Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Пежо Партнер или Ситроен Берлинго????

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    Първоначално публикуван от vasko jonchev
    Едно мнение беше че на Пежо са по скъпи частите другото че на Ситроен са по скъпи последно как е.Аз съм чувал че на Ситроен са по скъпи и че някакъв електронен блок се прецаквал на определени километри.
    Тези коли кото са на Лукоил и са прецакали скорости не са ли били в гаранция.
    Са разбира се.И те си ги оправят.Лошото е,че всички се развалиха по едно и също време.Не знам за коя година производство става дума за съжаление.

    Коментар


    • #17
      ............но примерно една демпферна шайба на обикновения ремък в Пежо е 205лв. , а в Ситроен 275...!!!! ...........

      Е точно на такъв проблем бях свидетел как на чисто ново Пежо демферната шайба се беше разпаднала .Сигурно и това е едно от хроничните заболявания.

      Коментар


      • #18
        А старото купе с новия HDI двигател сполучливо ли е?

        Коментар


        • #19
          Не ме питай че роман мога да напиша ....
          Говоря за Jumpy.
          Само ще ви кажа, че HDI 2- литовия мотор има 11 иглички в лагера на кобилицата ......
          Да ама бяха строшени 5 кобилици ......
          А ето и най- интересното ..... Намерихме ДВЕ игли повече ...... !!????

          Ако някой .... нещо по въпроса .... смислено .... КАСА БИРА>>>> !!!
          Кольо "Дупетата вървят и с мастика... "

          Ясен Супер Модератор: "Абе при мене как не увисва?" "хм, представих си Багера по бельо."

          Коментар


          • #20
            Имам наблюдения от 3 бр. служебни Берлинго. Карат се само от по един човек и не са "общи коли". Всичкте са под 50 000 км и досега на два им изтрещяха съединителите и им ги смениха, а на едното прескочи зъб на ангренажа. В сервиза обясняваха, че семерингът на водната помпа изпускал върху долното колело и че това бил конструктивен дефект. Хубаво поне, че шофьорът веднага е разбрал какво е станало и е спрял, щото иначе...

            Не знам как стоят нещата с Volkswagen Caddy, обаче имаме няколко такива в двора (фирма наемател) и само ги хвалят.

            Коментар


            • #21
              Да право майн фюрер ...
              Почти няма водна помпа, монтирана на такава кочина която да не тече ....
              Кольо "Дупетата вървят и с мастика... "

              Ясен Супер Модератор: "Абе при мене как не увисва?" "хм, представих си Багера по бельо."

              Коментар


              • #22
                Както вървят мненията май да се отказвам от тези автомобили ама интересно че масово се купуват и карат та даже май и бяха първи в продажбите от този клас.
                Някой няма ли да каже една добра дума за тях.Не че искам прах в очите ама все пак....

                Коментар


                • #23
                  Имам един приятел, който кара Peugeot 2,0 HDI ! Купи го чисто ново, а в момента е на 50 000 и не е пипано нищо по него! Аз също го карах - много добро впечатление ми направиха спирачките, а и двигателя е доста пъргав!
                  RB Patrol Team

                  Коментар


                  • #24
                    На един приятел във фирмата им има само Берлинга и Джъмпери.
                    Всички Берлинга след изминаване на 20-30 000 км започнаха с непредвидени гаранционни ремонти. Неговото на 30000 и малко сдаде съединител, а малко след това му отваряха и скоростите, на около 40000 замина хидравликата. Накрайници и шарнири не ги броя, защото за тях това е един досаден консуматив.

                    Коментар


                    • #25
                      Първоначално публикуван от vasko jonchev
                      Както вървят мненията май да се отказвам от тези автомобили ама интересно че масово се купуват и карат та даже май и бяха първи в продажбите от този клас.
                      Някой няма ли да каже една добра дума за тях.Не че искам прах в очите ама все пак....
                      Нека се върнем малко по-назад.
                      Двете коли са 100% абсолютно еднакви в еднаквите модификации!!!
                      Разликите са 3: 1) Емблемата на волана; 2) Надписите на страничните лайсни и 3) Двете емблеми

                      Частите:
                      Някой са по-евтини да си ги купиш от Ситроен (Автомотор Корпорация) другите от Пежо (София Франс Ауто). Проблема е, че трябва да знаеш партидните им номера ако ги копуваш от другата марка!

                      А сега по същество. Имаме Партнер - 2 броя и Канго. Кангото се чупи много повече и частите са доста по-скапи (оригиналните).
                      Факт е, че новите коли са много по-трошливи от старите но това няма как да го променим! Ако обаче се карат от разумни хора (а не от типичните шофъори) няма да имаш много грижи.
                      А за да прецакаш турбото под 180-200 000 км. в 90% от случаите както казва Митко Фулдата е виновно зад кормилното устройство.

