Формулата всъщност е 6х4х4 - това, дето Дедо Ники го е кръстил резервно колело е трети мост. Недвигателен, неуправляем.
Обява
Свий
Няма добавени обяви.
Вседепътна
Свий
X
-
-
Айде да си стиснем ръцете на трети мост (освен недвигателен и неуправляем - и без окачване, но с главини, полувалове и лагеруван), чиито колела евентуално могат да се ползват като резервни. Работи точно когато има опасност от окантаряване.
Впрочем, тази кола не е уникална. По някакво време, това е било доста застъпено решение.Прави каквото трябва, пък да става каквото ще!
Коментар
-
Когато са въртеливи обаче имат предпазител отгоре - като калник. Немецът изпипва нещата. На камиона дали се въртят или са си чисто резрвни? При 6 работни 2 резерва са си стандарт и на днешно време.
Коментар
-
При камиона би трябвало да се въртят, в главината са навити и 6-те болта. Та вероятно се въртят при окантарване. А защо нямат калници/предпазители не е много ясно, все пак е военен камион.
-
Личен опит . При наличието на работещо самонапомпващо устройство и една резервна гума ти е много . На Урала за повече от 10 години много пъти сме пукали гума но благодарение на самонапомпващото винаги сме се прибирали в базата и там сме я правили . Резервна въобще не караме . Имам спомени че в казармата сме сменяли гума в полеви условия най много един - два пъти .Та като вече при военните камиони с висока проходимост е стандарт система за дистанционен контрол на налягането в гумите резервната не е много от значение .Последно редактирано от sek.1; 20-10-22, 09:06.
-
-
Първоначално публикуван от sek.1 Преглед на мнениеИма още много от това време примерно Хорх 901 тип 40 Щаер 640 .
Прави каквото трябва, пък да става каквото ще!
Коментар
Активност за темата
Свий
В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.
Коментар