Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Ще спират от движение заради газове над нормата

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #31
    А НАЗДРАВЕ

    Да бъде.......да ама не
    TOYOTA SEQUOIA ‘11
    W140 S420 '99

    Коментар


    • #32
      Първоначално публикуван от ikirov Преглед на мнение
      https://www.24chasa.bg/avto/article/6537617
      Евро 7, подмяна на почти целия автомобилен парк... Авто вносителите одобрявали!
      А подмяна на почти цялото правителство???
      До дни cпиpат половината коли, които замърсяват много...
      07.11.2017
      Копирано от https://www.24chasa.bg/avto/article/6537617 © www.24chasa.bg
      Ванка, ти уби рибата с тази "актуална" публикация
      "An appeaser is one who feeds a crocodile, hoping it will eat him last." Winston Churchill

      Коментар


      • ikirov
        ikirov коментира
        Редактиране на коментар
        Отдавна лобират да ни спрат единствената възможност за придвижване. Сега се чувстват силни, изборите минаха, удри уйно, таа мачка не е наща! С Евро 7 се бъзиках, ама и такова измислили. Наистина сега научавам. Било равно за дизели и бензини. Кво правим с двутактовите, обаче...

    • #33
      ikirov
      #32.1
      ikirov коментира
      Днес, 20:55
      Отдавна лобират да ни спрат единствената възможност за придвижване. Сега се чувстват силни, изборите минаха, удри уйно, таа мачка не е наща! С Евро 7 се бъзиках, ама и такова измислили. Наистина сега научавам. Било равно за дизели и бензини. Кво правим с двутактовите, обаче...
      Над 50 пъти ти писаха хората, че старите автомобили остават до пренасянето им във вечните автоморгаджийски полета, стига да не кадят повече от допустимото за стандарта им. Ако са "Евро-3", трябва да подпушват като "Евро-3" с изправна горивна система и катализатор, а не като "чипосани, майка!" и "със свалени еко-глупостиЙ", ако са "Евро-4, 5 или 6" - трябва да имат дизеларките DPF (опционално при някои модели), съответно "маслоядите" би трябвало да ги спират от движение също, независимо дали са на бензин или на газ.
      Би трябвало... ама според мен си е нова парлама или нова хранилка това.
      "An appeaser is one who feeds a crocodile, hoping it will eat him last." Winston Churchill

      Коментар


      • ikirov
        ikirov коментира
        Редактиране на коментар
        Да бе ясна ми е идеята, ама да гониш катализатор на 22 годишна кола не е ли леко прекалено? Има си срок на експлоатация. Като ще са стандарти да са стандарти, и да не виждам 50 годишните ЗИЛ-ове на Топлофикация!
        До колкото разбирам новите евро стандарти бързо се изчерпват, дори на нови коли. Била преди 4 години Евро 6, ама вече не го покрива...
        Как тъй Трабант има право да пуши, пък аз да тичам за катализатор и ламбда сонда, дето тоя катализатор я го намеря на сутринта, я не.
        Само мене ли дразни тоя двойния стандарт? Нали за екология го правят уж, как тъй за ЗИЛ-овете и 2-тактовите може, за мен не може? Чиста и нагла дискриминация си е това!

      • BENZBOSS
        BENZBOSS коментира
        Редактиране на коментар
        Моите до последно работеха,на 26 годишна,на 2 по 20 и още няколко класики,проблем с катализатор аз не знам някой да е имал заради възрастта ТУК.

    • #34
      Не ми се чете наредба H-3 - но фактически кой закон им позволява да мерят. Днес четох из нета че мерят съгласно Наредба H-3. И какво точно мерят не знам. На повечето коли от едно време в талона V1 не е попълнено. Празно.
      Някой знае ли какво мерят.
      only 4 x 4,sim AWD

      Коментар


      • #35
        Не било толкова страшно. Очаквах много повече...
        https://dnes.dir.bg/obshtestvo/ot-60...a-ot-dvizhenie
        HONDA CR-V I, 2000г., B20Z1

        Коментар


        • ikirov
          ikirov коментира
          Редактиране на коментар
          От коментарите под линка:

          "За да се извърши проверка на автомобили от КАТ е необходимо . Заповед от шефа на областна дирекция на мвр .документ за съответствие на газанализатора че може да бъде използван на територията на България .документ за калибриране на прибора .стикер за метрологична проверка и срок на годност .документ на служителите за изкарани курсове за работата с прибора .Заповед на началника на мвр и списък на служителите който могат да работят с прибора Всичко друго е незаконно."
          ...
          "Според техническата документация която може да намерите на следния линк http://keison.co.uk/products/kanemay/AutoPlusManual.pdf
          ясно се вижда - Ambient Operating Range - +5 C to +45 C/10% to 90% RH non condensing"
          ...
          "Сутринта газ анализаторите не работеха!
          Те са предназначени за сервизни помещения !
          Лицата извършващи замерването не са квалифицирани,тоест нищо не могат да ви пишат или ако са ви губили времето да съставят протокол се обърнете към адвокат и глобата ви ще отпадне!!!"


