Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Вседепътна

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    Формулата всъщност е 6х4х4 - това, дето Дедо Ники го е кръстил резервно колело е трети мост. Недвигателен, неуправляем.
    Прави каквото трябва, пък да става каквото ще!

    Коментар


    • sonda
      sonda коментира
      Редактиране на коментар
      По-скоро са две резервни гуми/колела. Много е нависоко, за да е действащ мост.

    • sek.1
      sek.1 коментира
      Редактиране на коментар
      Това са резервни гуми с функция да го подпират .

    • davc
      davc коментира
      Редактиране на коментар
      ...

  • #17
    Айде да си стиснем ръцете на трети мост (освен недвигателен и неуправляем - и без окачване, но с главини, полувалове и лагеруван), чиито колела евентуално могат да се ползват като резервни. Работи точно когато има опасност от окантаряване.
    Впрочем, тази кола не е уникална. По някакво време, това е било доста застъпено решение.
    Прави каквото трябва, пък да става каквото ще!

    Коментар


    • sonda
      sonda коментира
      Редактиране на коментар
      Стискаме си ръцете, че това са спомагателни колела, като при детските колеленца !

    • davc
      davc коментира
      Редактиране на коментар
      Те всички колела по колата са спомагателни, все за нещо. Едни спомагат да завива, други да се задвижи, трети да има какво да се сложи, ако гумата на някое се спука и т. н. и т. н. Често спомагат и за повече от едно нещо едновременно.

  • #18
    Ако сте се разбрали че ще е трети, значи става втори. И да питам - задният, той и трети - управляем ли е?

    Коментар


    • sek.1
      sek.1 коментира
      Редактиране на коментар
      В началото на клипа ясно се вижда как се върти резервната при допир със земята . При това меко окачване както се лашка тези подпиралки са си повече от необходими .

    • davc
      davc коментира
      Редактиране на коментар
      Да, и отзад напред, и отпред назад е втори.

  • #19
    Има още много от това време примерно Хорх 901 тип 40 Щаер 640 . Натиснете снимката за да я уголемите  Име:glavnie-dzhipi-vtoroj-mirovoj-vojni_6 (1).jpg Прегледи:0 Размер:49.1 КБ ID:6894803 Натиснете снимката за да я уголемите  Име:22262_2_Steyr_1474-v.JPG.resized.JPG Прегледи:0 Размер:79.6 КБ ID:6894798 Натиснете снимката за да я уголемите  Име:Steyr_1485-v.jpg.resized.jpg Прегледи:0 Размер:57.9 КБ ID:6894799
    Последно редактирано от sek.1; 18-10-22, 09:32.
    Без цигари и алкохол ще съм най здравия труп в гробищата .

    Коментар


    • #20
      Когато са въртеливи обаче имат предпазител отгоре - като калник. Немецът изпипва нещата. На камиона дали се въртят или са си чисто резрвни? При 6 работни 2 резерва са си стандарт и на днешно време.

      Коментар


      • KingofROAD
        KingofROAD коментира
        Редактиране на коментар
        При камиона би трябвало да се въртят, в главината са навити и 6-те болта. Та вероятно се въртят при окантарване. А защо нямат калници/предпазители не е много ясно, все пак е военен камион.

      • sek.1
        sek.1 коментира
        Редактиране на коментар
        В един момент от войната Германия започва да изпитва остър недостиг на метали та са гледали от където може да го икономисат .

      • sek.1
        sek.1 коментира
        Редактиране на коментар
        Личен опит . При наличието на работещо самонапомпващо устройство и една резервна гума ти е много . На Урала за повече от 10 години много пъти сме пукали гума но благодарение на самонапомпващото винаги сме се прибирали в базата и там сме я правили . Резервна въобще не караме . Имам спомени че в казармата сме сменяли гума в полеви условия най много един - два пъти .Та като вече при военните камиони с висока проходимост е стандарт система за дистанционен контрол на налягането в гумите резервната не е много от значение .
        Последно редактирано от sek.1; 20-10-22, 09:06.

    • #21
      Първоначално публикуван от sek.1 Преглед на мнение
      Има още много от това време примерно Хорх 901 тип 40 Щаер 640 .
      Колата от темата не е уникална във времето си - вече стана въпрос - а тенденцията живее още доста време. Тези "пасивни" мостове, след петдесетина години се развиват до "активните" на БРДМ (например).
      Прави каквото трябва, пък да става каквото ще!

      Коментар

      Активност за темата

      Свий

      В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

      Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

      Зареждам...
      X