Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Мароко 2015,а може и Западна Сахара и Мавритания

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    От: Мароко 2015,а може и Западна Сахара и Мавритания

    Първоначално публикуван от goshko-loshko Преглед на мнение
    Аз без меч не тръгвам никъде! Пу за мен цървения!...То и "Мумията" е снимана там ако ще си говорим за филми
    За теб не знам, ама аз ще хвърля туй-онуй в багажа, предвид една специална STAR WARS фотосесия...

    Коментар


    • #17
      От: Мароко 2015,а може и Западна Сахара и Мавритания

      Казвай ако трябва да слагам теглич и да търся ремарке от сега

      Коментар


      • #18
        От: Мароко 2015,а може и Западна Сахара и Мавритания

        Гоше, багажник за покрива имате ли? Дайте малко повече инфо за оборудването до тук - с какво сте накачулили сокола до сега?
        Последно редактирано от upi; 08-05-15, 09:56.
        Ако не свършва добре, значи не е свършило!
        0888 315 794
        LZ1UPI
        A1 (Rh+)

        Коментар


        • #19
          От: Мароко 2015,а може и Западна Сахара и Мавритания

          Действам и по джипката. След като и бях разкостил целия интериор за да я ревизирам, измия и шумо/топлоизолирам, започнах да я сглобявам след процедурите Сложих тавана(изпран) и закачих държачи за мрежа за багаж в подпокривното пространство, Върнах обратно мокета в купето след N брой пъти пране, сложих чекмеджетата. Днес ще слагам кутия за трети акумулатор отзад и ще пускам постоянната инсталация ( след едни-два теста с подръчни кабеляци).Основния кабел (4.5м) е 50кв/мм Смяна на оригиналния 80 амперов алтернатор със 175 амперов такъв. Монтиране на 500амп реле за разделяне на заряда ( подаване ток към третия акумулатор) с "дистанционно" управление.Монтаж на подходящи прекъсвачи, в случая 250амп. Разводките и табло за бушони другата седмица.
          Прикачени файлове

          Коментар


          • #20
            От: Мароко 2015,а може и Западна Сахара и Мавритания

            Първоначално публикуван от upi Преглед на мнение
            Гоше, багажник за покрива имате ли? Дайте малко повече инфо за оборудването до тук - с какво сте накачулили сокола до тук?
            Да, отдавна На него се качва палатката Autohome Columbus med (налична). Затъмних задните стъкла с 3М фолио 94%.До тук са направени доста неща. Малко по малко ще ги описвам. Нова охладителна система - Радиатор, водна помпа, термостат, тръби и маркучи. Елиминирах и демонтирах задното парно изцяло. Нова генерация. Предстоят подмяна на всички маркучи и тръби по хидравликата и изцяло нова спирачна система- дискове, накладки, маркучи...Взех нови гуми, монтирах шнорхел...
            Прикачени файлове
            Последно редактирано от goshko-loshko; 08-05-15, 09:26.

            Коментар


            • #21
              От: Мароко 2015,а може и Западна Сахара и Мавритания

              Сложете си мрежа за багаж на тавана от вътре, за хартиени карти, жилетки и други такива лесно достъпни и леки неща, става и за таблет, телефон докато си в легнало положение, трябва да е стегната за да не виси грозно и да пречи, идеята е да отнеме не повече от инч пространство под тавана но да ви осигури удобство и бързина за множеството дребни нещица, предимно хартии...
              Бъдете живи и здрави!

              Коментар


              • #22
                От: Мароко 2015,а може и Западна Сахара и Мавритания

                Първоначално публикуван от BatGeorgeone Преглед на мнение
                Сложете си мрежа за багаж на тавана от вътре, за хартиени карти, жилетки и други такива лесно достъпни и леки неща, става и за таблет, телефон докато си в легнало положение, трябва да е стегната за да не виси грозно и да пречи, идеята е да отнеме не повече от инч пространство под тавана но да ви осигури удобство и бързина за множеството дребни нещица, предимно хартии...
                Точно това правя

