Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Някакъв чалъм за "Зелена зона"?

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • По целия свят е същото като в София.
    В България към проблема се добавя безхаберието на общината, рушветите и балканския синдром.
    Живея на село, където дворовете са над 400м/2. Имам комшии с по декар двор които паркират на улицата. Ако гледаха домати, царевица или пилци, добре, ама не. Дворовете стоят в бурени а колите на улицата. Да не се цапат. Има къщи които дори нямат проход към задния двор. Ще дойде време и тук да сложат синя зона.

    ПП ако някой няма къде да си държи караваната, лодката, ремаркето, имам свободни едни 3-4 декара зад къщата. Трябва само да си окоси
    ..и куче пазач имам. 55 кила.
    Фаровете за мъгла правят колата 2м по-дълга, 10г. по-млада и 200 коня повече.
    Вальо. О888 557Ч7Ч
    Silverado 1.3 i

    Коментар


    • Има много лесно решения на проблема със "зелена зона".
      Преместете се да живеете в самия център - там където е "синя зона", и няма да имате проблем със "зелена зона".
      Не чета коментари и не отговарям на такива.

      И коментаторите...

      Коментар


      • Първоначално публикуван от ittso Преглед на мнение
        Има много лесно решения на проблема със "зелена зона".
        Преместете се да живеете в самия център - там където е "синя зона", и няма да имате проблем със "зелена зона".
        При предишния имотен балон (2006-2007) съвсем сериозно обмислях да се преместя под наем в центъра, не заради зоната, а заради адските задръствания. После (2008 г.) балонът се спука и трафикът в Перни-Софийската агломерация рязко намаля (който помни, ще потвърди). През 2016 г. отново тръгна да се надува балон и реших да си купя офис, като заради двама от моите служители дадох два пъти повече пари от предвидените за такъв с идеални части от вътрешен двор и възможност за безплатно паркиране. Върти го, сучи го, все попадам на сътрудници "от тарикатите" © дето живеят по Симеоново-Драгалевци-Бистрица, нали, страшен теферич , ама требе да идват всеки ден на работа в т.нар. "Идеален център", което става само с кола и до ден днешен (ако ще да е до "буферен паркинг"). Аз самият, като себеотрицателен филантроп-работодател паркирах дълги години в подземния "паркинг на Къро" (оня, покойника от ЮАР) на НДК. После на-а-а-а-а-а-а-а-а-а-а-а-а-а-а-а-ай-накрая пуснаха метро и вече не ползвам кола.

        Защо съм против зоните тогава? Защото не мога да търпя нагли беззакония. Но-о-о-о явно раЯта се кефи. Радва се на зоните по различни причини - кой защото е "от тарикатите" © и няма малки деца и не работи нещо "у градО", кой защото "хак да им е на тия тъпи шопи-кестени-джендърчета у Софéто", разни хора, разни идеали.
        В БГ пътната безопасност се решава със знаци 40 км/ч.

        Коментар


        • Лепиш на капака един надпис "Авариен" и караш, спираш и паркираш където ти душа иска!
          Only after the last tree has been cut down,
          Only after the last river has been poisoned,
          Only after the last fish has been caught,
          Only then will you find that money cannot be eaten.

          Коментар


          • Ха така! https://offnews.bg/politika/peevski-...ra-856196.html

            Пеевски ще атакува в съда двойното увеличение на таксите за паркиране в София

            "Умнокрасивитетът" ® изяде дървото.

            За втори път - след оная простотия с велоалеите по "Патриарха" и "Витошка".
            Тия (Васко ДеСе-то & Бонка и с-ие) не си дават сметка, че в центъра живеят пълчища баби и дядовци, които някой требе да воЗи на лекар с кола, да им носи разни неща вкъщи и т.н., а близките им живеят по разни квартали, където сега им натрисат "зона" и на тях. Не зацепват, че активната част от "столичани в повече" са довтасали от провинцията, ушили са се с ипотека във "Вади-Ливади", където без кола си труп, работят на другия край на Перни-Софията, возят деца на детски градини (каквито във "Вади-Ливади-Папури-Тръстики" няма!) пазаруват по големите вериги (каквито пак по местоживеене заради презастрояването, почти няма)... абе резнàха си електоралния клон.

