Един огромен, поне за мен аргумент в полза на моделите с GPS:
Може да се настрои праг на скорост, под която НЕ МРЪНКЯТ дори ако има радар на предната решетка.
Това е много полезно в градски условия, буквално изключва детекция при движение под 50км/час например или докато клечиш в задръстване!
Тази функция (май) е валидна за всяка марка и модел с GPS приемник.
За разлика от селф лърнинг режима на Ескорт например спиращ аларми, ако няколко пъти засича източник на едно и също място.
Също практичен алгоритъм но специфичен за марката.
Знам ли, може да съм развил някаква фобия към фалшиви аларми.
Опитът ми преди години с подобни л@йна е причина за това.
Дано зифровизацията в последните години е направила от радар детекторите нещо по-интелигентно от някаква безмозъчна пищялка.
Може да се настрои праг на скорост, под която НЕ МРЪНКЯТ дори ако има радар на предната решетка.
Това е много полезно в градски условия, буквално изключва детекция при движение под 50км/час например или докато клечиш в задръстване!
Тази функция (май) е валидна за всяка марка и модел с GPS приемник.
За разлика от селф лърнинг режима на Ескорт например спиращ аларми, ако няколко пъти засича източник на едно и също място.
Също практичен алгоритъм но специфичен за марката.
Знам ли, може да съм развил някаква фобия към фалшиви аларми.
Опитът ми преди години с подобни л@йна е причина за това.
Дано зифровизацията в последните години е направила от радар детекторите нещо по-интелигентно от някаква безмозъчна пищялка.
Коментар