                      Партнерите ни са на 150 000 и 180 000. Сменяли сме предниците им по няколко пъти, консумативи, прословутите иглени лагери на задния мост на двете коли по 2 пъти и акумулатори! За Кангото не ми се говори. Ползваме ги предимно за града и не се товарят повече от 100-150 килограма!

                      С Две думи, ако ни потрябва още една "баничарка" пак ще вземем Партнер или Берлинго.

                      И един съвет още, питай хора, които карат такива, а не слушай легендите за френските коли. Ако разчиташ на кои какво чул от еди кои си който е чул от шофъора на ........ няма да си купиш никаква кола, всички ще ти кажат че са боклуци.
                      LZ1JJJ

                      Коментар


                      • #26
                        накратко казано, който смята, че Голф 2 е "най-убавата кола", да не си купува Партнер/Берлинго - много се трошат, бавни са, харчат много

                        не искам да коментирам повече... просто...
                        помогнете да открием откраднатите двигатели http://forum.offroad-bulgaria.com/sh...ad.php?t=59117

                        Коментар


                        • #27
                          Първоначално публикуван от Тедо /LJ73/
                          накратко казано, който смята, че Голф 2 е "най-убавата кола", да не си купува Партнер/Берлинго - много се трошат, бавни са, харчат много

                          не искам да коментирам повече... просто...
                          Ами да, и щот са най-големите боклуци 90% от баничарките из България са такива
                          LZ1JJJ

                          Коментар


                          • #28
                            Първоначално публикуван от dani
                            Ами да, и щот са най-големите боклуци 90% от баничарките из България са такива
                            Това, че най-масовите баничарки са точно Пежо и Ситроен се дължи най-веча на маркетинговата стратегия на компанията.
                            Със самото пускане на двата модела през незнам си коя година беше, хората луднаха по тях, не ми казвайте, че са знаели колко здрави и надеждни са били точно тези нови модели Берлинго и Партнер
                            Това вече са стари модели и точно сега вече се знае що за стока са и струват ли или не. И начина да се разбере е точно този като се изкажат хора боравили с тях не малко километри.
                            Ясно е, че има коли които са издържали на доста голям напън и им няма почти нищо и други които собствениците им са споменали френските майки безброй пъти. Въпросът тук е след всички мнения за плюсове и минуси да се види къде е баланса - отрицателен/по-добре не/ или положителен/да вземи го ще ти върши работа и няма да ти къса нервите с ремонти/

                            Коментар


                            • #29
                              Първоначално публикуван от Жоро XR 600
                              Първоначално публикуван от dani
                              Ами да, и щот са най-големите боклуци 90% от баничарките из България са такива
                              Това, че най-масовите баничарки са точно Пежо и Ситроен се дължи най-веча на маркетинговата стратегия на компанията.
                              Със самото пускане на двата модела през незнам си коя година беше, хората луднаха по тях, не ми казвайте, че са знаели колко здрави и надеждни са били точно тези нови модели Берлинго и Партнер
                              Това вече са стари модели и точно сега вече се знае що за стока са и струват ли или не. И начина да се разбере е точно този като се изкажат хора боравили с тях не малко километри.
                              Ясно е, че има коли които са издържали на доста голям напън и им няма почти нищо и други които собствениците им са споменали френските майки безброй пъти. Въпросът тук е след всички мнения за плюсове и минуси да се види къде е баланса - отрицателен/по-добре не/ или положителен/да вземи го ще ти върши работа и няма да ти къса нервите с ремонти/
                              За това казвам, нека се изкажат такива които ги карат!

                              А понеже имам приятел - шеф в един от сервизите на вносителя не Пежо нека кажа и неговото мнение "На един Партнер или Боксер, който не се кара от собственика си (или мърлявия му шофъор) като за последно, единственото което се сменя, са консумативи и части по окачването".
                              А нека и още нещо да споменем, че за такъв клас коли след мерцедес НЯМА дизелови двигатели които да са по-здрави и с по-добро КПД !!!
                              LZ1JJJ

                              Коментар


                              • #30
                                Питайте Фанатик, ама мисля че ще подтвърди моето мнение - не са най-здравото нещо на света... Аз карах Боксер, който получих на 8000 километра и вече не му работеше синхрона на втора. Не че не го сменях с двойно амбриране и с междинна газ, ама нали не карам ГАЗ-ка все пак...
                                Според мен всичко идва от занижения контрол на качеството в заводите за сглобяване които са в Турция и на други такива места с евтина работна ръка.
                                Веднъж влюбен в американски автомобил след време с ужас установяваш че всичко най-прекрасно на този свят е или неикономично, или неекологично, или не се побира в гаража.

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 0 потребители онлайн. 0 потребители и 0 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X