Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Никога повече Самсунг???

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #46
    От: Никога повече Самсунг???

    Първоначално публикуван от Veni1 Преглед на мнение
    .. или едни други неща - още по-навътре..
    Да имам в предвид че ако "цялостта на диска" се наруши, няма как да ти го сменят гаранционно...

    Коментар


    • #47
      От: Никога повече Самсунг???

      Първоначално публикуван от Kozzzec Преглед на мнение
      Нямали право.
      Когато сервиза няма право да ремонтира техника, значи е някакво безмислено звено. Телефони може да сменя и продавачката на щанда...

      Коментар


      • #48
        От: Никога повече Самсунг???

        Да де, клиента си избира - да му сменят диска гаранционно, и да получи съвършено нов и празен диск, или да си плати новия диск, и възстановявянето на информацията му.
        Ако тя е ценна и неархивирана, това е по-скъпото и добро решение.

        Коментар


        • #49
          От: Никога повече Самсунг???

          Първоначално публикуван от Veni1 Преглед на мнение
          Да де, клиента си избира - да му сменят диска гаранционно, и да получи съвършено нов и празен диск, или да си плати новия диск, и възстановявянето на информацията му.
          Ако тя е ценна и неархивирана, това е по-скъпото и добро решение.
          Да попитам само, ако и да знам отговора, що бе джанъм не му сменят диска безплатно и не му прехвърлят инфото от стария, щото не иска да плаща ли , м чи за прехвърлянето ще си плати.
          подаръци за мъже от FACOM
          промоция на читави инструменти

          и на хоби такива

          тел. О879 Ч8Ч 2З5

          Коментар


          • #50
            От: Никога повече Самсунг???

            Прочетох я цялата и не я разбирах темата.

            Аз имам собствен критерий за отказване и оплюване на дадена марка и доста са влезли вече в категорията. Но едно е общо при всички - постоянството в проектирането и прилагането на очевидни простотии, недомислици и явна комерсиализация. За да ми причернее от продукт е необходимо, самият продукт да се докаже като идиотщина. Толерирам отделни бройки като случайни грешки, определен модел може да мине за недоглеждане.

            Обаче защото живея между българи няма да се откажа от марка продукти, които имат доказани продукти. Просто ей така? Защото, някой някъде си чака да му свърши работния ден, ами то цялата страна така я кара.
            Замислете се къде и при кой служител (на "заплата срещу подпис" им викам) няма да ви отсвири, само и само да му се разкарате от главата без да си мръдне пръста. Примери бол, всеки ден се трупат ...

            Коментар


            • #51
              От: Никога повече Самсунг???

              Ами тая работа с прехвърлянето на инфо от скапан диск хич не е проста, и обикновено не е по силите на повечето сервизи, особено официалните.
              Искат се доста сериозни познания, спесифична апаратура, често и диск за донор...
              Далеч не е само отвиване и завиване на винтчета, диска е доста сложна система..

              Дори си спомням, че в института трябваше да изчислявам профила на глава за диск - на три листа, с моя много ситен почерк.

              Коментар


              • #52
                От: Никога повече Самсунг???

                Първоначално публикуван от Veni1 Преглед на мнение
                Ами тая работа с прехвърлянето на инфо от скапан диск хич не е проста, и обикновено не е по силите на повечето сервизи, особено официалните.
                Искат се доста сериозни познания, спесифична апаратура, често и диск за донор...
                Далеч не е само отвиване и завиване на винтчета, диска е доста сложна система..

                Дори си спомням, че в института трябваше да изчислявам профила на глава за диск - на три листа, с моя много ситен почерк.
                Да де, ама са казали, че ако си плати за нов могат, така че не се връзва твоята теория, дека у много сервизи го не могат. Баш в тоя са го можели явно.
                подаръци за мъже от FACOM
                промоция на читави инструменти

                и на хоби такива

                тел. О879 Ч8Ч 2З5

                Коментар


                • #53
                  От: Никога повече Самсунг???

                  Първоначално публикуван от maystor Преглед на мнение
                  Баш в тоя са го можели явно.
                  Излъгали са.

                  Коментар


                  • #54
                    От: Никога повече Самсунг???

                    Първоначално публикуван от Ясен Преглед на мнение
                    Излъгали са.
                    И аз така си мисля.
                    Тия, дето му разбират на спасяването на инфото, отдавна са подминали нивото на гаранционните компютърни сервизи...

                    Коментар


                    • #55
                      От: Никога повече Самсунг???