          Т.е. в големия студ не могат да мерят. В мъгла и дъжд също.

          п.с. На 39-та стр. са описали какво мери. Не, че съм навътре с химията, ама пустите сажди не ги виждам да ги отчита.
          Последно редактирано от ikirov; 12-02-20, 22:18.

        • sek.1
          sek.1 коментира
          Редактиране на коментар
          В този свят за повечето технически измервания е прието 20 градуса по Целзий и е нормално апаратурата да не работи коректно при по ниски или по високи температури . Предполагам че по новите направо отказват да работят при някакъв процент нагоре или надолу .

        • santaclash
          santaclash коментира
          Редактиране на коментар
          Спомням си като карах на газ едно време, два пъти в годината си ходех профилактично при едни газаджии, които винаги проверяваха как работи колата с газанализатор. Една зимна вечер, заради авария, пунктът беше останал без ток и темпераутирите вътре бяха паднали под 0.
          Бая техника им беше тотална щета, но най-много ги боля за някаква сонда или датчик на газанализатора. Нещо с цена 300-400 евро беше.

      • #36
        Казваш, смърдящите може да си смърдят на воля...
        HONDA CR-V I, 2000г., B20Z1

        Коментар


        • #37
          Първоначално публикуван от dimkaraganchev Преглед на мнение
          До колкото знам, колите на газ имат около 3 пъти над нормата въглероден диоксид. Ама, те и хората са над нормата, та не знам...
          Те тука си се обръкал много.Ако не работи добре и не е с добра центровка на уредбата ,има серен окис,ако всичко е наред ,ще покаже нищо.Добре настроена уредба не мирише и не бълва гадости и на студен мотор.При загрял само пара с леко кисела миризма.Въглероден диоксид ,ма друг път.
          Трябваше да почивам вчера! // Мразя сапунени сериали и фейсбук ,не слушам чалга!NO FEAR!

          Коментар


          • ikirov
            ikirov коментира
            Редактиране на коментар
            "Въглероден диоксид ,ма друг път. "
            И в какво според тебе се свързва въглеродът от въглеводородното гориво?

          • Kirilpm
            Kirilpm коментира
            Редактиране на коментар

        • #38
          Първоначално публикуван от faster Преглед на мнение
          ...серен окис....
          Мхм, сега остава и да обясниш от къде се пръква сярата в цЕлата схема.

          За въглеродния диоксид... Пак без думи.

          Какви са проблемните газове пише в евро стандартите. Земете да ги прегледате преди да ръсите недоразумения на корем.

          Интернет експлорър: Безплатно предоставян от Майкрософт тул за сваляне на браузер по избор.

          Коментар


          • Kirilpm
            Kirilpm коментира
            Редактиране на коментар
            Аз пропан-бутан със съдържание на сяра не съм срещал в търговската мрежа, но може и да съм изостанал.

          • sparkybg
            sparkybg коментира
            Редактиране на коментар
            Така де. То и за нафтата и бензина важи от едни поне 10 години.

          • Kirilpm
            Kirilpm коментира
            Редактиране на коментар
            Пак напомням, втренчил си се в дребните подробности, ситния шрифт, а изпускаш най-същественото.Ако с една "центровка" на газовото можем да сведем въглеродния двуокис до 0, то ако прибавим към нея центровка на запалителната система, следва да сведем въглеродния оксид, азтоните оксиди и въглеводородите до 0, после продаваме закупените газ анализатори на по-изостанали страни от нас и си свиркаме

        • #39
          А бе, някой минавал ли е ГТП на газ?
          HONDA CR-V I, 2000г., B20Z1

          Коментар


          • Kirilpm
            Kirilpm коментира
            Редактиране на коментар
            ГТП като ГТП даваш 5 лева отгоре, преписват данните от паспортна на газовото и си пожелавате приятен ден.

          • venkabg
            venkabg коментира
            Редактиране на коментар
            Че откъде паспорт?
            Пишат номера на бутилката и всичко приключва. Иначе мушат разни кабеляци в ауспуха и дават газ, ама дали е в норми никой ми не е казал. В Кат е по трудно, ако нямаш документ. Взеха, та записаха номера на изпарителя.
            Файда от паспорти. Едната ми кошница има такава диплянка. Е, инсталацията беше велика, на косъм да се запали. Ама паспорт слънце....

