Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Куриозни снимки и филмчета на нарушители

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • От: Куриозни снимки и филмчета на нарушители

    Първоначално публикуван от Тедо /LJ73/ Преглед на мнение
    А, не кефиме се на забавените кадри... Всеедно си снимал от колело
    Кадрите са в реално време, бря ? Има си брояч на камерката, сравни го с брояча в тубата. Аз тъй си карам, кротичко, бавничко, не всички сме ъ-ъ-ъ-ъ професионални водачи, както по-горе поучават
    България е единствената страна на тая плоска земя, която има цели СЕДЕМ рилски езера!

    Коментар


    • От: Куриозни снимки и филмчета на нарушители

      Първоначално публикуван от cecoa1 Преглед на мнение
      ...Не мога да се ангажирам с точност, но вероятно на всеки некадърен(лош) професионален шофьор, се падат по около стотина, поне толкова некадърни любители шофьори. Ама като един камион, пречи на десет автомобила, е голяма беда, а когато десет автомобила пречат на камион или автобус няма проблем....Колко професионални водачи са били нетолерантни към Вас напоследък?! А на фона на всички които са били, колко са?! ...
      То малко стана като за отделна тема, но напоследък със съжаление забелязвам доста непрофесионални 'професионални' шофьори..
      Преди известно време едва успях да спра до 0км/ч заради ТИР, който бе решил да изпреварва в завой без видимост. И той спря.. Да ти кажа гледката от лек автомобил към ТИР успял да спре (за щастие) на 1.5метра от теб в твоето платно в завой с мантинели без място за бягане, не е много обнадеждаваща.
      Преди 2 седмици приятел пострада по подобен начин - успял да избяга извън платното, но ремаркето на ТИР-а в завой (който 'професионалиста' не успял да вземе) успяло да го закачи в задната част на автомобила... Лекичко така закачен - колкото отзад да няма здрав джам, тавана да е нагънат, джантата да е строшена (автомобила е 4х4 - нататък не е гледал дали има проблеми), а приятеля да се принуди да продаде автомобила както си е така - смлян, защото не вижда смисъл да го прави...
      Което ме навежда на мисълта, че или фирмите са започнали да наемат куцо и сакато, и/или подготовката на професионалните шофьори е спаднала доста..
      Общо взето - калпави шофьори има и сред професионалистите и сред любителите.. Но неслучайно за професионалистите изискванията са по-високи - там риска и отговорността е по-голяма. Както казваш - един камион обикновено пречи на 10-20 леки автомобила (под пречи имам предвид нужда да променят скоростния режим), а на процента на леките автомобили, които пречат на тежките превозни средства е много по-малък.

      П.С. мога да пусна едно клипче отпреди малко, където 'професионалист' с ГАЗ-ка водоноска прави забранен обратен завой на 4 лентов булевард (през две непрекъснати линии) и спира да си говори с някакъвна повдигната пешеходна пътека преграждайки две от лентите (просто не си довърши обратния завой, а реши да си приказва).. Ама реших да не го пусна клипчето, щото няма екшън
      Вече съм неактивен в този форум и не го следя.
      Но съм насреща през алтернативни средства за комуникация (други форуми, телефон), ако има въпроси по обсъжданите тук теми.

      Коментар


      • От: Куриозни снимки и филмчета на нарушители

        Напротив, пускай! Не се връзвай на призивите на Боголюб за черва и кървища
        Русия е бензиностанция, въоръжена с ракети.

