Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Пежо Партнер или Ситроен Берлинго????

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #31
    До: Пежо Партнер или Ситроен Берлинго????

    Aбе не знам. Имах Партнер от 2000 година с 2.0 HDi common rail дизел ама онзи без турбото, защото има 2.0 със и без турбо, обаче и двата комон реил. Бях му навъртял само 120000 ама по много неспокоен начин и единствените 2 проблема бяха-
    заводски: счупен шарнирен болт
    експлоатационен: свърши фреона на A/C-то.
    Возеше добре като за баничарка а и му бяха сложили в Пежо подкартерна ламарина, макар и да не беше VTC. А това за синронизацита и тн. предствям си как са ги карали.
    Hyundai Santa Fe CM D4EB 4WD
    Peugeot 406 RHZ, Peugeot 405 RFV, Peugeot 205 DKZ
    Volkswagen Bora AKL

    Коментар


    • #32
      До: Пежо Партнер или Ситроен Берлинго????

      Изберете Форд Конект - имаме служебни и се товарят яко.
      Няма проблеми големи.

      Коментар


      • #33
        До: Пежо Партнер или Ситроен Берлинго????

        Много интересно темата е от преди две години и все още е актуална.
        Сега пуснаха и по нов модел на тези две баничарки и изглеждат интересно.
        Чакаме новия модел на форд за да ги сравнявам.Но само те двата-Форда и ПСА събират по две европалета спокойно.

        Коментар


        • #34
          До: Пежо Партнер или Ситроен Берлинго????

          Първоначално публикуван от dani Преглед на мнение
          Нека се върнем малко по-назад.
          Двете коли са 100% абсолютно еднакви в еднаквите модификации!!!
          Разликите са 3: 1) Емблемата на волана; 2) Надписите на страничните лайсни и 3) Двете емблеми

          Частите:
          Някой са по-евтини да си ги купиш от Ситроен (Автомотор Корпорация) другите от Пежо (София Франс Ауто). Проблема е, че трябва да знаеш партидните им номера ако ги копуваш от другата марка!

          А сега по същество. Имаме Партнер - 2 броя и Канго. Кангото се чупи много повече и частите са доста по-скапи (оригиналните).
          Факт е, че новите коли са много по-трошливи от старите но това няма как да го променим! Ако обаче се карат от разумни хора (а не от типичните шофъори) няма да имаш много грижи.
          А за да прецакаш турбото под 180-200 000 км. в 90% от случаите както казва Митко Фулдата е виновно зад кормилното устройство.

          Партнерите ни са на 150 000 и 180 000. Сменяли сме предниците им по няколко пъти, консумативи, прословутите иглени лагери на задния мост на двете коли по 2 пъти и акумулатори! За Кангото не ми се говори. Ползваме ги предимно за града и не се товарят повече от 100-150 килограма!

          С Две думи, ако ни потрябва още една "баничарка" пак ще вземем Партнер или Берлинго.

          И един съвет още, питай хора, които карат такива, а не слушай легендите за френските коли. Ако разчиташ на кои какво чул от еди кои си който е чул от шофъора на ........ няма да си купиш никаква кола, всички ще ти кажат че са боклуци.
          Абсолютно вярно.
          Аз имам Берлинго 2003 2,0 HDI на 180000 км.
          ТЛК 80 4,2ТД-95г

          Коментар


          • #35
            До: Пежо Партнер или Ситроен Берлинго????

            Първоначално публикуван от dani Преглед на мнение
            За това казвам, нека се изкажат такива които ги карат!

            А понеже имам приятел - шеф в един от сервизите на вносителя не Пежо нека кажа и неговото мнение "На един Партнер или Боксер, който не се кара от собственика си (или мърлявия му шофъор) като за последно, единственото което се сменя, са консумативи и части по окачването".
            А нека и още нещо да споменем, че за такъв клас коли след мерцедес НЯМА дизелови двигатели които да са по-здрави и с по-добро КПД !!!
            Споделям това мнение аз имам Боксер 2000 година 2.5 ТДИ купих го 2005 г. втора ръка на километража показваше 105 000 км смених ролки, ремъци и един шарнир с носача.И на моя втора скорост влиза като на Газка но до сега за 60 000 километра съм сменял само масла и филтри.Нямам оплаквания, много непретенциозен автомобил пали на четвърт и зиме при минус 10 както лятно време , масло не доливам между смените ,сменям го на 6 000 км.По принцип не карам бързо обикновенно 100-110 когато позволяват условията.Ако се наложи пак бих си взел такъв бус.
            Всичко което човек иска и търси през целия си живот е :
            Място и хора към които да принадлежи ...