        • #40
          Принципно се тества на фабрична горивна апаратура и после алтернативната.Ако фабричната не е изправна автомобилът се счита за неизправен.Ако фабричната е изправна и алтернативната също , газ колко душа дава .Никой не е забранил изправните автомобили , даже и в БГ
          Язека , с Голф 3 , 1992г .Алтернативен камион
          Човешкият прогрес е резултат от обмен на информация?Аз поне съм съгласен.

          Коментар


          • #41
            Чисто терЕтичен въпрос, защото никога не съм работил с газ анализатор:
            Ако колата ми е с повече от един кюнец, как се мери?
            Съботата ми вървеше добре докато не осъзнах, че е понеделник.

            Коментар


            • #42
              Първоначално публикуван от dimkaraganchev Преглед на мнение
              А бе, някой минавал ли е ГТП на газ?
              Случвало ми си е на газ, да ме карат да обръщам на бензин, защото уредът им не може да хване дори минимални стойности - и това с "избочен" катализатор.

              Коментар


              • #43
                Първоначално публикуван от dimkaraganchev Преглед на мнение
                А бе, някой минавал ли е ГТП на газ?
                Аз и с нивата и с урала . Нивата няма бензинова помпа но пак може някак си да я излъжа да заработи на бензин но при урала няма никаква възможност . Карбураторите са с отрязани поплавкови камери и нямат нито един жигльор . Бензиновия резервоар отдавна е заминал на скрап . Една работна бутилка 200 литра и една резервна 100 . Натиснете снимката за да я уголемите

Име:20111124_111120.jpg
Прегледи:315
Размер:156.1 КБ
ID:6559871Натиснете снимката за да я уголемите

Име:20111124_111513.jpg
Прегледи:323
Размер:160.5 КБ
ID:6559872

                Без цигари и алкохол ще съм най здравия труп в гробищата .

                Коментар


                • #44
                  Минавам отновно на газ ,след това и на бензин.Нормални стойности и на двете за джип 94та.На газ ,нещо ,то и почти не мирише.За центровката нема да обяснявам на разбирачи,а да процват с пренаситено подаване на газ да видят кво става,щото аз съм пробвал.Другия проблем са утайките при стара бутилка,.Газта на различни вериги е с различни примеси .На ГТП мерят с газ анализатор,проверяват състоянието на бутилката и срока и на годност.Паспорт не изискват ,аз си го имам от годината на регистрация на уредбата с всички заверки ,докато ги правеха в него,сега вече са в системата .Газта се води еко гориво навсякъде ,коюто иска да си търси под вола теле,да му мислят дизелджиите ,щото са трудни за вакравне в норми ако са излезнали веднъж.За по-старите става въпрос.
                  Трябваше да почивам вчера! // Мразя сапунени сериали и фейсбук ,не слушам чалга!NO FEAR!

                  Коментар


                  • #45
                    Първоначално публикуван от faster Преглед на мнение
                    Мда му мислят дизелджиите ,щото са трудни за вакравне в норми ако са излезнали веднъж.За по-старите става въпрос.
                    Точно по старите се вкарват в норми много по лесно от новите . Просто имаш много по малко параметри за регулиране . При новите един датчик някъде да се бъзика и си дотам . На моето Рено 4 нови разпръсквача Бош са по 25 лева .

                    Без цигари и алкохол ще съм най здравия труп в гробищата .

                    Коментар


                    • cecoa1
                      cecoa1 коментира
                      Редактиране на коментар
                      Не се мерят, щото някои неща се мерят под натоварване...

                    • sparkybg
                      sparkybg коментира
                      Редактиране на коментар
                      До е4 включително нормите са изпълними с що-годе нормални технически решения. После става перверзия, а резИлтата всички си го знаем.

                      Сега се работи по други перверзии - бензинка с директно впръскване и DPF. РезИлтата надали ще е по-различен.
                      Последно редактирано от sparkybg; 13-02-20, 15:17.

                    • Kirilpm
                      Kirilpm коментира
                      Редактиране на коментар
                      Даже е по шарен резИлтата, имаш си типичните проблеми за бензинка + нагар в колектора и портовете на главата досущ като на дизел + цяло стадо нови идиотщини (c) Volkswagen + най-голямата драма за българина - не може на газ.
                      Ако докараме по-голямата част от нашия автопарк да покрива Евро4 всичко ще е цветя и рози, но не знам дали ще го доживея.Дори и в големите градове нещата ще са съвсем нормални, първо защото нямаме чак толкова големи градове и второ защото нямаме чак толкова много автомобили, е идиотската инфраструктура на много места дърпа назад спрямо другите фактори, но все пак съм на мнение, че ако го докараме да няма дизели тип форд транзит от 90те и бензинки тип четиритактов трабант всичко ще е ок.

                  Активност за темата

                  Свий

                  В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                  Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                  Зареждам...
                  X