        Коментар


        • От: Куриозни снимки и филмчета на нарушители

          Това, че стават все по-калпави и професионалните водачи, си има някои обяснения.
          Първо, подготовката и на любители и на професионалисти е сравнително недостатъчна. Знаете, едно време колко месеца са били курсовете, а сега как стават нещата.
          После, курса е само началото, истинското обучение идва със самостоятелното шофиране. Едно време директно те пращат в ДАП-а, или още в казармата две години и щеш не щеш се научаваш, поне основни принципи, които ти остават за цял живот. Сега книжка за камион или дори автобус има всеки, или ако му скимне(че няма какво друго да бачка) си изкарва за месец и нещо. Скача на камиона и отива да изкарва пари(уж), ама той опита на практика го няма и те първа започва да го придобива. Ако е достатъчно умен и внимателен(и късметлия), това се случва без сериозни драми, но има и такива които правят поразии именно през този период. Тук идва и ролята на работодателя, защо аджеба, като го знаеш, че кара от вчера(а даже и да е от по-дълго), видял си го, че не е баш-баш...и нЕма баш да се научи, щото толкова си му е акъла, си му дал да ти работи?! "Е, ма той ще ми кара за без пари, а след два-три месеца, може и хич да не му платя и хайде следващия...". Това за съжаление е нормална практика в някои фирми. Там където си ценят шофьорите, подбират ги внимателно и даже сами ги обучават, нещата се случват по правилния начин. А идиоти със собствени камиони и автобуси има твърде малко - просто не оцеляват на пазара. Така че вината е не на калпавите професионалисти, а най-често на техните работодатели, че не са ги пресели като негодни да им се гласува доверие. Това най-често и най-лесно става в големите фирми, както и в малкото държавни такива - там се назначават хората на принципа на шуробаджанащината, познанства, приятелства и пр и професионалните им качества не са от съществено значение(като това важи и за много други браншове у нас). Големия бос или държавата дават парите, малките шефчета(също на заплатка у фирмата) уреждат родата и приятели, после ако работата не върви вдигат рамене - лош метериал сме българите - и толкова. Ден да мине друг да дойде... А може и по-иначе, може...ама у нас специално, трудна работа..
          Ясен: "Правилата просто не могат да обхванат живота, затова компромиси има навсякъде. Само различно дълбоки. И според местните и личните разбирания кое е по-важно."

          Коментар


          • От: Куриозни снимки и филмчета на нарушители

            Първоначално публикуван от Alexfield Преглед на мнение
            Напротив, пускай! Не се връзвай на призивите на Боголюб за черва и кървища
            Не са моЙ тез призиви. Тедо /LJ73/ на няколко пъти казва, че тези клипове не са интересни. Ето тук долу и на още 5-6 места в темата.
            Първоначално публикуван от Тедо /LJ73/ Преглед на мнение
            Продължавате да качвате супер несъществени неща... Засичането на коли от автобуси и камиони е по-банално и от таксиджийското паркиране...
            България е единствената страна на тая плоска земя, която има цели СЕДЕМ рилски езера!

            Коментар


            • От: Куриозни снимки и филмчета на нарушители

              Първоначално публикуван от Кольо Преглед на мнение
              Абе аз по-горе питах тези на които им пречи камиона дали са карали камион, ама ми наскочиха.

              Па поне се повозете, никой няма да ви даде да карате, ама поне се повозете, поприказвайте малко с шофьора, пък после пишете празни приказки из форумите.

              Както се знае много добре-живият живот е доста по-различен от интернетския такъв.
              Не сме, ама сме карали зад камиони, които пропускат автомобилите зад тях да ги изпреварят. Карали сме и зад такива, които правят всичко възможно да не улеснят изпреварването им. Та какво общо има това дали сме карали камион?

              Коментар


              • От: Куриозни снимки и филмчета на нарушители

                Само едно уточнение - според мен голяма част от конфликтните ситуации са правокирани по някакъв начин от отсрещната страна..
                С изключение на идиотските изпреварвания на ТИР-ове (да, трудно се изпреварва с такъв камион, ама когато не е безопасно - недей изпреварва), обикновено нямам други конфликти - навременното използване на сигнализация (мигачи), правилното и навременно маневриране (например навременно изнасяне в другото платно) и други такива хватки спомагат да бъдеш разбран на пътя и съответно да не изненадваш, правокираш или изнервяш останалите около теб...
                Например по магистралата винаги се прибирам поне малко в дясното платно когато настигам бавнодвижещ се - така ще ме види добре в огледалата, ще види мигача, а няма да му стоя в мъртвата зона. И ще му сработи автоматизма - 'мигач в огледалото - значи ме изпреварват'.. Съответно няма да се налага да му свиря сватбарската когато реши да ме сече в момента на изпреварване (след което ще последва от негова страна псуване или опити да ме гони )..
                А шофирането на камион спомага да оцениш другите по пътя - специално си изкарах категория С без да ми е нужна в ежедневието - наистина повишава общата култура и спомага да разбереш някои странни на пръв път неща..
                Вече съм неактивен в този форум и не го следя.
                Но съм насреща през алтернативни средства за комуникация (други форуми, телефон), ако има въпроси по обсъжданите тук теми.

