Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Избор на радар детектор

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Whistler 468 ,как мога да изключа К банда,всички други мога,К не мога
    Galloper 2 Exceed 1998 2.5 TDI .Kia Ceed 2009 1.4 CVVT .Ford Connect 1.8 TDCI 90 hp 2010
    Kawasaki Versys 650 2008 Suzuki 600 DUCATO 3.L 180 hp. и други
    Анатолий Пейчинов o8875о9815
    https://dvrbg.com/

    Коментар


    • Esper
      Esper коментира
      Редактиране на коментар
      Като ти гледам мануала не са само К, X също не пише, че можеш да изключиш.
      Прi pro93 вече наистина може да се изключи всичко, тези неща просто липсват в 468:



      Смяна на профил, сити / хайуей?

    • Roninn
      Roninn коментира
      Редактиране на коментар
      Ще пробвам,но гледах там клипчета и май ще му набия под 30 км да се мутва сам,не ми пречи че се обажда,пречи ми като спра на светофар или в задръстване пред някоя автоматична врата и че не млъква.FDRS филтъра съм го
      изключил ,защото понякога филтрира кордона ....и на х
      банда съм го виждал да се активира....тоя филтър.

      В Пловдив има на няколко главни булеварди указателни табели със надпис вашата скорост е.......и тея радари мажат целия град на К банда.Чувам ги от километър.
      Целия Богомил е боза ,подлеза на пощата,Димитър Талев също като се кача на надлез Родопи и детектора чува всичко ....а там си е класическа засада,добре че напоследък оставиха патрулки на Х банда,то и без засада всички знаят че се крият там и карат бавно...ама
      Последно редактирано от Roninn; 17-03-21, 07:43.

    • Esper
      Esper коментира
      Редактиране на коментар
      Ооо, аз това мютване, даже под 40км/час го активирам на всеки.
      Откакто разбрах, как работи а именно че прави точно мют а не цялостно филтриране.
      Само спира звука а ако има някакво сработване на дисплеят си изписва всичко както обикновено.
      В началото държах тази опция изключена само заради тестове а се оказа безмислено дори тогава.
      В градски условия значително подобрява комфорта!

  • Пристигна новото "желязо": Escort RedLine EX International
    Е, в това все едно наистина има желязо.
    Тежи толкова повече, че чак го премерих.
    Не е субективно - 2 пъти и повече от предните.

    хАмериканска работа, масивна, по-така

    Стойката е пак е магнитна но е "измислена" по-добре.
    Има механичен жлеб в задният край и се поставя с подпъхване.
    Заради него е напълно невъзможно да изпусне при цъкане по бутоните.
    Геневото падаше понякога при това действие.
    Дано обаче не изпуска от друсане - по-тежък а магнитната площ е почти същата.
    Винаги ще си остана мнителен към такъв тип закрепване!

    Не че за 100км може да се каже нещо много но е "по-шумен".
    Имам предвид, че има повече аларми за същият маршрут.
    Самият звук е много по-дискретен - Genevo-то ме стряскаше винаги.
    Така и не го "отучих" от отвратителният алгоритъм всяка аларма да тръгва на МАКСИМАЛНА сила.

    За щастие и този не реагира в лейзър банд-а на "арките" по магистралата.
    До тук добре, 1 източник на шум по-малко.

    Засега стандартните "бози" на обичайните места в K band + няколко нови.
    1 "чисто нова" на X банд но за момент и с много слаб сигнал. Това с Genovo не съм го виждал.
    Включил съм му "селф лърнинг" режима за филтриране на повтарящи се аларми.
    Резултат от това обаче ще има след няколко дни.

    Също така до тогава се надявам да изляза "срещу" куки с детекция на реален сигнал.
    Този един месец, през който беше в ход подмяната клечаха под храстите на всеки километър!
    Сега, когато ми "трябват" съм почти сигурен, че няма да видя "луноход" минимум седмица...

    Този детектор МАЙ няма аларми за стационарни камери от GPS координати.
    Самият уред не сигнализира, изглежда тази функция е само когато е свързан със smart устройство.
    Тоест изглежда "базата" е оnline услуга а не в самият уред, както при предните.
    Пропуснах, този има BT, приложение, може да се настройва от него.
    Също така в приложението има карта с разни опасни точки, камери, etc.
    Не съм го разучил този момент но ако уредът не алармира самостоятелно няма да ми липсва особено.
    Нямам никакво намерение да го ползвам оперативно с включен телефон, освен за проба.