            Коментар


            • #36
              До: Пежо Партнер или Ситроен Берлинго????

              Днес бях в сервиза на Автомотор под моста да КАТ и съвсем случайно виждам витара офроадска с лепенка на форума.Човекът се казвал Краси и бил жичкажия ,но не го познавам лично.
              Ако някой го познава, нека го помоли да сподели мнението на един човек от кухнята за новото Берлинго.

              Коментар


              • #37
                До: Пежо Партнер или Ситроен Берлинго????

                Ами да споделя и аз опита си от експлоатацията на служебният партнер модел 2004 год. Като постъпих на работа беше на 40 000 км. След година и 8 месеца, на километража пише 114 000 км. За този пробег съм сменил: 1 кормилен накрайник, иглените лагери на торсиона, демпферната шайба, ангренажния ремък, спирачно цилиндърче и два пъти изправяха калници, защото имах неблагоразумието да паркирам до коли, управлявани от жени. Прословутите иглени лагери, всъщност са доста здрави - проблема им е в пластмасовите сепаратори, напукват се и започват да пропускат вода и мърсотия към лагерите. Навремената им смяна в сервиз на Пежо струва около 380 лв с труда. Ненавремената води до смяната на целия торсион - 1100 лв. Тук не мога да не спомена, че при смяната им (понеже се сваля целия заден мост) отчупиха пробката за обезвъждушаване на спирачното цилиндърче. До тук добре, само че те си траят и не казват нищо. Върнах им колата да оправят спирачките. Взимам я втория път - пак същото. И чак след като настоях да се видя с управителя, се изясни каква е причината. Любезно им отказах те да го ремонтират (частта + труд = 90лв) и си го смених сам.
                За оригиналната демпферната шайба ми поискаха главозамайващата сума от 580 лв. След справка на цените по магазините за авточасти и закупуването на "неоригинална" шайба, цената спадна до 200 лв с труда.
                В момента имам проблем с регулирането нивото на фара. Не може да се смени само моторчето, (както е при предния модел с тесните фарове) - защото е вътре в корпуса на фара, той естествено не се разглобява и затова се сменя целия.
                Друга слабост е сгъването на седалките. Направено е с едни тънки въженца, които се късат доста бързо. След като ги смених 3-4 пъти, вече сгъвам седалките с една отверка и "вълшебните" думички.
                Лостчто за фаровете и мигачите е доста нежно - не всеки път изключа десния мигач, когато изправяш волана, но за сметка на това, ако завъртя кормилото по рязко, изключа десния и включва левия. Сменя се в комплект с другото лостче (за чистачките) и цената е около 300 лв.

                Като цяло има типичната мека возия на френските коли. Двигателя е старият дизел - доста шумен, бавен и доста лаком, минималният разход който съм постигал е 6л/100км. Може би причината е в скоростната кутия - на 5та предавка с 3000 оборота е на 110 км/ч (103 според гармина). Сменям му маслото през 15 000 км (както е по препоръка от Пежо), като му сипвам пълна синтетика и не се налага да доливам между смените.

                Съседът ми е с Берлинго, но с HDI двигател - там картинката е съвсем друга - разхода му е по-малък, а мощността по-голяма. Направи ми лошо впечатлени обаче, разположението на потенциометъра за управление на дроселовата клапа. При останалите коли е монтиран директно на педала за газта, а него е монтиран на десния подкалник (където се мокри от локвите) и е свързан с педала посредством жило

                Коментар


                • #38
                  До: Пежо Партнер или Ситроен Берлинго????

                  Първоначално публикуван от vasko jonchev Преглед на мнение
                  Уважаеми колеги обръщам се към вас със този въпрос защото знам че във форума има много хора които се занимават със сервизна дейност или пък притежават или ползват служебни такива автомобили и вашето мнение ще ми е от полза.
                  Интересува ме кой от двата автомобила е по добър тъй като на външен вид са еднакви но съм чувал че единият има накакви рожденни дефекти които се проявяват на определени километри а също и е с по скъпи части за подръжка.
                  Понеже това са неща които се установяват само при експлоатация моля за мненията ви.