                Коментар


                • #23
                  От: Мароко 2015,а може и Западна Сахара и Мавритания

                  Първоначално публикуван от goshko-loshko Преглед на мнение
                  като за начало изглежда : първи ден от София до Венеция.Втори ден от Венеция до Барселона.Трети ден почивка в Барса.Ден четири от Барса до Алхесирас
                  Моят съвет е, че ако не ви притиска по някаква причина времето да предвидите повече време за европейската част на пътуването. По 1200 км на ден е постижимо, но според мен това бързане не си заслужава от гледна точка на това, че вероятно главната цел на това пътуване е самото пътешествие, а не да се стигне от точка А до точка B за най-кратко време. До Алхесирас ви очакват над 3500 км, а на връщане от Алхесирас - още толкова. Между тях пътят в Мароко ще е поне още толкова. Не си заслужава от самото начало да се кара по много часове, за да не се натрупа умора, която ще пречи на пътуването по-нататък.
                  Когато пътувахме по този маршрут миналата зима, ние имахме почти 4 000 км от Пловдив до Алхесрирас, още толкова на връщане и горе-долу още 4 000 км в Мароко или общо 12 000 км за 29 дни. Пътувахме с 80-ка и не сме бързали, тъй като самото пътешествие беше главната ни цел. И в двете посоки дистанцията от България до Алхесириас я вземахме за около седмица като не сме бързали особено. Дори и да не отделите цяла седмица, според мен е добре да се отдели повече време от три дни, за да не се натрупва умора, която после ще пречи, а освен това има много интересни места по пътя и може да се съчетае пътуването с посещение на някои от тях. Също така е хубаво да има и време за почивки по пътя, някоя и друга снимка и т.н. Пътуването е много по-приятно и красиво, когато не се лети по магистралите с максимална скорост. Очаква ви немалко пътуване в Мароко и евентуално нелек офроуд и е хубаво човек да не се изморява излишно, за да има повече време и кондиция да се наслаждава на пътешествието.

                  Поздрави и успех
                  LZ1ATN

                  Коментар


                  • #24
                    От: Мароко 2015,а може и Западна Сахара и Мавритания

                    Първоначално публикуван от AKD Преглед на мнение
                    Моят съвет е, че ако не ви притиска по някаква причина времето да предвидите повече време за европейската част на пътуването. По 1200 км на ден е постижимо, но според мен това бързане не си заслужава от гледна точка на това, че вероятно главната цел на това пътуване е самото пътешествие, а не да се стигне от точка А до точка B за най-кратко време. До Алхесирас ви очакват над 3500 км, а на връщане от Алхесирас - още толкова. Между тях пътят в Мароко ще е поне още толкова. Не си заслужава от самото начало да се кара по много часове, за да не се натрупа умора, която ще пречи на пътуването по-нататък.
                    Когато пътувахме по този маршрут миналата зима, ние имахме почти 4 000 км от Пловдив до Алхесрирас, още толкова на връщане и горе-долу още 4 000 км в Мароко или общо 12 000 км за 29 дни. Пътувахме с 80-ка и не сме бързали, тъй като самото пътешествие беше главната ни цел. И в двете посоки дистанцията от България до Алхесириас я вземахме за около седмица като не сме бързали особено. Дори и да не отделите цяла седмица, според мен е добре да се отдели повече време от три дни, за да не се натрупва умора, която после ще пречи, а освен това има много интересни места по пътя и може да се съчетае пътуването с посещение на някои от тях. Също така е хубаво да има и време за почивки по пътя, някоя и друга снимка и т.н. Пътуването е много по-приятно и красиво, когато не се лети по магистралите с максимална скорост. Очаква ви немалко пътуване в Мароко и евентуално нелек офроуд и е хубаво човек да не се изморява излишно, за да има повече време и кондиция да се наслаждава на пътешествието.

                    Поздрави и успех
                    Не знам дали ще го разтегнем чак до една седмица, но си мисля, че 5-6 дни до Алхесирас са напълно реални. Сърбия няма какво да и разглеждаме (най-много да се запием по кафаните и да оттече цялата работа...). Само за Хърватска няма да ни стигне една седмица, ако ще го раздаваме "японски туристи" (но с удоволствие бих нощувал там първата вечер, вместо да опъваме на "Ура" чак до Италия), а Словения се минава за 5 цигари и 2 кафета време. Аз лично бих върнал газта чак в Италия (слабост ми е, ако и да съм бил там доста и да съм я обиколил половината) и бих карал по крайбрежието чак до пристанището на ферибота за Мароко, но така няма да ни стигне и месец - ще трябва да се правят компромиси - мога да липсвам от офиса максимум до края на октомври.

