Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Радар детектор Kiyo700 vs Стелт RG

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    От: Радар детектор Kiyo700 vs Стелт RG

    Първоначално публикуван от ИВАН НЕДОКЛАНОВ Преглед на мнение
    Толкова време , нерви губите да намерите нещо , което ще ви даде възможност да каратае малко по-бързо, не
    Съжалявам че правя работа на модераторите , ам ане се сдържах ......

    Не МАЛКО,а двойно,че и горница ако устиска легенЯ което в дадени моменти ми помага доста.
    TOYOTA SEQUOIA ‘11
    W140 S420 '99

    Коментар


    • #17
      От: Радар детектор Kiyo700 vs Стелт RG

      Първоначално публикуван от slowtraveler Преглед на мнение
      ...
      Паразитно излъчване на тези радар-детектори мисля че няма отдавна. Просто защото не ползват хетеродинен приемник...
      Не знам как е в Европа, но в Щатите детекторите все пак трябва да работят в някакъв разрешен от техния комитет по съобщенията диапазон, и РДД-тата (радар детектор детектор) си ги ловят за норматив, което заставя производителите на радар детектори да слагат в радар детекторите си детектор на детектор на радар детектор

      Предпазването от засичане се извършва освен с "творческа" игра с честотите и с автоматично прекъсване на всякаква работа при засичане от РД-то на РДД.

      Ченгетата технически са винаги с една стъпка напред, достатъчно е просто да са с последно поколение РДД-та. За щастие това не винаги се случва, все още на места се ползва стария VG-2 РДД (който всеки РД на пазара засича вече) поради бюджетни проблеми (а имаше и някакъв щат в който поради местен политически натиск ченгетата накупиха за години напред РДД-та от най-стария модел ), но ако са оборудвани със Сталкар трето и особено четвърто поколения боята много се сгъстява.

      Това - на местата където все още не ползват лазерни. А там почти няма измъкване при пряко попадение, освен със заглушител. Заглушителите пък работят с променлив успех, добрите са добри но са цифра. При тях пък проблема е че лазера на ченгето как го заглушиш - писва "Заглушават ме !!!", и тогава вече е работа на ченгето да извади по-дебелия кочан, понеже за превишена скорост глобите са едни, а за заглушаване на щатски инструмент (което в повечето щати е строго забранено) - съвсем, съвсем други...
      Издъних се на Тюринг теста

      Коментар


      • #18
        От: Радар детектор Kiyo700 vs Стелт RG

        Не съм се ровил как се ловят радар-детекторите, но предполагам това става само при хетеродинни приемници...
        Не виждам по какъв технически метод ще успеят да 'хванат' широколентов приемник, при който анализа на дадената честота става по цифров път (т.е. няма никакво обратно излъчване), че 'слуша' конкретна честота на радара...
        За лазерите - така си е...
        'Заглушителите' на радари (антирадарите) са забранени и тук...
        Обаче от известно време ме гризе мисълта, че ако не се лъжа полицейския радар по спецификация трябва да работи в зона, далеч от радиоизлъчватели, за да му е валидно показанието...
        Как това нещо кореспондира с фабричните радари на автомобила, които 'облъчват' полицейския радар и то с доста силен сигнал?
        Вече съм неактивен в този форум и не го следя.
        Но съм насреща през алтернативни средства за комуникация (други форуми, телефон), ако има въпроси по обсъжданите тук теми.

        Коментар


        • #19
          От: Радар детектор Kiyo700 vs Стелт RG

          Ееейййй, сега се сетих нещо, дето бях пропуснал и то щото карам стари коли. Ако имаш радарна система за наблюдение на "мъртвите зони", тя няма ли да ти активира радардетектора?

          Коментар


          • #20
            От: Радар детектор Kiyo700 vs Стелт RG

            Първоначално публикуван от tirex4x4 Преглед на мнение
            Ееейййй, сега се сетих нещо, дето бях пропуснал и то щото карам стари коли. Ако имаш радарна система за наблюдение на "мъртвите зони", тя няма ли да ти активира радардетектора?
            Ще активира и още как. И тя ще активира, и чуждите, и тия активните следящи радари на новите модели дето поддържат дистанцията до предния автомобил ще го активират, и дистанционните за гараж - всичко ги активира. Затова повечето радари имат режим "обучение" в които им казваш кой сигнал да помнят като безопасен и кой не, както и режим "в града", в който не са толкова "плашливи".

