Това е интересна тема. Всякакви техники са добре дошли, след 2 седмитци мисля да ходя до Мальовица и мисля съветите ще ми бъдат от полза.
Обява
Свий
Няма добавени обяви.
Спускане по заледен път със завои с 4х4 ???
Свий
X
-
Първоначално публикуван от tutin Преглед на мнениеТова е интересна тема. Всякакви техники са добре дошли, след 2 седмитци мисля да ходя до Мальовица и мисля съветите ще ми бъдат от полза.
Само не се сили щот тя не прави чудеса, но ако караш нормално няма и да разбереш че е хлъзгаво.Веднъж влюбен в американски автомобил след време с ужас установяваш че всичко най-прекрасно на този свят е или неикономично, или неекологично, или не се побира в гаража.
Коментар
-
Първоначално публикуван от Краси team-atvracing Преглед на мнениеОнзи ден за първи път тествах NISSAN PATHFINDERа на повечко сняг --- посока Алеко.
На горе в сравнение с нормалните леки коли положението е №1,пробвах какво ли не стои много стабилно и не занася.Много се изкефих.
Но на долу - мъка не усетих да имам някакво предимство пред леките коли без 4х4.
Коментар
-
Първоначално публикуван от quadra Преглед на мнениеТочно пък на теб ти трябва само един съвет - карай със съобразена скорост, другото ще го направи електрониката в кола ти
Само не се сили щот тя не прави чудеса, но ако караш нормално няма и да разбереш че е хлъзгаво.
електрониката помага много но все пак и тя си има своите лимити.
Началото на зимата ходих до Чепеларе (първия сняг) и там се чудих защо другите пъплят кат мравки .. беше сняг и лед но не ми се стори хич лошо.. до момента в който когато пристигнах слязох от колата и са прибих кат куче ..
и все пак - карайте внимателно !! Модерната кола не ти дава допълнително право да се правиш или чевстваш кат Господ на шосето
Коментар
-
Аз имах неудоволствието да слизам близо 20км. по стръмен, заснежен и на места заледен път (от карандила до Сливен) тази неделя. Карам от 2-3 месеца сузуки витара, която е и първия ми автомобил въобще. Карах само на 4х4 (бързи) на 1ва скорост без спирачка в завойте. Половината път мина безаварийно по този начин. На повечето завой скоростта надхвърляше 20км./ч, което е доста за тези остри завой. И както се очаква на поредния завой направих оборот и половина, като влязах с 10км./ч. без спирачка! Неможах да ударя мантинелата, нито да вляза в някое дере, за моя радост. От там надолу продължих с включено 4х4 (БАВНИ) и на 1ва-2ра до излизане на чистия асфалт.
Истината е, че трябва да се познава автомобила и да не се надценява!
Коментар
-
РЕ:
По същия път аз със същата скорост, като водеща джипка се чувствах перфектно на бавни 2-3та и понякога 4-та но абсолютно винаги на скорост и през цялото спускане не натиснах спирачка нито веднъж Гумите ми бяха на 1.6 и това със сигурност ми даде още малко предимство, ако беше по заледено нямаше да се замисля да ги сваля до 0.6 - 0.8.Най-добрия реглаж на преден и заден мост
Коментар
-
вие бъзикате ли се нещо? по асфалтов път на бавните скорости???
това ми звучи като "за да не се подхлъзнете на леда и да си счупите нещо, най-добре легнете по корем и се придвижвайте с лакти и колене"
едни добри гуми и разумна дистанция от другите коли, спускане на 4Н 2-ра, евентуално при супер голям наклон, на 1-ва...
аз веднъж така по акъла на жена ми "бавно, бавно" не успях да кача един заледен баир и джипката се свлече назад като котка по ламарина...помогнете да открием откраднатите двигатели http://forum.offroad-bulgaria.com/sh...ad.php?t=59117
Коментар
-
Първоначално публикуван от Тедо /LJ73/ Преглед на мнениевие бъзикате ли се нещо? по асфалтов път на бавните скорости???
това ми звучи като "за да не се подхлъзнете на леда и да си счупите нещо, най-добре легнете по корем и се придвижвайте с лакти и колене"
едни добри гуми и разумна дистанция от другите коли, спускане на 4Н 2-ра, евентуално при супер голям наклон, на 1-ва...
аз веднъж така по акъла на жена ми "бавно, бавно" не успях да кача един заледен баир и джипката се свлече назад като котка по ламарина...
само си представи ако си слизал по подобен терен наобратно .. не ще включиш бавни ами ...
има случаи когати си требе ! ако има сняг - 10 - 12 см., не е особено студено .. в момента в който минеш става гладичко кат лед , добави малко наклон (и страничен), завои .. и рецептата за коктейла "Каране на бавни по х-асфалт" е готова.
