Обява

Свий
Няма добавени обяви.

катерене на баир

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    А при автоматиците(парт-таим, фул тайм) е задължително пускането на бавните! При тях на баир и с товар (каравана) , двигателя само бръмчи и не тръгва. Автоматиците на Quadra и Kinex са изключение сигурно

    Коментар


    • #17
      Re: катерене на баир

      Първоначално публикуван от JC
      Първоначално публикуван от redair

      ако колата е с ръчни хъбове може да е на бавни и само на заден мост...
      При тази "схема" задният мост се натоварва и чупи най-успешно (особено като е натоварена колата)
      един приятел с къса витара само на заден мост и бавни теглеше един бус пълен със картофи почти от Дупница до София, случката беше преди 11 г. и досега му е здрав дифа...
      съгласен съм, че се претоварва задният мост, но иначе ще съсипе веригата на раздатката и кой знае още какво. Може би е късметлия или колата е издържала защото беше на 2 години.
      Да не забравяме, че той е теглил по асвалт...
      LZ1RED

      Коментар


      • #18
        на мойта джипка има само нормалния лост за скорости , който си е - и едно копче на таблото под волана - 2H 4H 4L , това е . нямам малък лост до скоростния както е при повечето джипки. това ко казвам , понеже не знам на кое викате парттайм и т.н
        та в книжката пише бавните4L да се включва само за излизане от дупка, а 4H при тежък и по-лош път , затова питам ако мога да кача горскиа път натоварен на 2H то да включвам ли 4H , кое е по-добре за джипа ?

        Коментар


        • #19
          Първоначално публикуван от superMAX
          А при автоматиците(парт-таим, фул тайм) е задължително пускането на бавните! При тях на баир и с товар (каравана) , двигателя само бръмчи и не тръгва. Автоматиците на Quadra и Kinex са изключение сигурно
          Абсолютно... Много често на много стръмен баир бавните ми пречеха защото от излишък на мощност превърташе колелетата с всички произтичащи последици, докато на бързи се качва без да усети...
          Веднъж влюбен в американски автомобил след време с ужас установяваш че всичко най-прекрасно на този свят е или неикономично, или неекологично, или не се побира в гаража.

          Коментар


          • #20
            Първоначално публикуван от quadra
            Абсолютно... Много често на много стръмен баир бавните ми пречеха защото от излишък на мощност превърташе колелетата с всички произтичащи последици, докато на бързи се качва без да усети...
            еее за съжаление не всички имаме по 8 цилиндъра
            при мен се е получавало на баир като давам газ двиг. само ръмжи и неще да вдигне повече от 2000 оборота. А на бавни без да товаря двиг. си катеря на каквито си искам обороти и скорости...
            е по бавничко разбирасе
            LZ1RED

            Коментар


            • #21
              Първоначално публикуван от borko73 Преглед на мнение
              на мойта джипка има само нормалния лост за скорости , който си е - и едно копче на таблото под волана - 2H 4H 4L , това е . нямам малък лост до скоростния както е при повечето джипки. това ко казвам , понеже не знам на кое викате парттайм и т.н
              та в книжката пише бавните4L да се включва само за излизане от дупка, а 4H при тежък и по-лош път , затова питам ако мога да кача горскиа път натоварен на 2H то да включвам ли 4H , кое е по-добре за джипа ?
              ако си извън пътя е безумие да ен се възползваш от възможностите на колата - завърташ "цъкалчето" на 4Н и си караш !
              ако видиш зор - 4L толкоз е просто

              Коментар

              Активност за темата

              Свий

              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

              Зареждам...
              X