            ДПС-НН е следващият победител в местните избори не само в Татар-Пазарджика, но и в София, копеуе...

            В БГ пътната безопасност се решава със знаци 40 км/ч.

            Коментар


            • sek.1
              sek.1 коментира
              Редактиране на коментар
              Гагич единственото належащо на кмета и спаси София е някой навреме да донесе кофата с вазелина и да не сипе пясък вътре . Сега разбирам колко правилно е било педерастията да е криминално деяние . Пеевски колкото и антипатичен да ми е единствен от цялата кочина наречена НС се зае да направи нещо реално . Понеже той държи ключа към мнозинството другите щат нещат се съобразяват с него . До колкото злите езици говорят че има реална и неограничена власт в съдебната система това за първи път може да е от полза за хората .
              Последно редактирано от sek.1; Вчера, 05:47.

            • Bogoljub Gagic
              Bogoljub Gagic коментира
              Редактиране на коментар
              От сурат-профила на "Атлантици против хибридната война"

              Това решение за зоните е плод на тотална управленска арогантност от хора, които претендират, че ще донесат промяна. Едно младо и самовлюбено нарцисче щяло да спасява София и казва, че хората трябвало да си потърсят транспортни алтернативи.
              И потресаваща политическа некомпетентност - решението е пряк път към настройването дори на собствените избиратели срещу тези, които в момента управляват София.
              Ако има градация на политическото невежество, можем да препоръчваме на арогантите и алчни инициатори да свикат смърдящо на суетна себеизява шествие-селфифотосесия на жълтите павета в защита на скъпото паркиране и разширяването на зоните. Тогава може и да се почувства по-изразително любовта на гражданите към наглите шарлатани. НЕАДЕКВАТНИ ДОЙДОХА, НЕАДЕКВАТНИ ЩЕ СИ ТРЪГНАТ!

          • Тая тема е поредното доказателство за необятните възможности които суратя, чат ГПТ и другите общински кенефи дават в управлението на празните глави.

            Интересното е, че срещу зоните най много цирикат тия които са си направили гаражите на берберници.
            Фаровете за мъгла правят колата 2м по-дълга, 10г. по-млада и 200 коня повече.
            Вальо. О888 557Ч7Ч
            Silverado 1.3 i

            Коментар


            • sek.1
              sek.1 коментира
              Редактиране на коментар
              Това най лесно се променя законодателно . Забраната за променяне статута даже не е нужно и със закон да е . За обект като магазин ; бръснарница и тнт трябват един куп разрешения от доста държавни органи . При нас в квартала няма нито един гараж с променен статут . Тези които бяха магазини по естествен път ги убиха големите вериги . В новото строителство на партерните етажи това което в старото беше гаражи в него е магазини и офиси .

          • Първоначално публикуван от drukman Преглед на мнение
            Тая тема е поредното доказателство за необятните възможности които суратя, чат ГПТ и другите общински кенефи дават в управлението на празните глави.

            Интересното е, че срещу зоните най много цирикат тия които са си направили гаражите на берберници.
            В нашия случай: Отчуждени места за построяването на многоетажен блок с паркинг пред него. В момента изпонастроиха блокове, с подземни гаражи за 1/3 от апартаментите в тях. И живущите в тях почнаха да паркират не само на паркинга пред блока, но и на улиците наоколо. И сега общината ни убеждава да си плащаме за да има места за паркиране? (малък детайл - вечер паркирането е безплатно) Кого лъжат?

            Коментар


            • sek.1
              sek.1 коментира
              Редактиране на коментар
              И това е лесно . Връзваш разрешителното за строеж с броя гаражи / паркоместа примерно по две на апартамент и за толкова колкото може да осигури строителя за толкова му даваш разрешително . Накрая преди акт 15 и 16 броиш и ако ги няма няма няма акт 15 и 16 . Връзваш законодателно гаража / паркомястото като неразделна част от апартамента без право да се продава отделно както са общите части . Сега строителя / инвеститора първо продава гаражите / паркоместата и то в повечето случаи на хора които които нямат жилищен имот в сградата . За това мой познат инвеститорски контрол си напусна работата .
              Последно редактирано от sek.1; Вчера, 08:54.