            А при нас у Щатско съм чувал ченгетата с чувство за хумор застават на пусия край познати източници на смущения.
            Последно редактирано от Goblin; 08-06-14, 00:46.
            Издъних се на Тюринг теста

            Коментар


            • #21
              От: Радар детектор Kiyo700 vs Стелт RG

              На Жипа има фронтален радар и два радара отзад (задните - с доста широка насоченост).. Та този радар хваща и следи обекти от над 200м напред, и явно излъчва достатъчно силен сигнал...
              Какво ли става с полицейския радар в такъв случай.. Реално явно работи, щом са ме спирали с що-годе реална скорост, обаче формално навярно не са изпълнени условията, при които радара може да измерва скоростта, влизайки в заводската спецификация (и точност)..?
              Вече съм неактивен в този форум и не го следя.
              Но съм насреща през алтернативни средства за комуникация (други форуми, телефон), ако има въпроси по обсъжданите тук теми.

              Коментар


              • #22
                От: Радар детектор Kiyo700 vs Стелт RG

                Дано не си го взел Kiyo-то. Сега му мернах в един сайт спецификациите. На X-band го дават 10.525 GHz ± 50 MHz, а не ± 25 MHz/както е при утвърдени марки/, което може да е причина за повече фалшиви тревоги.
                Видях и посочена следната- Ka EURO Честота: 34.0 GHz, 34.3 GHz, 34.7 GHz, 35.5 GHz. Прави впечатление, че липсва прием на 33.8 GHz, а у нас радарите с Ka-band / MPH-BEE ІІІ / работят на нея.

                Коментар


                • #23
                  От: Радар детектор Kiyo700 vs Стелт RG

                  Не съм го взел - още се ослушвам (като прасИ у царавечак ), защото не мога да намеря достоверна информация...
                  И другото, което ме спира е, че искам да направя първо тест на избрания модел - колата е 'окичена' с радари, и ако 'пробиват' приемника на радар-детектора, то не би имало никаква полза от радар-детектор...
                  Вече съм неактивен в този форум и не го следя.
                  Но съм насреща през алтернативни средства за комуникация (други форуми, телефон), ако има въпроси по обсъжданите тук теми.

                  Коментар


                  • #24
                    От: Радар детектор Kiyo700 vs Стелт RG

                    То теста можеш да го направиш с всеки един радардетектор. За предпочитане е да бъде възможно изключването на всяка една честота, хем ще се ориентираш за честата на радара на колата. Ако последния работи на K-band, няма да е проблем да се изключи този на радардетектора. На този обхват у нас работят само стационарните камери за скорост и клетките на вратите на бензиностанциите, а те винаги са разположени в близост едни до други, заради нуждата от захранване,аз затова съм си го изключил. Стационарните камери за скорост са насочени, радара им е с намалена мощност и засичането им винаги е много късно, затова за тях препоръчвам GPS.

                    Коментар


                    • #25
                      От: Радар детектор Kiyo700 vs Стелт RG

                      Прав си за стационарните камери... А за проверката - различна насоченост на антената, различна чувствителност и различно местоположение на различните радар-детектори могат да дадат различен резултат...
                      Вече съм неактивен в този форум и не го следя.
                      Но съм насреща през алтернативни средства за комуникация (други форуми, телефон), ако има въпроси по обсъжданите тук теми.

