Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Караме на фарове през цялата година!

Свий
Темата е затворена.
X
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • От: Караме на фарове през цялата година!

    Ми не. Повече трупове ще има с и без фаровете.
    Плюса на фаровете е другаде.
    И азъ вамъ г~лю: просите и дастсѧ вамъ: ищите, и ωбрѧщете: толцыте, и ωтверзетсѧ вамъ: всѧкъ бо просѧй прiемлетъ, и ищѧй ωбретаетъ, и толкоущемоу ωтверзетсѧ

    Коментар


    • От: Караме на фарове през цялата година!

      Няма смисъл от повече приказки, така или иначе утре излиза в държавен вестник.
      подаръци за мъже от FACOM
      промоция на читави инструменти

      и на хоби такива

      тел. О879 Ч8Ч 2З5

      Коментар


      • От: Караме на фарове през цялата година!

        А къде именно?
        Понеже аз споделям мнението на американското правителство, което има някои съображения да забранява задължителността на дневните светлини. За което съм писал още преди онези публикации.
        Изложи своите виждания - ако са умни - ще ги осмисля.

        Коментар


        • От: Караме на фарове през цялата година!

          Съвсем на трезво ми щукна и още една "гениална" идея.:- Да се кара задължително с натиснат клаксон(пешеходците със свирки естествено). Така и невидимото ще се чува! Малкия дискомфорт ще се ликува с тапи за уши, обаче хванат ли някой да кара с тапи....спукана му е работата! След тая мярка гарантирам спадане на произшествията, изобщо и на трафика . А лудницата по пътищата ще има един някак си по-завършен вид.
          Това което ни липсва ни кара да мечтаем.

          Коментар


          • От: Караме на фарове през цялата година!

            "Държавен вестник" напоследък е нелоша конкуренция на "Нощен шок".
            А ако аз взема да напиша в "Страстбургски отечествен фронт"?

            Коментар


            • От: Караме на фарове през цялата година!

              Първоначално публикуван от turtey Преглед на мнение
              Обаче коли ще се карат все повече и повече, съответно нивото на водачите им ще пада.
              ...И не може да седим още в миналия век. Щото например ако тогава 120 км/ч на магистралата беше смислено ограничение, сега 140 е смешно. Ми аз на трета вдигам повече бе, пък карам кола със сравнително нискотехнологичен мотор.
              За радост или съжаление камънаците, бетонът и дърветата край пътя не се замислят в кой век сме и укротяват поне малка част от такива модернисти.
              Защо пък като имало повече коли, ще пада нивото на квалификацията на водачите? Аа, може би политическо решение - също като онова за фаровете. А не може ли тогава нивото на водачите да се запази или повиши с наличните в новия век добри учебни пособия, а чиновническите "решения на проблеми" да се пропуснат? Не може, ако политиката е да се краде вместо да се управлява държавата а овцете блеят съгласно като ги натирват.

              Коментар


              • От: Караме на фарове през цялата година!

                брой: 60, от дата 7.8.2012 г. Официален раздел / НАРОДНО СЪБРАНИЕ стр.6
                Закон за изменение и допълнение на Закона за движението по пътищата


                Айде радвайте се прожекторни гадове

                Коментар


                • От: Караме на фарове през цялата година!

                  Водачи ,които нямат преценка ,кога трябва да включат светлини и кога е ден и нощ ,явно имат съществени проблеми и нямат място на пътя,те значи не гледат къде се намират и накъде карат!Точната преценка на водача е най- важният ФАКТОР за БЕЗОПАСНОСТ,нямаш ли такава си рисков водач, независимо дали си с фарове или със специални светлини ,няма значение !То е елементарно КАТ могат да направят статистика на всеки водач като ПТП-та и други нарушения и да дава препоръки за опреснителни курсове,това би стреснало всеки!
                  Трябваше да почивам вчера! // Мразя сапунени сериали и фейсбук ,не слушам чалга!NO FEAR!

                  Коментар


                  • От: Караме на фарове през цялата година!

                    Първоначално публикуван от hudson Преглед на мнение
                    брой: 60, от дата 7.8.2012 г. Официален раздел / НАРОДНО СЪБРАНИЕ стр.6
                    Закон за изменение и допълнение на Закона за движението по пътищата


                    Айде радвайте се прожекторни гадове
                    Не е ли с днешна дата? Че 7.8 е малко утре ...

                    Коментар


                    • От: Караме на фарове през цялата година!

                      Утре е и влиза в сила 3 дни след публикуването.

                      Коментар


                      • От: Караме на фарове през цялата година!

                        Аз срещу закон, който са приели мнозинството, няма да ритам и ще го спазвам - мнозинство са, явно, може и да са прави, знае ли човек.

                        Някъде по-напред споменах, че съм против, споменах и защо. Но ако има суха статистика (понеже още си мисля, че мога да мисля), бих бил благодарен да я прочета, без значение дали "модераст", модератор или друг някой, по-близо до "бог" ще я сведе до нас, простосмъртните (от официалната може да хванеш ортикария само или какъв да е самолет за по-далеч).

                        Има ли такава?

