Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Не така Колега! Опасно шофиране с Нисан и АТВ!

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • До: Не така Колега! Опасно шофиране с Нисан и АТВ!

    Първоначално публикуван от druncho Преглед на мнение
    Мерси, че дозатвърди мнението ми
    Абе навлизаме в подробности. Ако не съберат достатъчно пари от глоби следват намаляване на заплати и съкращения в персонала. Ако направят повече от норматива- бонуси и нови коли. Ти my викай както си искаш. Важното е че от всяка глоба той прибира пари във вид на заплата, премиални или оборудване. Точно за това е заинтересуван да те гепи в нарушение. Това, ако не е % от глобата за него какво друго е, че не се сещам?
    https://m.youtube.com/watch?v=mIAYxWCXF8A

    Коментар


    • До: Не така Колега! Опасно шофиране с Нисан и АТВ!

      Говорим за принципа - дали има стимул да бачка или не.
      Бачкаш или си бьркаш в носа и взимаш едни и сьщи пари принципно не е добьр принцип.
      Бачкаш или не ти дават едни 400 кинта колкото да оцелееш,а са те облекли с власт и най-кривото което може да се получи.
      TOYOTA SEQUOIA ‘11
      W140 S420 '99

      Коментар


      • До: Не така Колега! Опасно шофиране с Нисан и АТВ!

        Първоначално публикуван от NIKSD Преглед на мнение
        Абе навлизаме в подробности. Ако не съберат достатъчно пари от глоби следват намаляване на заплати и съкращения в персонала. Ако направят повече от норматива- бонуси и нови коли. Ти my викай както си искаш. Важното е че от всяка глоба той прибира пари във вид на заплата, премиални или оборудване. Точно за това е заинтересуван да те гепи в нарушение. Това, ако не е % от глобата за него какво друго е, че не се сещам?
        Ама някой си говорят ей така наизуст без да мислят.
        Това да не е магазин за парфюмерия?

        Коментар


        • До: Не така Колега! Опасно шофиране с Нисан и АТВ!

          Първоначално публикуван от druncho Преглед на мнение
          Ама някой си говорят ей така наизуст без да мислят.
          Това да не е магазин за парфюмерия?

          Ми не е и без да се заяждам,но даже ти казах с какви думи да тьрсиш из Гугьл

          http://books.google.com/books?id=eji...um=4&ct=result

          Сега ще скочиш МА ТВА НЕ Е ОФИЦИАЛНО...............да,ама работи.



          Спирам колега,ако ти трябва превод свирни и ще се пробвам
          Последно редактирано от BENZBOSS; 08-02-09, 08:32.
          TOYOTA SEQUOIA ‘11
          W140 S420 '99

          Коментар


          • До: Не така Колега! Опасно шофиране с Нисан и АТВ!

            Колега, ако искаш да разбереш дали е парфюмерия моля те направи си малко труда да кликнеш на Google както те посъветваха малко по нагоре. За последен път- ето ти това долу, открих го след по малко от минута търсене. Повече няма какво да кажа, пък и това не беше идеята на темата. Успех в четенето.

            Are cities using traffic fines to boost revenues?

            San Diego Business Journal , March 22, 1999 by Mike Allen


            Change in State Law Lets Cities Collect More Cash
            San Diego and other California cities are collecting twice as much revenue in traffic fines, thanks to a change in state law which may be causing some cities to rethink traffic enforcement as a way of generating more revenues.
            The change, which took effect in July, returns to the cities funds the state took away in 1992 to help Sacramento balance the state's budget. Because of the change, cities now retain the full amount of the base fine for moving violations issued in a city.
            Previously, cities would have to split the base fine with the state, which resulted in some cities not putting a high priority on local traffic enforcement.
            Related Results