                Коментар


                • От: Куриозни снимки и филмчета на нарушители

                  Първоначално публикуван от slowtraveler Преглед на мнение
                  С изключение на идиотските изпреварвания на ТИР-ове
                  Те неслучайно са забранени в по-цивилизованата част на Европа.
                  И азъ вамъ г~лю: просите и дастсѧ вамъ: ищите, и ωбрѧщете: толцыте, и ωтверзетсѧ вамъ: всѧкъ бо просѧй прiемлетъ, и ищѧй ωбретаетъ, и толкоущемоу ωтверзетсѧ

                  Коментар


                  • От: Куриозни снимки и филмчета на нарушители

                    Първоначално публикуван от Kozzzec Преглед на мнение
                    Не сме, ама сме карали зад камиони, които пропускат автомобилите зад тях да ги изпреварят. Карали сме и зад такива, които правят всичко възможно да не улеснят изпреварването им. Та какво общо има това дали сме карали камион?
                    Точно така, като не сте, ги разделяте единствено по този признак - пропускат/не пропускат. Ако сте карали, ще може да разберете и причините понякога да не го правят, макар на вас да ви се струва че трябва. А и няма как да знаете дали правят всичко възможно да не ви пропуснат. ВЕрвайте ми, ако наистина го правеха и бЕха толкова па всичките предумишлени убийци резултатите в статистиките щяха да са съвсем други. Да не говорим, че понякога изнервените шофьори на леки автомобили, действат като откровени самоубийци, и в крайна сметка спестяват 5-10 минути път. Разберете също, че броя леки автомобили значително превишава този на товарните(и автобусите) и е немислимо постоянно да се дава път на всеки автомобил на всяка цена. Затова и е регламентирано в Закона, задължение, при възможност, когато се създава затруднение за ПОВЕЧЕ автомобили, те да се пропускат. Отделно от закона се пропускат и всеки път когато се прецени от колегиалност(голямата част от професионалните шофьори).
                    Сега да пишем и обясняваме конкретни причини и фактори от които зависи пропускането на леки автомобили е безсмислено - може да изреждаме доста, но за да се разберат, трябва просто да си от другата страна.
                    А кажете ми вие, причина да не пропускаме в града автобусите от масовия градски транспорт поне при потеглянето им от спирка. Наскоро бях в Германия, колегите ми там дават мигач и тръгват, другите ако трябва си изкъртват спирачките но ги пускат. Тук може да си чакаш доволно много с включен мигач, ако пък тръгнеш, правят всичко възможно да не те пуснат, а даже спират, карат се псуват, искат да се саморазправят и пр. Колко професионални шофьори спират да се саморазправят?! А не е да няма за какво. И не е вярно, че само товарните пречат на леките. Обратното също е валидно, с разликата, че в много случаи шофьорите на леките автомобили дори и не разбират вината си. Съвета си е съвсем валиден - "Покарайте и ще видите, ако не, поне се повозете, поговорете..." Света не свършва с вашата камбанария, а в случая гледате само от нея(уважаеми водачи на леки автомобили и пр.)

