Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Рама казвате?

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #46
    До: Рама казвате?

    Абсолютно вярно. Специално подчертах че моят трактор при краштеста сигурно би се държал по същия начин ( с едно изключение, има телескопичен кормилен прът, който се свива успешно при такива удари). Но някои упорити УАЗ-овъди веднага лепнаха червените точки с коментари да съм бил сложил краштест на Вранглера.... Почервеняха ли ви ушите сега? Покрай тоя форум и фанатизираните екземпляри тук ще намразя и УАЗ-а, както намразих навремето Нивата, въпреки че го уважавам много като автомобил...Ама не та не, той само УАЗ-а има рама... УАЗ не е равен на РАМА. Аре стига вече да приравнявате елементарно всяка тема в за и против УАЗа. Ако съм искал да бъде така бих нарекъл темата по друг начин, сещате се какъв. Това че тук съм публикувал снимката на УАЗ-а е защото е прекалено стряскаща и показваща в най-чист вид недостатъците на рамната конструкция. Някои колеги дори написаха странни да ги наречем неща за ускоренията записани от уреда че били грешни без да прочетат дори статията в която ясно си казват хората че нещата са точно такива... Значи щом става въпрос за УАЗ и е нещо което не е добро веднага се отговаря "не е вярно", "теста е манипулиран" и "това е някаква грешка", въпреки че самите автори на теста казват че теста не може да обхване целия ужас на резултатите които са получили, защото методиката не е разчетена да отчита такива параметри. Предлагам модератора на раздела да заключи темата защото освен няколко смислени мнения всички УАЗ-овъди скочиха като един да защитават нещо което не може да бъде защитено защото очевадно е опасно без да се замислят над дълбочината на въпроса - кое е по-добро, рама или самоносеща конструкция, не само за офроъда но и като цяло. За мен рамата има само едно преимущество пред правилно направеното самоносещо купе с интегрирана в него рама и то е възможност за модулна конструкция. Смяна на различни надстройки върху същата рама.
    Веднъж влюбен в американски автомобил след време с ужас установяваш че всичко най-прекрасно на този свят е или неикономично, или неекологично, или не се побира в гаража.

    Коментар


    • #47
      До: Рама казвате?

      Ето тук по настоятелната молба на някои мои приятели пускам един линк:
      http://www.jeep.com/en/2007/wrangler...nt_protection/


      Ето това е положението с волана който лети в тавана


      А ето така е решен въпросът отпред.


      Връщам си думите назад - РАМАТА СТАВА!


      PS. УАЗа - НЕ...
      Веднъж влюбен в американски автомобил след време с ужас установяваш че всичко най-прекрасно на този свят е или неикономично, или неекологично, или не се побира в гаража.

      Коментар


      • #48
        До: Рама казвате?

        Не знам какво ви бъркат УАЗките - дали искате да се покажете че сте по-умни от руснаците, по-богати или нещо друго?

        УАЗ-а не е състезателен автомобил, това е работен автомобил, разработен в конкретно време, за конкретна среда и определени приложения.
        От това следва, че не всеки може да го разбере и правилно да го използва.

        Упоменатите по-горе други автомобили са проектирани за масовия консуматор, за общо приложение, оттам и името SUV.
        Така че да могат да се използват и управляват сравнително безопасно от водач с елементарни умения и навици. В което също няма нищо лошо.

        Така че по-добре ако на някой не му харесва определен автомобил, да си кара своя със здраве и не казва, че другите не стават.

        ТО същото е май и с жените
        Show must go on!
        LZ1VES

        Коментар


        • #49
          До: Рама казвате?

          Дима не се пали така приятелю. Няма страшно, ти хубаво си дал пример с УАЗ-а затова и за него стана въпрос.

          Сега малко пояснения. Всички начини измислени досега за приспособяване на рама към изисквания за краш тест за дълбоко вредни при реална експлоатация в тежки условия на една машина. Да това по-горе с което се хвалят създателите на WRANGLER е добро решение в името на целите за които иде реч. Всъщност е отлично решение. Но дълбоко погрешно при експлоатация на машината в само в тежки условия за които обаче тя не е предвидена.

          Приемете всички че не може да има вълшебни решения при които всичко да е наред. Ако рамата се направи свръх яка, няма начин да мине краш тест в бетонна стена, ама никакъв начин няма повярвайте ми... ако на мен не искате можете да погледнете какво пише в учебниците 3-4 курс на МЕИ-то...

          Замисляли ли сте се защо няма краш тестове на чисто армейски автомобили? Защото при тях даже специално се усилва автомобила така че да може да удря и да не се чупи... специфика на приложението просто...

