Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Software kills!

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #31
    От: Software kills!

    За нуждите на Офроуда, трябва да се направи лаборатория по "обезпаразитяване", пардон по обезкомпютъряване на джипове.
    Компютъра е раково образувание по джиповете и трябва да се изскубе и изхвърли.
    От юридическа гледна точка седи въпросът, кой - чий собственик е, или казано по просто, кой за кого е броил една камара пари ?
    Не може ти да си пушиш цигара в автомобила на отворен прозорец и ако завали дъжд, той да ти го затваря.
    Ако зачепиш стъклото с една отвертка или гюдерия - да ти гаси мотора.
    Ама как така - моля ви се ? Аз ли знам какво искам, или нЕкакъв алгоритмист ще ми каже ?
    Има такива убийствени екстри, като фарове с моторче, поддържащи автоматично височината на светло петно, по време на движение из неравности. Като се окисли или намокри някой контакт, каква дискотека със следачи настава - не е истина.
    Чистачки се пускат автоматично, ако някой се изплюе на предното стъкло, седалката те мери на килограм и се опитва да те захапе като акула, защото е решила, че си жена ти - абе мани, мани.
    Последно редактирано от Nik Nikolov; 31-10-13, 16:11.
    Не ми пука за лака , а за пропуснатите приключения ))

    Коментар


    • #32
      От: Software kills!

      Първоначално публикуван от Nik Nikolov Преглед на мнение
      ...
      Компютъра е раково образувание по джиповете и трябва да се изскубе и изхвърли...
      Виждал ли си изкормен такъв, и да не е присаден карбуратор, (от което не-мерси)?
      Компът ти дава и мощност освен икономия. Старите освен другата износваща се механика бяха с едни вакуумни регулатори, и майсторите по някаква причина все ги изтърбушваха да не работят.

      Коментар


      • #33
        От: Software kills!

        Що ли си карам дъртия дизелак? Дето пали и с бутане и му трябва ток, като за силен челник, та да ме прибере.

        Коментар


        • #34
          От: Software kills!

          Първоначално публикуван от Rabin Преглед на мнение
          ...
          Чух за някакви изгъзици волана да е чист джойстик, и по оптика да върви до изпълнителен механизъм долу в колелетата. Такова не бих си купил.
          ....
          То това е измислено още 1970-та, само че напълно механично (хидравлично). Нарича се DIRAVI и е най-сигурният и надежден волан правен досега. Купил съм си такава рейка, не знам кога ще и дойде реда да я инсталираме на дъртия 23-годишен дзмей. Иначе съм напълно съгласен за модерните подвижни компютри на 4 колела. Достатъчно се занимавам с компютри и софтуер, за да знам да стоя далеч от "модерни" коли.
          "Аз знам, че нищо не знам. Но вие и това не знаете."

          Коментар


          • #35
            От: Software kills!

            Първоначално публикуван от Nik Nikolov Преглед на мнение
            За нуждите на Офроуда, трябва да се направи лаборатория по "обезпаразитяване", пардон по обезкомпютъряване на джипове.
            Лабораторията лесно ще я направим. Просто не виждам какво ще спечелим.

            Компютърът не е проблем, той е средство. Ако го контролираш, ще си свършиш работата. Ако не - ами да си го контролирал.
            Прочее, абсолютно същото се отнася до ръчката, която ти накланя седалката или до карбуратора. И едното, и другото може да прави неща които не щеш. И едното, и другото може да се счупи. Въпросът е да не си от неприятната страна, независимо от технологията.

            Коментар


            • #36
              От: Software kills!

              Доколкото съм говорил с програмисти, софт за коли не се пише в България....мнооо скъпо, тука се пише за по-така хай приложения дето требе ъкъл. Едини пичага пишеха за табла на голема френска фирма..едни други за Ферари ма това отдавана. Тия с таблата пишеха некви добавки за екстри и разправях ,че основната програма е пълна с бъгове и стотици добавки правени на парче...накрая се разбраха с франсетата да напишат всичко наново щото иначе процесора не стигаше. Пинципно винаги съм мисли че при колите е като при самолетите...всичко е с риск-анализи и секви уърст кейсове...ама особено за неотговорните неща било бая лаишка работа.

              Коментар


              • #37
                От: Software kills!

                Преди десетина години по френската телевизия даваха репортаж за един човечец който се беше видял в чудо...

                Чисто нов Сеат Леон тди със стабилизираща система, чудо колица. На 16000км както си кара по магистралата двете десни колела блокират на умирачка с пищене за около секунда, след което пак отпускат ни лук яли, ни лук мирисали. Проверки, диагностики - нищо. Ни грешка ни дявол.

                Взима си колата, кара си я без проблем около година, на 45000км - пак същото.

                Пак проверки - нищо. Съдилища, анализи - нищо. Колата е в ред.

                Човечецът съвестен - не иска да я продаде по терлици зер ще се утрепе следващия, не смее да я кара... патова ситуация. Така и не разбрах какво стана след репортажа.
                Издъних се на Тюринг теста

                Коментар


                • #38
                  От: Software kills!