                    ПП: Това за изпреварването на ТИР-овете, и че е забранено в някои държави на определени места е напълно вярно. Но пък и там са налице условия, това правило да не е в голяма тежест на никого. Най-малкото и пътищата и камионите са в мнозинството си такива, че всички да поддържат нормално разрешената скорост, с което изпреварванията стават излишни. Докато у нас, се движат дръгели на по 30-40 години, морално и физически остарели, които на практика просто няма как да поддържат нормалната за съвременните камиони скорост, че даже на места падат под скоростта на трактор или колоездач(че на моменти и на пешеходец).
                    Ясен: "Правилата просто не могат да обхванат живота, затова компромиси има навсякъде. Само различно дълбоки. И според местните и личните разбирания кое е по-важно."

                    Коментар


                    • От: Куриозни снимки и филмчета на нарушители

                      Абе то и в Румъния на новата им магистрала е забранено, пък не е като да не се изпреварват.
                      Като се нареди колона от 3 турски тира и а изпревари ги де ...
                      Мисълта ми е че то си е до куРтура на нацията повече, отколкото до това шофери на тирове/леки коли.
                      И азъ вамъ г~лю: просите и дастсѧ вамъ: ищите, и ωбрѧщете: толцыте, и ωтверзетсѧ вамъ: всѧкъ бо просѧй прiемлетъ, и ищѧй ωбретаетъ, и толкоущемоу ωтверзетсѧ

                      Коментар


                      • От: Куриозни снимки и филмчета на нарушители

                        Първоначално публикуван от Bogoljub Gagic Преглед на мнение
                        Не са моЙ тез призиви. Тедо /LJ73/ на няколко пъти казва, че тези клипове не са интересни. Ето тук долу и на още 5-6 места в темата.
                        "Куриозни филмчета на нарушители" не ми се връзва с ежедневните банални сцени от типа "тоя не дал мигач, а оня настъпил непрекъснатата лента"

                        Нямам камера, но ще дам един пример - отбивката от Цариградско шосе за Горубляне /тази след Метро със светофарите долу/ - плътна колона от 150-200 метра... Тарикат с БМВ от времето на ФРГ си "изпреварва" цялата колона през насрещното платно /което е за Техномакет и Метро/ - добре, че не идва кола насреща - там се е получил сляп завой заради оградите на автокъщите с опънати винили... Има ли кола насреща, шансът за избягване на удар е нулев... За един месец 2 пъти бях свидетел на подобна сцена... Вторият път "изпреварващият" се мушна обратно 2-3 коли преди самото кръстовище и веднага след това насреща излезе кола...
                        помогнете да открием откраднатите двигатели http://forum.offroad-bulgaria.com/sh...ad.php?t=59117

                        Коментар


                        • От: Куриозни снимки и филмчета на нарушители

                          Първоначално публикуван от Тедо /LJ73/ Преглед на мнение
                          "Куриозни филмчета на нарушители" не ми се връзва с ежедневните банални сцени от типа "тоя не дал мигач, а оня настъпил непрекъснатата лента"
                          Ето една ежедневна банална сцена. Има ли нарушение:

                          България е единствената страна на тая плоска земя, която има цели СЕДЕМ рилски езера!

                          Коментар


                          • От: Куриозни снимки и филмчета на нарушители

                            Нещо в духа на последното развитие на темата. КамЬонджия се гаври над бързак със "Шкодилак":

                            България е единствената страна на тая плоска земя, която има цели СЕДЕМ рилски езера!

                            Коментар


                            • От: Куриозни снимки и филмчета на нарушители

                              Първоначално публикуван от Bogoljub Gagic Преглед на мнение
                              Нещо в духа на последното развитие на темата. КамЬонджия се гаври над бързак със "Шкодилак":

                              Боголюбе - пусни си една тема "какво заснех" и спри да я пълниш тази с ........

                              Коментар


                              • От: Куриозни снимки и филмчета на нарушители

                                Първоначално публикуван от Пенчо Преглед на мнение
                                Боголюбе - пусни си една тема "какво заснех" и спри да я пълниш тази с ........
                                Ами пускай ти екшън ? Аз съм кротък водач почти-пенсионер и не ставам свидетел на кървави катастрофи и батални сцени.
                                България е единствената страна на тая плоска земя, която има цели СЕДЕМ рилски езера!

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X