            • drukman
              drukman коментира
              Редактиране на коментар
              Така е във Виена. На Х апартамента трябва да има У парко места като Z от тях са за обществено (платено) ползване. Примерно Х=10, У=15, Z=5 *Числата са примерни.
              Това обаче е за бъдещето. Не оправя вече построените райони.

            • sek.1
              sek.1 коментира
              Редактиране на коментар
              То тук с вече построените проблеми няма . Проблемите почват като почнат да строят новите свинекомплекси с никакво отстояние . Иначе топлата вода е открита отдавна . Проблема като фирмата строител или инвеститор е на хора близки до някои хора или подставени лица на въпросните . За това толкова години няма ред в строителството .
              Последно редактирано от sek.1; Днес, 05:10.

          • Те това е чалъма и алтернативата на зелената, синята и там каквато зона
            Къща извън града: защо все повече българи напускат бетона

            Спрете Земята, искам да сляза!

            Коментар


            • drukman
              drukman коментира
              Редактиране на коментар
              Аз се преместих на село преди 14 години. Малката щерка беше на 2.
              Неудобствата не успяха да ми развалят настроението нито веднъж.

            • trapper
              trapper коментира
              Редактиране на коментар
              Да, старите софиянци отиват на село и си дават жилищата под наем на новите ...

          • Първоначално публикуван от Urko Преглед на мнение
            Те това е чалъма и алтернативата на зелената, синята и там каквато зона
            Къща извън града: защо все повече българи напускат бетона
            И като не си от гъзетата, дето " пандемията, дистанционната заетост и дигиталните професии дадоха възможност на хиляди хора да напуснат града, без да се лишават от кариера или доходи", ами имаш:

            - дете, което трябва да возиш на училище, тренировки, уроци по музика и т.н.;
            - дементна 80+ годишна майка, която трябва да проверяваш всеки ден дали не се е тръшнала, щото е забравила да си изпие лекарствата, дали не е излязла, хлопвайки вратата и забравяйки ключовете вкъщи;
            - месторабота на 50 км. диагонал от китната ти спретната къщурка, през центъра на София (а по околомръсното - на 80 в едната посока);
            - ангажимент да купуваш лекарства три пъти месечно за майка си и за когото още се налага;

            ... съответно нямаш:

            - 1500 евро излишни на месец за болногледачка или хоспис;
            - още 2000 € за шОфер да вози детето вместо тебе;
            - 300 € месечно за краткосрочно SMS-паркиране по зоните, докато вършиш горните посещения;

            ... просто ще се озъбиш
            drukman коментира
            Днес, 01:03
            Аз се преместих на село преди 14 години. Малката щерка беше на 2.
            Неудобствата не успяха да ми развалят настроението нито веднъж.
            И даваше по 10-20 евро на ден за зона или не мърдаше от село, а? А Петко Бочаров, помниш ли го?
            В БГ пътната безопасност се решава със знаци 40 км/ч.

            Коментар


            • sek.1
              sek.1 коментира
              Редактиране на коментар
              Гагич много хора го правят това от зор . Няма перничанин който да пътува поне 50 км сутрин и още толкова вечер ако имаше нормална работа в Перник .

          • Децата са ходили на училище в центъра на Пловдив и едното продължава да ходи. Мама почина на 84 преди 5г. Жена ми работи в града и кара дъщерята всеки ден на път за работа. На работното си място спира както спира и ако живеех в надстройка над мавзолея. Аз работя където се случи.
            Не караме малолитражки за икономия и не гледам прасе в задния двор.
            Не съм милионер.
            Не разбирам какво толкова си се разтревожил.

            Фаровете за мъгла правят колата 2м по-дълга, 10г. по-млада и 200 коня повече.
            Вальо. О888 557Ч7Ч
            Silverado 1.3 i

            Коментар


            • Bogoljub Gagic
              Bogoljub Gagic коментира
              Редактиране на коментар
              Защото нито си типичния БГ-бачкер, нито си имал зони и прочие простотиЙ когато е трябвало децата ти да ходят на училище. Изобщо съветите ти "купете си хасиенда с пристан за лодки и не мрънкайте за зони" са равносилни на "купете си хеликоптер, па си фъркайте на воля, кви зони?"

