Преди 2 дни телефона ми Samsung Galaxy S4 внезапно изгасна както показваше батерия 1/3...
Първата ми реакция беше, че нещо се е рестартирал.
Рестарта нещо се проточи и отново направи опит за рестарт.
Реших да извадя батерията. Като извадих телефона от силиконовия калъф видях, че задното му капаче се е откопчало от едната страна.
Батерията - леееко подута (успях да го щракна капака, но стои леко издут).
Заредих я - телефона тръгна...
Звъннах на местния сервиз, оторизиран от Самсунг... Казаха - 'донесете телефона, ще го оставите да отлежи няколко дни, и ще върнем отговор - решение'...
Тъй-като в един сайт видях изредени диапазон серийни номера на батериите на дефектна серия (не знам доколко бе достоверна информацията), и батерията попадаше в този диапазон, наивно реших, че Самсунг може да са решили да подменят производствения си дефект (все пак в Китай една батерия струва под 3$)...
Звъннах на местния представител/сервиз и ми казаха - оставете телефона за няколко дни...
На учудването ми защо трябва да оставям телефона, и не могат ли да проверят / задържат само батерията, при условие, че проблема е нея, отговора бе 'такава е процедурата'.
Затова се обърнах към Лайв-чат услугата на Самсунг в опит да си изясня дали няма по-ефективен начин за ремонт на батерия...
Лайв-чата го прилагам:
Таня:Здравейте, разговаряте с Таня! С каквомога да съм Ви полезна?
АЗ:Здравейте, На телефона ми СамсунгГалакси S4 започна да се подува батериятаS.No:BD1D521GS/2-B . Бихте ли подсказали далибатерията е от проблемна серия, и далиСамсунг има сервизна акция/гаранционназамяна за този тип батерия.
Таня:Бихте ли ни отделили няколко минути,за да можем да проверим тази информацияза Вас.
АЗ:ОК - благодаря предварително..
....
(след около 30 минути - аз съм си инат
)
...
Таня:Благодаря, че изчакахте!
Таня:От кое населено място се свързвате снас?
АЗ:Варна
Таня:Можете да се обърнете към XXXXXXXX сервизза съдействие. Адрес: XXXXXXXXX, тел.XXXXXXX
Таня:Ще имате нужда от гаранционна карта икасова бележка.
АЗ:Звънях им, и казаха, че трябва да оставятелефона за няколко дни докато анализиратпроблема... Това предложение е неприемливоза мен...
АЗ:При условие, че батерията може да сепровери по сериен номер и да се види за5 минути...
Таня:Такава е процедурата. Вашия продукттрябва да бъде оставен в сервиз
АЗ:Нямам нищо против гаранционно отстраняванена дефектен продукт в сервиз. Въпросае в оставянето на телефона. В случаятова ми е служебен телефон и няма какда прехвърля контактите си на предходентелефон...
АЗ:А е глупост да стои телефон, при условие,че проблема е само батерията...
АЗ:При други случаи с дефектна серия напродукт обикновено производителяпроверява дали въпросния продукт е оттази серия, и изпраща резервната частв удобния за клиента сервиз. Където съмходил, и смяната става за 5 минути...
АЗ:В края на краищата има ли такава акция...Защото телефона е взет преди повече от6 месеца. И ще е още по-глупаво ако телефонастои в сервиза 5-30 дни (Законния срок), ими върнат отговор, че батерията не е отпроблемна серия, и трябва да си закупянова. Това мога да го направя и в момента(разбира се, едва ли ще бъде от същатамарка, при условие, че Самсунг призна снедомлъвки, че има проблеми с първитесерии батерии, а проблема не серешава)....
Таня:Ако според Вас продукта има подутабатерия или затруднения с нормалнотофункциониране, трябва да телефона всервиз. Там уреда ще бъде тестван и акосе прецени ще се замени дадена част.
Таня:Задължително е продукта да бъде оставенв сервиз.
АЗ:Какъв е срока за отстраняване на проблемс дефектна батерия?
Таня:Уреда може да стои до 30 дена.
АЗ:Благодаря за информацията. Успяхте даме откажете да си купувам повечеСамсунг
ЛекаВечер...
Таня:Благодарим Ви,че се свързахте с Live ChatSupport! Беше ни приятно да Ви предоставимнеобходимата помощ, не се колебайте дасе свързвате с нас и при нужда отдопълнителна помощ.
Засега батерията крепи телефона 1 ден въпреки, че е подутичка. Не съм решил дали да си губя времето с тези заради една батерия.
От телефона съм доволен, но много ме дразнят такива нелогични решения за отстраняване на такъв обикновен проблем.
