Обява

Свий
Няма добавени обяви.

ТРАБАНТ-ТРАНСФОРМЕР-ДЖИП

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • От: ТРАБАНТ-ТРАНСФОРМЕР-ДЖИП

    Първоначално публикуван от Scrapheap Преглед на мнение
    Нямам такъв шукаритет на колесара, колкото и да ми се налага понякога.
    Значи ,колега кефи те ,не кефи те си лашкаш на ръка !Иначе така ми я фалиш тая система ,се едно от 100 години я ползваш! Вместо дружно да оплювате опитите на един изобретател-мечтател(хората които най-харесвам) що не си сбагриш една такава система да не лашкаш на ръка?По-написаното от теб съдя ,че имаш потенциала да го направиш,или ще те е срам от акълиите и философите като пуснеш темата,и после почнат да те усмиват и бъзикат!
    Много разбирачи станахме ,практици за бъзикане никакви!
    Никога нема да мине модата на сръбската музика,сливовата ракия и пъстръвата.

    Коментар


    • От: ТРАБАНТ-ТРАНСФОРМЕР-ДЖИП

      Изостанахме мноого ,зад америката горко ни..........
      Никога нема да мине модата на сръбската музика,сливовата ракия и пъстръвата.

      Коментар


      • От: ТРАБАНТ-ТРАНСФОРМЕР-ДЖИП

        Толкова ли е сложно просто да си редактираш постовете?
        "...колко ли скучен ми би бил живота без мотоциклета и без прекрасното, истинско усещане за Пътя..." - Бат Димо - R.I.P.

        Коментар


        • От: ТРАБАНТ-ТРАНСФОРМЕР-ДЖИП

          Първоначално публикуван от honda b16a2 Преглед на мнение
          Изостанахме мноого ,зад америката горко ни..........
          Подписът ти обяснява наистина много неща...
          "Eсли говно присыпать пудрой, мы получим говно, присыпанное пудрой."

          Коментар


          • От: ТРАБАНТ-ТРАНСФОРМЕР-ДЖИП

            Здравейте.Дайте сега да видим хората който казват ,че разбират да отговорят на един въпрос.Кое е от значение за сцеплението на една гума на автомобил с терена по който се движи.Изключваме вида и шарката на протектора на гумата,също и самия терен (кал,сняг ,лед).

            Коментар


            • От: ТРАБАНТ-ТРАНСФОРМЕР-ДЖИП

              Първоначално публикуван от 6traka Преглед на мнение
              Здравейте.Дайте сега да видим хората който казват ,че разбират да отговорят на един въпрос.Кое е от значение за сцеплението на една гума на автомобил с терена по който се движи.Изключваме вида и шарката на протектора на гумата,също и самия терен (кал,сняг ,лед).
              Цолажа.И?

              Коментар


              • От: ТРАБАНТ-ТРАНСФОРМЕР-ДЖИП

                Първоначално публикуван от 6traka Преглед на мнение
                Здравейте.Дайте сега да видим хората който казват ,че разбират да отговорят на един въпрос.Кое е от значение за сцеплението на една гума на автомобил с терена по който се движи.Изключваме вида и шарката на протектора на гумата,също и самия терен (кал,сняг ,лед).
                Остава да изключим налягането, натоварването, материала, температурата и сцеплението и то много не остана...
                "...колко ли скучен ми би бил живота без мотоциклета и без прекрасното, истинско усещане за Пътя..." - Бат Димо - R.I.P.

