Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Организиране на OFF ROAD разходка около Варна

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • От: Организиране на OFF ROAD разходка около Варна

    Първоначално публикуван от mariqnski_77 Преглед на мнение
    Маршрута беше супер другия път ще трябва да го завършим и се надявам че след вторник ще имам и аз читава станция и ще пропускам опасните участъци .
    Ако имах станция нямаше нямаше да се изпукам в в тая дупка,ама божа работа.
    Апък и не сме направили сефтвто на резачката
    Мариански, да ти кажа аз огледах и ми се стори, че преди ти да минеш дупка нямаше..

    Коментар


    • От: Организиране на OFF ROAD разходка около Варна

      [QUOTE=I&V;2647826]Момчета, разходката беше супер, естествено лека, да не се уплашат новобранците.. ..добре, че Роската кръсти невидимото нещо, че иначе даже нямаше да личи, че е ходило в гората.. после всички разправяха, че затова го сърби отзад.. и съм сигурен, че е било така.., но когато влезе до кръста в калните води на Искъра да извади табелата на Нещото, всичко от преди това беше забравено.. [/QUOTE
      Колега отдавна разглеждам тази машина наречена нещото
      ако е удобно може ли да споделиш по точно какви характеристики има че много ми допада
      живот и здраве ще доида да направя една разходка с вас да го огледам от близо
      Suzuki samurai sj 413 jx gsm.0897876505 Ямбол

      www.youtube.com /ASK Yambol 4x4 extreme

      Коментар


      • От: Организиране на OFF ROAD разходка около Варна

        Първоначално публикуван от soundbway Преглед на мнение
        Първоначално публикуван от I&V Преглед на мнение
        Момчета, разходката беше супер, естествено лека, да не се уплашат новобранците.. ..добре, че Роската кръсти невидимото нещо, че иначе даже нямаше да личи, че е ходило в гората.. после всички разправяха, че затова го сърби отзад.. и съм сигурен, че е било така.., но когато влезе до кръста в калните води на Искъра да извади табелата на Нещото, всичко от преди това беше забравено..
        Колега отдавна разглеждам тази машина наречена нещото
        ако е удобно може ли да споделиш по точно какви характеристики има че много ми допада
        живот и здраве ще доида да направя една разходка с вас да го огледам от близо
        Колега, машинката има добър поренциал, но да се кара оригинална става само да си наглеждаш пчелите на поляната отсреща.., Иначе може да се направи дори за състезания, но има страшно много доработки и то сравнително сериозни.. даже да сложиш по-големи гуми се режат и се удължават носачите на торсиона, полуоски и мн. др..., аз съм направил около 2/3 от необходимите промени, тествам и виждам кое трябва да се подобри още.. Ако имаш налични средства, време и база за ремонти взимай 2 бр. (понеже частите са кът) и започвай.. аз мога да ти помогна със всякаква информация и чертежи, на това което трябва да се прави.. Естествено остава проблема, че е напълно некомфортна извън гората.. за вътре колегите да кажат как се представя, на мен през калното стъкло ми е трудно да преценя..

        Коментар


        • От: Организиране на OFF ROAD разходка около Варна

          .. за вътре колегите да кажат как се представя, на мен през калното стъкло ми е трудно да преце



          не много добре
          ЕКШЪНА ЗАПОЧВА ТАМ КАДЕТО СВЪРШВА ПЪТЯ

          Коментар


          • От: Организиране на OFF ROAD разходка около Варна

            .....иначе като гледам снимките сте си спретнали добро приключение
            ЕКШЪНА ЗАПОЧВА ТАМ КАДЕТО СВЪРШВА ПЪТЯ

            Коментар


            • От: Организиране на OFF ROAD разходка около Варна

              Супер сте се заиграли ! Харесвам снимките ,особено тези с витарите ! За идната неделя съм на линия в случай че има планувана разходка !

