случва на никой и никога, ама аз поне предпочитам да имам поне AirBag, като се движа по "нормални пътища", до колкото нашите могат да се нарекат такива. Пък и така се случи, че известно време карах едно и също возило, без ABS, поради прекъснат датчик (заради пилешкия ми акъл), и мога да кажа че макар и рядко, върши не лоша работа в определени ситуации. Това на едно и също возило, с едни и съши гуми, карано все от мен. Определено на пътя в повечето случаи предпочитам да имам работещ ABS. За другите системи, имащи собствено мнение (често различаващо се от моето) за това какво трябва да се случва в колата, колко трябва да се натиска газта и прочие, и аз имам по-скоро негативно отношение.
        Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

        Коментар


        • #34
          От: Благодаря на Upi, Димо, Стефан, Румбата и Дядо Владо

          Първоначално публикуван от sparkybg Преглед на мнение
          ...ABS... върши не лоша работа в определени ситуации.
          Това аз не го отричам. Просто твърдя, че не това е ситуацията, в която би свършил работа. Първият удар в бордюр е бил достатъчно силен, за да изкриви предния "мост" - възглавницата щеше да гръмне тогава и да е напълно спихнала до удара в стълба, когато някой щеше да се срещне не с относително меката и относително равна пластмаса в центъра на кормилото, а с желязната конзола под нея, на която е била закачена евентуалната възглавница.

          Коментар


          • #35
            От: Благодаря на Upi, Димо, Стефан, Румбата и Дядо Владо

            Първоначално публикуван от Ясен Преглед на мнение
            Това аз не го отричам. Просто твърдя, че не това е ситуацията, в която би свършил работа. Първият удар в бордюр е бил достатъчно силен, за да изкриви предния "мост" - възглавницата щеше да гръмне тогава и да е напълно спихнала до удара в стълба, когато някой щеше да се срещне не с относително меката и относително равна пластмаса в центъра на кормилото, а с желязната конзола под нея, на която е била закачена евентуалната възглавница.
            Ербега върви обикновено и с колани с пиропатрони. След първото гръмване евентуално ще се стегнат. Това пък не е добре за шията, евентуално, ама пълно щастие няма.

            Абе радвайте се че са само ламарините. Другото е важно.
            Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

            Коментар

            Активност за темата

            Свий

            В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

            Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

            Зареждам...
            X