                  Първоначално публикуван от Andrei Преглед на мнение
                  Доколкото съм говорил с програмисти, софт за коли не се пише в България....мнооо скъпо, тука се пише за по-така хай приложения дето требе ъкъл. Едини пичага пишеха за табла на голема френска фирма..едни други за Ферари ма това отдавана. Тия с таблата пишеха некви добавки за екстри и разправях ,че основната програма е пълна с бъгове и стотици добавки правени на парче...накрая се разбраха с франсетата да напишат всичко наново щото иначе процесора не стигаше. Пинципно винаги съм мисли че при колите е като при самолетите...всичко е с риск-анализи и секви уърст кейсове...ама особено за неотговорните неща било бая лаишка работа.
                  В България се пише софт за коли, по едно време бяха 500 програмисти тестери и механични инженери, и са баш на 4-ти километър.
                  Човечецът съвестен - не иска да я продаде по терлици зер ще се утрепе следващия, не смее да я кара... патова ситуация. Така и не разбрах какво стана след репортажа.
                  Най-лесната работа да скипнеш помпата за ABS-a.

                  Коментар


                  • #39
                    От: Software kills!

                    Aз имам едни наблюдения от първо лице. Компът ме уведомява словом че притъмнява, застудява, завалява, пък ми била малко течността за чистачките, крушка изгоряла... такива работи. Дума не обели обаче, че нямам спирачки. Но не е виновен той, просто някой конструктор не сложил датчик на вакуума на сервото. В OBD протокола има контрол на това, но някой забравил да го сложи физически.

                    Коментар


                    • #40
                      От: Software kills!

                      Първоначално публикуван от Rabin Преглед на мнение
                      ...

                      Най-лесната работа да скипнеш помпата за ABS-a.
                      Ами то проблема май беше основно че системата си е скипнала и тя целия абс - гумите бяха блокирали, по описанието му. Не че има значение де. Отдавна беше. По-късно по форуми четох че при тия модели е много лесно да сбъркаш коя спирачна помпа да монтираш, тази за моделите с есп била различна от другата, а се различавали по една буква накрая, и размяната водела до подобни проблеми (но с блокаж на двете предни а не двете странични). Та казва ли ти някой. Може електрониката да е била невинна.
                      Издъних се на Тюринг теста

                      Коментар


                      • #41
                        От: Software kills!

                        Първоначално публикуван от Паджеровод Преглед на мнение
                        Aз имам едни наблюдения от първо лице. Компът ме уведомява словом че притъмнява, застудява, завалява, пък ми била малко течността за чистачките, крушка изгоряла... такива работи. Дума не обели обаче, че нямам спирачки. Но не е виновен той, просто някой конструктор не сложил датчик на вакуума на сервото. В OBD протокола има контрол на това, но някой забравил да го сложи физически.
                        На Прелюда имам интересни спомени, но там беше обратното - от преосигуряване.

                        Запаля, тръгна - и по някое време ми светне лампата на 4ws системата (за завиващите задни колела) и системата изключи и се озовавам в "глупава" кола със завиващи само предни

                        Подозирах че е компютъра на 4ws-а (беше горе-долу колкото дипломатическо куфарче), после се усетих че този отказ се случва системно след като ми светне лампата за проблем със спирачките. А тя пък светкаше в момента в който докосна спирачката след като запаля двигателя, понеже пък колата мислеше че имам изгорял стоп. А мислеше че имам изгорял стоп понеже я купих ударена отзад в ляво и всичките кабеляци към стопа бяха възстановявани, а как засича че има изгорял стоп до последно не разбрах (за протокола - стопа си работеше, но колата мислеше че е изгорял).

                        И понеже 4ws компютъра следи за състоянието на спирачките по индикаторната лампа за ръчна спирчака / проблем със спирачките - определено време след като светне изключваше 4ws системата за да не направи сакатлък ако спирачките работят неравномерно, или ако си забравил ръчната дръпната, зер ако завият задните колела при дръпната ръчна става весело.

                        Оказа се че японеца е мислил за такива като мен, имаше си ясни инструкции в сервизното ръководство кое точно да дадеш на маса за да престане колата да проверява има ли изгорял стоп или не. Модел 1993та... Много блага колица. В Люксембург по сокаците по склона на каньона само аз и полските фиатчета взимахме обратните завои без да излизаме до дупка в насрещното.
                        Последно редактирано от Goblin; 31-10-13, 18:52.
                        Издъних се на Тюринг теста

                        Коментар


                        • #42
                          От: Software kills!

                          Aми така е - гледаш една кола и виждаш приоритетите. По-горе споменах някъде, че на първо място май излиза екологията. Ако се мацна и се пребия без спирачки, от еко-гледна точка е ОК. Затова и няма сензор за вакуума. Но да видим грижата за озона, респективно белите мечки - имам ЧЕТИРИ ламбда сонди, следящи щото да не емитирам нещо вредно.

                          Коментар


                          • #43
                            От: Software kills!

