Ограничението 50 за какво е, всички ли го спазват? Крив е, но това е ежесекундно по пътищата. Място за до средно малоумен идиот винаги има, ако другите са около средните участници в движението. Малко дясно , спирачка и най-вече да забравиш в момента защото след малко те чака същото. Което не трябва да отмени ,,шамаросването" на майстора. Някъде го има законно и без кавички.
А тези простотии се правят от името на всички ни.
Даника
Ми не гълтайте бре, и не лапайте. )) Дистанцирайте се демек ... ))deyan"h
Честно казано - нямам никаква идея с каква цел е сложено ограничението 50км/ч на това място, оградено от двете страни с мантинели и без пресичащи пътища в обозрима дистанция (единственото, заради което може да е поставен е, защото това не е околовръстен път, а е в чертите на гр.Поморие)... https://www.google.bg/maps/@42.56519...!6m1!1e1?hl=bg
Не виждам какво друго може да е освен хранилка, но не ми е ясно дали е хранилка за полицаи (съмнява ме, защото просто няма как да спрат в района), или за производителите на знаци...
Прави ми впечатление МАСИВНОТО пренасищане на пътищата ни със знаци - постоянно се появяват нови знаци, а старите не изчезват... Например в ремонтираните участъци на магистрала Хемус около Варна продължават да стоят знаци 'внимание неравност на пътя' с ограничение 70км/ч... На които въобще не обръщам внимание, защото не са поставени съгласно законовите изисквания (не може от 140км/ч да имаш направо ограничение 70км/ч)...
Боголюб правилно е забелязал, че съм изключил изцяло индикациите по екрана (не само скоростта) - всичките параметри (включително и скоростта, както и ускорения във всяка равнина, географски координати, надморска височина и т.н.) с много по-често опресняване отколкото 'на дисплея' се пишат във видео файла...
За негово успокоение - към файла съм добавил субтитри със скоростта (ако иска - мога да му пусна и ускоренията)
Последно редактирано от slowtraveler; 11-06-16, 16:07.
Вече съм неактивен в този форум и не го следя.
Но съм насреща през алтернативни средства за комуникация (други форуми, телефон), ако има въпроси по обсъжданите тук теми.
Най-умно поставеният светофар в София за всички времена - от 50-та секунда на клипа (не че няма и доста други, но този е първенец според мен):
Ето как изглежда, ако не си първа кола на опашката (тук освен това на 56-та секунда има една интересна пешеходка, даже ме напсува, може би защото не й свирнах?):
В БГ пътната безопасност се решава със знаци 40 км/ч.
Синът ми (на 5 години) се вози до мен. Преди 2-3 седмици на същия този път катастрофираха аналогично с майка му...
Прави ми впечатление, че дори не трепна... На мен разни вътешности ми се качиха в гърлото...
За капак имах и весела среща с колоездач: Като волна пеперуда се движеше...
Синът ми (на 5 години) се вози до мен. Преди 2-3 седмици на същия този път катастрофираха аналогично с майка му...
Прави ми впечатление, че дори не трепна... На мен разни вътешности ми се качиха в гърлото...
Заобикаля малко по отдалече колоездача,какво толкова?
Ти ако беше с колелото,как щеше да ти е по приятно-да мине на 50см от тебе,или да го направи на 150см?
А и за да имаш някакъв проблем с колата(счупено огледало да речем) в тази ситуация,тя трябва да ти е широка над 3 метра.В което малко се съмнявам!
Синът ми (на 5 години) се вози до мен. Преди 2-3 седмици на същия този път катастрофираха аналогично с майка му...
Прави ми впечатление, че дори не трепна... На мен разни вътешности ми се качиха в гърлото...
По този път не е рядкост да има колоездачи и е съвсем естествена реакция да се остави повече отстояние до тях. Тъй като в този участък видимост няма, подобни ситуации не са невъзможни. Така че - 1 наум и по-леко с газта. Още повече, че в семейството вече си имал случка там.
Заобикаля малко по отдалече колоездача,какво толкова?
Ти ако беше с колелото,как щеше да ти е по приятно-да мине на 50см от тебе,или да го направи на 150см?
А и за да имаш някакъв проблем с колата(счупено огледало да речем) в тази ситуация,тя трябва да ти е широка над 3 метра.В което малко се съмнявам!
Пич, знам че си готин, не си лош.
Не е "какво толкова". Покарай година в чужбина. После пак ще си говорим.
Аз карам в Люксембург колело и кола. Там не ги задминават в насрещното с риск от челен удар - изчакват ги.
Моля те, не ми казвай че "там"са по-тъпи.
Пич, знам че си готин, не си лош.
Не е "какво толкова". Покарай година в чужбина. После пак ще си говорим.
Аз карам в Люксембург колело и кола. Там не ги задминават в насрещното с риск от челен удар - изчакват ги.
Моля те, не ми казвай че "там"са по-тъпи.
Пич, айде да спреш да се правиш на големия праведник, дето чете морал по ред на номерата. Сещам се за един лаф "Кога стана калайджия ..."
Този път е завой след завой като отдолу до горе има само 1-2 места, дето да може да се изпревари с по-добра видимост. Повечето велосипедисти там обикновено се влачат, щото е баир. Нереално е да очакваш колите да карат с пешеходна скорост до горе.
Между другото, ти дали не караше малце по-бързичко?
Кое е тъжното? Констатацията, че не е реално да очакваш колона от коли да се влачи след бавно движещ се велосипедист по целия път до горе, без да го изпреварят ли? Че то даже, предвид разликата в скоростта, в доста случаи може да се говори за "заобикаляне",
Коментар