Обява
Свий
Няма добавени обяви.
Вицове на чужди езици
Свий
Това е залепена тема.
X
X
-
Коментар
-
Тази история съм я чувал още 80-те години на 20-ти век. Склонен съм да и вярвам. Имах кола, която при определено време след загасянето на добре загрял двигател, палеше изключително трудно. Ако я угася и пробвам да я паля веднага или до около 10 минути след загасянето палеше от четвърт оборот. Някъде обаче между 10-тата и 20-тата минута след загасянето, палеше изключително трудно. Колата се давеше. Ако оабче минеха повече от 20 минути пак почваше да пали много лесно.
-
Забавно е че това се смята за странен проблем вече. При стари двигатели с карбуратор и колектор който е практически правоъгълен по форма (като стария на УАЗ/ГАЗ) т.е. такъв е на като на старите американски коли (явно от УАЗ/ГАЗ са гледали ) и изобщо за системи при проектирането такива термини като смесообразуване, ламинарни, и т.нт потоци, условия за конденз са били непознати или излишни, то такова нещо не само е възможно а и МНОГО често като явление, особено ако настройката на карбуратора или изобщо въпросния е в лошо състояние.
Моята антика (ГАЗ-69, двигател преправен УМЗ-414 и с карбуратор WEBER.... е.. полска изработка по лиценз) е с подобна особеност... Има една проблемна температура.. около 50-55 градуса някъде, когато трябва да повърти повече за да запали... При слаб акумулатор (и сега карам с един 15 годишен) то.. да позавърти повече (а понякога и изобщо) му е така малко трудно и често се предава напълно след 2 секунди.
При по - висока температура пали моментално.
При студен двигател (дори при слаб акумулатор) пали с леко нежелание но пак лесно т.е. >ТАКА< и по-добре.
Дали при тази въпросна температура има най-добри условия за конденз на горивната смес в местата на промяната на потока в колектора т.е. на всяка чупка или причините са някакви други... кой знае. На режим газ проблема пак го има, но е почти незабележим.Последно редактирано от TStanim; 10-09-21, 16:35.
- 2 likes
Коментар
-
Всеки път при всякаква температура и АБСОЛЮТНО еднакво? Казармата ми мина със ЗИЛ-ове (130). Имаше във ВСЯКАКВО състояние и с какви ли не проблеми. И без проблеми също. Не помня за точно такъв проблем, просто защото не е нищо особено от възможните проблеми с карбураторнен двигател.
Всичко е в поддръжката.Последно редактирано от TStanim; 10-09-21, 21:00.
Коментар
-
На моя поддръжката е сутрин да му налея 3-4 литра вода и да му проверя маслото.
Обаче двигателя е след ремонт. Взех го на 400 км след ремонта, аз съм му направил още към 600-800, нека да са 1000.
Ааа, и се кара на газ, има си разлика с бензина.
-
Да, на газ НИКАКВИ проблеми. И при еднаква цена на газ и бензин, бих карал пак на газ. И маслото не почернява толкова и тези стари двигатели с карбуратори просто работят идеално.
Възстанових и леко модернизирах бензиновата система (ще се кара доста на бензин, защото ще се сменя газовата бутилка) и започнаха „забавните“ проблеми – настройки на карбуратора, чистене на жигльори. На газ просто карах години и не пипах почти нищо.
-
-
Днес ме мързи да превеждам, затова ги пускам тук:
Ходит женщина по базару. Видит прилавок с сыром:
— Бабушка, а что эту вас такой сыр дорогой?
— Это не сыр дорогой, а это ты неудачно вышла замуж.
На рынке:
— Почем огурцы?
— По шестьдесят.
— Засунь себе их в *опу.
— Не могу. Там уже помидоры по восемьдесят
Коментар
-
Как е по-правилно да се произнася новото име на фейсбук - МЕТА:
מתה
или
מטהПоследно редактирано от Absolut; 29-10-21, 20:41.
Коментар
-
Предполагах – че връзката е песента „האהבה מתה (Ha'Ahava Meta) „Любовта е мъртва“ на Tamar Giladi, но по-горе и това става.
https://www.youtube.com/watch?v=V8Q7edNNWEoПоследно редактирано от TStanim; 29-10-21, 21:35.
-
-
Коментар
Активност за темата
Свий
В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.
Коментар