    Има още една особеност за актуализацията на "бозата данни" - при Escort е платена.
    Нещо от порядъка на 50$ за 3 години:

    https://www.escortradar.com/collecti...-subscriptions

    А, този модел няма мют на база скорост - ибахти!
    Или пък се казва другояче. Ще търся, това ще липсва.



    Враг усраине

    Коментар


    • Uniden R7 vs Rocky Mountain Phantom T vs евтин радар детектор за 50-60лв.

      Евтиния руски/китайски детектор е остатък от една отдавна отминала епоха. Няма лазерен банд, няма настройки. Имаш нещо дето пищи, но нямаш нещо дето да върши реална работа. Повече вреди, особено за тези дето си мислят че имат някаква защита.

      Rocky Mountain Phantom T или накратко голямата лъжа. В активен режим, генератор на шум се смесва с входящия сигнал (примерно от полицейски радар) и това намалява способността му да те детектира на по-голяма дистанция(според рекламата). Фактически се случва точно обратното, в активен режим полицейския радар е способен да те засече на по-голяма дистанция, отколкото ако си в пасивен режим. Просто ''антената'' в която става смесването на сигналите е твърде малка за да обърка отразения сигнал от автомобила към радара. Но пък да те засече на по-голяма дистация - никакъв проблем. За да работи подобна схема както е описано в мануала, трябва антената да е с диаметър поне 2-3 квадратни метра, което очевидно е невъзможно практически. В пасивен режим като чист детектор: посредствен приемник. Бандовете не могат да се настройват, няма гпс. Не случайно е разрешен в повечето американски щати, просто защото НЕ работи.

      Uniden R7, почти съвършенния към момента класически радарен детектор, но за хора които знаят как да си служат с него. Детекторите са инструменти и служат точно като такива, а не като панацея и очакване те да решават проблемите на водача. А този инструмент има много възможности, не само да определя силата и посоката на сигнала на съответния банд, но изписва и точната честота. Последното може да е безполезно за тези, който чакат чудото да свърши тяхната работа, но за опитния и внимателен шофьор, технически грамотния човек е страхотен уред. Чувствителността на отделните бандове се настройва от 0 до макс, могат отделни честоти да бъдат филтрирани. Удобен mute бутон на запалката. Детекцията за фалшиви сигнали работи на принципа на повечето други устройства от този тип: процесора следи дали това е основна честота или хармоник. Ефира е пълен с хармоници от всякакви устройства, контрола за електромагнитната съвместимост е практически нулев не само у нас. Въпреки това в градски условия на максимална чувствителност на всички бандове, детектора пее нонстоп. Изписва по няколко честоти едновременно, като се появи нова светва новата честота, после продължава да следи за нея и я изписва докато я има и следи за нови сигнали. Изписва няколко различни сигнала едновременно. Това дава възможност на оператора/шофьора да следи кога пищи за бензиностанция, кога за лазер и т.н. Може да съобщава на глас не само банда, но и честотата. Малко като дискотека, но бързо се научаваш кое да игнорираш и кое може да е трап. Не препоръчвам да се спират определени честоти, защото полицеските радари понякога се различават съществено от обявената им честота. Обикновено е в рамките на толеранса на радарите. Това на радарите не им пречи, но ограничава филтрирането по честота на детекторите. Измерването на честотата на детектора изненадващо за мен се оказа доста точно. Сравнено с високоточен СВЧ честотомер, унидена се представя забележително добре. Единствената функционалност която му липсва е възможност за закачане на лазерни детектори/устройства близо до регистрационния номер. Това може да се окаже фатално и лазерен сигнал да не бъде детектиран, ако полицаите са слушали какво им обясняват на курса за работа с камерите и са я настроили правилно. При грамотна употреба, унидена + waze можат да достигнат над 95% успешни и навременни предупреждения за реални заплахи. Доста добре за напълно легално средство.
      В малките населени места обикновено в РПУ-тата имат само TR4 и тринога (лазерен банд). TR4 отдавна всички са ъпгрейднати, могат да работят в поп ъп режим и снимат без да се налага да се спира нарушителя. Това до някъде улеснява шофьора, който предимно кара около тях, просто научаваш честотата на месния TR4 и всички други радарни честоти ги игнорираш. Нещо, което няма как да се случи ако детектора не изписва честотата или ако си в по-голям град, където има повече средства за контрол на скоростта.