                  FIAT - DOBLO
                  THE BEST
                  , КАТО ЗА БАНИЧАРКА
                  YAMAHA XT-600E - the best motorbike!

                  Коментар


                  • #39
                    До: Пежо Партнер или Ситроен Берлинго????

                    Фиат Добло, или иначе казано a piece of shit. Партнера е по-добър по ред причини и една от тях е ,че ако отидеш с Пежо в Ситроен сервиз и обратното сичко е в пъти по-бързо,а първоначалната цена на Партнер е по-добра откъм лизинг. Хванато за калника ама друг път- за предната маска е хванат и е свързан чрез жило. Моя беше HDi и казвам,че такъв двигател повече не съм видял- теглеше като бензин,а и вътрящият момент беше голям за такъв двг. Разхода се въртеше около 6-7 градско.
                    Hyundai Santa Fe CM D4EB 4WD
                    Peugeot 406 RHZ, Peugeot 405 RFV, Peugeot 205 DKZ
                    Volkswagen Bora AKL

                    Коментар


                    • #40
                      До: Пежо Партнер или Ситроен Берлинго????

                      Аз също имам Citroen Berlingo и да ви кажа съм доста доволен.Двигателя е 2.0 HDI на 240 000 км и се държи много добре за тези километри.Няам особена разлика между Ситроен и Пежо (говоря за жъпросните модели) така каквото и да избереш няма да сгрешиш.

                      Коментар


                      • #41
                        От: До: Пежо Партнер или Ситроен Берлинго????

                        Първоначално публикуван от Dino Преглед на мнение
                        Aбе не знам. Имах Партнер от 2000 година с 2.0 HDi common rail дизел ама онзи без турбото, защото има 2.0 със и без турбо, обаче и двата комон реил. Бях му навъртял само 120000 ама по много неспокоен начин и единствените 2 проблема бяха-
                        заводски: счупен шарнирен болт
                        експлоатационен: свърши фреона на A/C-то.
                        Возеше добре като за баничарка а и му бяха сложили в Пежо подкартерна ламарина, макар и да не беше VTC. А това за синронизацита и тн. предствям си как са ги карали.
                        Би ли споделил кой е тоя двигател HDI без турбо?
                        Аз бях чувал че са 2 версии- със и без интеркулер и съответно 90 и 110 коня. Но не съм сигурен в това.
                        Сподели повече че ми стана интересно а и си търся точно комън рейл без турбо ако има такова животно.
                        Ники

                        Коментар


                        • #42
                          От: Пежо Партнер или Ситроен Берлинго????

                          Виждам, че темата е стара, но все пак да дам малко уточнение.

                          HDI 90к.с. няма FAP, което е предимство пред 110к.с. HDI.

                          Коментар


                          • #43
                            От: Пежо Партнер или Ситроен Берлинго????

                            А защо се налага смяна на дъмферната шайба? Какво се случва с нея ?

                            Коментар


                            • #44
                              От: Пежо Партнер или Ситроен Берлинго????

                              Френският дизел си е френски дизел, но се оказва, че има два практически недостатъка - FAP, който успешно се премахва и проблемите отмират и фактора катализатор, който може да бъде изрязан за минути. Има един-два форума, в които болестите и проблемите на френските коли са бистрени в десетки страници ...
                              Мир, наше познание и практика имеют системную природу. Мы мыслим. Необходимо согласование системности и мышления. Mышление обеспечивается образованием. Следовательно и оно должно быть системным!

                              Коментар


                              • #45
                                От: Пежо Партнер или Ситроен Берлинго????

                                Аз карам Пежо Партнер 2.0 HDI 90 коня, колата е 2005г. на 174,000км. Досега са сменени предни дискове, водна помпа, гарнитура на главата, кормила ос, хидравична помпа, и ремонт на заден мост. Колата има добър разход на гориво, стигал съм до разход 4.8л/100км извън градско. Но според мен нещо в ускорението му куца, преди месец се качих в по нов модел 2006г с кристалните мигачи. Не съм сигорен дали мотора е 1.6 или 2.0, но направо се изплаших след като карах на 2-ра и подадох газ колкото на моята и колата буквално се изтреля. Като возия ми харесва много. Днеска даже в снежните преспи си минава без проблем.
                                TT-Tuning Team
                                АСК Добрич

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X