            Ernie Anderson, San Diego's director of financial management, said because the city was getting less money from traffic fines, traffic enforcement wasn't emphasized and the number of tickets issued on moving violations dropped.
            Anderson said in addition to the state taking half of every traffic ticket issued, San Diego also changed the way it allocated police resources, putting more personnel into a community-oriented policing program where the focus was serious crime deterrence rather than traffic enforcement.
            San Diego Assistant Police Chief Keith Enerson said tickets issued for moving violations increased from 129,195 in 1997 to 136,653 in 1998.
            Enerson said the higher number of tickets last year had nothing to do with the city receiving a larger share of the ticket. He also said the drop in number of traffic officers was more a product of community-based policing, not caused by the state taking half the base fines.
            San Diego and several other cities in the county didn't see an immediate increase in the number of citations issued after the law went into effect, but some are anticipating a big boost this year, both from the doubled share of the fines and because many cities are expanding traffic enforcement divisions.
            For the coming fiscal year beginning in July, San Diego should see the revenues it collects from traffic fines double from $1.6 million to $3.2 million, according to a financial report issued by the city this month.
            Anderson said in the past, San Diego didn't have a lot of officers dedicated to traffic safety, but that has changed recently.
            Other cities in the county are also seeing a rise in revenues derived from traffic citations, a fact that may have prompted a few cities to expand traffic enforcement.
            Sheriff's Department law enforcement contract manager Harold Donahoo said three of the nine cities that contract with the county added new traffic units - either a sedan car or motorcycle officer - during the current fiscal year.
            In Santee, a new motorcycle deputy began working earlier this month, an addition that will cost the city $138,602 for a year's service.
            Santee City Manager George Tockstein said the city's increased share of the traffic tickets wasn't a major reason for the decision to expand the traffic division.
            "They (the City Council) just felt, 'Hey, we've got a little extra money, so we'll get an extra traffic enforcement deputy,'" Tockstein said.
            The increased traffic generated from Highways 52 and 125, which both terminate in the East County city, was generating more congestion on the city's streets. Adding another motorcycle unit was needed to make the city safer, he said.
            Santee will collect an estimated $74,000 this fiscal year from traffic fines, more than double the $32,000 it received for the 1997-98 fiscal year, Tockstein said.
            In addition to Santee, the cities of Lemon Grove and Vista also expanded their traffic enforcement, and several other cities are considering a similar move, Donahoo said.
            The question is whether cities are using the expanded traffic patrol as a means of boosting income to pay for other city services.
            An Oceanside resident who requested anonymity said he recently received a traffic fine from a city police officer for failing to come to a stop while a school bus on the other side of a two-lane road was stopped.
            The Oceanside officer, hidden from view, pulled over the driver and two other cars following him on the date when the admitted violation occurred.
            "He was up in a driveway, and sort of swooped down, and got all three of us," he said.
            The violation cost $406, nearly all of which the city of Oceanside gets to keep.
            An Oceanside Police Department spokeswoman and other law enforcement agencies contacted for comment denied cities were expanding their traffic divisions based on the law change that returns all of the base traffic fines to the cities.
            Lt. Don Hunter, a spokesman for the Chula Vista Police Department, was typical of the response given.
            "I didn't even know the law had changed," Hunter said. "Police departments are not set up for generating revenues. We don't plan on making changes in the way we do enforcement based on the fact that this will be getting the city a few extra bucks."
            Along with traffic fines, some cities are generating funds from novel approaches to traffic enforcement. One of the more innovative in San Diego is a red light camera enforcement program now operating at eight city intersections.

            http://www.signonsandiego.com/uniont...m10coppay.html
            Последно редактирано от NIKSD; 08-02-09, 08:54.
            https://m.youtube.com/watch?v=mIAYxWCXF8A

            Коментар


            • До: Не така Колега! Опасно шофиране с Нисан и АТВ!

              Много оспамихме темата.
              Но пак не ме убедихте. Тук става дума за приходи на отделната община. Променен бил закон, според който преди това деляли със щата приходите от глоби. Сега не го деляли, а си го прибирали целия. И затова назначили още полицаи. Но пак повтарям заплатите им не зависят от глобите! И за де не съм голословен ето едно цитатче от линка, който дадохте - "The fund cannot be used directly to pay police officers' salaries"

              Коментар


              • До: Не така Колега! Опасно шофиране с Нисан и АТВ!

                Първоначално публикуван от druncho Преглед на мнение
                Много оспамихме темата.
                Но пак не ме убедихте. Тук става дума за приходи на отделната община. Променен бил закон, според който преди това деляли със щата приходите от глоби. Сега не го деляли, а си го прибирали целия. И затова назначили още полицаи. Но пак повтарям заплатите им не зависят от глобите! И за де не съм голословен ето едно цитатче от линка, който дадохте - "The fund cannot be used directly to pay police officers' salaries"
                So maybe indirectly. Системата там работи. Тук не, а за да не събират "почерпки" тук трябва поне малко да се съобразят нещата. Обаче незнам кога ще стане. Все пак дори и да не е директен % от глобите, трябва да имат стимул. Е уви тук си изпълнявт норматива с каквото им падне. И няма как иначе, колко дела има заведени за обжалване на актове?

                Коментар


                • До: Не така Колега! Опасно шофиране с Нисан и АТВ!

                  Всеки е прав за себе си. Аз лично предпочитам да съм от тези, които спазват (или не) законите по убеждение (дори това да са само законите, който одобряват - което само по себе си е ансурдно) отколкото да го правя от страх от човека в униформа.

                  Много задълбахте. Не е това идеята.

                  Коментар


                  • До: Не така Колега! Опасно шофиране с Нисан и АТВ!