                Коментар


                • От: ТРАБАНТ-ТРАНСФОРМЕР-ДЖИП

                  Първоначално публикуван от Джамбазов Преглед на мнение
                  Остава да изключим налягането, натоварването, материала, температурата и сцеплението и то много не остана...
                  Бе,то е ясно че намеква за обороти,ма нещата дето са преди тях са особено много...
                  0885 477 440 "Чибуратор-тЕАм"

                  Коментар


                  • От: ТРАБАНТ-ТРАНСФОРМЕР-ДЖИП

                    Оборотите не влиаят, защото при сметката са нула, когато сцеплението се приема за 100%, когато подадеш въртящ момент, до момента на приплъзване на гумата спрямо грунда сцеплението си е пак 100%. Когато пръплъзне вече не е 100%, но точно този момент пак може да се разглежда като момент във времето с нулеви обороти. Все едно си на голям наклон и се пързаляш надолу на спирачки.
                    Или казано по просто колкото колкото повече са моментите на пръплъзване толкова обикновено увеличаваме оборотите за да настигнем приплъзването в проценти. И така докато спрем да се движим, а гумите въртят или задницата ни изпревари.
                    "...колко ли скучен ми би бил живота без мотоциклета и без прекрасното, истинско усещане за Пътя..." - Бат Димо - R.I.P.

                    Коментар


                    • От: ТРАБАНТ-ТРАНСФОРМЕР-ДЖИП

                      Джамбазов, не бъди зъл. Тук се проектира офроуд-машина и затова моделът твърдо/твърдо не е удачен. Има и вискозно триене.

                      Коментар


                      • От: ТРАБАНТ-ТРАНСФОРМЕР-ДЖИП

                        Стараем се да помагаме.

                        Аз още си чакам отговора от автора, какво е основното предназначение на АБС-а.
                        "...колко ли скучен ми би бил живота без мотоциклета и без прекрасното, истинско усещане за Пътя..." - Бат Димо - R.I.P.

                        Коментар


                        • От: ТРАБАНТ-ТРАНСФОРМЕР-ДЖИП

                          Първоначално публикуван от Джамбазов Преглед на мнение
                          Аз още си чакам отговора от автора, какво е основното предназначение на АБС-а.
                          Ти пък. В тая тема, само авторът има право да ни изпитва. Впрочем не видях в чертежите му ABS, явно датчиците ще са откъм диференциала.

                          Коментар


                          • От: ТРАБАНТ-ТРАНСФОРМЕР-ДЖИП

                            Първоначално публикуван от 6traka Преглед на мнение
                            Здравейте.Дайте сега да видим хората който казват ,че разбират да отговорят на един въпрос.Кое е от значение за сцеплението на една гума на автомобил с терена по който се движи.Изключваме вида и шарката на протектора на гумата,също и самия терен (кал,сняг ,лед).
                            ХЪм ? Въпроса или питането ти е мнаго просто решение сложи на търбчо 4 четри различн гуми по цолаж напимер 13 14 15 16 според зависи от терена тази която провисва я заменяш с погорния цолчжц
                            Луд не се мори,само се поти...и охлажда с бира 0884480846

                            Коментар


                            • От: ТРАБАНТ-ТРАНСФОРМЕР-ДЖИП

                              Първоначално публикуван от Джамбазов Преглед на мнение
                              Стараем се да помагаме.

                              Аз още си чакам отговора от автора, какво е основното предназначение на АБС-а.
                              Английски учил ли си.Съкращенията можеш ли да ги четеш.АБС-Anti -Bloket-Sistems.Демек анти блокираща система,за спирачките играе ролята да не блокира напълно колелата,а на границата на приплъзването.За тракшъНа намаля оборотите на буксуващото колело,за да може това в покой да завърти.Друго..А.при куатро той намяля оборотите на вътрешните завиващи колела. Разбрах ти намека,абс-а се стреми да не се губи сцепление,и така може да се каже.
                              Последно редактирано от 6traka; 12-12-13, 01:00.

                              Коментар


                              • От: ТРАБАНТ-ТРАНСФОРМЕР-ДЖИП

                                Първоначално публикуван от Джамбазов Преглед на мнение
                                Остава да изключим налягането, натоварването, материала, температурата и сцеплението и то много не остана...
                                За сега ти си най близо до отговора,за материяла казахме ,че го изключваме,търсим сцеплението то е в центъра......П-П .Тук вече намесваме физиката,и земното кълбо.Достатъчно подсказах.
                                Последно редактирано от 6traka; 12-12-13, 00:23.

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X