      Доколкото знам в полицейските Кия вътре не може да се монтира радар. Причината е в състава на предния прозорец, който пречи на вълните. С Кия може само ако излъчвателя е монтиран извън колата. Това прави Астрите с техните стари TR4 все още предпочитани от КАТ радари. Явно по тази причина единствената камера която съм засичал на горните бандове е кордон -м. Честотата им е както по спецификация, в толеранса предвиден от производителя. Нейното предназначение обаче не е да се монтира в коли, а да следи големи и натоварени пътни артерии. Това пък светва лампичка на внимателния шофьор, че такава камера може да я очакваш на главен многолентов път, но не и скрита в храстите хранилка. Там може да се чака TR4, Х band устройство. Това от своя страна прави лесно игнорирането на фалшиви сигнали от шофьора.

      https://www.radar-shop.eu/speed-rada...or-comparison/ - много грешна информация има в това сравнение, не съм задълбавал в другите уреди, но за униден половината интересна информация е грешна. Уреда има възможности които според таблицата няма.

      Коментар


      • Esper
        Esper коментира
        Редактиране на коментар
        Аз останах изненадан от възможността да се показват няколко източника на сигнал едновременно и при ескорт-а.
        Както няколко честоти на един и същи банд, така и на 2 различни: Х и К.
        И двете наблюдения са само от днес.

        Ако от горното бях изненадан от функциите на софтуера за "тамагочи" съм впечатлен.
        За това ще споделя като натрупам повече впечатления.

      • LZ2BVB
        LZ2BVB коментира
        Редактиране на коментар
        Ескорта изписва ли на екрана точната честота (не само банда) и посоката и силата на всяка една от тях поотделно?
        Успя ли да активираш функцията да си мълчи под определена скорост?
        ''Ако от горното бях изненадан от функциите на софтуера за "тамагочи" съм впечатлен.'' Може ли повече подробности за това, което разбираш под ''томагочи''.
        Още не съм тествал, ако запаметя даден фалшив сигнал дали при друг сигнал в същия банд и място ще изписка(винаги изписва че е открило подтиснат сигнал) и ако изпищи, колко трябва да е минималното отклонение от честотата. Това е полезно да се знае, за да не се потискат честоти, където може да се скрие врага Случвало се е под прикритието на бензниостанция например, където знаеш че ти пищи детектора и си свикнал да го игнорираш там, да се скатае патрулка и да дебне заплеснали се шофьори.

      • Esper
        Esper коментира
        Редактиране на коментар
        Може да изписва честота вместо барчета за сила, да.
        Не зная при няколко честоти как ще изглеждат показанията в такъв режим.

        При ескорт само моделите с 360 в името показват и посока на сигнала.
        Този - не.

        Тих режим под определена скорост още не съм намерил.
        Но щом намерих аларма при зададена максимална скорост е другата не - вероятно липсва.

        Тамагочи=Смарт устройство.

    • Преди няколко дни казах, че бях впечатлен от софтуерът на Escort за смарт устройство.
      Това е защото очаквах от него да е просто средство за настройка.
      На практика се оказа, че е доста сериозна онлайн платформа.
      Направили са подобие на Wase и са го кръстили Escort Live.

      По някаква причина ябълката ми (SE) не вижда детекторът през BT.
      Изобщо не го вижда по никакъв начин, не че има проблем със сдвояване.
      Наложи се да ползвам няколко дни хемороид телефон ( слямслюнък А8 ) за теста.

      Абонаментът за този модел, както и предположих в началото е именно за онлайн платформата им.
      При първоначална регистрация на уред се получава абонамент за 1 година. После се плаща.

      Не че съм го прочел някъде но изглежда Escort Live ползват изцяло хухъл мапс и тяхната трафик информация.
      Може да се ползва за навигация но изглежда само ако се посочи точка.
      Търсене няма или аз не съм го открил.

      Репортите за събития и трафик информация са много подобни на тези във вазата.
      Пътни инциденти, задръствания, полицейски засади...
      Предварително дефинираните точки за стационарни камери също са в онлайн платформата им.
      При преминаване през тях от софтуера може да се докладва дали точката е актуална или не.
      Нямам идея кога и как ги актуализират централизирано.