                    Първоначално публикуван от Насов Преглед на мнение
                    So maybe indirectly. Системата там работи. Тук не, а за да не събират "почерпки" тук трябва поне малко да се съобразят нещата. Обаче незнам кога ще стане. Все пак дори и да не е директен % от глобите, трябва да имат стимул. Е уви тук си изпълнявт норматива с каквото им падне. И няма как иначе, колко дела има заведени за обжалване на актове?
                    Дай му на нашия полицай хубава заплата и да видим дали ще си помисли да се скатава и да взима рушвети.
                    Както и друг път съм казвал за мен полицията нарочно се държи в мизерия.

                    Коментар


                    • До: Не така Колега! Опасно шофиране с Нисан и АТВ!

                      Абе 'кво направИхте с тая тема бре?
                      Зима иде

                      Коментар


                      • До: Не така Колега! Опасно шофиране с Нисан и АТВ!

                        Привет,

                        докато се чудих дали да пиша или не по темата, тя нарасна до 8 страници .

                        Според мен колите трябва да се карат по пътищата, дразня се от тарикатите които карат по банкети, трамвайни линии и където им скимне и за това не им давам път когато мога. Залепям се до бронята на колата пред мен и се правя че не ги виждам. Може би трябва да си монтирам камера да им записва физиономиите на лицата когато не могат да се включат в движението зарат такива като мен, ама никой не ги е карал да карат там .
                        А иначе все още има някаква толерантност останала по пътищата, забелязва се когато излизаш от малка уличка все някой ще те пусне, кофтито е че почваш да се чувстваш едва ли не гузен, че си извършил нещо лошо и поздравяваш с аварийките (а не трябва да е така),, Но пък ти става кеф когато тебе те поздравяват като пуснеш някой от уличките.
                        Стремя се винаги да си представям маршрута по който ще карам и си начертавам една линия на дрижение и колкото и да е натоварено карам по нея. Някой път е бързо придвижването, някой път не. Ама това прескачане от лента в лента само допълнително изнервя хората, какво ше спечелиш някоя секунда в повече за да висиш след това на светофара???

                        Бордюрите не са направени за да пречат да се качват колите по тях. Тяхната основна цел е да предпазват пешеходците от автомобил който е излязал изън контрол (казвам ви го като пътен инженер), в града се предполага че скоростите на движение са малки. И ако автомобил излезе по някаква причина извън контрол, то се предполага, че височината на бордюра е достатъчна да отклони автомобила обратно към пътното платно, за да не нарани страничните минувачи. Извън града и по магистралите за тази жел се слагат мантинели и бетонни огради. Там пешеходци няма, а целта е да се запази живота на хората в автомобила, като не се позволи да изкочи автомобила и да се натресе в някое дърво, където последвията ще бъдат по жестоки. Мантинелите и бетонните огради са спасили бая животи. Но трябва да се има в предвит че са ефекктивни само ако се спазва огранинието на скоростта в участъка кудето са поставени. Вие си правете изводите.

                        Не одобрявам карането по кални пътища и градинки и след това излизането на шосето ей така без причина. Все пак това е път не става да се върнеш и да си вземеш боклука. За това по добре не го изнасяй на пътя. И без това пътищата са задръстени с бетон от безбройните бетоновози оставящо след себе си купчинки като ак-та. Разни строителни материали от незакрепен товар. Ама когато имаш възможност да си караш чисто по пътя, що ли ти трябва да изнасяш калта на пътя. Та нали скед някой друг ден минавайки отам ще псуваш, че пътя е окалян и с буци и ще търсиш виновника .

                        Това е мойто мнение, ако някой е съгасен с него нека вземе и не позволява на разните му тарикати да се бутат в движението както им скимне. Правете се на ударени, че не ги забелязвате това тях ги ядосва няй много. И ще почнат да осъзнават факта, че който бърза стига бавно .

                        п.п.

                        Не така колега!!!
                        Последно редактирано от vesowarworld; 08-02-09, 13:41.
                        LZ1VWW

                        Коментар


                        • До: Не така Колега! Опасно шофиране с Нисан и АТВ!

                          Тук стана като ония лаф - не знам как е ама и така не е.


                          Човека с който говорех преди време и на 2 различно служби тук,виждал сьм го с мотор като пьтен полицай както и с форсирано цивилно Камаро.Като е с Камарото няма да те спре с радар,но минеш ли през градинка с джип ела гледай кво става.

                          Основната заплата на тоя беше около 60-65% от това което взима всеки месец.Останалите около 40 % си идват като бонуси и премиални които са вьрзан % от глобите които той и колегите му от участька сьбират и идват от какви ли не фондове и програми.Това ако не е % от глобата аз не виждам какво друго е.

                          Работше в Сан Диего Каунти,сега е пенсионер като пенсията му е около 15% по-ниска от цялата сума която получаваше като полицай.ам вече не сьм го питал какьв е % от това което сьбират колегите и колко от пенсията му е % от глобите.


