Колата е опел астра Г
Обява
Свий
Няма добавени обяви.
Запотяване на стъклата
Свий
X
-
При Астра Г се случва да се счупи (превърти) оста на клапата за рециркулация. Ако имаш нещастието да се счупи при затворено, или близко до затвореното положение, колата става аквариум. Виждал съм го лично на две такива. Свали жабката и виж реално движи ли клапата. Ако е счупена, имаш две възможности - сменяш частта с нова, или си изработваш някаква по здрава ос (преработваш, така че проблем да няма повече). Втората възможност - отваряш клапата с ръка и караш така. Няма да имаш рециркулация, но и стъклата ще са сухи.
Коментар
-
Още в началото мислех да попитам дали не става въпрос точно за тази кола. Не съм виждал такава, дето не се поти като за световно. Явно нещо им е сбъркано, или както казаха горе имат проблем с клапата или нещо друго.Първоначално публикуван от ceko45 Преглед на мнениеКолата е опел астра Г
Ford Maverick II 2.3 XLT
Ford Mondeo MK5
Коментар
-
Целия механизъм на клапата го смених тази есен. Това им е болка и го сменявам за втори път в последните няколко години. Чисто нови и оригинални за една шапка пари и доставка 4 седмици, щото го нямаше в наличност. Работи перфектно, просто наистина си е проблем с тоя модел. Много хора се оплакват, затова прибягнах до мазане с препарати та дано се намали малко.
Коментар
-
Това са ветробрани за астра ...65 лв за предните врати.Ветробраните ти позволяват да съ държиш прозореца или прозорците отворени два пръста целогодишно.....Аз не търпя да няма приход на свеж въздух....сега зимата ако пътувам извън града,съм по къс ръкав независимо колко е студено.С тези ветробрани не става течение,не ти духа ,в колата е комфортно,придава естетически вид поне за мен ,и не мога да си представя да карам без тея неща.Дали вали порой,сняг ...в колата ми е проветрено винаги.Няма миризми,влага и т.н
Прозорците са ми отворени под ветробраните,отвън не се вижда ,и се проветрява ,дори мухи и комари не влизат лятото...нито пепел.И така 24 часа/365 дни в годината...в момента са отворени два пръста....а за тези които се притесняват...не се вижда от вън
Последно редактирано от Roninn; 16-01-22, 11:27.Galloper 2 Exceed 1998 2.5 TDI .Kia Ceed 2009 1.4 CVVT .Ford Connect 1.8 TDCI 90 hp 2010
Kawasaki Versys 650 2008 Suzuki 600 DUCATO 3.L 180 hp. и други
Анатолий Пейчинов o8875о9815
https://dvrbg.com/
- 2 likes
Коментар
-
Аз също не понасям да няма приток на свеж въздух в купето, и затова инвестирах в по-скъп автомобил снабден с вентилатор за купето и бутон за управлението му. Работи целогодишно когато двигателят е стартиран и проветрява обема в пътническия салон.
Бачка дори при -42 градуса, а когато двигателя е загрял, е възможно в колата да се стои по къс ръкав, потник, или по без нищо.
Коментар
-
Досега не съм имал кола, дето да ми поти стъклата. Може би проблемът е във включена рециркулация."Eсли говно присыпать пудрой, мы получим говно, присыпанное пудрой."
Коментар
-
Ами зависи и от автомобила. Приятел който има понятие от автомобили имаше BMW тройчица, лаченка. Разбра, че в челоното стъкло има датчик за изпотяване на стъклото след като го сменили (стъклото). Не го направили както трябва, повредили и датчика за изпотяване и климатроника започнал да се държи странно.Първоначално публикуван от Scrapheap Преглед на мнениеДосега не съм имал кола, дето да ми поти стъклата. Може би проблемът е във включена рециркулация.
Когато е бил наред при сигнал че прозореца се изпотява, климатроника е включвал каквото трябва, да духа където е неоходимо и проблем с изпотяването не е имало.
Коментар
-
Каква пък е тази чутовна екстра, достъпна само в по-скъпите автомобили?Първоначално публикуван от ittso Преглед на мнениеАз също не понасям да няма приток на свеж въздух в купето, и затова инвестирах в по-скъп автомобил снабден с вентилатор за купето и бутон за управлението му. Работи целогодишно когато двигателят е стартиран и проветрява обема в пътническия салон.
...
Нали има вентилатор/и, които духат през отворите на "кокпита", а на доста коли - и през отвори за задните седалки, вкл. и ако има трети ред сгъваеми такива - за тях от тавана ? Този "вентилатор за купето" какво представлява ?
В БГ пътната безопасност се решава със знаци 40 км/ч.
Коментар
-
Не съм твърдял, че автомобилът е висок клас.
Всъщност представлява това което си описал.
Коментар
-
Моля.моля! Писал си:Първоначално публикуван от ittso Преглед на мнениеНе съм твърдял, че автомобилът е висок клас.
Всъщност представлява това което си описал.
Аз автомобил без вентилатор в купето не съм виждал...и затова инвестирах в по-скъп автомобил
Може би УАЗ ?В БГ пътната безопасност се решава със знаци 40 км/ч.
- 1 like
Коментар
-
Ако си останал с впечатление, че ще правим анализ на написаното от мен, си се объркал.
Коментар
-
Не са мазни, това го играх преди няколко години и вече имам едно наум. Хубавото на тая кола е че парното се сменява лесно и без да се разглобява много. Другото хубаво е че е изцяло метално и трудно протича. Протичат о пръстени които са между радиаторчето и тръбите. Но тях ги смених също с оригинални. Още помня цената от 27 лв за 4 опръстена и това преди 4 или 5 години, когато парите бяха други. Както и да е. Има достъп с пипане до радиаторчето о там всичко е сухо. Проверявам го често.
Коментар
Активност за темата
Свий
В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.
Коментар