                      Първоначално публикуван от Glow Преглед на мнение
                      Не се кахъри толкова за една батерия... Наистина практиката е проблемното устройство да се оставя в сервиз, а дали устройството е телефон, лаптоп, таблет... и какъв точно му е проблема, дали може да се реши за 30 минути или за 30 дни все тая. Наистина много от нещата могат да се оправят за 30 минути, при условие, че сервизния техник си остави настоящата работа и се занимае конкретно с твоя проблем. Но това обикновено не се прави, освен ако не ти е познат или ако не си важен клиент.
                      Доколкото виждам батерия за S4 струва между 40-60 лв. Така, че като не ти се занимава със сервизи взимай една и си решаваш проблема...
                      Точно така и гаранционните сервизи пестят от гаранция... Една батерия може да е нищо 5$ обаче като минат 1000 телефона... А и защо трябва да ги дават тези пари като може да ги спестят...
                      Практиката показва, че с Епъл устройство отиваш в кой и да е Епъл магазин и за минутки си тръгваш или с чисто ново усройство или с поправенно такова а във всички други вендори ти остава едно горчиво усещане, че си дал един джип пари и после трошиш нерви и часове и дни в разправии и пари за нещо което трябва да е лесно точно толкова колкото да си купиш хляб от магазина...

                      Ето защо за мен има Епъл и всички останали, Епъл предлага качество и обслужване които струват много пари но си струват!
                      Бъдете живи и здрави!

                      Коментар


                      • #56
                        От: Никога повече Самсунг???

                        Първоначално публикуван от BatGeorgeone Преглед на мнение
                        Практиката показва, че с Епъл устройство отиваш в кой и да е Епъл магазин и за минутки си тръгваш или с чисто ново усройство или с поправенно такова...
                        Късметлия, ...

                        Коментар


                        • #57
                          От: Никога повече Самсунг???

                          Първоначално публикуван от BatGeorgeone Преглед на мнение
                          ...

                          Ето защо за мен има Епъл и всички останали, Епъл предлага качество и обслужване които струват много пари но си струват!
                          Прощавай - крилати щуротии. Или ако го правят - не го правят в родината му.

                          Единствения начин да влезеш в епъл магазин със счупен телефон и да излезеш с нов е да си платиш

                          Ако си си направил предвидливо apple support plan (едни стотина зелени отгоре) - в рамките на двете ли колко години на валидност на плана можеш два пъти да си смениш телефона с нов с доплащане от порядъка на 30-40$ за всяка смяна. Като се покриват и повреди по невнимание, изпускане, вода и подобни, не само гаранционни.

                          Гаранционен телефон се заменя не с нов, а с "фабрично обновен", демек - "refurbished", който представлява готов поправен и козметично изгладен телефон без драскотини. После твоя счупения заминава и той за обновяване и тъй нататък.

                          А за епъл и всички останали - нека да не почвам нова епъл тема, оная за маковете още седи.
                          Издъних се на Тюринг теста

                          Коментар


                          • #58
                            От: Никога повече Самсунг???

                            Според един известен майор, с малко име Едуард

                            "Обявените от производителя гаранционни условия не съществуват в природата!"

                            Не е въпроса как е фамилията на майора, въпроса е как още преди сто години е прозрял как ще е тук....
                            и то по времето, когато " Тука е така!!!" далеч още не е било актуално..

                            Коментар


                            • #59
                              От: Никога повече Самсунг???

                              Приятел имаше същия проблем със същия телефон. Не съм сигурен от кой оператор го беше купил, но те му казаха, че батерията не влиза в гаранцията и го накараха да си купи нова батерия!
                              0898 36 59 39

                              Коментар


                              • #60
                                От: Никога повече Самсунг???

                                Не мога да повярвам, че толкова скъпи марки създават такива проблеми с гаранции.
                                Преди една година си купих телефон (известна китайска марка за основно за GPS и таблети) Точно преди две седмици огасна и при опита за включване изписваше само логото на марката и до там. Преди това за 1 година телефонът беше изпускан от ухото ми и ритнат с крак на 2-3 метра напред. Изпусках го в киша. Стоя залят с ракия върху една маса около 10-тина минути, следствие на което дисплеят му потъмня леко. Имаше и още куп преживявания. Занесох го в сервиза просто така, не съм си и помислял че ще му поемат гаранцията... След ТРИ дни ми се обаждат с думите: "Господин Динев, телефонът ви не може да бъде ремонтиран. Трябва да отидете до Те******** да си изберете алтернативен модел или такъв на по-висока цена, като ако изберете второто гаранцията ви отново ще бъде 2 години... Е въпреки че не са качествени пак бих си купил такъв телефон, щом имат такова гаранционно обслужване.
                                М/у другото и аз съм недоволен от Самсунг. Чисто нов телевизор стоя 2 пъти по 1,5 месеца в сервиз. Започват да го правят чак след като мине 1вия месец и почнеш да ги плашиш със защита на потребителя.
                                Кольо Динев

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X