Коментар
-
re:
Първоначално публикуван от Тедо /LJ73/ Преглед на мнениевие бъзикате ли се нещо? по асфалтов път на бавните скорости???
това ми звучи като "за да не се подхлъзнете на леда и да си счупите нещо, най-добре легнете по корем и се придвижвайте с лакти и колене"
едни добри гуми и разумна дистанция от другите коли, спускане на 4Н 2-ра, евентуално при супер голям наклон, на 1-ва...
аз веднъж така по акъла на жена ми "бавно, бавно" не успях да кача един заледен баир и джипката се свлече назад като котка по ламарина...Най-добрия реглаж на преден и заден мост
Коментар
-
Първоначално публикуван от Тедо /LJ73/ Преглед на мнениевие бъзикате ли се нещо? по асфалтов път на бавните скорости???
това ми звучи като "за да не се подхлъзнете на леда и да си счупите нещо, най-добре легнете по корем и се придвижвайте с лакти и колене"
едни добри гуми и разумна дистанция от другите коли, спускане на 4Н 2-ра, евентуално при супер голям наклон, на 1-ва...
аз веднъж така по акъла на жена ми "бавно, бавно" не успях да кача един заледен баир и джипката се свлече назад като котка по ламарина...
Коментар
-
Значи преди време тук Ви тормозих какво да си купя. То не беше ЛР Диско, Гранд или новата Витара. Накрая взех (за жена ми) Сузуки Суифт 4х4. Това не е ДЖИП. Това е Субару Джъсти механика в унгарска опаковка. Нагоре върви като звяр. Няма сняг, лед, мокро, кво да е ... слагаш едни зимни гуми и виското те изтегля ... добре, ама надолу ... Значи надолу ръгам 2-ра (това недоразумение няма бавни) и ако подлизне, газззз и след секунда отнемам ... е тва му е майката! Пробвах с АБС-а и видях насрещните коли в задното стъкло. Пробвах с висока предавка без газ - тука да спомена, че освен това карам Пежо Партнер ХДИ - Ами Пежо-то не занася, Сузукито бяга странично и все в канавката .... Та, мисля си, ако използвате "интелегентното" 4х4 (РАВ, ЦР-В, разни Хюндаи и Кии), това, че е 4х4 не значи сигурност, а повече внимание с високия център на тежестта и "липсата" на адекватна "двигателна" спирачка върху водещия мост. Затова умната и една идея по-ниска скорост. Или като мен - 2-ра или максимум 3-та и "не пипай" средния педал, само газта ... едно време (1986-та) бях реп. шампион 125см/3 картинг, та от там го знам ... пътя го усещаш с г.за си, а го предвиждаш с ума си ....
ПП Търся Витара Къса с удар отгоре (обръщана по таван) да и имплантирам един ХДИ мотор и да и резна покрива...
Коментар
-
За снега при спускане е по добре да намалиш скороста и да караш на 4х2 ,при спускане с 4х4 предния мост има склонност да завърта автомобила. През 1999г. имах страшно преживяване но за щастиесе отървах леко с уплах.Пробвах и с 4х2 и 4х4 с първия вариант е по добре,разбира се ако снега е дълбок нямаш избор.Неможе да вземаш трезво решение ако мозъкът ти е изгорял от наркотици и алкохол .
Дий Снайдер
Коментар
-
всъщност не знам на витара и т.н. как са скоростите, но на Галопера на 2-ра бавна повече от 10кмч и е много... на лед сигурно и толкова няма да вдигне на спускане... в един момент гумите започват да се пързалят...
а спирачката /ако се дозира внимателно/ може да се ползва за кратко време, ако 2-ра бърза не задържа колата достатъчно точно преди завоя...помогнете да открием откраднатите двигатели http://forum.offroad-bulgaria.com/sh...ad.php?t=59117
Коментар
-
Първоначално публикуван от icarus Преглед на мнение
ПП Търся Витара Къса с удар отгоре (обръщана по таван) да и имплантирам един ХДИ мотор и да и резна покрива...
Относно основна тема може би наистина трябва повече опит в каране при зимни условия . И повече внимание . Аз като човек който се учил да карам заднеприводен автомобил в условия на руска зима при сегашно положение се чувствам доста комфортно особенно на горе при режим 4*4 , а за спускане всеки си приценява сам изходя из личния опит , състояние на колата си и пътна обстановка в момента .Ни шакл, ни, тем более веревоньки, рваться не должны!!! Все должно быть настолько прочно чтобы отрывало мосты!
Ει ςεγα ςι εδα μαματα ςαβςεμ
Коментар
Активност за темата
Свий
В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.
Коментар