      Ако детекторът е свързан със смарт устройство на дисплеят му се показват тези аларми.
      Включително за потребителски докладвани полицейски засади.
      Ако не е свързан със смарт устройство си работи само с радарните функции.

      При аларма от радарен сигнал (RF) софтуерът показва честота, сила на сигнала и има дублиращи функции на част от бутоните на детектора.
      Независимо от настройката за показване на самият уред.
      Също така с бутон е възможно алармата да се докладва и като полицейска засада.

      Не съм тествал докрай какво се случва ако детекторът е свързан със смарт устройството но то няма интернет.
      Предполагам същото, каквото се случва и с Google Maps но аз не познавам добре този софтуер, не го ползвам за навигация.
      За момента установих, че спира да визуализира картата и то ако не е кеширана.
      Ако региона е кеширан карта има но дали вдига аларми от онлайн плаформата не зная.
      Също така не зная колко време може да се разчита на този кеш.
      Вероятно няма да има онлайн аларми.
      Алармите от радарен източник, идващи от детекторът продължават да се визуализират на телефона.

      Данните за филтрираните региони, както и за ръчно маркираните точки си стоят в детектора, тоест работи и в offline режим.
      При преминаване през филтриран регион активира нещо като тих режим.
      Върху дисплея на детектора се показва всичко но в сиво и без звук.

      Функцията "Self Learning" за филтриране на повтарящи са аларми в самият детектор изглежда дублирана и с бутон във софтуерът.
      "Lock Out/Piss Off" ми изглежда да прави същото но това е предположение.
      Поне така изклежда.

      На мен също ми е любопитно дали във филтриран от конкретен сигнал регион, при появата на различен източник ще алармира нормално.
      Не го пише официално, практиката ще покаже.

      До тук това устройство е най-добро от всички, които съм опитвал.
      Което далеч не означава, че го намирам за практично за всеки, за мен включително!

      Но засега определено го определям като интересна играчка и се забавлявам

      Ето и малко порно:

      Първоначален, free абонамент за 1 година

      Някаква произволна стационарна камера от картата

      Ръчен репорт

      Радарен сигнал при изключен интернет

      Радарен сигнал, онлайн:
      Последно редактирано от Esper; 21-03-21, 12:26. Причина: Правопис
      Враг усраине

      Коментар


      • Esper
        Esper коментира
        Редактиране на коментар
        Да, от смарт устройството са.

        GPS в самото устройство си е пълноценен за самото устройство.
        Филтриране, маркиране, аларми за максимална скорост са негова функция и си работят напълно самостоятелно.
        Просто базата данни за стационарни камери не е в дертектора а е онлайн.

        И може би е актуална - нямам особени наблюдения все още.
        Тази на Genevo беше що-годе актуална, обновяваха поне по веднъж в месеца.
        Тази на Whistler - тотална щета, все едно я няма.

        Вграденият екран тук е доста по-ограничен от този на униден-а, наистина.
        Но начина на показване се настойва и не зависи дали има софтуер или не.
        Просто софт-а логично показва повече неща на веднъж.

        Момента с репортите е ясен, аз съм впечатлен, че въобще са се "заиграли" чак толкова много.
        За мен е излишно, тук е ясно, че освен за камерите останалото е шаренийка и много зависи от ползването му.
        Освен ако не шерват някакви данни с вазата през хухъля но и за това нямам достатъчно наблюдения.
        Едва ли...

      • LZ2BVB
        LZ2BVB коментира
        Редактиране на коментар
        Esper коментира:
        ''Освен ако не шерват някакви данни с вазата през хухъля..'.' - е това ако беше вярно щеше да е много, ама много яко

      • Esper
        Esper коментира
        Редактиране на коментар
        Вече имам наблюдения как работи Auto Lock Out / Piss off функцията - записва честота и координати.
        Мютва само ако източника е на същата честота на същото място. Ако източникът е различен си вдига вой както е настроен.
        Това работи в самият детектор, няма отношение има ли свързано "тамагочи" или няма.
        Просто от "тамагочи" може да се махне веднага.
        Ако се разчита на "Auto Learning" функцията на детектора става по-бавно - трябва да се случи няколко пъти.
        Забелязах го на БотевграЦко - около софия франс ауто е някакво черво адово от сигнали.
        Честотите прескачат като числа на ротативка!