              Коментар


              • От: Организиране на OFF ROAD разходка около Варна

                Благородно ви завиждам. А тук 29 градуса жега
                Само слабите се стремят към порядък. Силните владеят хаоса.

                0878 710712 Стоян Малчев

                Коментар


                • От: Организиране на OFF ROAD разходка около Варна

                  Първоначално публикуван от I&V Преглед на мнение
                  Колега, машинката има добър поренциал, но да се кара оригинална става само да си наглеждаш пчелите на поляната отсреща.., Иначе може да се направи дори за състезания, но има страшно много доработки и то сравнително сериозни.. даже да сложиш по-големи гуми се режат и се удължават носачите на торсиона, полуоски и мн. др..., аз съм направил около 2/3 от необходимите промени, тествам и виждам кое трябва да се подобри още.. Ако имаш налични средства, време и база за ремонти взимай 2 бр. (понеже частите са кът) и започвай.. аз мога да ти помогна със всякаква информация и чертежи, на това което трябва да се прави.. Естествено остава проблема, че е напълно некомфортна извън гората.. за вътре колегите да кажат как се представя, на мен през калното стъкло ми е трудно да преценя..
                  И на мен ми е интересно ,ама не разбрах.
                  По снимките ми изглежда като с редукторни мостове,но по думите ти не е така,отпред е с независимо окачване ли ?Какъв е мотора?Какъв размер гуми върти ?
                  ЛУАЗ-а е малко познат при нас ,светни ни !
                  0887/400121 Антон Донев

                  Коментар


                  • От: Организиране на OFF ROAD разходка около Варна

                    Оригиналния мотор по спомен е Запорожец. С редуктори е, ама слабички. Полуоските са като показалеца ми. Дребно нещо, но с багажник като на Газ 69. Останах потресен като го видях. Много хитро измислено, но не става за сериозно блъскане. Иначе е функционално та дрънка.
                    За заеми и кредити поискани от лица с които нямам кръвна връзка не отговарям.

                    Работя бързо, евтино и качествено. Можеш да избереш две от трите опции.

                    Коментар


                    • От: Организиране на OFF ROAD разходка около Варна

                      Първоначално публикуван от antiroad Преглед на мнение
                      И на мен ми е интересно ,ама не разбрах.
                      По снимките ми изглежда като с редукторни мостове,но по думите ти не е така,отпред е с независимо окачване ли ?Какъв е мотора?Какъв размер гуми върти ?
                      ЛУАЗ-а е малко познат при нас ,светни ни !
                      ..щом някой има интерес.., дано да не съм досаден на останалите..
                      ..разработката е от 54та година на миналия век, така че в оригинално състояние става както казах, да си наглеждаш пчелите, които си закарал с леката кола и голямо ремърке отзад.. Наистина, карал съм го и оригинално с гуми 165/80/13 и нито веднтж не съм закъсал, но съм имал късмет, че съм хванал някакви леки горски пътчета и не съм се набутвал в голямото аку.. Това с което джипката разполага е :
                      - торсионни мостове, твърдо хванати плътно горе за шасито, нямат връзка с дифа и кутията, т.е. отдолу е равно, няма диференциали, щанги, ресори и др. да висят и да ровят в калта и коловозите
                      - редуктори на колелата +7см
                      - движението се предава с полуоски, с карета към редукторите и с маншони към кутията и дифа
                      - има предно, 4х4, една бавна скорост и още 4 нормални, блокаж отзад (оригинално), може да се сложи и блокаж отпред (допълнително)
                      - гуми могат да се сложат до 31'' ( чувал съм и за 33, но това води до още по-генерални промени )
                      - дифа и кутията са свързани с един ръкав (дебела тръба) в която се намира кардана в масло (или без масло, кой както предпочита ) , кардана няма карета и е защитен, не може да се удари