                          И смисьла на моите думи е не това кой и колко взима,а това,че един такьв има стимул да бачка и има защо да си пази работата и да я вьрши вьзможно най-добре.Дай му ясни закони и добра заплата и после карай из тревата.



                          ОФФ от темата - Ориндж Каунти в момента беснеят,всички които са били на временна работа са на пьлен работен ден и сьбират за бюджета на общината че са го закьсали.Просто такава заповед имат и е добре дошло за тях.................познайте защо.
                          TOYOTA SEQUOIA ‘11
                          W140 S420 '99

                          Коментар


                          • До: Не така Колега! Опасно шофиране с Нисан и АТВ!

                            Абе хора имам чувството че живеете в друг свят!Полицай в америка,германия и каде ли не!Заплатите на полицайте колко били строги еди каде си еди какви си били.Защо не спрете да говорите глупости!Все пак живеете в българия!Кой от вас явно всички невинни и ненарушаващи закона хора ходят карат и се забавляват в гората.Кой от вас всеки ден паркира само на строго определени места!

                            vesowarworld колега незнам колко време си се чудил дали да пишеш но поначина който се изказа за дистанция вярваш ли ми че някой ден ако те видя зад мен да си на по малко от 1 метър ще претърпиш удар в джипкат отпред!Такива като теб най-много ги харесвам тип таксиметров шофьор!Искам да видя някой такъв тарикат как няма да ме пусне като мина с почти половината джип пред него в задръстването като преди това съм си подал съгнал за престрояване!
                            Казваш че хора който излизат от полето са компклексари съдейки по твоя пост точни ти си от този вид хора.Който явно ги е яд че някой идва от някаде по еди каква си причина и не е висял час или два в задръстване.
                            Надявам се на се обидиш от мнението ми но просто истината е така!Комплексарите не са с джиповете а тези който си мислят че са царета на пътя никой неможе да мине пред тях никой неможе да ги изпревари!
                            https://www.youtube.com/watch?v=xvZ7xkufXn4 HEAVY BONE RACING TEAM

                            Коментар


                            • До: Не така Колега! Опасно шофиране с Нисан и АТВ!

                              Първоначално публикуван от ДиДжейДавел Преглед на мнение
                              ако те видя зад мен да си на по малко от 1 метър ще претърпиш удар в джипкат отпред!Такива като теб най-много ги харесвам тип таксиметров шофьор!Искам да видя някой такъв тарикат как няма да ме пусне като мина с почти половината джип пред него в задръстването като преди това съм си подал съгнал за престрояване!
                              Казваш че хора който излизат от полето са компклексари съдейки по твоя пост точни ти си от този вид хора.Който явно ги е яд че някой идва от някаде по еди каква си причина и не е висял час или два в задръстване.
                              Надявам се на се обидиш от мнението ми но просто истината е така!Комплексарите не са с джиповете а тези който си мислят че са царета на пътя никой неможе да мине пред тях никой неможе да ги изпревари!
                              Страшен си много. Направо на всички тук им вдъхна такъв респект, че може направо администратор да те направят.
                              Ела да ме засечеш и се тресни в мен да те видим тогава колко ти е тарикатлъка
                              Ти осъзнаваш ли въобще какво говориш? Ами ако в някоя кола има дете? Какво ще правиш тогава? А??? .............................................................................................................
                              Точките можеш сам да се сетиш вместо какви думи ги слагам

                              Коментар


                              • До: Не така Колега! Опасно шофиране с Нисан и АТВ!

                                Първоначално публикуван от ДиДжейДавел Преглед на мнение
                                .....
                                Такива като теб най-много ги харесвам тип таксиметров шофьор!Искам да видя някой такъв тарикат как няма да ме пусне като мина с почти половината джип пред него в задръстването като преди това съм си подал съгнал за престрояване!......
                                Да живеят дребните тарикати!!! Браво ,бе!
                                Дясна лента - само за завоя надясно, с отделна секция на светофара. Лява лента - за направо. В лявата винаги има коли, дясната е обикновено празна. Тарикатът минава по дясната, за да не чака и се опитва да се вреди преди останалите за направо. В това време задръства престроените за десен завой! Е, разбира се, че няма да го пусна такъв! Аман от простаци!
                                Това беше само пример на едно тясно, но натоварено пловдивско кръстовище. Освен в случаите когато закъснявам за среща, винаги правя път на нуждаещите се, със и без подаден сигнал от тяхна страна. Така че малко повече култура на пътя няма да се отрази зле на всички ни!
                                НИКОЙ НЕ Е ТОЛКОВА СЛЯП, КОЛКОТО ОНЗИ, КОЙТО НЕ ИСКА ДА ВИДИ!
                                Omnia vincit amor !

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X