Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Пежо Партнер или Ситроен Берлинго????

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #46
    От: Пежо Партнер или Ситроен Берлинго????

    Мой много добър приятел имаше Берлинго 2.0HDI (90к.с.). После си купи 1.6HDI (90к.с.). Карал съм ги и двете. 1.6 ускорява много по-добре от 2.0 и е много по-динамично. Двигателите на Пежо и Ситроен се различават само по емблемата на капака, конкретните модели също, така че избираш на практика м/у две идентични коли.
    Your conscience is all you can take to your grave.

    Коментар


    • #47
      От: Пежо Партнер или Ситроен Берлинго????

      Първоначално публикуван от TigerHunter Преглед на мнение
      Мой много добър приятел имаше Берлинго 2.0HDI (90к.с.). После си купи 1.6HDI (90к.с.). Карал съм ги и двете. 1.6 ускорява много по-добре от 2.0 и е много по-динамично. Двигателите на Пежо и Ситроен се различават само по емблемата на капака, конкретните модели също, така че избираш на практика м/у две идентични коли.
      Явно съм карал 1.6, найстина разликата е огромна в ускорението. Даже мислех да ходя в сервиз да я закачат и да преглеждат всичко защо не върви...
      TT-Tuning Team
      АСК Добрич

      Коментар


      • #48
        От: Пежо Партнер или Ситроен Берлинго????

        На същия този приятел, жена му кара Хюндай Аксент 1.5 CRDI с три цилиндъра. Него съм го карал няколко хиляди км и е ракета спрямо Берлингото. Още по-пъргав е. Та, съвременните комън рейл дизели с турбо с променлива геометрия и интеркулер, са много еластични двигатели и с нищо не отстъпват като динамика на бензиновите. Е, малко по-бъкани са с електроника и са по-капризни на горивото...
        Your conscience is all you can take to your grave.

        Коментар


        • #49
          От: Пежо Партнер или Ситроен Берлинго????

          "малко" е ключово
          Мир, наше познание и практика имеют системную природу. Мы мыслим. Необходимо согласование системности и мышления. Mышление обеспечивается образованием. Следовательно и оно должно быть системным!

          Коментар


          • #50
            От: Пежо Партнер или Ситроен Берлинго????

            А защо не, форд турнео за баничарка?
            - ресьор, може да се товари повечко,
            - здрава предница,
            - голямо пространство за товарене,
            - приличен интериор,
            - нормален разход.
            Павел Викторов - 0 осем 7817878 три

            Коментар


            • #51
              От: Пежо Партнер или Ситроен Берлинго????

              Първоначално публикуван от paksss Преглед на мнение
              А защо не, форд турнео за баничарка?
              - ресьор, може да се товари повечко,
              - здрава предница,
              - голямо пространство за товарене,
              - приличен интериор,
              - нормален разход.

              Както и Дачия Логан "баничарка",даже излезе и нов модел на Лада -баничарка R90,с дизайн на Дачия Логан
              Fiat Panda 4x4 , Opel Astra 1.7 TDI , Opel Tigra 1.4 Ecotec

              Коментар


              • #52
                От: Пежо Партнер или Ситроен Берлинго????

                Дачията не е баничарка, не може да влезне палет в товарното.
                Павел Викторов - 0 осем 7817878 три

                Коментар


                • #53
                  От: Пежо Партнер или Ситроен Берлинго????

                  Специално за Ситроен когато навремето излезе модела Берлинго масово го представяха като наследник на качествата на С 15 само че двете коли нямат нищо общо нито като визия нито като окачване и здравина . Двата модела се продаваха заедно доста години и докато не спряха С 15 продажбите бяха 10 към 1 в полза на стария кон С 15. Според мене няма по здрава и непретенциозна баничарка от С 15 тя изгради имиджа на Ситроен в този клас автомобили . Доста години мой приятел има такава и сме правили с нея какви ли не извращения но колата просто не се чупи .
                  Без цигари и алкохол ще съм най здравия труп в гробищата .

                  Коментар


                  • #54
                    От: Пежо Партнер или Ситроен Берлинго????

                    Имам Берлинго от 2006г. Сега е на 125к километри и до момента съм правил хидравличната рейка. Предни дискове и разните му консумативи.
                    Проблемно е жилото на съединителя, сменям го през 30000км, дето се вика и то е консуматив. Двигателя е 2.0HDI, с тунинг на чина и има доста разлика във ускорението.
                    Деян Давидов , това още повече ще ти хареса на вървене
                    Като цяло съм доволен от към разход и комфорт, ползвам го за личен автомобил и си върша работата с него. Място бол,особено при събиране на задните седалки.
                    Те са малко неудобни, но който сяда отзад да му мисли.
                    Toyota Hilux '07 120 hp Double Cab
                    Mercedes w212 E350 4matic
                    Ducati Monster 600
                    O888795575

                    Коментар


                    • #55
                      От: Пежо Партнер или Ситроен Берлинго????

                      Първоначално публикуван от Solomona Преглед на мнение
                      А защо се налага смяна на дъмферната шайба? Какво се случва с нея ?
                      Малко със закъснение, но все пак:
                      При Common Rail дизелите на Peugeot/Sitroen, Renault, а и при доста от съвременните дизели, ремъчната шайба на коляновия вал, задвижваща т.н. ремък-аксесоари е съставна и е от две части, които са свързани с демпферен слой гума. Направено е с цел намаляване на вибрациите. След определено време при някои такива шайби гумата се напуква и отлепя и горната половина започва да се движи със странично отклонение /като дебалансирана/, а понякога и да превърта спрямо долната. Това предизвиква усилено износване и "разръфане" многопистовия ремък, а понякога и неговото излизане от шайбата. Вследствие на това се случва и попадане на части от този ремък между зъбното колело и ангренажния ремък, а това води до прехвърляне на зъби, удар на бутала в клапани и т.н. Ненавременната смяна на такава демпферна шайба води до скъпи ремонти на двигателя.
                      Ето пример за такава шайба на 1.9dCi двигател на Renault:

                      Поздрави!
                      Jeep Cherokee - Liberty 2.8 CRD
                      First impression is not always true. Get inspired.
                      Qualis vir, talis et oratio. (Какъвто човекът, такава и речта му.)Seneca
                      Reading is sooo boring, unlike writing!

                      Коментар


                      • #56
                        От: Пежо Партнер или Ситроен Берлинго????

                        12 години изкарах с 2 ситроена БХ 1.9 дизел и никога не съм имал проблем с демферните шайби . От 7 години насам поддържам и експлоатирам 2 броя Рено Еспейс с двигатели 2.1 ТД със същите демферни шайби пак без проблеми . Във всяка марка и модел има конструктивно недомислени неща .
                        Без цигари и алкохол ще съм най здравия труп в гробищата .

                        Коментар

                        Активност за темата

                        Свий

                        В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                        Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                        Зареждам...
                        X