                      това което трябва да се оправи за да стане хубава джипка за каране е :
                      - Всичко..- кормилната уредба е боклук, слага се хидравлика и се усилват щангите (което сега аз трябва да направя) , сменя се двигателя с друг около 70 коня - всичко издържа без проблем, повдига се с 4см купето от мостовете за да се изравнят с най-ниската точка на кутията, предния мост се изнася с 4-5см. напред, може и задния малко назад, удължават се рамената на торсионите за да се сложат 31'ци (по този начин става и с 15см по широка), удължават се полуоските, маха се печката и се слага парно, слага се блокаж на предния диференциал в кутията, при повече финанси се слагат зъбни колела с по малко предавателно число на редукторите, може да се сложи и 4та повишаваща.. има доста специфика по уточняване размера на полуоските но има и друг доста стабилен вариант - могат да се сменят с кардани.. нещо което не съм правил, изглежда трудоемко но полезно - може каретата на полуоските да се сменят с карета като на колите и така да се увеличат ходовете и ъгъла на завоя..

                      - плюсове, ако се направи всичко и както трябва :
                      ..ниска първоначална инвестиция ; много малка маса - около 1000кг. ; поти няма как и какво да се удари и счупи отдолу ; просвет - 42-45 см. ; твърди блокажи отпред и отзад, къса база ; голям ъгъл на атака отпред и отзад ; нисък център на тежеста ; голям товарен отсег ; военна атмосфера от комунизма..

                      - минуси (както знаем всеки плюс е направен от два минуса
                      .. много трудоемка за подготовка ; малки ходове на колелата - около 15 см (може малко да се коригира); шумна и бавна на асфалт ; колкото вода има отвън, толкова има и вътре, висока задна предавка, което е проблем за съединителя ( това не съм виждал някой да го коригира но сигурно има начин)

                      ..личните ми впечатления са, че много добре се държи на дълбока кал и дълбоки коловози, големи странични налкони и не съм успял да закъсам на такова препятствие до сега.. (предвид малкия ми опит вероятно ) , малките ходове са проблем за преминаване на препятствия, като паднало дърво или голямо стъпало, около 40см. например ..

                      Коментар


                      • От: Организиране на OFF ROAD разходка около Варна

                        Благодаря за обстойния отговор,надявам се да го видим някой път на живо!
                        Жалко ,че не дойде на ямболската разходка,щяхме да се запознаем и разгледаме !
                        0887/400121 Антон Донев

                        Коментар


                        • От: Организиране на OFF ROAD разходка около Варна

                          Роска какво става с теб как е положението с бегачката.
                          Стефан е готов за нови подвизи.
                          И аз се надявам до събота да съм готов подреден нареден.
                          Натиснете снимката за да я уголемите

Име:20141209_170843.jpg
Прегледи:1
Размер:125.0 КБ
ID:5628500
                          NISSAN PATROL Y61 3.0 DI В късмета вярват слабите....
                          МАРИЯН ГАНЕВ ТЕЛ. 0897995019 Силните вярваме в себе си!!!!

                          Коментар


                          • От: Организиране на OFF ROAD разходка около Варна

                            Първоначално публикуван от antiroad Преглед на мнение
                            Благодаря за обстойния отговор,надявам се да го видим някой път на живо!
                            Жалко ,че не дойде на ямболската разходка,щяхме да се запознаем и разгледаме !
                            За съжаление Ямбол ще ми е далеч, до там трябва да идвам на колесар..
                            Засега съм направил само 3 пробни карания и след всяко отстранявам сериозни недостатъци. За щастие всеки следващ път са по-малки, но докато се науча да карам в гората, не знам дали ще избутам сезона.. после - съединител..

                            Коментар


                            • От: Организиране на OFF ROAD разходка около Варна

                              Мариянски какво и се случи на машината,че чак бронята сте махнали?

                              Коментар


                              • От: Организиране на OFF ROAD разходка около Варна

                                Така,като гледам май не е нещо сериозно.

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X