Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Булсатком - приемници, КА модул

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #31
    За такива кабели

    Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_5282.jpeg
Прегледи:397
Размер:148.9 КБ
ID:6936609
    Прикачени файлове
    ________________________________________________
    Subaru OUTBACK 2,5
    Hyundai TUCSON 2.0

    Коментар


    • #32
      Червен - аудио, десен канал
      Бял - аудио, ляв канал
      Жълт - видео
      Не чета коментари и не отговарям на такива.

      И коментаторите...

      Коментар


      • #33
        Ако стария ти телевизор има скарт букса, може да я ползваш с такива чинчове, но дали ще излезе сигнал зависи от телевизора
        ________________________________________________
        Subaru OUTBACK 2,5
        Hyundai TUCSON 2.0

        Коментар


        • #34
          1 Приемник - 1 телевизор.

          Не може да вържеш 2ри телевизор към приемника.

          Коментар


          • #35
            Към един приемник могат да се свържат произволен брой телевизори, но на тях ще се гледа една и съща програма.
            Не чета коментари и не отговарям на такива.

            И коментаторите...

            Коментар


            • IvanIvanovi
              IvanIvanovi коментира
              Редактиране на коментар
              да, най-вероятно трапера казва usb на HDMI изхода.
              интересно дали сигнала на чинчовете ще върви едновременно с този на HDMI.
              нямам сателитка и се зачудих.

            • Esper
              Esper коментира
              Редактиране на коментар
              Почти 99% съм сигурен, че не.
              Ако върви приемника ще бъде сплитер и проблемът му е решен.
              Ама едва ли, не и такъв тип зрънчо приемник!

            • IvanIvanovi
              IvanIvanovi коментира
              Редактиране на коментар
              Таксата за втори тв не е голяма

          • #36
            Да повдигна темата, тези от вас които са на Булсатком вече знаете за тази новина:








            От 25 ноември 2024 г. поддръжката, обслужването и таксуването на Вашите услуги ще се извършва чрез системите на Vivacom.


            Най-важното за Вашите услуги и предстоящите промени.


            Погрижихме се веднага да получите:

            От 25 ноември 2024 г. към всяка телевизионна услуга напълно безплатно ще можете да се възползвате от:
            • Мобилно приложение EON TV, за да гледате на живо всички Ваши любими телевизионни канали, по всяко време и навсякъде*. Следвайте стъпките на vivacom.bg/tv/eon-app и свалете безплатно EON TV на Вашето мобилно устройство или гледайте директно онлайн на eon.tv/login.
            • Ще Ви предоставим напълно безплатно и приложението EON Smart TV*, което можете да използвате, в случай че разполагате със смарт телевизор. Списък със съвместими устройства можете да откриете на vivacom.bg/bg/eon/ustrojstva.
            • Възможност да използвате My Vivacom - клиентския портал на Vivacom на www.my.vivacom.bg, където запазваме текущите функционалности за управление на услугите Ви, както до сега.
            *Предоствя се безплатно до промяна на текущия план/услуга


            Запазваме Вашите услуги:
            • Условията и цените на ползваните от Вас услуги ще се запазят без промяна.
            • Всички извършени предварителни плащания за бъдещи периоди за Вашите услуги се запазват.
            • Клиентският портал online.bulsatcom.bg/bs-portal/login ще продължи да бъде достъпен за използване до 22 ноември 2024 г. След тази дата управлявайте услугите си чрез портала My Vivacom.
            • Достъпите за гледане на ТВ съдържание онлайн остават активни на следните адреси:

            Важно е да се запознаете с каналите за плащания:
            • До 22 ноември 2024 г. можете да използвате всички текущи канали и условия за плащане.
            • На 23 и 24 ноември 2024 г. плащания няма да бъдат приемани през нито един от каналите за плащания - онлайн, физически офиси или партньорска мрежа;
            • От 25 ноември 2024 г. възстановяваме плащанията през следните канали:
              • Физическите офиси на Vivacom в цялата страна
              • Партньорската мрежа - Easypay, Български пощи
              • Онлайн чрез My Vivacom или FastPay;
              • По банков път за клиентите с ePay регистрация.
            • Имайте предвид, че банкови плащания чрез превод по IBAN вече няма да бъдат приемани.
            • За Вас ще бъде издаден нов клиентски номер от Vivacom, чрез който ще извършвате плащания. Mожете да го научите след 25 ноември 2024 г. по някой от следните начини:
              • Чрез нашето автоматично меню (опция 4) на някой от текущите номера за обслужване: *4800, 02 411 9000, 032 549 000, 056 971 000, 042 937 200, +359 42 93 72 00;
              • В удобен за Вас магазин на Vivacom.




            Та в тази връзка, за тези от вас които се чудят какво да правят, ето какво направих, преди час си свалих мобилното приложение - My VIVACOM и приложението им за гледане на тв - ЕОН TV, новия клиентски номер който го получих по вайбър от Виваком, с него и със стария имейл с който сте били регистрирани в профила на Булсатком - онлайн плащания, с него направих регистрацията и веднага ми излезе че е платено до 01.01.2025г. показва че имам активна тв и за интернета, също така свалих приложението на нашия смарт телевизор - LG TV приложението EON TV, като го стартирах получих код на телевизора, който после го въведох при настройки за добавяне и активиране за смарт тв чрез приложенито моя виваком, всичко активирах успешно, в резултат сега имам две ТВ едновременно, едната е на Булсата чрез сателит и Ка модул, другото е на Виваком EON TV който свалих от LG Store, предполагам че просто в един момент ще спре да работи Ка модула на Булсатком и просто ще си продължим да си гледаме чрез смарт приложението което свалих на тв, добре че е смарт и става.

            Регистрирах успешно новия клиентски номер и в банковото ми приложение за битовите сметки, където досега плащах на Булсата за ТВ и Нет и засега е добре, всичко активирах за един час без да се обаждам и без да ходя до офис на Виваком, на безсрочен договор съм и смятам така да си остане докато е възможно, а да, има възможност да си предлатиш за 5 месеца и 6-тия ти е безплатен при плащане автоматично ти излиза табличка с месеците, интересното е че и за интернета са го направили отделно да предплатиш за колкото си искаш месеци, всичко е в приложението My Vivacom.

            Влезте първоначално в сайта на My Vivacom от там се логнете и направете всички тези настройки и после ще управлявате чрез мобилното приложение на - My Vivacom, има разлика и повече опции при логване от сайта им.
            Последно редактирано от Еделвайс; 26-11-24, 19:50.

            Коментар


            • Esper
              Esper коментира
              Редактиране на коментар
              Тоест Булсат-а минава под шапката на рибацом?

            • Еделвайс
              Еделвайс коментира
              Редактиране на коментар
              Официално вече е на Виваком, Булсатком вече е в историята, само надписите на чиниите им - Булсатком ще напомня за тях, тъжна работа но големите риби поглъщат малките...

            • Esper
              Esper коментира
              Редактиране на коментар
              Нямам емоционално отношение, на Булсат дори не съм им бил клиент.
              Но да - тези сливания са нормален процес.
              Дали е по-добре или напротив също вероятно зависи от гледната точка.

              Но от офча халтура е добре човек да е информиран…
              Аз поне са разбирам
              Въпреки, че за мен нещата си остават на менел, БТК и злобул като борбата е просто за по-малкото зло от ден 1, което е повече от 20 години

          Активност за темата

          Свий

          В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

          Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

          Зареждам...
          X