След като цяло лято не сме мърдали някъде за повече от ден-два, най-накрая успяваме да надвием временно над разните ангажименти и решаваме да се поразтъпчем малко из Родопите. Хем ние да наваксаме, хем да разкършим кокалите и на камиончето, че ще вземат да му станат квадратни гумите. 
Набързо спретвам една компилация от тракове от предишни пътувания, като мятам и 2 супени лъжици нови маршрути.
Ден 1
Успяваме към 9 и нещо да се измъкнем от София и скоро се носим по магистралата към Пловдив. Носим се е малко силно казано, защото скоростта ни е повече под 100, отколкото обратното. Едно, че камиончето напоследък нещо не харесва асфалтови пътища и при скорости над 105 км/ч реагира с някакъв Вибраций, а освен това при по-бързо каране му се отваря един апетит ... (тук се споменава многократно родата по женска линия на всевъзможните фактори, имащи пръст в цените на горивата).
Някъде малко преди 11 стъпваме на черно в Родопите през Извор и започваме да набираме височина.

Трасето е познато и по това време на годината - леко.


Караме си, зяпаме наоколо и се кефим на гората.
Ти дървета пък как успяха да ги отрежат толкова високо?

От време на време си доставяме и дребни удоволствия.
И продължаваме да се возим

Някъде по пътя сме си качили и стопаджия.

Както може и да се очаква след тази тежка зима, из гората има доста изпопадали дървета. Обаче вече е август и добри хора са успели да разчистят по-употребяваните пътища. Но ние не караме само по най-използваните и тук-там има леки изненади ...
Докато философствам колко е добре, че Патрулът има нисък профил и често минава без ядове от там, където по-високи джипки запъват, гората ми показва, че винаги може да бутне едно дърво достатъчно ниско за да ми затвори устата ...
Дръвчето е достатъчно ниско за да не мога да се провра отдолу

Ама ние сме вече гърмяни зайци и не сме съвсем неподготвени, поради което следва бърза саморазправа ...

Естествено, има и много дървета, които са паднали по друга причина ...

и през тези дни имахме чести срещи с дървосекачи.

Шофьорът на този дървовоз беше пич и като ни видя, доста бързо направи място за да можем да се промушим покрай него.

...

Набързо спретвам една компилация от тракове от предишни пътувания, като мятам и 2 супени лъжици нови маршрути.
Ден 1
Успяваме към 9 и нещо да се измъкнем от София и скоро се носим по магистралата към Пловдив. Носим се е малко силно казано, защото скоростта ни е повече под 100, отколкото обратното. Едно, че камиончето напоследък нещо не харесва асфалтови пътища и при скорости над 105 км/ч реагира с някакъв Вибраций, а освен това при по-бързо каране му се отваря един апетит ... (тук се споменава многократно родата по женска линия на всевъзможните фактори, имащи пръст в цените на горивата).
Някъде малко преди 11 стъпваме на черно в Родопите през Извор и започваме да набираме височина.
Трасето е познато и по това време на годината - леко.
Караме си, зяпаме наоколо и се кефим на гората.

Ти дървета пък как успяха да ги отрежат толкова високо?
От време на време си доставяме и дребни удоволствия.
И продължаваме да се возим
Някъде по пътя сме си качили и стопаджия.
Както може и да се очаква след тази тежка зима, из гората има доста изпопадали дървета. Обаче вече е август и добри хора са успели да разчистят по-употребяваните пътища. Но ние не караме само по най-използваните и тук-там има леки изненади ...
Докато философствам колко е добре, че Патрулът има нисък профил и често минава без ядове от там, където по-високи джипки запъват, гората ми показва, че винаги може да бутне едно дърво достатъчно ниско за да ми затвори устата ...

Дръвчето е достатъчно ниско за да не мога да се провра отдолу
Ама ние сме вече гърмяни зайци и не сме съвсем неподготвени, поради което следва бърза саморазправа ...
Естествено, има и много дървета, които са паднали по друга причина ...
и през тези дни имахме чести срещи с дървосекачи.
Шофьорът на този дървовоз беше пич и като ни видя, доста бързо направи място за да можем да се промушим покрай него.
...
Коментар