          Та затова аз като си карам УАЗ-а знам това нещо за рамата и гледам да не се блъскам в бетонни стени... А ако някой "пернишки голфаджия" (може и не точно с голф) иска да пробва как е рамата да заповяда... нямам притеснения...

          И понеже си падам нещо по крайните решения или си купувам автомобил с тежка и супер яка рама без зони за деформация или ако искам надеждност и сигурност при блъскане в бетонна стена ще си купя Мерцедес S600 --- междинните решения нещо не ме радват...

          Затова не обръщайте чисто техническа даденост в излишен спор... Добре е всеки да си дава сметка какво кара и къде са му плюсовете и минусите... Ако е разумен човек ще се съобразява с даденостите и всичко ще е наред... Ако не е, и ракета да си купи все тая...
          VPetrov.photography

          Коментар


          • #50
            До: Рама казвате?

            По повод сигурността и катастрофите с Уаз:

            http://www.uazpatriot.ru/gallery/830...441ccb20c5.jpg

            Катастрофата е трагична. Загинала е дъщерята на водача, но той и жена му са живи.

            Снимката я пускам не за друго, а да подчертая, че няма значение с рама или без, със сто системи или без, с Уаз или Мерцедес - пазете се и себе си и околните.

            Имаше един тъжен виц навремето, че има само три невъзможни неща : да избираш родителите си, да се върнеш от оня свят и да си обуеш панталона през главата.

            ето цялата тема :
            http://forum.uazbuka.ru/showthread.php?t=28167
            Колкото и коне да има под капака, важното е магарето зад волана
            NULLA TENACI INVIA EST VIA

            Коментар


            • #51
              До: Рама казвате?

              Гадна работа....
              "Eсли говно присыпать пудрой, мы получим говно, присыпанное пудрой."

              Коментар


              • #52
                До: Рама казвате?

                Стефан още снощи го беше публикувал
                LZ1PER

                Коментар


                • #53
                  До: Рама казвате?

                  съжелявам, не съм го видял
                  Колкото и коне да има под капака, важното е магарето зад волана
                  NULLA TENACI INVIA EST VIA

                  Коментар


                  • #54
                    До: Рама казвате?

                    Че УАЗа, КрАЗа и другите нормални коли не стават, знаят всичките милиони хора, които живеят благодарение на тях. А че този краштест е забавление за дебили се изяснява с две изречения.
                    Я да почнем от условията му, а?

                    Коментар


                    • #55
                      До: Рама казвате?

                      Първоначално публикуван от Стефан Преглед на мнение
                      Че УАЗа, КрАЗа и другите нормални коли не стават, знаят всичките милиони хора, които живеят благодарение на тях. А че този краштест е забавление за дебили се изяснява с две изречения.
                      Я да почнем от условията му, а?
                      Не съм имал УАЗ и никога няма да имам, но много често се возя. После имам джонги. Знаете как е.
                      Та Стефане ще ти бъда много признателен ако ме убедиш че УАЗа е безопасен. Ако не поне за какво да внимавам.
                      А иначе по темата:

                      Коментар


                      • #56
                        До: Рама казвате?

                        И с какво е по-опасен от всяка рамна кола?

                        Коментар


                        • #57
                          До: Рама казвате?

                          За мен е опасен с това че постоянно си блъскам китарата в разни ръбати железа.
                          За друго нямам представа.
                          Сега Димата с тия челни удари взе да ме притеснява.
                          Очаквах да ме успокоиш.
                          Дори и да е накратко.

                          Коментар


                          • #58
                            До: Рама казвате?

                            Не виждам повод нито за успокоение, нито за тревога. Теста е глупав, заключенията - още по-глупави. Рама с деформируеми зони е една от наистина големите глупости в автомобилостроенето. Когато трябва и не трябва ще се сгъне, твърдостта на усукване вече я няма, а си тежи като истинската. Жигулата била опасна и изостанала от времето си? Господа, не се нахвърляйте на това което ви е изхранило като деца. Вижте днешните дивотии. Деформируемата рама е менте, което китайците още не са и чували, крайно напредничаво)) Огледалното отражение на Патриота. Не показва друго, освен технологическата безпомощност на завода. И идейната импотентност на заявителите на разработката. На инженерите - общо взето не, те нещо там са направили.

                            Да, като те мързи да се държиш по бабуните, вземи си купи шлемофон. Или карай само по асфалта.

                            Коментар


                            • #59
                              До: Рама казвате?

                              Не ме мързи. ШофЕра е много див.
                              Щом е само това няма проблем.
                              Джонгите ще ги преживея. Да се возя с шлимофон - не.

                              Коментар


                              • #60
                                До: Рама казвате?

                                Е ти кво, без шлемофон ли и спиш? С каската? Див народ ...

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X