                      Коментар


                      • #26
                        От: Радар детектор Kiyo700 vs Стелт RG

                        Първоначално публикуван от slowtraveler Преглед на мнение
                        ...
                        Какво ли става с полицейския радар в такъв случай.. Реално явно работи, щом са ме спирали с що-годе реална скорост, обаче формално навярно не са изпълнени условията, при които радара може да измерва скоростта, влизайки в заводската спецификация (и точност)..?
                        Няма такъв филм като "навярно". На теория радара е калиброван и проверен, а различните излъчватели по по-модерните коли са калибровани на честоти на които няма да пречат на полицейския радар. Иначе няма да получат разрешение от екивалентите на КРС по различните държави, общности и континенти. То ненапразно пускането на нов автомобил на пазара отнема толкова торби хартия. Всичко трябва да се сертифицира, включително лулите на свещите, кабели и прочее. Ако си е получило разрешението - значи не смущава. Когато е ново и изправно разбира се.
                        Издъних се на Тюринг теста

                        Коментар


                        • #27
                          От: Радар детектор Kiyo700 vs Стелт RG

                          Първоначално публикуван от Goblin Преглед на мнение
                          Няма такъв филм като "навярно". На теория радара е калиброван и проверен, а различните излъчватели по по-модерните коли са калибровани на честоти на които няма да пречат на полицейския радар. Иначе няма да получат разрешение от екивалентите на КРС по различните държави, общности и континенти. То ненапразно пускането на нов автомобил на пазара отнема толкова торби хартия. Всичко трябва да се сертифицира, включително лулите на свещите, кабели и прочее. Ако си е получило разрешението - значи не смущава. Когато е ново и изправно разбира се.
                          Сега проверих - наистина не е ставало въпрос за работещ друг излъчвател наблизо, а конкретно за работещо УКВ и то в същия автомобил (с общо захранване):
                          ТР-4: Не се допуска едновременната работа на радара и на мобилна УКВ радиостанция, ако са с общо захранване...
                          Явно се смущава...
                          Вече съм неактивен в този форум и не го следя.
                          Но съм насреща през алтернативни средства за комуникация (други форуми, телефон), ако има въпроси по обсъжданите тук теми.

                          Коментар


                          • #28
                            От: Радар детектор Kiyo700 vs Стелт RG

                            Не разбирам грам от електроника, лаишки подозирам че в цитираното горе ключа от мазето на палатката е в "общо захранване". Прочее родните полицейски автомобили имат ли подсилена електрическа система спрямо "цивилните" си варианти ?
                            Издъних се на Тюринг теста

                            Коментар


                            • #29
                              От: Радар детектор Kiyo700 vs Стелт RG

                              Първоначално публикуван от Goblin Преглед на мнение
                              ......родните полицейски автомобили имат ли подсилена електрическа система спрямо "цивилните" си варианти ?
                              Хихииии....

                              Днес дърпах патрулката на приятелчета - Лада Нива, подминала датата си на полуразпад преди много време.
                              С работеща радиостанция - ЛЕН, и с акумулатор - трета употреба, дарен от незнаен дарител...
                              Спряха при мен за десетина минути... и после - въже..

                              Ако бях питал за подсилена електрическа система, нямаше да ме вземат на сериозно момчетата..

                              За Астрите също не съм чул суперлативи, дори обратното - с критерий "ниска цена" при закупуването им, май въпроса е излишен.

                              Инак, дерта в общия случай не е подсилената ел.инсталация, а във филтрирането на смущенията от отделните консуматори.

                              Коментар


                              • #30
                                От: Радар детектор Kiyo700 vs Стелт RG

                                За съжаление Вени е прав. Т.н. "нови" полицейски Астри са си съвсем стандартни, от най-нисък като оборудване клас, дори тези, които се ползват от шефове. Единици са, които имат дори централно заключване и ел. стъкла, а за климатик да не говорим. Радиостанциите, както и сините лампи със сирените са монтирани впоследствие тук. За захранването е прекаран кабел директно до акумулатора /+12V и маса/, като са добавени бушони на кабела в близост до плюсовата клема. Всичко в ел. инсталацията е съвсем стандартно и няма нищо специализирано, акумулаторът също е стандартен. Дори автомобилите, в които са монтирани спийд - камерите също са съвсем стандартни. Единствената разлика е, че самият монтаж на оборудването с камерата е извършено в София от избрана фирма и като цена често надхвърля стойността на самия автомобил.
                                Jeep Cherokee - Liberty 2.8 CRD
                                First impression is not always true. Get inspired.
                                Qualis vir, talis et oratio. (Какъвто човекът, такава и речта му.)Seneca
                                Reading is sooo boring, unlike writing!

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X