            • sek.1
              sek.1 коментира
              Редактиране на коментар
              Гагич с колегата сме от малкото с такива професии и професионална компетентност които ни позволяват да избираме какво ; къде и с кого евенуално да работим . И в най тежките години съм имал поне две - три алтернативи включително и навън . Навън не като метач а като инженер .

          • sek.1 коментира
            Днес, 07:43
            Гагич много хора го правят това от зор . Няма перничанин който да пътува поне 50 км сутрин и още толкова вечер ако имаше нормална работа в Перник .
            Не си разбрал нищо
            Не го правят от зор, а от тъпоумен инат и мрънкалничество. Вместо да земат да си купят едно именийце на теферич и чист въдух, па да си назначат двама шофьори, да возят - единият децата, другият съпругата, те да не мърдат от сараите освен чат-пат за лов или да треснат некоя сгодна буля, па да си сипнат един трийсетгодишен малц, да опнат крака пред камината и да въздъхнат "Уа-а-а-ах-марабабах-ориг! Зони? Ебати скуката! Дреме ми!"
            В БГ пътната безопасност се решава със знаци 40 км/ч.

            Коментар


            • Първоначално публикуван от Urko Преглед на мнение
              Те това е чалъма и алтернативата на зелената, синята и там каквато зона
              ...
              Батето ® кумир на много от тук списващите, отда-а-а-авна е намерил по-добро решение:
              "Какво му трябва на човека? Къшей хляб, бутилка уиски и... една яхта с три миски на нея".
              Ако живееш на яхта - кви зони, кви пет ... евро? Кви къщи на село, кви хасиенди, наемане на шофьори и прочие простотии?
              В БГ пътната безопасност се решава със знаци 40 км/ч.

              Коментар


              • Първоначално публикуван от Bogoljub Gagic Преглед на мнение
                - дете, което трябва да возиш на училище, тренировки, уроци по музика и т.н.; / - още 2000 € за шОфер да вози детето вместо тебе;
                Училища и детски градини има не само в центъра на София. По другите населени места съм виждал поне. Там хора и деца не живеят ли?

                Първоначално публикуван от Bogoljub Gagic Преглед на мнение
                - дементна 80+ годишна майка, която трябва да проверяваш всеки ден дали не се е тръшнала, щото е забравила да си изпие лекарствата, дали не е излязла, хлопвайки вратата и забравяйки ключовете вкъщи; / - 1500 евро излишни на месец за болногледачка или хоспис;
                Ако имаш къща, мигър няма да имаш една стаичка за старата си майка или баща? Ако нямам 1500 евро излишни на месец за болногледачка или хоспис, това какво значение има дали живея в центъра или на село?


                Първоначално публикуван от Bogoljub Gagic Преглед на мнение
                - месторабота на 50 км. диагонал от китната ти спретната къщурка, през центъра на София (а по околомръсното - на 80 в едната посока);
                Ако работиш в западната част на София, кой те кара да си купуваш къща на изток от София? И принципно- проблема е не трафика до София, а вътре в София. Или поне не винаги.

                Първоначално публикуван от Bogoljub Gagic Преглед на мнение
                - ангажимент да купуваш лекарства три пъти месечно за майка си и за когото още се налага;
                Освен училища и детски градини, аптеки съм виждал и на други места, освен в центъра на София. Е, в Чуканчево и долно Уйно не съм виждал.


                Първоначално публикуван от Bogoljub Gagic Преглед на мнение
                ... съответно нямаш:- 300 € месечно за краткосрочно SMS-паркиране по зоните, докато вършиш горните посещения;
                Не ми и трябват. За цяла година ми се събират преко сили 1-2 ходения до центъра. Правя го без кола, а с градския транспорт. Нямам нерви да седя с часове по задръстванията.


                Отиването на село не е задължително, а само възможен алтернативен вариант. Някои не могат, някои не искат. Въпрос на приоритети е и освобождаване от някои предрасъдъци.
                Факт е, че има хора, които го правят. Оцеляват някак си.
                Иначе да, перфектно решение няма. Не може и гзО у медО и гуро у конфитюрО.
                Последно редактирано от Urko; Днес, 13:13.
                Спрете Земята, искам да сляза!

                Коментар

                Активност за темата

                Свий

                Тук са 7 потребители онлайн. 4 потребители и 3 гости.

                Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                Зареждам...
                X