Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Вицове на чужди езици

Свий
Това е залепена тема.
X
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Коментар


    • Кольо
      Кольо коментира
      Редактиране на коментар
      Абе жени... И моята е нещо подобно.

      Обаче актьорската игра е добра.

  • Не е виц, но е интересно:
    https://www.digitalrepublik.com/digi...eneral-motors/

    Коментар


    • Кольо
      Кольо коментира
      Редактиране на коментар
      Наистина странен проблем, обаче с напълно логично обяснение.
      След като си го разкрил де...

    • Emilppp
      Emilppp коментира
      Редактиране на коментар
      Английският не ми е от силните страни, но доколкото разбрах, ако този Понтиак загасне на светофара, ще трябва да чакам да изстине за да запали?!?

    • Alexr
      Alexr коментира
      Редактиране на коментар
      Тази история съм я чувал още 80-те години на 20-ти век. Склонен съм да и вярвам. Имах кола, която при определено време след загасянето на добре загрял двигател, палеше изключително трудно. Ако я угася и пробвам да я паля веднага или до около 10 минути след загасянето палеше от четвърт оборот. Някъде обаче между 10-тата и 20-тата минута след загасянето, палеше изключително трудно. Колата се давеше. Ако оабче минеха повече от 20 минути пак почваше да пали много лесно.

  • Добре де, да приемем, че си спрял двигателя и искаш да го запалиш веднага след това - пак ли няма да стане? Нещо не ми се вярва тая простотия...
    42

    Коментар


    • Забавно е че това се смята за странен проблем вече. При стари двигатели с карбуратор и колектор който е практически правоъгълен по форма (като стария на УАЗ/ГАЗ) т.е. такъв е на като на старите американски коли (явно от УАЗ/ГАЗ са гледали ) и изобщо за системи при проектирането такива термини като смесообразуване, ламинарни, и т.нт потоци, условия за конденз са били непознати или излишни, то такова нещо не само е възможно а и МНОГО често като явление, особено ако настройката на карбуратора или изобщо въпросния е в лошо състояние.

      Моята антика (ГАЗ-69, двигател преправен УМЗ-414 и с карбуратор WEBER.... е.. полска изработка по лиценз) е с подобна особеност... Има една проблемна температура.. около 50-55 градуса някъде, когато трябва да повърти повече за да запали... При слаб акумулатор (и сега карам с един 15 годишен) то.. да позавърти повече (а понякога и изобщо) му е така малко трудно и често се предава напълно след 2 секунди.

      При по - висока температура пали моментално.
      При студен двигател (дори при слаб акумулатор) пали с леко нежелание но пак лесно т.е. >ТАКА< и по-добре.

      Дали при тази въпросна температура има най-добри условия за конденз на горивната смес в местата на промяната на потока в колектора т.е. на всяка чупка или причините са някакви други... кой знае. На режим газ проблема пак го има, но е почти незабележим.
      Последно редактирано от TStanim; 10-09-21, 16:35.

      Коментар


      • Ами няколко дни возим слънчоглед със ЗиЛ-а. Няма никакви такива проблеми. Всеки път пали на ура.
        Има ли желание-има и начин!

        Коментар


        • Всеки път при всякаква температура и АБСОЛЮТНО еднакво? Казармата ми мина със ЗИЛ-ове (130). Имаше във ВСЯКАКВО състояние и с какви ли не проблеми. И без проблеми също. Не помня за точно такъв проблем, просто защото не е нищо особено от възможните проблеми с карбураторнен двигател.
          Всичко е в поддръжката.
          Последно редактирано от TStanim; 10-09-21, 21:00.

          Коментар


          • Кольо
            Кольо коментира
            Редактиране на коментар
            На моя поддръжката е сутрин да му налея 3-4 литра вода и да му проверя маслото.
            Обаче двигателя е след ремонт. Взех го на 400 км след ремонта, аз съм му направил още към 600-800, нека да са 1000.

            Ааа, и се кара на газ, има си разлика с бензина.

          • TStanim
            TStanim коментира
            Редактиране на коментар
            Да, на газ НИКАКВИ проблеми. И при еднаква цена на газ и бензин, бих карал пак на газ. И маслото не почернява толкова и тези стари двигатели с карбуратори просто работят идеално.
            Възстанових и леко модернизирах бензиновата система (ще се кара доста на бензин, защото ще се сменя газовата бутилка) и започнаха „забавните“ проблеми – настройки на карбуратора, чистене на жигльори. На газ просто карах години и не пипах почти нищо.

          • Absolut
            Absolut коментира
            Редактиране на коментар
            --

        • Коментар



          • П.С. Ако се съди по статистиката - и това не помага...

            Коментар


            • Натиснете снимката за да я уголемите

Име:Screenshot 2021-10-14 at 23-27-39 Stadtgeflüster Rottweil Ein starker Dollar im Verhältnis zum Euro und die Verdoppelung de[...].png
Прегледи:446
Размер:202.8 КБ
ID:6780075
              Дизелов Jeep, не е Jeep.

              Коментар


              • Днес ме мързи да превеждам, затова ги пускам тук:

                Ходит женщина по базару. Видит прилавок с сыром:
                — Бабушка, а что эту вас такой сыр дорогой?
                — Это не сыр дорогой, а это ты неудачно вышла замуж.

                На рынке:
                — Почем огурцы?
                — По шестьдесят.
                — Засунь себе их в *опу.
                — Не могу. Там уже помидоры по восемьдесят

                Коментар


                • Как е по-правилно да се произнася новото име на фейсбук - МЕТА:
                  מתה
                  или
                  מטה
                  Последно редактирано от Absolut; 29-10-21, 20:41.

                  Коментар


                  • TStanim
                    TStanim коментира
                    Редактиране на коментар
                    Предполагах – че връзката е песента „האהבה מתה (Ha'Ahava Meta) „Любовта е мъртва“ на Tamar Giladi, но по-горе и това става.
                    https://www.youtube.com/watch?v=V8Q7edNNWEo
                    Последно редактирано от TStanim; 29-10-21, 21:35.



                • Коментар


                  • Коментар


                    • Коментар


                      • Това клипче нямах много идея къде да го сложа,но предлага един интересен поглед върху въпроса, мъчещ много мотористи: "Каска или кърпа за главата?".
                        Реших да е тук, защото е на чужд език:

                        Коментар

                      Активност за темата

                      Свий

                      В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                      Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                      Зареждам...
                      X