В края на Септември потегляме за Мароко аз и Марто Христов с ТЛК80.На 4-ти Октомври имаме среща в Алхесирас, Испания с още пет английски и един холандски екипажи,общо седем ТЛК. Да, Ленд Крузърска забава в пустинята.
До Алхесирас са си около 3500км, та ще имаме и малко европейско турне(два пъти).Не сме заковали още къде из Европа, но като за начало изглежда : първи ден от София до Венеция.Втори ден от Венеция до Барселона.Трети ден почивка в Барса.Ден четири от Барса до Алхесирас и релакс до следващия ден , когато ни е срещата с другите другарчета.Подготовката за пътуването е в много напреднал стадий както технически(машина, оборудване, екипировка), така и планирането на маршрута.Като е станала дума за подготовка май сега е момента да благодаря на добронамерените и помагащите ни: Юпи –комуникации(от къде ги изрови тези СВ и антена?), Иван Маринов за съветите и подаването на правилни хора за какво ли не в техническата част, на Мето Паунов...за него списъка с помощ е безкраен! На Станко за част от оборудването....до Септември ще има и още, на които да благодарим, сигурен съм!
Марто Христов е със сериозни амбиции за филмиране на пътешествието.Споделихме идеята с останалите участници и те са във възторг! През последните дни дори получавам мейли, че са си купили ГоПро-та тези, които нямат,хехе, да има матрЕал! За видеото Марто ще разкаже повече, той обича да разказва
Маршрут за Мароко
*първи ден-Влизане в Мароко – ферибот от Алхесирас, Испания до Танжер Мед, Мароко
*ден втори – Танжер-Ел Хадида
*ден трети – Ел Хадида- Есауира
*ден четвърти – Разходка в Есауира и подготовка за следващите две седмици пустинно-планински приключения
*ден пети – на Юг към Форт Бу Жериф през Агадир и през Националния парк „Souss Massa”(офроуд)
*ден шести – каране през/по плажовете Бланш ( ако прилива на океана позволи) към град Тан-Тан (офроуд)
*ден седми –караме на Изток през пустинята към Асса (офроуд)
*ден осми –Асса- Ерг Шегага през дюните и Лак Ирики(офроуд)
*ден девети и ден десети –Ерг Шегага до Ерг Шебби с нощувка някъде в пустинята( според зависи колко км. сме минали) (офроуд)
*ден единадесети- почивка около Ерфуд с посещение на пустинните скулптори и може малко заиграффки по дюните
*** Това са пет последователни дни офроуд, но достатъчно близко до населени места ако се наложи .
От тук имаме два варианта:
1) Да влезнем в Западна Сахара и после в Мавритания или...
2) Да тръгнем на север през Атласките планини (най-общо казано) с останалите екипажи.
Атласите ще прекосим при всички положения на връщане. Неизвестното за сега е кога е това връщане при сценарий от точка едно??? Западна Сахара и Мавритания са под въпрос само и единствено заради непостоянното миро-военно-опасно-неопасно положение там.Ако продължим на Юг оставаме само аз и Марто с една джипка до края, което е ОК!...с всичките му минуси...и плюсове
Все пак връщането в мароканската му част ще е около седмица преди да се върнем на стария континент. От Ефрут на запад по високите Атласи пресичайки през Хебел Сархо(Jebel Sarho). Това ще е поне два дена през планината....в близките няколко седмици ще доуточним маршрута окончателно. Е , до колкото едно пътешествие може да бъде „уточнено окончателно „
Следва....
До Алхесирас са си около 3500км, та ще имаме и малко европейско турне(два пъти).Не сме заковали още къде из Европа, но като за начало изглежда : първи ден от София до Венеция.Втори ден от Венеция до Барселона.Трети ден почивка в Барса.Ден четири от Барса до Алхесирас и релакс до следващия ден , когато ни е срещата с другите другарчета.Подготовката за пътуването е в много напреднал стадий както технически(машина, оборудване, екипировка), така и планирането на маршрута.Като е станала дума за подготовка май сега е момента да благодаря на добронамерените и помагащите ни: Юпи –комуникации(от къде ги изрови тези СВ и антена?), Иван Маринов за съветите и подаването на правилни хора за какво ли не в техническата част, на Мето Паунов...за него списъка с помощ е безкраен! На Станко за част от оборудването....до Септември ще има и още, на които да благодарим, сигурен съм!
Марто Христов е със сериозни амбиции за филмиране на пътешествието.Споделихме идеята с останалите участници и те са във възторг! През последните дни дори получавам мейли, че са си купили ГоПро-та тези, които нямат,хехе, да има матрЕал! За видеото Марто ще разкаже повече, той обича да разказва
Маршрут за Мароко
*първи ден-Влизане в Мароко – ферибот от Алхесирас, Испания до Танжер Мед, Мароко
*ден втори – Танжер-Ел Хадида
*ден трети – Ел Хадида- Есауира
*ден четвърти – Разходка в Есауира и подготовка за следващите две седмици пустинно-планински приключения
*ден пети – на Юг към Форт Бу Жериф през Агадир и през Националния парк „Souss Massa”(офроуд)
*ден шести – каране през/по плажовете Бланш ( ако прилива на океана позволи) към град Тан-Тан (офроуд)
*ден седми –караме на Изток през пустинята към Асса (офроуд)
*ден осми –Асса- Ерг Шегага през дюните и Лак Ирики(офроуд)
*ден девети и ден десети –Ерг Шегага до Ерг Шебби с нощувка някъде в пустинята( според зависи колко км. сме минали) (офроуд)
*ден единадесети- почивка около Ерфуд с посещение на пустинните скулптори и може малко заиграффки по дюните
*** Това са пет последователни дни офроуд, но достатъчно близко до населени места ако се наложи .
От тук имаме два варианта:
1) Да влезнем в Западна Сахара и после в Мавритания или...
2) Да тръгнем на север през Атласките планини (най-общо казано) с останалите екипажи.
Атласите ще прекосим при всички положения на връщане. Неизвестното за сега е кога е това връщане при сценарий от точка едно??? Западна Сахара и Мавритания са под въпрос само и единствено заради непостоянното миро-военно-опасно-неопасно положение там.Ако продължим на Юг оставаме само аз и Марто с една джипка до края, което е ОК!...с всичките му минуси...и плюсове
Все пак връщането в мароканската му част ще е около седмица преди да се върнем на стария континент. От Ефрут на запад по високите Атласи пресичайки през Хебел Сархо(Jebel Sarho). Това ще е поне два дена през планината....в близките няколко седмици ще доуточним маршрута окончателно. Е , до колкото едно пътешествие може да бъде „уточнено окончателно „
Следва....
Коментар