                        Коментар


                        • От: Караме на фарове през цялата година!

                          Явно 500-те години робство са ни се отразили наистина.Виждам много заблудени хора, виждам и такива които осъзнават за какво иде реч, но те са малко.Просто е излишно да се пише каквото и да било, виждам че важи правилото- еди си къде е така па защо и тука да не е така, направо не е за вярване!
                          0886685545-Влади- ОФ-РОУД КЛУБ"НОВИ ИСКЪР 4Х4 ЕКСТРИЙМ"

                          Коментар


                          • От: Караме на фарове през цялата година!

                            Пускайте си светлините!Да оставим поне две гладни дечица!
                            Виден столичен ихтиолог

                            Коментар


                            • От: Караме на фарове през цялата година!

                              Поразрових се из нета и копирам няколко текста за "ползата" от DRL
                              Водещи специалисти са го доказали "Файда няма":
                              Все още никоя държава не отчита доказателства, че светлините предотвратяват пътни инциденти и спасяват човешки животи /изследвания, статистика и т.н./. Само във Финландия е доказано, че са спасени животни /елени ...../.
                              През 2003 се въвежда задължително каране на фарове и в Австрия, но през 2005г. то пада, поради неефективност.
                              Още доста държави от южна Европа могат да служат за пример на България по ниския брой катастрофи.
                              Я да разсъдим, защо в южните бели държави в Европа има нисък брой катастрофи. Значи не е от лампите........ от маслините ще да е!
                              Директива на Европейската комисия 2008/89/EC от 24 септември 2008
                              С препоръката от юли 2006 година Европейската комисия даде сериозна подкрепа за използването на дневни светлини, включително късите. Две години по-късно и след провала им в Австрия комисията оттегли подкрепата си по отношение използване през деня на светлини, различни от светодиодните. Приетата директива 2008/89/EC от
                              24 септември 2008 е политически компромис, който удовлетворява интересите на лобитата, които я иницираха,
                              но взема предвид и съображенията на противниците й.
                              "Считано от 7 февруари 2011 година всички нови коли да бъдат оборудвани стандартно с нискоемисионни светодиодни (LED) дневни светлини. Същото да важи след август 2012 за камионите и автобусите."

                              http://dadrl.hit.bg/
                              Изпратено от Drivers Agains Daytime Running Lights - UK до всички членове на Европейската комисия

                              За да онеправдае от медицинска гледна точка дневните светлини, Европейската комисия обръща вниманието на учените към мнението на посочен от тях експерт по очни болести, който се произнася относно въздействието на продължителното осветяване и заслепяване върху зрението на водачите. Проблемът е още по-сериозен, тъй като светлините на повечето превозни не са пригодени за дневна употреба и използват класически крушки с висок интензитет на осветеност.

                              Най-новите изследвания в областта на офталмологията включват ретината, сетивната- и електро-физиология. Свързани с това явления са така наречената слепота, породена от движещи се предмети и неволна (подсъзнателна) слепота - и двете резултат от физиологията на човека и начина по който работи мозъкът. Именно изследванията над тези явления категорично доказват, че шофирането със запалени светлини денем води до катастрофи!

                              Д-р Петер Хайлих, световно признат професор по офталмология към Виенския университет, продължава активно да прави изследвания върху тези негативни ефекти. Терминът, който той най-често използва е „краткотрайна визуална памет” и се отнася до факта, че хората не сме еднакво внимателни към всички обекти в полезрението си, по начина по който интуитивно считаме или го имаме за даденост.

                              Дразнители, като светлини на фарове, изострят това явление и правят по-възможно обекти в зрителното поле да изчезнат напълно за кратък период от време. Както д-р Хайлих отбелязва, това е най-вероятната причина участници в инциденти след това да казват, че не са видели другия – не понеже като цяло са били невнимателни, а заради физиологичния ефект на „кратковременна визуална памет”.

                              Заключение

                              Не можем да избегнем нелицеприятната присъда, че DRL имат съществени негативни странични ефекти. Ползата от тях е съмнителна. Тя трябва да бъде доказана. Досегашните изводи от направените анализи са противоречиви и несъстоятелни. Дори това да не беше така, разработките относно ползата нямат конкретна методология, по която го правят. Логично и изводите направени от тях нямат стойност.

                              През 1972 година употребата на дневни светлини става задължителна първо във Финландия. От тогава до наши дни редица други страни следват същия пример. Близо четири десетилетия все още остава недоказано, че тази мярка води до намаление на инцидентите.

                              Stephen Prower
                              9 February 2000

                              Коментар


                              • От: Караме на фарове през цялата година!

                                Първоначално публикуван от FLY_FREE Преглед на мнение
                                Не ми разбра иронията.Това са чист приход на петролните компании и държавата-що да се откажат от тях.
                                Не знам дали сте се сблъсквали но фирмите внасящи акумулатори ,трудно приемат рекламации от таксита ,именно поради тежкия му режим на работа .
                                Нали точно затова там ходя с другата кола!
                                Иво (таксито) Андреев
                                0988 91 80 50
                                Каджива Елефант 750 Лъки Експлорър 89-та

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X