                            Първоначално публикуван от Пенчо Преглед на мнение
                            Що ли си карам дъртия дизелак? Дето пали и с бутане и му трябва ток, като за силен челник, та да ме прибере.
                            Твоят дизеляк е баш потенциометър. Тук извращението е, че потенциометъръ се задвишва с жило и не е на педала а в моторния отсек. И доста проблемен на конкретния модел.
                            "Eсли говно присыпать пудрой, мы получим говно, присыпанное пудрой."

                            Коментар


                            • #44
                              От: Software kills!

                              Първоначално публикуван от Rabin Преглед на мнение
                              Как обработва информацията колко газ си дал? Абе да не говориш за карбуратор? Не, мерси!
                              Първите модели инжекция са ги тургали на самолетите, че било проблем двигателят да работи надолу с главата. Изцяло механични. И от такова мерси.
                              Съвременен двигател с компютър е в пъти по-надежден от москвичов с чукчетата и карбуратора, че съм карал и двата вида. То едни износвания по "делкото", чукчето удря кога му дойде, па залепнало, па нагар, па разместило... а с карбуратор какви ядове съм брал...
                              Коментирай неща, които си виждал наживо
                              "Eсли говно присыпать пудрой, мы получим говно, присыпанное пудрой."

                              Коментар


                              • #45
                                От: Software kills!

                                E наживо де, и Московеца и Форда бяха с чукче и карбуратор, и с двете съм брал ядове със споменатите възли, по много пъти.
                                Витаралясника знам отде му се налива масло, там течности разни и акумулатор. Повече км навъртях с него, без проблем по коментираните блокове, и много от агрегатите по двигателя дори не знам за какво са (в което няма нещо похвално).
                                Туй долното напълно споделям (минавало е 100 пъти оттук, ама си лепва в темата):
                                Паркетен лъв е добре ама да имаш кешовица да я треснеш у масата отведнъж и да имаш и още... ако си мижитурка не става. Ше ти обясня защо - ако си пълен калъф и мъж под чехъл ше си земеш паркетен хъ5 - 3 градуса е наклонът на улицата пред блока която доста често е влажна и понякога има мокри листа и предполагаемо е възможно понякога да има дори малко сняг преди да го изчистят рано сутринта - и поради тези полеви условия жената настоява за стабилна 4х4 машна със много системи за сигурност, стабилност, скучност и безопасност на стабилността - 150 хиляди лева ше ги изплащаш като балък 18 години както и да е кефа цена незнам си кво. Но в миг както го купиш моментално си 50 бона назад , след една година си сто бона назад и на всичкото отгоре - ИЗУЕЗНА ФЕЙСУИФТО и ти си се преебал пак щото си вече демоде с тоя кораб миналогодишен , който харчи , не върви грам , вече се е разтропал щото е с пласмасови носачи с шарнири от сирене, и с електрифицирани копчета на дръжката на датчика на филтъра на меките частици който се е запушил и е дал грешка и колата се самозаключва гаси и пуска сервизен режим на половината квартал. А понеже е минала една година, гаранцията е изтекла и ремонта струва 804543 хиляди лева с доставка от 8 месеца от аржентина. А ти още 10 години имаш да я изплащаш и секи път ше ти се чупи нещо електрифицирано с 75 датчика (половината с екологична насоченост , които отчетат ли нарушение в озоновия слой и изгарят компютъра на колата...) И как няма да го изгорят - като в колата има шесдесет километра проводници и към два-три километра калай. Също така гумите ти са некви двайс двойки дето са скъпи (въпреки тва колата не може да земе завой без да се прекатури) , спирачките ти са от новото галярдо щото е модерно , и са доста солени за подмяна също, ако решиш да ги побългариш с дискове от лада нива 54 датчика ще го отчетат и ще те застрелят, каското ти е като годишна вноска за апартамент и въобще къв е смисъла като вече не си модерен след новия фейслифт. Трябват ти още ТОЛКОВА пари за да разкараш гробника и да си купиш нов още по сложен и екологичен но модерен. (Мълийййй сметай кво ше му е на бедния бедняк дето ти е купил луксозника с изтекъл срок на годност....)

                                Докато жековицата - можеш да си дадеш последните сто хиляди лева и да си сигурен че взимаш една машина която ще надживее и внуците ти и дори тогава все още ще е представителна. Ще се чувстваш важен вътре. Екологията е на ниво като в ядрена подводница - вредните работи излизат през голями отвори навънка - достатъчно. Потдръжката е лесна - вътре имаш три жици - едната е за тока , другите две са резервни в случай че първата дефектира, тя дефектира веднъж на всеки 43 години. Ако нещо по окачването се счупи (в случай че паднеш от някой по висок водопад) можеш да го замениш с винкел , или с каквото има наоколо ... някой камък примерно - няма да чакаш доставка от гватемала и ще можеш да се изкачиш обратно до върха на водопада. Ако затънеш някъде не е нужно 49 тракшън датчика да задействат 15 халдекс компютъра докато един от тях не изгори - просто дърпаш голям лост който издава звук - чъкккърррррр жмъц и хоп вече не си заседнал. Даваш си последния останал лев за бензин и потегляш нататъка с спокойствие на душата, понеже знаеш че ДЖИ няма да те остави никога.
                                http://audibg.com/forum/index.php?sh...c=65904&page=2

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X