До: Знаци със светлините
Това което аз лично съм виждал по аутобаните в Германия:
- При нужда от рязко "убиване" на скоростта масово се ползват аварийните светлини. При такава ситуация все едно навлизаш в "нива със слънчоглед"... Почти всички скачат на педала на спирачката и копчето на аварийните едновременно.
- Когато искаш да минеш в лява лента за да изпревариш (някой с каравана напр.), но няма пролука в реда от автомобили, с премигване на "светкавица" колегата от ляво ти дава възможност "да го прередиш" . Отблагодаряваш се с кратко ляво-дясно на мигачите или кратки аварийни.
- Закон при TIR-овете, особенно вечер- не се прибират след изпреварване на колега (от същата категория) докато той не им присветне, че маневрата е в заключителен етап... Отблагодаряването при тях е с редуване на мигачите за кратко.
Тук такситата ползват аварийните като предупреждение, че Ша спират, независимо къде и за колко време! Ти си се оправяй, те са с "аварийно" предимство...
Това което аз лично съм виждал по аутобаните в Германия:
- При нужда от рязко "убиване" на скоростта масово се ползват аварийните светлини. При такава ситуация все едно навлизаш в "нива със слънчоглед"... Почти всички скачат на педала на спирачката и копчето на аварийните едновременно.
- Когато искаш да минеш в лява лента за да изпревариш (някой с каравана напр.), но няма пролука в реда от автомобили, с премигване на "светкавица" колегата от ляво ти дава възможност "да го прередиш" . Отблагодаряваш се с кратко ляво-дясно на мигачите или кратки аварийни.
- Закон при TIR-овете, особенно вечер- не се прибират след изпреварване на колега (от същата категория) докато той не им присветне, че маневрата е в заключителен етап... Отблагодаряването при тях е с редуване на мигачите за кратко.
Тук такситата ползват аварийните като предупреждение, че Ша спират, независимо къде и за колко време! Ти си се оправяй, те са с "аварийно" предимство...
.


Коментар