        И като стана въпрос за "тамагочи" - успях да свържа детектора към айфона!
        Това бил някакъв по-така BT протокол дето само през софтуер можел да се сдвои и да "говори".
        За първи път чувам такава глупост, дори не знаех, че има такъв режим.
        Пък аз предният път го търсих директно от iOS а там детектора изобщо не изгрява като устройство.
        Гъша хуйня някаква, сега си работи и в ябълката.

        Мют под определена скорост точно в този формат окончателно няма.
        Има "Auto" на чувствителността (аз карам само на Highway) което е функция от скоростта по GPS на уреда.
        Има функция за "beep" ако се отклониш от зададена средна скорост, има аларма при достигане на максимална скорост но тих режим под определена - не.
        Негатив и за мен, първите две изобщо не виждам за чий чеп са потрябвали на някого.

        Софтуерът... Гледах едно видеЛо на Vortex Radar - тоя е не-човек!
        Шервали данни но с подобно приложение за Cobra детектори.
        Cobra e под шапката на Escort - това сливане се случило преди време.
        И абонаментът може да не се плаща ако след една година просто регистрираш друг акаунт.
        Абонаментът изглежда вързан към акаунт а не към устройство.

        Мен лично това с абонаментът не ме интересува особено.
        Едва ли ще задържа този уред но дори да не го продам софтуерът ми е необходим само за настройка.
        Баси, аз вазата "отказах" та ще държа включен клонинг, където за този регион сме само аз и хухълят - ъпсурт!
        За сега просто се забавлявам с него.

        П.С: Между другото онзи спец от Vortex каза, че функцията "Auto Lock Out" вече била налична и за Uniden R7.
        Човекът каза и в кой firmware вече присъства.
        Явно вече не е само функционалност на Escort.
        Учудва ме, че не са я патентовали, както са направили със... Стойката
        Последно редактирано от Esper; 23-03-21, 10:46.

    • Не проумявам стимула да разработиш такава платформа и да разчираш да я актуализират само твоите потребители.
      При това платформата да е платена, уреда е скъп...
      Знам ли, може пък в щатите да се ползва значително повече.
      Подозрително много напомня това на Wase, хухъл карти...

      А дано ама надали
      Враг усраине

      Коментар


      • Току що Escort показа, че "може" и на Laser band - информира ме преди малко да очаквам картичка.
        Лазерна тринога скрита на изхода на последният тунел от ускорителят за елементарни частици - автомагистрала Люлин.
        Реагира на около 30-40м от триногата.
        Дори да бях реагирал по различен начин от "WTF?!?" - не мисля, че щеше да има различен резултат.
        Софтуерът не беше пуснат, не успях да “докладвам" за врага пред портата.

        Между другото преди няколко дни попаднах на докладван лазер в града.
        За съжаление не успях да проверя дали беше реален тъй като ми беше в страни от маршрута.
        Което означава, че вероятно не сме само аз и хухъл онлайн в тази платформа
        Ето фотка на Лазар от преди няколко дни:

        Враг усраине

        Коментар


        • За 2 път откакто го ползвам видях с очите си причина за алармата: патрулка в храстите.

          Алармата беше на X банд но не успях да увековеча "геройството" със снимка понеже говорех по телефона
          И апа не беше пуснат та "събитието" беше само на дисплея на радар детектора и си замина безвъзвратно.

          Ако работи приложението всяка аларма се записва в профила но все по-рядко взех да го стартирам.
          Враг усраине

          Коментар


          • Аз си ползвам уистлъра ,настроих почти всичко което ми трябва и откакто съм въоръжен като луноход ,съм ок с глобите.
            миналата седмица на магистрала Тракия профучах изпреварвайки колегите (моите колеги от фирмата) със 154 км.пред кордона ....детектора не реагира изобщо,вазата ме е предупредила но съм бил намалил радиото и не съм чул.

            КОрдона го чувам обикновенно от 300-500 метра до километър често,но в тоя случай не гъкна ,а се облещих фронтално срещу нея и се чудя къде е проблема.

            154 км.са отчетени по двата гпс и радар детектора,не по километраж.