Който не работи, той не греши, но коректните и калпавите производители си личат най-вече по начина на реакция при проблем.
Първата ми реакция беше, че нещо се е рестартирал.
Рестарта нещо се проточи и отново направи опит за рестарт.
Реших да извадя батерията. Като извадих телефона от силиконовия калъф видях, че задното му капаче се е откопчало от едната страна.
Батерията - леееко подута (успях да го щракна капака, но стои леко издут).
Заредих я - телефона тръгна...
Звъннах на местния сервиз, оторизиран от Самсунг... Казаха - 'донесете телефона, ще го оставите да отлежи няколко дни, и ще върнем отговор - решение'...
Тъй-като в един сайт видях изредени диапазон серийни номера на батериите на дефектна серия (не знам доколко бе достоверна информацията), и батерията попадаше в този диапазон, наивно реших, че Самсунг може да са решили да подменят производствения си дефект (все пак в Китай една батерия струва под 3$)...
Звъннах на местния представител/сервиз и ми казаха - оставете телефона за няколко дни...
На учудването ми защо трябва да оставям телефона, и не могат ли да проверят / задържат само батерията, при условие, че проблема е нея, отговора бе 'такава е процедурата'.
Затова се обърнах към Лайв-чат услугата на Самсунг в опит да си изясня дали няма по-ефективен начин за ремонт на батерия...
Лайв-чата го прилагам:
Таня:Здравейте, разговаряте с Таня! С каквомога да съм Ви полезна?
АЗ:Здравейте, На телефона ми СамсунгГалакси S4 започна да се подува батериятаS.No:BD1D521GS/2-B . Бихте ли подсказали далибатерията е от проблемна серия, и далиСамсунг има сервизна акция/гаранционназамяна за този тип батерия.
Таня:Бихте ли ни отделили няколко минути,за да можем да проверим тази информацияза Вас.
АЗ:ОК - благодаря предварително..
....
(след около 30 минути - аз съм си инат

...
Таня:Благодаря, че изчакахте!
Таня:От кое населено място се свързвате снас?
АЗ:Варна
Таня:Можете да се обърнете към XXXXXXXX сервизза съдействие. Адрес: XXXXXXXXX, тел.XXXXXXX
Таня:Ще имате нужда от гаранционна карта икасова бележка.
АЗ:Звънях им, и казаха, че трябва да оставятелефона за няколко дни докато анализиратпроблема... Това предложение е неприемливоза мен...
АЗ:При условие, че батерията може да сепровери по сериен номер и да се види за5 минути...
Таня:Такава е процедурата. Вашия продукттрябва да бъде оставен в сервиз
АЗ:Нямам нищо против гаранционно отстраняванена дефектен продукт в сервиз. Въпросае в оставянето на телефона. В случаятова ми е служебен телефон и няма какда прехвърля контактите си на предходентелефон...
АЗ:А е глупост да стои телефон, при условие,че проблема е само батерията...
АЗ:При други случаи с дефектна серия напродукт обикновено производителяпроверява дали въпросния продукт е оттази серия, и изпраща резервната частв удобния за клиента сервиз. Където съмходил, и смяната става за 5 минути...
АЗ:В края на краищата има ли такава акция...Защото телефона е взет преди повече от6 месеца. И ще е още по-глупаво ако телефонастои в сервиза 5-30 дни (Законния срок), ими върнат отговор, че батерията не е отпроблемна серия, и трябва да си закупянова. Това мога да го направя и в момента(разбира се, едва ли ще бъде от същатамарка, при условие, че Самсунг призна снедомлъвки, че има проблеми с първитесерии батерии, а проблема не серешава)....
Таня:Ако според Вас продукта има подутабатерия или затруднения с нормалнотофункциониране, трябва да телефона всервиз. Там уреда ще бъде тестван и акосе прецени ще се замени дадена част.
Таня:Задължително е продукта да бъде оставенв сервиз.
АЗ:Какъв е срока за отстраняване на проблемс дефектна батерия?
Таня:Уреда може да стои до 30 дена.
АЗ:Благодаря за информацията. Успяхте даме откажете да си купувам повечеСамсунг

Таня:Благодарим Ви,че се свързахте с Live ChatSupport! Беше ни приятно да Ви предоставимнеобходимата помощ, не се колебайте дасе свързвате с нас и при нужда отдопълнителна помощ.
От телефона съм доволен, но много ме дразнят такива нелогични решения за отстраняване на такъв обикновен проблем.
Който не работи, той не греши, но коректните и калпавите производители си личат най-вече по начина на реакция при проблем.
Коментар