                    Коментар


                    • #25
                      От: Мароко 2015,а може и Западна Сахара и Мавритания

                      Разкажете как сте решили проблема с къпането и топлата вода ... въобще, водата как и колко и къде? Лебедките колко и къде са? Очаквате ли някакви проблеми с модификациите на хилядолетния сокол по европейските страни - метална броня, различни габарити и т.н. Проверили ли сте как седят нещата на запад и въобще, ако се наложи да се минава технотест или подобни неща, те важат ли за останалата част от света...
                      Ако не свършва добре, значи не е свършило!
                      0888 315 794
                      LZ1UPI
                      A1 (Rh+)

                      Коментар


                      • #26
                        От: Мароко 2015,а може и Западна Сахара и Мавритания

                        Първоначално публикуван от upi Преглед на мнение
                        Разкажете как сте решили проблема с къпането и топлата вода ...
                        Е в Мароко едва ли ще има проблем с топлата вода , по-скоро със студената ..
                        0899 шест5313нула
                        За всекиго по нещо

                        Коментар


                        • #27
                          От: Мароко 2015,а може и Западна Сахара и Мавритания

                          Успех с това върховно изживяване! Завиждам ви благородно!
                          тел. за приятели по всяко време 0888 909394

                          Коментар


                          • #28
                            От: Мароко 2015,а може и Западна Сахара и Мавритания

                            Успех момчета! В Италия националите са много гадни, така че само магистрали. Във Франция - обратно (не че магистралите са гадни, националите са хубави). И като минавате през Валенсия да се обадите, ей! Телефона ми е в подписа. Ако се случи да съм свободен може да направя с вас някоя отсечка в Испания.
                            Тука трябваше да стои една умност, ама по-насетне ще спиша някоя.

                            Коментар


                            • #29
                              От: Мароко 2015,а може и Западна Сахара и Мавритания

                              Първоначално публикуван от upi Преглед на мнение
                              Разкажете как сте решили проблема с къпането и топлата вода ... въобще, водата как и колко и къде?
                              Туй нящо на снимката е топлообменник и се връзва на охладителната система на колата, по-точно на парното. Има топъл антифриз- има и топла вода. Вътре има серпентина през която тече водата. Влиза студена, излиза топла. За нея имам помпичка на 12 волта.Монтирал съм мокра печека Вебасто за да не се налага да паля двигателя и да го чакам да загрее всеки път, когато ми трябва топла вода. Направиха ми полиетиленов резервоар за вода 120лтр. и като ми остане време и него ще монтирам отдолу до заводския горивен резервоар. Ще го пълня както се пълнят кемперите. Взел съм кемперова пълначка и още се чудя от коя страна да я монтирам. Ако свърши водата в резервоара, а има водоизточник наоколо мога директно в него да метна маркуч и да си дърпам водица
                              П.П. Лютата чушка е за мащаб
                              Първоначално публикуван от upi Преглед на мнение
                              Лебедките колко и къде са?
                              Последно ще е една, отпред. За задната няма никакво място извън купето. На мястото на резервната гума(отдолу оригинално) отива 180лтр втори горивен резервоар. Общо можем да да носим около 320 лтр гориво( основен 95 + 180 + две туби по 20лтр.Това ни дава автономност за около 2500км.

                              Първоначално публикуван от upi Преглед на мнение
                              Очаквате ли някакви проблеми с модификациите на хилядолетния сокол по европейските страни - метална броня, различни габарити и т.н. Проверили ли сте как седят нещата на запад и въобще, ако се наложи да се минава технотест или подобни неща, те важат ли за останалата част от света...
                              Нищо не съм проверявал и нямам намерение До сега не съм имал проблеми с железа, само с "неподходящи" за магистрала гуми в Германия. Знам, че в Испания е ужасно с узаконяване на модификациите, но..ние сме с БГ номера и сме за малко По принцип не смятам да караме по магистрали , освен в Сърбия, Хърватска и Словения.

                              Първоначално публикуван от Тодоров009 (Войводата) Преглед на мнение
                              Успех момчета! В Италия националите са много гадни, така че само магистрали. Във Франция - обратно (не че магистралите са гадни, националите са хубави). И като минавате през Валенсия да се обадите, ей! Телефона ми е в подписа. Ако се случи да съм свободен може да направя с вас някоя отсечка в Испания.
                              Благодаря! Ще се обадим.
                              Прикачени файлове

                              Коментар


                              • #30
                                От: Мароко 2015,а може и Западна Сахара и Мавритания

                                Освен няколкото аптечки и книга за първа помощ ще ви ТРЯБВАТ рецепти за всички лекарства, редувайте половината на теб друготе на Марто, хубаво е да имате повече от 2-3 рецепти покриващи целия спектър от налични медикаменти, хубаво е лекарствата да имат оригинални опаковки на латиница за да няма бели по митници/граници с полиция!

                                Рецептите на хартия и снимки в клауда ако се наложи.

                                Почти всяка седмица ме джобят по летищата щото влизам в самолета с поне 3 ножа, инструменти, спринцовки и торба лекарства, всичко е супер ако сте подковани ако не сте следват глоби, подкупи и много нерви и време.
                                Бъдете живи и здрави!

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X