            Натиснете снимката за да я уголемите  Име:IMG_20210614_213333.jpg Прегледи:0 Размер:165.4 КБ ID:6748386
            Справка от току що....нямам глоби
            Последно редактирано от Roninn; 14-06-21, 20:38.
            Galloper 2 Exceed 1998 2.5 TDI .Kia Ceed 2009 1.4 CVVT .Ford Connect 1.8 TDCI 90 hp 2010
            Kawasaki Versys 650 2008 Suzuki 600 DUCATO 3.L 180 hp. и други
            Анатолий Пейчинов o8875о9815
            https://dvrbg.com/

            Коментар


            • Esper
              Esper коментира
              Редактиране на коментар
              Аз не смея да гледам в това

          • От около два месеца в Пловдив,детектора почна да пищи на лазер във много точки на града,основно на възлови кръстовища....не виждам нищо необичайно ново....преди това лазер отчиташе само на пътните камери извън града ....някой в Пловдив да каже нещо
            Galloper 2 Exceed 1998 2.5 TDI .Kia Ceed 2009 1.4 CVVT .Ford Connect 1.8 TDCI 90 hp 2010
            Kawasaki Versys 650 2008 Suzuki 600 DUCATO 3.L 180 hp. и други
            Анатолий Пейчинов o8875о9815
            https://dvrbg.com/

            Коментар


            • Esper
              Esper коментира
              Редактиране на коментар
              При мен се обажда "на нищо" само около хвърчището.
              Но това е Голямото Добрутро.
              И около хвърчището едва ли е точно "нищо".
              А сега явно някой е решил да държи под око и вас, майните

          • Лазерния банд на уредите се тества лесно с ловджийски измервател на разстояние (laser rangefinder). Работят на същия принцип и честота и са много удачни за тестове, ако се чудите къде точно да разположите и насочите детекторите си, така че да са най-ефективни. Дори евтините китайски уредчета вършат работа за целта.

            Коментар


            • Само да се наканя и ще го снимам за да го "сватосам" моят.
              Не че не работи но с този щтръкнал среден пръст нямам никаква полза от него.
              Прясно от днес, димящо: 4 в 1:



              Нещо като петстотин лева на цяло.
              Мисля, че нямам нужда от подобен уред а от лексотан
              Враг усраине

              Коментар


              • Последно време взех да карам около ограниченията, до 10 км/ч отгоре, по километраж, което е по-ниска действителна. Позволявам си повече на познати терени, където знам евентуалните пусии. Не разчитам на радари, Waze-та и подредба на звездите. Предоверяване на тези помагала води до резултата по-горе. За сега съм "сух". А и установих, че от много бързане разликата във времето на пътуването ми до работа, съседен град - 26 км., е 2-3 минути в общия случай. А се случва и накой с много рискови изпреварвания и голямо напъване, да спра до него на първия светофар.
                Ford Maverick II 2.3 XLT
                Ford Mondeo MK5

                Коментар


                • Първоначално публикуван от Esper Преглед на мнение
                  Само да се наканя и ще го снимам за да го "сватосам" моят.
                  Не че не работи но с този щтръкнал среден пръст нямам никаква полза от него.
                  Прясно от днес, димящо: 4 в 1:

                  Нещо като петстотин лева на цяло.
                  Мисля, че нямам нужда от подобен уред а от лексотан
                  Ако си бил с Голфа нямало да те глобят...
                  Не чета коментари и не отговарям на такива.

                  И коментаторите...

                  Коментар


                  • Първоначално публикуван от Asen Kushlev Преглед на мнение
                    Последно време взех да карам около ограниченията, до 10 км/ч отгоре, по километраж, което е по-ниска действителна. Позволявам си повече на познати терени, където знам евентуалните пусии. Не разчитам на радари, Waze-та и подредба на звездите. Предоверяване на тези помагала води до резултата по-горе. За сега съм "сух". А и установих, че от много бързане разликата във времето на пътуването ми до работа, съседен град - 26 км., е 2-3 минути в общия случай. А се случва и накой с много рискови изпреварвания и голямо напъване, да спра до него на първия светофар.
                    И аз така, а и разхода е с 20+%надолу на бензиня.
                    Peugeot 4007
                    ex Nissan X-Trail 2.2 Di

                    Коментар


                    • Първоначално публикуван от nikolas3 Преглед на мнение

                      И аз така, а и разхода е с 20+%надолу на бензиня.
                      Да, и това е бонус. Миналата седмица 200 км. извънградско направих 4,7 разход по бордкомпютър
                      Ford Maverick II 2.3 XLT
                      Ford Mondeo MK5

                      Коментар

                      Активност за темата

                      Свий

                      В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                      Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                      Зареждам...
                      X