Обява
Свий
Няма добавени обяви.
Булсатком - приемници, КА модул
Свий
X
-
Червен - аудио, десен канал
Бял - аудио, ляв канал
Жълт - видео
- 1 like
Коментар
-
Да повдигна темата, тези от вас които са на Булсатком вече знаете за тази новина:
От 25 ноември 2024 г. поддръжката, обслужването и таксуването на Вашите услуги ще се извършва чрез системите на Vivacom.
Най-важното за Вашите услуги и предстоящите промени.
Погрижихме се веднага да получите:
От 25 ноември 2024 г. към всяка телевизионна услуга напълно безплатно ще можете да се възползвате от:- Мобилно приложение EON TV, за да гледате на живо всички Ваши любими телевизионни канали, по всяко време и навсякъде*. Следвайте стъпките на vivacom.bg/tv/eon-app и свалете безплатно EON TV на Вашето мобилно устройство или гледайте директно онлайн на eon.tv/login.
- Ще Ви предоставим напълно безплатно и приложението EON Smart TV*, което можете да използвате, в случай че разполагате със смарт телевизор. Списък със съвместими устройства можете да откриете на vivacom.bg/bg/eon/ustrojstva.
- Възможност да използвате My Vivacom - клиентския портал на Vivacom на www.my.vivacom.bg, където запазваме текущите функционалности за управление на услугите Ви, както до сега.
Запазваме Вашите услуги:- Условията и цените на ползваните от Вас услуги ще се запазят без промяна.
- Всички извършени предварителни плащания за бъдещи периоди за Вашите услуги се запазват.
- Клиентският портал online.bulsatcom.bg/bs-portal/login ще продължи да бъде достъпен за използване до 22 ноември 2024 г. След тази дата управлявайте услугите си чрез портала My Vivacom.
- Достъпите за гледане на ТВ съдържание онлайн остават активни на следните адреси:
Важно е да се запознаете с каналите за плащания:- До 22 ноември 2024 г. можете да използвате всички текущи канали и условия за плащане.
- На 23 и 24 ноември 2024 г. плащания няма да бъдат приемани през нито един от каналите за плащания - онлайн, физически офиси или партньорска мрежа;
- От 25 ноември 2024 г. възстановяваме плащанията през следните канали:
- Физическите офиси на Vivacom в цялата страна
- Партньорската мрежа - Easypay, Български пощи
- Онлайн чрез My Vivacom или FastPay;
- По банков път за клиентите с ePay регистрация.
- Имайте предвид, че банкови плащания чрез превод по IBAN вече няма да бъдат приемани.
- За Вас ще бъде издаден нов клиентски номер от Vivacom, чрез който ще извършвате плащания. Mожете да го научите след 25 ноември 2024 г. по някой от следните начини:
- Чрез нашето автоматично меню (опция 4) на някой от текущите номера за обслужване: *4800, 02 411 9000, 032 549 000, 056 971 000, 042 937 200, +359 42 93 72 00;
- В удобен за Вас магазин на Vivacom.
Та в тази връзка, за тези от вас които се чудят какво да правят, ето какво направих, преди час си свалих мобилното приложение - My VIVACOM и приложението им за гледане на тв - ЕОН TV, новия клиентски номер който го получих по вайбър от Виваком, с него и със стария имейл с който сте били регистрирани в профила на Булсатком - онлайн плащания, с него направих регистрацията и веднага ми излезе че е платено до 01.01.2025г. показва че имам активна тв и за интернета, също така свалих приложението на нашия смарт телевизор - LG TV приложението EON TV, като го стартирах получих код на телевизора, който после го въведох при настройки за добавяне и активиране за смарт тв чрез приложенито моя виваком, всичко активирах успешно, в резултат сега имам две ТВ едновременно, едната е на Булсата чрез сателит и Ка модул, другото е на Виваком EON TV който свалих от LG Store, предполагам че просто в един момент ще спре да работи Ка модула на Булсатком и просто ще си продължим да си гледаме чрез смарт приложението което свалих на тв, добре че е смарт и става.
Регистрирах успешно новия клиентски номер и в банковото ми приложение за битовите сметки, където досега плащах на Булсата за ТВ и Нет и засега е добре, всичко активирах за един час без да се обаждам и без да ходя до офис на Виваком, на безсрочен договор съм и смятам така да си остане докато е възможно, а да, има възможност да си предлатиш за 5 месеца и 6-тия ти е безплатен при плащане автоматично ти излиза табличка с месеците, интересното е че и за интернета са го направили отделно да предплатиш за колкото си искаш месеци, всичко е в приложението My Vivacom.
Влезте първоначално в сайта на My Vivacom от там се логнете и направете всички тези настройки и после ще управлявате чрез мобилното приложение на - My Vivacom, има разлика и повече опции при логване от сайта им.Последно редактирано от Еделвайс; 26-11-24, 19:50.
- 2 likes
Коментар
-
Нямам емоционално отношение, на Булсат дори не съм им бил клиент.
Но да - тези сливания са нормален процес.
Дали е по-добре или напротив също вероятно зависи от гледната точка.
Но от офча халтура е добре човек да е информиран…
Аз поне са разбирам
Въпреки, че за мен нещата си остават на менел, БТК и злобул като борбата е просто за по-малкото зло от ден 1, което е повече от 20 години
Активност за темата
Свий
В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.
Коментар